Stran 4 od 8

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 15.06.2017, 12:06
Napisal/-a TGV Lyria
zbowe napisal/-a:Res, ampak zgleda, da je bolj rentabilno za FUC, če njeni Taurusi vlečejo tovorne kot Micotro.

Igore, tile CAF-iči v Beljaku so FUC ali Trenitalia?
CAF so vsi v lasti dežele Furlanije. Samo njihov upravitelj (teh ki vozijo sedaj) je Trenitalia.
Te nove pa naj bi vozil FUC ja, vsaj čez mejo. Nekaj se govori tudi o razširitvi Micotre na Slovenijo, Beljak - Ljubljana - Trst. Živi bili pa videli...

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 15.06.2017, 18:00
Napisal/-a Re 4/4

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 16.06.2017, 16:32
Napisal/-a zbowe
TGV Lyria, jaz sem spraševal, če motornika, ki je Igor slikal v Beljaku, so v rabi FUC ali Trenitalia.
V bistvu, UIC koda se konča z I-TI ali I-FUC?

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 28.07.2017, 11:46
Napisal/-a glajz
Je morda že kaj več znanega glede novih Caf-ovih elektromotornikov ETR 564, bodo (z novim voznim redom) garniture predane v promet?

Bi pa še kar tu vprašal če morda kdo kaj ve - kaj se dogaja z garniturami Ansaldo Breda V250, ali še kar stojijo? Ter kaj je s potniškimi vagoni nekdanjega Arenawaysa (pred časom, če sem prav prebral je bil razpis za prodajo)?

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 28.07.2017, 13:05
Napisal/-a Re 4/4
glajz napisal/-a:
Bi pa še kar tu vprašal če morda kdo kaj ve - kaj se dogaja z garniturami Ansaldo Breda V250, ali še kar stojijo?
Čakajo na predelavo. Odkupila jih je Trenitaila za belo strelo na relaciji Lecce-Rim.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 28.07.2017, 13:44
Napisal/-a Ljubitelj
Čakajo na predelavo. Odkupila jih je Trenitaila za belo strelo na relaciji Lecce-Rim.
Moraš pa imeti pogum, da odkupiš takšen nesrečen/zavožen vlak. Na severu so vozili samo 1 (en) mesec in so jih umaknili iz pometa....., vsaj tako pravi vseveda Wikipedija.

LPL

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 28.07.2017, 19:54
Napisal/-a TGV Lyria
Ljubitelj napisal/-a:
Čakajo na predelavo. Odkupila jih je Trenitaila za belo strelo na relaciji Lecce-Rim.
Moraš pa imeti pogum, da odkupiš takšen nesrečen/zavožen vlak. Na severu so vozili samo 1 (en) mesec in so jih umaknili iz pometa....., vsaj tako pravi vseveda Wikipedija.

LPL
Še dobro, da so sedaj Japonci kupili Ansaldo-Bredo. Čisto vse kar so prodali v tujino so namreč zavozili. Poleg Fyre je tu še danski IC4... [-o<

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 30.08.2017, 19:07
Napisal/-a Re 4/4
glajz napisal/-a: Ter kaj je s potniškimi vagoni nekdanjega Arenawaysa (pred časom, če sem prav prebral je bil razpis za prodajo)?
Bogi ti vagoni. Vse pothinalo, torej je bil 1,1 milijonček za 6 vagonov preveč. Je pa ena mičkena iskrica, ki nakazuje, da bi se arenaways lahko vrnila v malo drugačni obliki... Čeprav trenutno vse kaže da ne.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 10.10.2017, 11:58
Napisal/-a Re 4/4
glajz napisal/-a: Ter kaj je s potniškimi vagoni nekdanjega Arenawaysa (pred časom, če sem prav prebral je bil razpis za prodajo)?[.
Prodani na Čeśko k RegioJet-u.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 22.01.2018, 8:52
Napisal/-a Re 4/4
https://abload.de/img/20180121_2023369qsw3.jpg

Nič novega... Vso dosedanje delo je šlo v nič. Potrebno bo namestiti novo programsko opremo....potem potrjevanje s strani vseh...težko bo, da bo vozil s poletjem.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 31.01.2018, 22:18
Napisal/-a igor72
Re 4/4 napisal/-a:https://abload.de/img/20180121_2023369qsw3.jpg

Nič novega... Vso dosedanje delo je šlo v nič. Potrebno bo namestiti novo programsko opremo....potem potrjevanje s strani vseh...težko bo, da bo vozil s poletjem.
A je to mogoče samo za serijo 564??, namreč dobil sem precej verodostojno info, da je 563 že Novembra 2017 dobil vse papirje za vožnjo....

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 01.02.2018, 8:35
Napisal/-a TGV Lyria
igor72 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:https://abload.de/img/20180121_2023369qsw3.jpg

Nič novega... Vso dosedanje delo je šlo v nič. Potrebno bo namestiti novo programsko opremo....potem potrjevanje s strani vseh...težko bo, da bo vozil s poletjem.
A je to mogoče samo za serijo 564??, namreč dobil sem precej verodostojno info, da je 563 že Novembra 2017 dobil vse papirje za vožnjo....
Kje? Po Avstriji zagotovo ne, saj je enosistemski.
Seveda velja samo za 564.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 01.02.2018, 9:15
Napisal/-a Re 4/4
igor72 napisal/-a:namreč dobil sem precej verodostojno info, da je 563 že Novembra 2017 dobil vse papirje za vožnjo....
Kot je @TgvLyria poveda. 563 je samo za Italjanske tire. 564 pa tudi za Avstrijo. In prejšnji teden sta morala obe 564 na Dunaj. Vozni red za 563 pa je baje že noter. In očitno TI že dela svoje. Sobota, nedelja, prazniki Videm-Trst, ura in pol vožnje preko Červinjana, za kar TI rabi s svojim voznim parkom eno uro.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 01.02.2018, 12:33
Napisal/-a igor72
TGV Lyria napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:https://abload.de/img/20180121_2023369qsw3.jpg

Nič novega... Vso dosedanje delo je šlo v nič. Potrebno bo namestiti novo programsko opremo....potem potrjevanje s strani vseh...težko bo, da bo vozil s poletjem.
A je to mogoče samo za serijo 564??, namreč dobil sem precej verodostojno info, da je 563 že Novembra 2017 dobil vse papirje za vožnjo....
Kje? Po Avstriji zagotovo ne, saj je enosistemski.
Seveda velja samo za 564.
Kakšni Avstriji...govorimo o POLETNEM voznem redu, ko bo (naj bi) vozil v Ljubljano; teoretično lahko prideta oba k nam, testirali pa so tukaj samo serijo 563
....zato se mi je zdelo čudno zakaj bi padel poletni vozni red v vodo...

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 01.02.2018, 13:16
Napisal/-a Re 4/4
igor72 napisal/-a: Kakšni Avstriji...govorimo o POLETNEM voznem redu, ko bo (naj bi) vozil v Ljubljano; teoretično lahko prideta oba k nam, testirali pa so tukaj samo serijo 563
....zato se mi je zdelo čudno zakaj bi padel poletni vozni red v vodo...
Težko, da bosta vozila oba. Če hoče 564 v Slovenijo, mora ponovno na testiranje, zaradi nove programske opreme. So pa 564 samo štirje komadi, 563 pa osem.

Na koncu bo verjetno:
563-Ljubljana-Trst-Benetke
564 Celovec (odpovedano)-Beljak-Videm-Trst (Do Trsta zaenkrat samo čez vikend)

Sicer pa ni bilo rečeno, da Microto s poletjem zamenja dvojnik civity? Ampak jih očitno zavirajo, ker je FUC in ne TI.