Fiat ALn 688 (FS)
Fiat ALn 688 (FS)
V Italiji sem videl dizelsko garnituro Fiat ALn 688.Bila je od italjanskih železnic.Žal nisem uspel je fotografirat sem pa našel na Wikipedi fotografijo. Zanima me razlika med to in SŽ 813/814.
Vir:Wikipediahttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 8-1502.jpg
Lp ICE
Vir:Wikipediahttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 8-1502.jpg
Lp ICE
Zadnjič spremenil ICE, dne 09.08.2013, 8:27, skupaj popravljeno 2 krat.
By InterCity Express
Re: Fiat ALN 688 (FS)
Najbrž si mislil ALn 668, ki jo kaže tudi slika. Nekih bistvenih razlik parvzaprav ni, italijanska ALn 668 je bila osnova za naše 813. V Italiji obstaja kar nekaj verzij teh motornikov, osnova je precej podobna (dizelmehanični prenos, elektropnevmatsko krmiljenje ...), razlikujejo pa se v glavnem po tipu in moči vgrajenih pogonskih motorjev. V Italiji imajo tudi bolj malo prikolic, večinoma boš srečal garniture iz samih pogonskih vozov.
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Fiat ALN 688 (FS)
Zanimivo, pri nas pa ni nobeden vozil samostojno. Stalno so vlačili/jo prikolico, potnikov pa komaj več kot zaposlenih na vlaku, recimo nekega poletja v XXI. stoletju iz Dravograda v Maribor. Sedaj so pa večino predelani v dvočlenske garniture......V Italiji imajo tudi bolj malo prikolic, večinoma boš srečal garniture iz samih pogonskih vozov.
Sploh so pa SŽ zanimive po tem, da nimajo enočlenskih vlakov za lokalne proge (HŽ, OBB, ŽS, ČSD, FS...), povprečno število potnikov na vlak je pa najverjetneje (mogoče HŽ?) najnižje od omenjenih uprav, saj ne presega števila sedežev v večjem avtobusu.
LPL
Re: Fiat ALn 688 (FS)
Nekaj časa je vozila tričlenska garnitura M+P+M. Ali kdo ve, če je bil ta "ibržni" motornik šenkan, kar sicer dvomim, ali Italijani niso dostavili še ene prikolice. Je pa po eni strani škoda, da se ni naročilo več takih garnitur, saj bi bile pri speljevanju precej hitrejše.
Re: Fiat ALn 688 (FS)
Da ne boš stalno pametoval. Pridi jutri na bohinjko, pa boš videl zakaj imajo prikolice...Ljubitelj napisal/-a:Zanimivo, pri nas pa ni nobeden vozil samostojno. Stalno so vlačili/jo prikolico, potnikov pa komaj več kot zaposlenih na vlaku, recimo nekega poletja v XXI. stoletju iz Dravograda v Maribor. Sedaj so pa večino predelani v dvočlenske garniture......V Italiji imajo tudi bolj malo prikolic, večinoma boš srečal garniture iz samih pogonskih vozov.
Sploh so pa SŽ zanimive po tem, da nimajo enočlenskih vlakov za lokalne proge (HŽ, OBB, ŽS, ČSD, FS...), povprečno število potnikov na vlak je pa najverjetneje (mogoče HŽ?) najnižje od omenjenih uprav, saj ne presega števila sedežev v večjem avtobusu.
LPL
Re: Fiat ALn 688 (FS)
Jaz nisem govoril o Bohinjki, ampak o relaciji Dravograd Maribor, kjer smo bili v vlaku 4 potniki (naša familija) in sam veš koliko osebja. Pa tudi sicer nisem v Mariboru nikoli opazil na omenjeni relaciji kaj več kot 10 potnikov. Pa še to, povprečna zasedenost vlakov v Sloveniji se približno ujema s številom sedežov v enem vagonu.Da ne boš stalno pametoval. Pridi jutri na bohinjko, pa boš videl zakaj imajo prikolice...
Da je pa na Bohinjki poleti kar precej prometa, mi je pa osebno dobro znano, vsako leto nekajkrat preiskušeno in me ni treba vabiti tja, kamor pogosto zavijem.
LPL
Re: Fiat ALn 688 (FS)
OK, se opravičujem za nesporazum. Ampak roko na srce, koroška proga ne zaostaja dosti za Bohinjko po lepoti. Cilj bi morali biti polni motorniki in prikolice in ne krčenje kompozicij. Isto velja za vse ostale lokalke, ki so pravi biser.
Re: Fiat ALN 688 (FS)
Ljubitelj, na kakšno predelavo misliš? Saj so vedno bile dvočlenske garniture, torej so vedno vlačili prikolico...Ljubitelj napisal/-a:Stalno so vlačili/jo prikolico, potnikov pa komaj več kot zaposlenih na vlaku, recimo nekega poletja v XXI. stoletju iz Dravograda v Maribor. Sedaj so pa večino predelani v dvočlenske garniture.
Ali si mislil na to, da so sedaj na čelu in sklepu "zablendirana" vrata za prehod v morebitno sosednjo garnituro?
Lep dan
Tomaž
Re: Fiat ALN 688 (FS)
Podseriji -0xx bi se morda bolj pravilno reklo dvočlenska kompozicija, saj je člene dokaj enostavno ločiti in je motorni voz 813-0xx popolnoma sposoben vožnje v obeh smereh.Tomy napisal/-a:Ljubitelj, na kakšno predelavo misliš? Saj so vedno bile dvočlenske garniture, torej so vedno vlačili prikolico...Ljubitelj napisal/-a:Stalno so vlačili/jo prikolico, potnikov pa komaj več kot zaposlenih na vlaku, recimo nekega poletja v XXI. stoletju iz Dravograda v Maribor. Sedaj so pa večino predelani v dvočlenske garniture.
Po modernizaciji v podserijo -1xx pa je ta možnost odpadla in z vso pravico nosi naziv garnitura saj motorni del (813-1xx) brez prikolice (814-1xx) ni sposoben resne vožnje.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Fiat ALn 688 (FS)
V eno smer bi bila smrtno resna vožnja.
Ena od stvari,ki bi si jo želel na seriji 1xx so harmonij prtljažna vrata.
Ena od stvari,ki bi si jo želel na seriji 1xx so harmonij prtljažna vrata.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Fiat ALn 688 (FS)
En čas je res vozila taka sestava, ena prikolica je nastradala v nekem naletu in so potem skombinirali tako kombinacijo, baje da je letelo tisto ko šus...ŽAT32 napisal/-a:Nekaj časa je vozila tričlenska garnitura M+P+M. Ali kdo ve, če je bil ta "ibržni" motornik šenkan, kar sicer dvomim, ali Italijani niso dostavili še ene prikolice. Je pa po eni strani škoda, da se ni naročilo več takih garnitur, saj bi bile pri speljevanju precej hitrejše.
LP
Matic
Matic
Re: Fiat ALn 688 (FS)
So ga moral kar mal nazaj držat664-111 napisal/-a:En čas je res vozila taka sestava, ena prikolica je nastradala v nekem naletu in so potem skombinirali tako kombinacijo, baje da je letelo tisto ko šus...