478 km v premo

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

478 km v premo

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Danes sem si ogledal na Bahn TV (satelitski program nemških železnic) reportažo iz Avstralije. Tu v decembru predvajajo veliko hobby posnetkov različnih posameznikov iz vsega sveta.

Kot sem že v naslovu navedel imajo v Avstraliji na progi Melbourne-Adelaide-Perth, točneje na odseku Tarcoola-Kalgoorlie progo ravno in to kar 478 km.

Zamislite si, da bi tako potekale skoraj da dve progi v Sloveniji od morja pa do Madžarske meje.
Tine
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Pa so kaj rekli, kakšna je najvišja progovna hitrost? A je na tem odseku sploh kakšna postaja? Slišal sem nekje, da imaš v Avstraliji najbližjega soseda 300 km proč, tko da se neb čist nč čudu, če nebi blo kakšne postaje na tem premem odseku!
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

to je lepo, nimam program BAHN TV :) :?
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

IC-Pohorje503 napisal/-a:to je lepo, nimam program BAHN TV :) :?
Imaš, imaš BAHN TV:
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Nejc napisal/-a:
IC-Pohorje503 napisal/-a:to je lepo, nimam program BAHN TV :) :?
Imaš, imaš BAHN TV:
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/
Najlepši hvala internet!!! :)
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Nejc napisal/-a:Pa so kaj rekli, kakšna je najvišja progovna hitrost? A je na tem odseku sploh kakšna postaja?
Mam posneto to ododajo na VHS ko je bila enkrat po delih na TVS1 in so rekli da je najvišja progovna hitrost 130 km/h po progi pa vozijo z dizli, je je na tem odseku postaja pravzaprav postajališče da vlak pošto dostavi in natankajo nafto.
LP
Matic
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ima ta proga samo en tir ali dva tira?
Vse skupaj se sliši zelo površno in nelogično. Potrebni so odseki, izogibališča, kretniške povezave, objekti za vzdrževanje in pregled proge,... itd.
Tako kot teče debata, kaže da gre samo en vlak v eno smer, dokler ne pride do konca, če sploh pride. :roll:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

@Dolfe. Kot sem že zgoraj omenil na Bahn TV predvajajo Hobby filme. Žal se je tu dalo videti le tisto kar je dotični avtor posnel. Proga je seveda enotirna. Vsekakor so zagotovo tudi postaje oz. izogibališča, kako pa bi se drugače srečevali vlaki.
Tine
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Tine, če me spomin ne vara, potem na tisti progi ni srečavanja vlakov, ker pelje samo en vlak na dan v eno smer in se vrača naslednji dan v nasprotno ..... proga namreč poteka čez puščavo in ni naselij ob njej , zato ni potreb po ustavljanju vlaka ...
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

na National Geographic je pa pravkar oddaja o gradnji predora pod Rokavskim prelivom
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

O neposredni povezavi Pertha in Melbourna sem že leta nazaj bral precej obširno fotoreportažo v neki tuji reviji. Bilo je precej fotografij tudi o takratnih lokomotivah, opremljenih s "spalnico" za strojevodje. Če se prav spomnim, so takrat strojevodje strojevodje šli od začetka do konca in nazaj, vse skupaj pa je trajalo 6 dni. Velik del proge po celini je bil brez signalov, bila pa je stalna radijska zveza z dispečerji.... Skratka, precej eksotično za našo prakso. Najbolj v spominu seveda ostane tista skoraj 500 kilometrska prema v enem kosu :wink:
LPB
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

hehe, me prav zanima. kako progo pregledujejo - verjetno ne tako kot pri nas, da bi nekdo kar hodil tistih 500 km po puščavi z orjaškim ključem v rokah :D
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

OrientExpress napisal/-a:hehe, me prav zanima. kako progo pregledujejo - verjetno ne tako kot pri nas, da bi nekdo kar hodil tistih 500 km po puščavi z orjaškim ključem v rokah :D
Verjetno ima on bicikl za na železnico :) :lol: :lol:
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

..pa vodnohlajene kolesa, da se mu pod ritjo kaj ne užge :lol: :lol:
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

No, ampak kako pa pregledujejo tire po "bolj razvitih" državah - je tisti pešak s ključem (MMG: kako se mu sploh uradno reče?) še vedno edina rešitev ali se to sedaj izvaja na kakšen bolj sofisticiran način :?:
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Odgovori