Indijske železnice (Indian railways, IR)

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 13.03.2014, 8:58

darko06 napisal/-a:Spoštovani,
zbirka fotografij, katero ste nam tu prikazovali, je za vsako hvalo.
Jaz pa imam eno prašanje.
Kot EMD fan, sam zbrskal dost spletnih stran na webu in ugotovil, da je EMD na podlagi G16 (Kenedija) izdelal varianto z motorjem z turbo brizganem gorivom (turbocharged). Ta model se imenoval GT 16, zvani je imel izgled Kenedija, ampak je bil nekakšen prelazni tip do GT 26 (663 oz. Karavela). Bilo je izdelano okrog 40 kosov in so vse bile za Indijo.
Model se v Indiji imenoval WDM-4
Ali vam se ta lokomotiva zdi poznato, ste je mogoče nekje videli ali poslikali?
http://www.irfca.org/gallery/Locos/Diesel/wdm1_4_5_6_7/wdm3_001.jpg.html
http://www.egghof.com/Indien/Lokomotiven%20Breitspur/pages/WDM-4.htm


Pozdravljeni! Slik lokomotive WDM-4 nimam, ker je bila umaknjena iz prometa najkasneje leta 2000, leta 2001 pa so en primerek, številko 18001, poslali v glavni železniški Muzej v New Delhi, tam pa do sedaj nisem bil. Preostale lokomotive so bile razrezane.

V Indijo je šlo 72 teh lokomotiv, in sicer najprej 40 (18000 do 18039), potem pa še 32 (18080 do 18111), vmesne pa so bile za Pakistan. V bistvu so konkurirale Alcotovi lokomotivi WDM-2 kot morebitna alternativa in so se v marsikaterem pogledu izkazale za boljše. A GM ni dovolil prenosa tehnologije, da bi jih delali v Indiji, zato je bil izbran Alco, teh WDM-2 pa so naredili več tisoč.

Veliko predelanih WDM-2 je danes klasificiranih kot WDM-3, ena je na nekje na mojih slikah bolj na začetku. WDM-3 kot nek nov in ločen tip sicer ni nikoli obstajala.



Nameravam pa v bližnji prihodnosti v enem postu zbrati nekaj splošnih virov za morebitne interesente v zvezi z IR. Slik imam še nekaj, a nekoliko manj časa trenutno.
LP, odbijac
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a darko06 » 13.03.2014, 15:02

Fala lepa in lepo pozdravljeni!
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 21.06.2014, 12:19

Končno nadaljevanje indijske teme!

Sledijo fotografije z gorske železnice (metrska širina) Kalka - Shimla, ki je ena od znanih indijskih gorskih prog. Fotografije so bolj v obliki fotopisa, zato so objavljene TUKAJ. Link navajam tudi tukaj zaradi kompletnosti te teme, ki je v bistvu edina z "indijsko" vsebino - za vsak primer, če se bo med številnimi kvalitetnimi fotopisi izgubila.

Ko končamo tam pa se vračamo sem, obljubil sem še druge fotografije, filme in povezave.
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 21.06.2014, 13:09

Za vmes: dve slabši sliki za izpolnitev zbirke.

Z okoljem se zliva dizelska lokomotiva WDM-2 št. 18600.
Slika

Nad cestnim podvozom se pelje klimatizirani vagon Zahodnih železnic (WR), razred AC three tier. Kot mnoge reklame je tudi stara reklama za draguljarja na železo-betonski konstrukciji ročno slikana.
Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 27.06.2014, 11:59

Ta prispevek ne paše pod IR, vsekakor pa paše pod temo železnice v Indiji. Kolkata v Zahodni Bengaliji je edino indijsko mesto s tramvajem, do ne tako dolgo nazaj je bilo tudi edino s podzemno železnico. Tramvaj razcveta avtomobilov v ostalih indijskih mestih ni preživel. Električni tramvaj obratuje od leta 1902 (na konjsko in parno vleko sicer od začetka 1880-ih) in je kot tak najstarejši v Aziji. Upravlja ga CTC, Calcutta Tramways Company. Ima kar nekaj normalnotirnih prog različnih dolžin (tipično 5-7 km), na katerih vozi dobrih 100 vozil (od več kot 200).

Tramvaj tipa SLC na ulicah centra Kolkate. Ta prenovljeni tip je v začetku 80-ih zamenjal večino obstoječih vozil. Danes so skoraj vsi tramvaji v Kolkati tega tipa.
Slika

Večinoma si cesto deli z avtomobili ali pa ima svoj pas, ki ga včasih blokira preostali promet. Le manjši del prog po zelenem delu mesta poteka ločeno.
Slika

Pogled v eno od remiz. Vozni park ima različne barve, vse pa krasijo še različne reklame.
Slika

Pogled od spredaj. Zamrežen vetrobran, veliko prostora za svež zrak, tablica s končno destinacijo zgoraj pa manjka, večinoma jo nadomesti tablica, ki visi na spodnjem delu vetrobrana. V tem primeru je to tramvaj na progi 6, Shyambazar - BBD Bag. Odbijači so leseni, kar se lepo vidi že na prejšnjih slikah.
Slika

Pa še od zadaj.
Slika

Sredinski podstavni voziček si delita oba dela vozila.
Slika

Takole pa podstavni voziček izgleda na enem od koncev.
Slika

Napajanje tramvaja je z enosmernim tokom, 550 V.
Slika

Tudi potniška okna so zračna.
Slika

Še ena od spredaj.
Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 27.06.2014, 12:07

Bjonda :)
Slika

Prometnejše širše ceste imajo pogosto ograjo med obema smerema. To prečkanja ceste ne ustavi, ga pa oteži.
Slika

Tipična prometna situacija v Kolkati. Vidni so tudi starejši Tatini avtobusi in rumeni taksiji Hindustan ambassador. Če odmislimo prometni kaos in se osredotočimo samo na samo omrežje, je javni promet v mestu veliko bolj razvejan, uporaben, dostopen in poceni kot v Ljubljani.
Slika

Starost in različne bojne rane so značilni za skoraj vsa vozila.
Slika

Pepsi in lokalna izpeljanka Thums Up sta veliko bolj priljubljena kot Coca Cola. V ozdaju avtobus v lasti policije.
Slika

Vrata in okna so zaprta le ob dežju, za vse ostale priložnosti bi bilo to nepraktično.
Slika

Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 27.06.2014, 12:31

Novejša izpeljanka tramvaja, med drugim z večjimi okni. Ukrivljeni del strehe je ves iz pleksija, a ga žal prekrivajo reklame. Ali pa na srečo, saj večinoma prav pride vsaka senca.
Slika

Konkretnejši žarometi.
Slika

Delovno vozilo z vodo za škropljenje tirnic.
Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 04.01.2017, 11:55

Glede na malo število forumskih objav v zvezi z Indijo, zavoljo kompletnosti pokrivanja IR morebitnega bralca te teme usmerjam še na najnovejši prispevek o Indiji uporabnika @Anzee, tukaj.
LP, odbijac
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 372
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a maxima » 05.01.2017, 18:42

Se da narediti tandem s temi njihovimi eloki?
Lp,Rok
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 07.01.2017, 19:43

maxima napisal/-a:Se da narediti tandem s temi njihovimi eloki?


Da, da se, lahko jih je tudi več. Velja tudi za dizel-električne. S katerimi oziroma s katerimi ne, ter maksimalno število, pa ne vem.
LP, odbijac

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov