Stran 5 od 8

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 01.02.2018, 17:15
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:
igor72 napisal/-a: Kakšni Avstriji...govorimo o POLETNEM voznem redu, ko bo (naj bi) vozil v Ljubljano; teoretično lahko prideta oba k nam, testirali pa so tukaj samo serijo 563
....zato se mi je zdelo čudno zakaj bi padel poletni vozni red v vodo...
Težko, da bosta vozila oba. Če hoče 564 v Slovenijo, mora ponovno na testiranje, zaradi nove programske opreme. So pa 564 samo štirje komadi, 563 pa osem.

Na koncu bo verjetno:
563-Ljubljana-Trst-Benetke
564 Celovec (odpovedano)-Beljak-Videm-Trst (Do Trsta zaenkrat samo čez vikend)

Sicer pa ni bilo rečeno, da Microto s poletjem zamenja dvojnik civity? Ampak jih očitno zavirajo, ker je FUC in ne TI.
Zakaj bi Avstrijci zavirali FUC? Saj so problemi očitno pri njih, ne na RFI.
564 pri nas sploh nikoli še ni bil na testiranju, zanj očitno veljajo dovoljenja za 563.
Pa 563 jih je vsaj 10...tako ko štejem imena... Citta di Trieste, Gorizia, Aquilea, Udine, Grado, Monfalcone, Palmanova, Pordenone, Lignano Sabbiadoro, Cividale del Friuli...

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 01.02.2018, 21:11
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a: Zakaj bi Avstrijci zavirali FUC? Saj so problemi očitno pri njih, ne na RFI.
564 pri nas sploh nikoli še ni bil na testiranju, zanj očitno veljajo dovoljenja za 563.
Pa 563 jih je vsaj 10...
Kdaj pa je 564 uspešno opravila s Pontebbano, oziroma z RFI? Ali niso ravno tam najbolj odkimavali? To, pa da sta 564 že nevemkolkič v Avstriji pa nekaj hudo smrdi. Dobro, res je, da so garniture "rubbish", ampak 563 je bil v Sloveniji samo 2x in je opravil vse. Bi rekel, da je odzadaj celo kakšna lovka ANSF, saj micorto in povezavo na Trst bo upravljala FUC, iz Ljubljane do Benetk pa TI.


Hm si ziher, da je bilo predanih 10? Kdaj pa so dostavili še dve? Ni bilo 8+4. Potem pa so se začeli problemi.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 01.02.2018, 21:19
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:+
Hm si ziher, da je bilo predanih 10? Kdaj pa so dostavili še dve? Ni bilo 8+4. Potem pa so se začeli problemi.
Naštel sem ti njihova imena :D vse te sem že videl in se z marsikaterim od njih peljal. Railfaneurope nima vedno točnih podatkov.
(čeprav sedaj gledam, res povsod piše 8, sem pa prepričan da sem vsa imena že videl na njih...razen če ima kakšen dve.)

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 19.03.2018, 20:15
Napisal/-a jakaklec

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 23.03.2018, 22:43
Napisal/-a trocken
Sem bil včeraj tam. Res lepo in ... za nas nekaj daleč v bodočnosti. Upam.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 09.05.2018, 7:42
Napisal/-a Re 4/4
http://www.ferrovieudinecividale.it/ora ... e-villach/

Micotra ima povezavo s Trstom. O garnituri 564, ni nobenih podatkov, ali je homologirana v Avstriji.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 09.05.2018, 10:07
Napisal/-a igor72
Re 4/4 napisal/-a:http://www.ferrovieudinecividale.it/ora ... e-villach/

Micotra ima povezavo s Trstom. O garnituri 564, ni nobenih podatkov, ali je homologirana v Avstriji.
:shock: ...pa kaj vozi (bo) klasika iz Trsta?

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 09.05.2018, 10:26
Napisal/-a Re 4/4
igor72 napisal/-a: :shock: ...pa kaj vozi (bo) klasika iz Trsta?
https://prm.rfi.it/qo_prm/QO_Partenze_S ... 4.00&guid=

Piše, da ima samo drugi razred in nič drugega. Je pa treba poudariti, da vozi samo ob sobotah, nedeljah in praznikih.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 06.01.2019, 8:51
Napisal/-a Re 4/4
http://www.rfi.it/cms/v/index.jsp?vgnex ... 16f90aRCRD

Še malo, pa bo komplet Trst-Trbiž na 750 metrih. Pa samo 2 milijona stane. :roll:

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 06.01.2019, 10:14
Napisal/-a preglednik
Kje uradno poteka koridor Baltik - Trst: preko Červinjana ali preko Gorice?

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 06.01.2019, 14:33
Napisal/-a Re 4/4
preglednik napisal/-a:Kje uradno poteka koridor Baltik - Trst: preko Červinjana ali preko Gorice?
http://ec.europa.eu/transport/infrastru ... &layer=8,9

Ob strani si poklikaj, kateri koridorji te zanimajo.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 06.01.2019, 14:56
Napisal/-a mkx
Zanimivo. Vrisane so tudi že vse proge, ki so v realnosti še mokre sanje nekaterih profilov ... da ne rečem modelov.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 15.08.2019, 20:04
Napisal/-a TGV Lyria
Furlanija je z junijskim voznim redom dobila zanimivo posebnost: prvi in zaenkrat edini evropski nočni (spalni) vlak, ki vozi v push-pull sestavi. Gre za nočni vlak ICN Trst - Rim, po novem ima zaradi menjave smeri v Mestrah dodan krmilni vagon, vleče/potiska pa ga "nesrečna" Ansaldova lepotica E403, ki s tem sploh prvič redno prihaja v Furlanijo. Od junija po polletnem premoru tudi znova vozi skozi Gorico in Videm.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 15.08.2019, 21:25
Napisal/-a preglednik
Mar nista od Mester naprej vozili dve veji tega vlaka. Ena čez Videm in Gorico, druga čez Červinjan.

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Objavljeno: 18.08.2019, 12:06
Napisal/-a TGV Lyria
preglednik napisal/-a:Mar nista od Mester naprej vozili dve veji tega vlaka. Ena čez Videm in Gorico, druga čez Červinjan.
Ne. 15-20 let nazaj je vlak pripeljal do Mester, en del je šel na Santo Lucio, en del v Videm, en del pa čez Červinjan v Trst. Gorica ga ni imela nikoli. Šele pred kakimi 3 leti je prišel prvič.