Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
DB Systemtechnik je v Münchenu začel s testiranji CRRCjeve kompozicije za Westbahn.
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Z voznim redom 24/25 bo Westbahn obiskal tudi Stuttgart in mogoče tudi Zürich( možnosti so okoli 50%)
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Z izgradnjo predora pod Golico napoveduje tudi prihod tudi na Koroško, čeprav zaradi tehničnih težav ne s svojimi dvonadstropnimi vlaki.
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Po mojem bodo počakali tudi na odprtje tunela pod Semmeringom.
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Odsek Bruck/Mur - Graz je že zdaj na meji kapacitet. Po odprtju Koralm - Tunnela bo moral prevzet še celoten promet, potniški in tovorni proti Koroški / Italiji. Milsim, da tukaj za Westbahn ne bo prostih kapacitet. Izgradnja tega odseka je predvidena v daljši prihodnosti, tak nekje do 2040, reliefno je ta odsek zelo zahteven, podobno kot Zidani Most - Ljubljana.
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Kaj se ti hecaš? Odsek ima večino maksimalne hitrosti z nekja izjemami 120 km/h, niti približno ni tak kot Lj -Zidani most, kvečjem kot Lj - Savataurus napisal/-a: ↑27.02.2024, 20:57 Odsek Bruck/Mur - Graz je že zdaj na meji kapacitet. Po odprtju Koralm - Tunnela bo moral prevzet še celoten promet, potniški in tovorni proti Koroški / Italiji. Milsim, da tukaj za Westbahn ne bo prostih kapacitet. Izgradnja tega odseka je predvidena v daljši prihodnosti, tak nekje do 2040, reliefno je ta odsek zelo zahteven, podobno kot Zidani Most - Ljubljana.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Tovorni promet bo še leta šel po obstoječi trasi, ker bo Koralm proga sprejela tudi lokalne vlake, morda še kakšnega iz nove oznake IR. Pri RalJet pa odpade samo pošiljaje posebej za Beljak, verjetno pa bo še preusmerjen tudi nočni Gradec - Zürich, po novem preko Celovca. Za Westbahn je trenutni problem Semmering. Na severni strani mora vsako vozilo opraviti test vpliva na radije manjše od 250 m, pa še kratki predori so prenizki za njihove Stadletje. Vprašanje ali je tisti kitajc kaj bolj primeren.