Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1546
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 07.06.2018, 8:08

Bog pomagaj... :pope :pope

Zadnja novica je, da bo V250 oz. ETR 700 dejansko vozil med Milanom in Benetkami kot Frecciarossa! In seveda posledično tudi do Trsta in Vidma!
Pa saj niso normalni, menjati ETR 500 s to katastrofo... Italo si že mane roke.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.06.2018, 9:32

TGV Lyria napisal/-a:Pa saj niso normalni, menjati ETR 500 s to katastrofo... Italo si že mane roke.


Zakaj so menjali? Bom povedal zgodbo.

-TI je želela širiti ponudbo (na začetku ni bilo definirano kje). Prav tako je bil potrebna rezerva za garniture, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov ne vozijo.
-Odločali so se: 10 novih ETR 400, kar bi zneslo 32 milijonov € po komadu ali 17 komadov ETR 700.
-Ko so dali stroške na mizo, so ugotovili. Nakup ETR 400 je izplačlljiv, če letno prevozi 500.000 km po AV progah. ETR 700 ima 10 milijonov €, znatne nižje stroške vzdrževanja.
-Sklenili so, da je ponudbo treba razširiti na progah, ki dosegajo od 200 do 250 km/h.
-Vmes je NTV naročil Pendolina ETR 675, da bi konkurial na progah z od 200 do 250 km/h.
-Odločitev je bila logična. ETR 700.
-Odločiti se je bilo potrebo, kje bo ETR 700 locirana, barva..bla bla bla, nekaj na nas nepomembnih zadev
-Frecciarossa ETR 500 po Lombardiji ni prinesla željenih rezultatov, saj so stroški ETR 500 visoki (glej stroške ETR 400), prav tako se je pokazalo, da pogosti postanki niso primerni za to garnituro.
-Že jeseni se je namigovalo, da bo 700 postala rossa s tremi razredi. Poslovni, premium, standard.
-In zadnji dogodki NTV-ja, ki je napovedal prihod v Trst, je vse skupaj samo potrdil, da bo tako, kot so si zaželeli jeseni.
-Zadnji podatek, ki ga imam je: 17 komadov ETR 700, od tega sta dve garnituri donatorki, ker veliko delov več ne proizvajajo.
-Vse tekalne in ne vem kakšne vožnje, so bile brez težav.


In zadnja stvar. Ne delaj prehitrih zaključkov. ETR 700 je opravila prenovo v isti tovarni, kjer so se sestavile ETR 400.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1546
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 07.06.2018, 10:50

Vse skupaj je totalen nesmisel! Hitra proga Milano - Benetke je medtem že v gradnji in kmalu se bo tudi na tej relaciji vozilo 300 km/h. Tega V250 ne zmore. Prav tako prinaša znižanje hitrosti med Milanom in Torinom, kjer ETR 500 vozi 300 km/h. Torej ta argument s širitvijo ponudbe na progah za 200-250 km/h ne drži.
ETR 500 po Lombardiji ni prinesel želenih rezultatov? Halo? Skoraj 20 let že vozi po Lombardiji, po istih progah, in zdaj pogruntajo, da mu kao škodijo prepogosti postanki? Na katerem planetu so?
Za 200-250 km/h Italijani že imajo Frecciargento vlake. Če se že dela na tej hitrosti, zakaj V250 ne postane Frecciargento ali Frecciabianca in prevzame npr. Jadransko obalo, kjer vlada Frecciarossa? Te garniture pa bi se potem preselilo na linijo Torino - Benetke?
Prenovila jih je tovarna...katera? Taista Ansaldo Breda, ki se je z njimi osramotila pred celo Evropo. Ok, sedaj je japonska, Hitachi.
Poglej si notranjost V250. Je to primerljivo z ETR 500 in ETR 400? Kje je Bistrot vagon, ga bo imela? Da o varnostnih problemih s tem vlakom ne govorimo. NAjvišja hitrost 250 km/h? Totalna degradacija blagovne znamke Frecciarossa. Kot sem rekel, Italo si mane roke. Ljudje niso neumni, da ne bi vedeli, kakšen šrot za njihovo linijo uvaja Trenitalia.
Ah kaj izgubljam besede. Ko se bodo začeli problemi z njim, ko bodo spet gorele baterije in odpadala vrata, se slišimo. Pa tudi sneg ni tako neobičajen v severni Italiji...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.06.2018, 12:35

Malo umiri konje.
Gre se za dobesedno konkutiranje NTV pendolinu, ki bo vozil med Torinom in Trstom. Ne vem, kje ti vidiš, da se Italu smeji??? Med Torinom in Milanom, po spominu, je odesk za 300 km/h zelo kratek. Zato težav ne bo.
Ja stroški ETR 500 po Lombardiji so previsoki, menjave pa ni bilo na voljo. Zato tudi razlog morebitne menjave. Vdrževanje ETR 700 pa je tako predvideno v Mestrah. Po Jadranu so predvidene samo kot alternativa.
Kar se tiče notranjosti je to stvar okusa in možne predelave. Degradacija blagovne znamke pa delajo dežele, ki lobirajo za Frecciarosse. Videm je zamenjal argenta za rosso do Rima, čeprav so bile ETR 400 kupljene za AV Milano-Bologna, kjer so želeli voziti s 350 km/h, kar jim ne bo uspelo.

Sicer pa ne vem, torej z zadnjim odstavkom trdiš, da se težav sploh ni odpravilo? Ali bo enaka zgodba kot z Re 460 in težave s kompresorji?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.06.2018, 9:10

Trenitalia načrtuje, da bo v naslednjih letih povezala Milano s Parizom z lastnimi garniturami Frecciarossa 1000 in tako konkurirala TGV-ju. Prva testiranja na RFI progah že potekajo s garnituro številka 25. Testriranja potekajo v nočnem času na relaciji Torino-Rim, kot vožnja v "snopu", sunkovito zaviranje iz 300 na 160 km/h, mokra in suha tirnica... Kmalu se ji bo pridružila še granitura številka 9. Po vgradnji OT-ja za 1,5 kV in KVB (Contrôle de vitesse par balises), RSO (Répétition Otpique des Signaux) e TVM (Transmission voie-machine) varnostnh sistemov, pa testiranje na SNCF progah, predvidoma januarja 2019. Datum komercialnih voženj ni znan. Prav tako ne, koliko polen pod noge bodo dobili.

@TGV Lyria, ko si spraševal za ETR 700, evo tukaj imaš:

-stessi sedili (praticamente nuovi), nuovi rivestimenti (pelle in business, simil 400), nuova illuminazione, stesso layout, stesso modulo e passo (che non è male, anzi...)
-mezza carroza bistrot
-tavolini alla 400
-bagagliere sparse
-salvo ulteriori modifiche, 500 posti netti (-46)
-livrea presentata a giorni, credo
-musetto leggermente modificato con riduzione dimensione bocca, ma non stravolto.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1546
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 27.06.2018, 9:24

Re 4/4 napisal/-a:Trenitalia načrtuje, da bo v naslednjih letih povezala Milano s Parizom z lastnimi garniturami Frecciarossa 1000 in tako konkurirala TGV-ju. ... Datum komercialnih voženj ni znan. Prav tako ne, koliko polen pod noge bodo dobili.


Nekoč so FS in SNCF te vlake vozile v kooperaciji. Žalostno, kam smo padli.
700 pa raje niti ne komentiram.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.06.2018, 9:42

TGV Lyria napisal/-a:
Nekoč so FS in SNCF te vlake vozile v kooperaciji. Žalostno, kam smo padli.


Sami so si krivi. Ukinjali so vse. IC/EC/EN vlake do Genove, Livorna iz Stuttgarta, Basla, Zuricha, EN Luna, EN Roma, EN Venezia.... Sedaj se jim pa vrača kor bumerang. Nihče jih več noče.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 25.08.2018, 7:59

http://www.forum.ferrovie.it/download/f ... &mode=view

Dobro obveščeni viri pravijo, da bo vozil med Benetkami in Milanom, s podaljškom v Genovo, Torino, Videm, Trst. V Mestrah bo servisna delavnica. Pričakuje se, da bodo tri garniture na voljo do novega leta. Po novem letu pa tri garniture na mesec. Možna je še uvedba po Jadranski progi, do mesta Lecce, kot zamenjava Frecciabianco. Vse ETR 500 bodo potem postopno poslane na relacijo Benetke-Neaplej. Bolzano-Neapelj ETR 600, ETR 485 pa na jug v Calabrio.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1546
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 25.08.2018, 9:08

Gospod, odpusti jim, saj ne vedo kaj delajo... :pope :pope :pope :pope :pope
K sreči naj bi kmalu vozil Italo v Trst. Pa tudi ta ne bo 100% varen, da ga ne bo zadel kak odpadel kos od V250.
Adijo pamet res... #-o #-o ](*,) ](*,) ](*,)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3423
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a mkx » 25.08.2018, 10:49

Bodimo optimisti in verjemimo, da "japonci" v HRI v Pistoi (ex Breda) vedo kaj delajo. [-o<

Dokler nam realnost ne bo pokazala drugače :wink:
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 02.02.2019, 11:28

V ponedeljek se predvidoma začne promo vožnja z nesojeno nizozemsko garnituro Fyra (ETR 700). 4 in 5 februarja bo med Milanom in Pescaro, ter nazaj začela predpriprava na redne vožnje. Vožnja bo potekala v večernem, v obratni smeri pa v popoldanskem času, tudi po AV progi. In, ker pri Italijanih dogovor nikoli ne velja, ta garnitura ne bo vozila pod znamko Frecciarossa, ampak pod Frecciargento na Jadranski progi Milano - Ancona - Pescara - Bari - Lecce. Redne vožnje pa se bodo začele, ko bo Hitachi vgradil več stranišč.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.05.2019, 10:04

Poslovni načrti pravijo, da Trenitalia naročuje dodatnih 14 komadov ETR 400 (Frecciarossa 1000). Nakup je skoraj "izsiljen" s strani sindikatov, saj bi v nasprotnem primeru Bombardier ukinil delovna mesta v Italiji. Od vseh Frecciaross 1000, se predvideva, da bodo štiri namenjene za Francijo.

Kar se tiče Fyrije. Deluje, kot da je bil to nakup, kot neke vrste odškodnina Nizozemcem. Namreč, Trenitaila ne vem, kam bi jih umestila. #-o Tehničnih težav, pa zaenkrat ni.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3147
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novo vlak "FrecciaRossa 1000" v Italiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.06.2019, 10:23

Sedaj je jasno. Od junija 2020, bo Trenitalia začela konkurirati TGV-jem z freccio 1000 na relaciji Pariz-Milano. Vozili bodo preko lastne družbe Thello. Dva para vlakov na dan, z enim postankom v Lyonu. Postaja v Parizu bo jasno Gare de Lyon, ni pa še jasno, kareri peron bo rezerviran.

Še malo OT. SBB razmišlja, da bi se priključil k NightJet platformi, kar bi lahko pomenilo oživite že davnaj ukinjenih nočnih vlakov. Bomardier Traxx 3 MS bo na voljo v 50 različnih konfiguracijah. Stadler pa je najavil najmočnejšo šestosno lokomotivo za srednjeevropski trg. Gre za Eurodual 9000, ki na AC vozni mreži doseže impresivnih 9 MW moči. Ta lokomotiva je štiri sistemska in že ima 10 naročil. Homolgacija bo potekala v Nemčiji, Avstriji, Švici in Italiji. Namesto velikega dizel motorja ima vgrajen last mile motor moči 2x900 kW. Skupno število naročenih Eurodualov v različnih konfiguracijah pa je 35, z dodatnim opcijskim nakupom pa se lahko skupno število povzpne na 125. Hrvati imajo posvetovalni tender za nabavo 21 novih garnitur za zamenjavo madžarov....in letos pride prva kitajska garnitura v Evropo, ter CRRC je predstavil "bizon" štiiosno lokomotivo za evropski trg. Švedska navdušenost nad romunskimi lokomotivami še nima meja, zato bodo naročili še dodatnih 12 šestosnih Softronic Transmontan. Skupno število bo 28.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov