Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini
Objavljeno: 14.08.2015, 18:25
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Furlanija-Julijska krajina je dvojezična, mar ne. In zato se sposobi, če je železnica v deželni lasti, da imajo Slovenci onkraj meje svoj jezik, tudi na javnem prevozu.trocken napisal/-a:Zanimivo, vsi podatki o vlaku so napisani v italijanskem in slovenskem jeziku.
No, če bi bil vzrok novi zakon o dvojezičnosti, bi bili napisi tudi v furlanščini. Ta njihova večjezičnost po sprejemu zakona v zadnjih letih je res vredna pohvale. Je tako, dokler se v parlamentu borijo proti, bodo naredili vse, da večjezičnosti ne bi bilo, pa tudi če jim pri tem pomagajo fašisti. Ko pa zakon enkrat velja, velja (za razliko od nekaterih balkanskih vzorcev).Re 4/4 napisal/-a:Furlanija-Julijska krajina je dvojezična, mar ne. In zato se sposobi, če je železnica v deželni lasti, da imajo Slovenci onkraj meje svoj jezik, tudi na javnem prevozu.trocken napisal/-a:Zanimivo, vsi podatki o vlaku so napisani v italijanskem in slovenskem jeziku.
Vem ja, da ponekod ni, pa bi lahko bilo, ampak to je tema za kdaj drugič...
Napis v slovenskem jeziku bi moral biti na drugem mestuRe 4/4 napisal/-a:Furlanija-Julijska krajina je dvojezična, mar ne. In zato se spodobi, če je železnica v deželni lasti, da imajo Slovenci onkraj meje svoj jezik, tudi na javnem prevozu.trocken napisal/-a:Zanimivo, vsi podatki o vlaku so napisani v italijanskem in slovenskem jeziku.
...
Velik del potnikov na avtobusih se vozi na lesenih zicih, ne posploševat, ker številke govore drugače. Mestni promet LJ (40 milijonov), MB (4 miljone), cela RS skupno 47.5 miljona, medkkrajevni promet pa je prepeljal samo 26.4 miljona potnikov v RS. In povprečna medkrajevna vožnja na busu je skorajda ustrezna vožnji z mestnim avtobusom. Za primerjavo, železnica okoli 15 miljonov. In vlaki za primestni promet, tega je največ v majhni deželici ne potrebujejo ne vem kakšnih lige-zicof.Zanimivo, železnica in sedeži! Na avtobusih sem se že kot mulc vozil na mehkih sedežih in vsakemu je bilo to samoumevno, pa četudi samo do sosednje vasi in to po makadamu. Na železnicah pa se očitno smatra, da je udobno sedenje privilegij, namenjen samo za najbolj elitne vlake.
Sam se dnevno vozim z vlakom in čeprav je samo pol ure v eno smer (Litija-Ljubljana) ti povem da so sedeži popolnoma zanič! V kupejih so malenkost boljši ampak še vedno zanič.Ljubitelj napisal/-a:Velik del potnikov na avtobusih se vozi na lesenih zicih, ne posploševat, ker številke govore drugače. Mestni promet LJ (40 milijonov), MB (4 miljone), cela RS skupno 47.5 miljona, medkkrajevni promet pa je prepeljal samo 26.4 miljona potnikov v RS. In povprečna medkrajevna vožnja na busu je skorajda ustrezna vožnji z mestnim avtobusom. Za primerjavo, železnica okoli 15 miljonov. In vlaki za primestni promet, tega je največ v majhni deželici ne potrebujejo ne vem kakšnih lige-zicof.Zanimivo, železnica in sedeži! Na avtobusih sem se že kot mulc vozil na mehkih sedežih in vsakemu je bilo to samoumevno, pa četudi samo do sosednje vasi in to po makadamu. Na železnicah pa se očitno smatra, da je udobno sedenje privilegij, namenjen samo za najbolj elitne vlake.
LPL
Kateri avtobus v Sloveniji pa ima lesene zice? Drvarnice so se iz ljubljanskega mestnega prometa že poslovile.Ljubitelj napisal/-a: Velik del potnikov na avtobusih se vozi na lesenih zicih,
Ampak tej vozijo tudi na 2-2,5h dolgih progah.Ljubitelj napisal/-a: Za primerjavo, železnica okoli 15 miljonov. In vlaki za primestni promet, tega je največ v majhni deželici ne potrebujejo ne vem kakšnih lige-zicof.
Mestni avtobusi imajo lesene in ”lesene” zice, vsaj po vaših štandardih. Da pa je recimo vožnja iz Litije v Ljubljano, 26-32 minut neudobna zaradi trših sedežev na Desirojih je pa milo rečeno neumnost. Na takih relacijah po svetu se mnogokrat v konicah tudi stoji, poglejte si Munchenski S-bahn v konici. Sicer so pa sedeži v Siemensih povsem primerljivi s tem, kar ponujajo ustrezno stare garniture v Evropi.Kateri avtobus v Sloveniji pa ima lesene zice? Drvarnice so se iz ljubljanskega mestnega prometa že poslovile.
Eee končno se razumeva!Ljubitelj napisal/-a: Mestni avtobusi imajo lesene in ”lesene” zice, vsaj po vaših štandardih. Da pa je recimo vožnja iz Litije v Ljubljano, 26-32 minut neudobna zaradi trših sedežev na Desirojih je pa milo rečeno neumnost. Na takih relacijah po svetu se mnogokrat v konicah tudi stoji, poglejte si Munchenski S-bahn v konici. Sicer so pa sedeži v Siemensih povsem primerljivi s tem, kar ponujajo ustrezno stare garniture v Evropi.
In ne na zadnje, namen garnitur za lokalni promet ni udobna vožnja, temveč ustrezno hitra vožnja (pogojeno s pospeški, pojemki in hitrostjo vstopa in izstopa) in kapaciteta prevoza potnikov ob znosnem udobju. Za daljše relacije so pa zahteve drugačne, toda teh je v Sloveniji samo nekaj, predvsem MB in MS - Ljubljana. In seveda so Siemensi povsem neprimerni za take relacije, toda trenutno služijo občasno (na žalost že skoraj redno) za nadomestno garnituro.
LPL
Ne, samo električni. Pa saj dizelskih prog niti ni veliko. Za tisto eno ali dve imajo dizelske Minuette.preglednik napisal/-a:Ali med nabavljenimi CAF garniturami obstaja tudi dizelska verzija?