478 km v premo
478 km v premo
Danes sem si ogledal na Bahn TV (satelitski program nemških železnic) reportažo iz Avstralije. Tu v decembru predvajajo veliko hobby posnetkov različnih posameznikov iz vsega sveta.
Kot sem že v naslovu navedel imajo v Avstraliji na progi Melbourne-Adelaide-Perth, točneje na odseku Tarcoola-Kalgoorlie progo ravno in to kar 478 km.
Zamislite si, da bi tako potekale skoraj da dve progi v Sloveniji od morja pa do Madžarske meje.
Kot sem že v naslovu navedel imajo v Avstraliji na progi Melbourne-Adelaide-Perth, točneje na odseku Tarcoola-Kalgoorlie progo ravno in to kar 478 km.
Zamislite si, da bi tako potekale skoraj da dve progi v Sloveniji od morja pa do Madžarske meje.
Tine
Imaš, imaš BAHN TV:IC-Pohorje503 napisal/-a:to je lepo, nimam program BAHN TV
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/
Najlepši hvala internet!!!Nejc napisal/-a:Imaš, imaš BAHN TV:IC-Pohorje503 napisal/-a:to je lepo, nimam program BAHN TV
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/
Mam posneto to ododajo na VHS ko je bila enkrat po delih na TVS1 in so rekli da je najvišja progovna hitrost 130 km/h po progi pa vozijo z dizli, je je na tem odseku postaja pravzaprav postajališče da vlak pošto dostavi in natankajo nafto.Nejc napisal/-a:Pa so kaj rekli, kakšna je najvišja progovna hitrost? A je na tem odseku sploh kakšna postaja?
LP
Matic
Matic
Ima ta proga samo en tir ali dva tira?
Vse skupaj se sliši zelo površno in nelogično. Potrebni so odseki, izogibališča, kretniške povezave, objekti za vzdrževanje in pregled proge,... itd.
Tako kot teče debata, kaže da gre samo en vlak v eno smer, dokler ne pride do konca, če sploh pride.
Vse skupaj se sliši zelo površno in nelogično. Potrebni so odseki, izogibališča, kretniške povezave, objekti za vzdrževanje in pregled proge,... itd.
Tako kot teče debata, kaže da gre samo en vlak v eno smer, dokler ne pride do konca, če sploh pride.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
O neposredni povezavi Pertha in Melbourna sem že leta nazaj bral precej obširno fotoreportažo v neki tuji reviji. Bilo je precej fotografij tudi o takratnih lokomotivah, opremljenih s "spalnico" za strojevodje. Če se prav spomnim, so takrat strojevodje strojevodje šli od začetka do konca in nazaj, vse skupaj pa je trajalo 6 dni. Velik del proge po celini je bil brez signalov, bila pa je stalna radijska zveza z dispečerji.... Skratka, precej eksotično za našo prakso. Najbolj v spominu seveda ostane tista skoraj 500 kilometrska prema v enem kosu
LPB
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46