Fiat ALn 688 (FS)

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a ICE »

V Italiji sem videl dizelsko garnituro Fiat ALn 688.Bila je od italjanskih železnic.Žal nisem uspel je fotografirat sem pa našel na Wikipedi fotografijo. Zanima me razlika med to in SŽ 813/814.

Slika
Vir:Wikipediahttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 8-1502.jpg

Lp ICE
Zadnjič spremenil ICE, dne 09.08.2013, 8:27, skupaj popravljeno 2 krat.
By InterCity Express
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Fiat ALN 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Najbrž si mislil ALn 668, ki jo kaže tudi slika. Nekih bistvenih razlik parvzaprav ni, italijanska ALn 668 je bila osnova za naše 813. V Italiji obstaja kar nekaj verzij teh motornikov, osnova je precej podobna (dizelmehanični prenos, elektropnevmatsko krmiljenje ...), razlikujejo pa se v glavnem po tipu in moči vgrajenih pogonskih motorjev. V Italiji imajo tudi bolj malo prikolic, večinoma boš srečal garniture iz samih pogonskih vozov.
Tako počasi se prebujamo ...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Fiat ALN 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

.....V Italiji imajo tudi bolj malo prikolic, večinoma boš srečal garniture iz samih pogonskih vozov.
Zanimivo, pri nas pa ni nobeden vozil samostojno. Stalno so vlačili/jo prikolico, potnikov pa komaj več kot zaposlenih na vlaku, recimo nekega poletja v XXI. stoletju iz Dravograda v Maribor. Sedaj so pa večino predelani v dvočlenske garniture.
Sploh so pa SŽ zanimive po tem, da nimajo enočlenskih vlakov za lokalne proge (HŽ, OBB, ŽS, ČSD, FS...), povprečno število potnikov na vlak je pa najverjetneje (mogoče HŽ?) najnižje od omenjenih uprav, saj ne presega števila sedežev v večjem avtobusu.

LPL
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a Čišo »

SŽ so zanimive in posebne po marsičem.
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Nekaj časa je vozila tričlenska garnitura M+P+M. Ali kdo ve, če je bil ta "ibržni" motornik šenkan, kar sicer dvomim, ali Italijani niso dostavili še ene prikolice. Je pa po eni strani škoda, da se ni naročilo več takih garnitur, saj bi bile pri speljevanju precej hitrejše.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a trocken »

Ljubitelj napisal/-a:
.....V Italiji imajo tudi bolj malo prikolic, večinoma boš srečal garniture iz samih pogonskih vozov.
Zanimivo, pri nas pa ni nobeden vozil samostojno. Stalno so vlačili/jo prikolico, potnikov pa komaj več kot zaposlenih na vlaku, recimo nekega poletja v XXI. stoletju iz Dravograda v Maribor. Sedaj so pa večino predelani v dvočlenske garniture.
Sploh so pa SŽ zanimive po tem, da nimajo enočlenskih vlakov za lokalne proge (HŽ, OBB, ŽS, ČSD, FS...), povprečno število potnikov na vlak je pa najverjetneje (mogoče HŽ?) najnižje od omenjenih uprav, saj ne presega števila sedežev v večjem avtobusu.

LPL
Da ne boš stalno pametoval. Pridi jutri na bohinjko, pa boš videl zakaj imajo prikolice...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Da ne boš stalno pametoval. Pridi jutri na bohinjko, pa boš videl zakaj imajo prikolice...
Jaz nisem govoril o Bohinjki, ampak o relaciji Dravograd Maribor, kjer smo bili v vlaku 4 potniki (naša familija) in sam veš koliko osebja. Pa tudi sicer nisem v Mariboru nikoli opazil na omenjeni relaciji kaj več kot 10 potnikov. Pa še to, povprečna zasedenost vlakov v Sloveniji se približno ujema s številom sedežov v enem vagonu.
Da je pa na Bohinjki poleti kar precej prometa, mi je pa osebno dobro znano, vsako leto nekajkrat preiskušeno in me ni treba vabiti tja, kamor pogosto zavijem.

LPL
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a trocken »

OK, se opravičujem za nesporazum. Ampak roko na srce, koroška proga ne zaostaja dosti za Bohinjko po lepoti. Cilj bi morali biti polni motorniki in prikolice in ne krčenje kompozicij. Isto velja za vse ostale lokalke, ki so pravi biser.
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Fiat ALN 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Ljubitelj napisal/-a:Stalno so vlačili/jo prikolico, potnikov pa komaj več kot zaposlenih na vlaku, recimo nekega poletja v XXI. stoletju iz Dravograda v Maribor. Sedaj so pa večino predelani v dvočlenske garniture.
Ljubitelj, na kakšno predelavo misliš? Saj so vedno bile dvočlenske garniture, torej so vedno vlačili prikolico...
Ali si mislil na to, da so sedaj na čelu in sklepu "zablendirana" vrata za prehod v morebitno sosednjo garnituro?

Lep dan
Tomaž
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Fiat ALN 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a mkx »

Tomy napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:Stalno so vlačili/jo prikolico, potnikov pa komaj več kot zaposlenih na vlaku, recimo nekega poletja v XXI. stoletju iz Dravograda v Maribor. Sedaj so pa večino predelani v dvočlenske garniture.
Ljubitelj, na kakšno predelavo misliš? Saj so vedno bile dvočlenske garniture, torej so vedno vlačili prikolico...
Podseriji -0xx bi se morda bolj pravilno reklo dvočlenska kompozicija, saj je člene dokaj enostavno ločiti in je motorni voz 813-0xx popolnoma sposoben vožnje v obeh smereh.
Po modernizaciji v podserijo -1xx pa je ta možnost odpadla in z vso pravico nosi naziv garnitura saj motorni del (813-1xx) brez prikolice (814-1xx) ni sposoben resne vožnje.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a preglednik »

V eno smer bi verjetno šlo ??
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a mkx »

Moj poudarek je bil na resni vožnji. :wink:
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

V eno smer bi bila smrtno resna vožnja. :wink:
Ena od stvari,ki bi si jo želel na seriji 1xx so harmonij prtljažna vrata. 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

ŽAT32 napisal/-a:Nekaj časa je vozila tričlenska garnitura M+P+M. Ali kdo ve, če je bil ta "ibržni" motornik šenkan, kar sicer dvomim, ali Italijani niso dostavili še ene prikolice. Je pa po eni strani škoda, da se ni naročilo več takih garnitur, saj bi bile pri speljevanju precej hitrejše.
En čas je res vozila taka sestava, ena prikolica je nastradala v nekem naletu in so potem skombinirali tako kombinacijo, baje da je letelo tisto ko šus...
LP
Matic
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Fiat ALn 688 (FS)

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

664-111 napisal/-a:En čas je res vozila taka sestava, ena prikolica je nastradala v nekem naletu in so potem skombinirali tako kombinacijo, baje da je letelo tisto ko šus...
So ga moral kar mal nazaj držat :D :D
Odgovori