Hvala Veliko slik je takih zelo spotoma ali prav slabe kvalitete, ampak gre za pri nas nepoznan sistem s skoraj nič materiala, zato sem objavil. Ni pa to na istem nivoju kot tvoje reportaže iz Luke Koper in od drugodigor72 napisal/-a:Odlično odbijac
...na začetku si zapisal da nisi namensko slikal železnic, pa je vseeno eno morje slik; koliko jih bi šele bilo če bi bilo to železniško potovanje
Indijske železnice (Indian railways, IR)
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
LP, odbijac
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
V letu 2010 sem imel priložnost za hiter ogled zelo majhnega in prijetnega Regionalnega železniškega muzeja Howrah (Regional Rail Museum Howrah), čemur je posvečenih naslednjih nekaj objav. Muzej stoji zraven postaje Howrah in prikazuje predvsem tematiko divizije Vzhodne železnice. Muzej so ravno sveže uredili, skrb za izgled pa je opazna na vseh slikah. Zadeva je majhna in z relativno malo vozili, a iz situacije so iztisnili kar se da.
Zanimiva skulptura pri vhodu.
Bujno in zelo lepo urejeno zelenje. Kaj takega bi z največjim veseljem uvozil tudi v okolico našega muzeja in društvene vrtne železnice 7 ¼. Velike stavbe v ozadju slike so na drugi strani reke. Rahlo rumena stavba z rdečo streho zadaj za konicami rumeno-črnih zapornic je sedež Vzhodne železnice.
Star vagon preurejen v prodajalnico prigrizkov.
Malo starejši potniški vagon.
Starejši vagon, »inspection saloon«. Vagon je uporabljal guverner Zahodne Bengalije.
Spokojnost.
Ročno izdelan modelček najslavnejše parne lokomotive razreda WP. V ozadju je v resnici parna lokomotiva za metrsko tirno širino.
Zanimiva skulptura pri vhodu.
Bujno in zelo lepo urejeno zelenje. Kaj takega bi z največjim veseljem uvozil tudi v okolico našega muzeja in društvene vrtne železnice 7 ¼. Velike stavbe v ozadju slike so na drugi strani reke. Rahlo rumena stavba z rdečo streho zadaj za konicami rumeno-črnih zapornic je sedež Vzhodne železnice.
Star vagon preurejen v prodajalnico prigrizkov.
Malo starejši potniški vagon.
Starejši vagon, »inspection saloon«. Vagon je uporabljal guverner Zahodne Bengalije.
Spokojnost.
Ročno izdelan modelček najslavnejše parne lokomotive razreda WP. V ozadju je v resnici parna lokomotiva za metrsko tirno širino.
LP, odbijac
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Tovorna lokomotiva YG 3403 (Y – metrska tirna širina, G – goods, tovorna) iz leta 1960.
Princesina krona
Lokomotiva 798-B z imenom »Šerpa« je obratovala na znameniti gorski železnici v Darjeeling s tirno širino 610 mm. Eden od štirih prototipov svoje vrste je bil izdelan v Veliki Britaniji leta 1889.
Leseni vagon razreda »Deluxe First Class« na železnici v Darjeeling.
Še en »inspection saloon«, tokrat za metrsko tirno širino. Notranjost je zelo luksuzna z mizicami, naslanjači, lepimi slikami po stenah. Imel bi ga tudi jaz.
Pokriti del muzeja in otroška vrtna železnica, ki te popelje kakšen krog po posestvu.
Otroška vrtna železnica ima celo svojo postajo, pomanjšani Howrah z mini muzejem zgodovine Vzhodne železnice v notranjosti. Na levi vidite vlakec, slonček na sredini slike pa je maskota Indijskih železnic. V roki naj bi držal še lučko.
Princesina krona
Lokomotiva 798-B z imenom »Šerpa« je obratovala na znameniti gorski železnici v Darjeeling s tirno širino 610 mm. Eden od štirih prototipov svoje vrste je bil izdelan v Veliki Britaniji leta 1889.
Leseni vagon razreda »Deluxe First Class« na železnici v Darjeeling.
Še en »inspection saloon«, tokrat za metrsko tirno širino. Notranjost je zelo luksuzna z mizicami, naslanjači, lepimi slikami po stenah. Imel bi ga tudi jaz.
Pokriti del muzeja in otroška vrtna železnica, ki te popelje kakšen krog po posestvu.
Otroška vrtna železnica ima celo svojo postajo, pomanjšani Howrah z mini muzejem zgodovine Vzhodne železnice v notranjosti. Na levi vidite vlakec, slonček na sredini slike pa je maskota Indijskih železnic. V roki naj bi držal še lučko.
LP, odbijac
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Famozno!!!!
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
V okrogli hiški so različne signalne in elektronske naprave če se prav spomnim, vidite tudi primer signala in postajne ure.
Parna lokomotiva HPS-32 Vzhodnega Pakistana, pred tem Vzhodne Bengalije in danes Bangladeša. Letnik 1963. V ozadju kuka »prava« postaja Howrah in most.
Še šopek večih primerkov.
Druga ob drugi stojita drezina za vzdrževanje vozne mreže ERU-835 in električna WCM-5 20103 (W – široki tir, C – enosmerni tok, M – mešana uporaba) iz Kalyana, WCM-5 je vidna tudi na zgornjih dveh slikah. To je prva električna lokomotiva zasnovana v Indiji, leta 1961 v CLW. Ljubkovalno jo imenujejo »Lokmanya« (»ljubljenka ljudstva«, kljub podobnosti nima veze z besedo lokomotiva), običajno pa je vozila enega najbolj popularnih rednih vlakov (Deccan Queen) v njegovih najboljših časih.
Še dve slike drezine od bliže.
Tu je v ospredju parna 2-S 3134 iz leta (okoli) 1915 za široki tir.
Parna lokomotiva HPS-32 Vzhodnega Pakistana, pred tem Vzhodne Bengalije in danes Bangladeša. Letnik 1963. V ozadju kuka »prava« postaja Howrah in most.
Še šopek večih primerkov.
Druga ob drugi stojita drezina za vzdrževanje vozne mreže ERU-835 in električna WCM-5 20103 (W – široki tir, C – enosmerni tok, M – mešana uporaba) iz Kalyana, WCM-5 je vidna tudi na zgornjih dveh slikah. To je prva električna lokomotiva zasnovana v Indiji, leta 1961 v CLW. Ljubkovalno jo imenujejo »Lokmanya« (»ljubljenka ljudstva«, kljub podobnosti nima veze z besedo lokomotiva), običajno pa je vozila enega najbolj popularnih rednih vlakov (Deccan Queen) v njegovih najboljših časih.
Še dve slike drezine od bliže.
Tu je v ospredju parna 2-S 3134 iz leta (okoli) 1915 za široki tir.
LP, odbijac
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Dizel-hidravlična premikalna lokomotiva WDS-4A 19057 (D – dizel, S – shunter/switcher oziroma premikalka), ki je domovala v Howrahu. Prva svoje vrste izdelana v Indiji, leta 1968. Imela je okoli 500 kW, nadeli pa so ji ime »Indraprastha«.
Kaj več kot samo tole sliko 26761-HGS (»Heavy Goods Superheated«) bo pa verjetno treba napraviti drugič. Lokomotiva je iz leta 1922, njena zadnja vožnja (po mojem viru) pa je bila leta 1999 na nekem muzejskem vlaku po letih mirovanja. Bela kupola na drugi strani reke je glavna pošta.
Tirno parno dvigalo iz leta 1923 z nosilnostjo 30 t.
Še dva detajla od blizu.
Kaj več kot samo tole sliko 26761-HGS (»Heavy Goods Superheated«) bo pa verjetno treba napraviti drugič. Lokomotiva je iz leta 1922, njena zadnja vožnja (po mojem viru) pa je bila leta 1999 na nekem muzejskem vlaku po letih mirovanja. Bela kupola na drugi strani reke je glavna pošta.
Tirno parno dvigalo iz leta 1923 z nosilnostjo 30 t.
Še dva detajla od blizu.
LP, odbijac
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Še zadnji del posnetkov iz Muzeja.
Nekaj primerkov.
Voziček za vzdrževanje vozne mreže.
Vozna mreža. Ne, tisti stric je pred dežjem in vranami zaščiten samo v muzeju, ne v resničnem življenju
Za konec pa tale slika, ki ni iz Muzeja temveč je bila slikana v Bardhamanu. Drezina za vzdrževanje vozne mreže ERU-867 je sorodnica gornje muzejske drezine, a je še popolnoma delujoča. O drezinah v Indiji se sicer ne najde veliko podatkov.
Nekaj primerkov.
Voziček za vzdrževanje vozne mreže.
Vozna mreža. Ne, tisti stric je pred dežjem in vranami zaščiten samo v muzeju, ne v resničnem življenju
Za konec pa tale slika, ki ni iz Muzeja temveč je bila slikana v Bardhamanu. Drezina za vzdrževanje vozne mreže ERU-867 je sorodnica gornje muzejske drezine, a je še popolnoma delujoča. O drezinah v Indiji se sicer ne najde veliko podatkov.
LP, odbijac
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Vzorčni primeri v zvezi z vozno mrežo so že na slikah iz Muzeja Vzhodne železnice, pa naj bo še nekaj primerov iz resničnega življenja danes, vključno z nekaj utrinki druge infrastrukture.
Primer stebra vozne mreže na eni od prog v Zahodni Bengaliji.
Dve sliki pri postaji Majerhat, na istem mestu kot nekaj posnetkov EMG lokalnih vlakov krožne železnice v Kolkati.
Nadvoz Dhakuria nad krožno železnico. Reveži iz barakarskega naselja odprt prostor uporabljajo za sušenje obleke in perila, pa še za kaj drugega.
Križanje večih prog kakšno uro vožnje severno od Kolkate.
Postaja Bardhaman v Zahodni Bengaliji.
Postaja Bolpur oziroma Santiniketan nekaj ur severno od Kolkate, kjer je ustvarjal tudi eden najslavnejših Indijcev Rabindranath Tagore. Tu je njegova univerza, kjer pouk poteka tudi na prostem, kraj pa je priljubljena izletniška točka.
Primer stebra vozne mreže na eni od prog v Zahodni Bengaliji.
Dve sliki pri postaji Majerhat, na istem mestu kot nekaj posnetkov EMG lokalnih vlakov krožne železnice v Kolkati.
Nadvoz Dhakuria nad krožno železnico. Reveži iz barakarskega naselja odprt prostor uporabljajo za sušenje obleke in perila, pa še za kaj drugega.
Križanje večih prog kakšno uro vožnje severno od Kolkate.
Postaja Bardhaman v Zahodni Bengaliji.
Postaja Bolpur oziroma Santiniketan nekaj ur severno od Kolkate, kjer je ustvarjal tudi eden najslavnejših Indijcev Rabindranath Tagore. Tu je njegova univerza, kjer pouk poteka tudi na prostem, kraj pa je priljubljena izletniška točka.
LP, odbijac
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Najdaljši železniški most v Indiji je most Vembanad z dolžino 4620 m v Kochiju v zvezni državi Kerala. Most je bil zgrajen leta 2010 in predan v uporabo leta 2011 in povezuje celino s kontejnerskim terminalom (International Container Transshipment Terminal) na enem od otokov mesta. Za Keralo so zelo značilni veliki sistemi sladke vode (jezera, jezerca, ribniki, kanali) takoj za obalo, prečkanje enega od teh kanalov v sistemu jezera Vembanad (dolgo razvejano vodno telo s povezavo z oceanom) pa je razlog za izgradnjo mostu. Novi kontejnerski terminal naj bi postal najpomembnejši terminal za pomorski tovorni promet v Indiji.
Voda, ki jo prečka most, ni posebej globoka, a zaradi neugodnega blatnega terena most stoji na pilotih na 133 mestih, ki v povprečju segajo kar 55 metrov globoko v dno.
Še z drugega konca.
Postajni peron v severni Indiji. Lepo pobarvani zidovi na javni infrastrukturi so v Indiji pogost pojav.
Nivojski prehod, na desni na stavbi vidite celo tirno shemo. S stereotipom o Indiji se ujema Tatin minibus z ljudmi na strehi.
Prepozno ujeta ena izmed stavb vozlišča Asansol.
Nekaj scen ob progi sredi severne Indije (med Delhijem in Kolkato)
Voda, ki jo prečka most, ni posebej globoka, a zaradi neugodnega blatnega terena most stoji na pilotih na 133 mestih, ki v povprečju segajo kar 55 metrov globoko v dno.
Še z drugega konca.
Postajni peron v severni Indiji. Lepo pobarvani zidovi na javni infrastrukturi so v Indiji pogost pojav.
Nivojski prehod, na desni na stavbi vidite celo tirno shemo. S stereotipom o Indiji se ujema Tatin minibus z ljudmi na strehi.
Prepozno ujeta ena izmed stavb vozlišča Asansol.
Nekaj scen ob progi sredi severne Indije (med Delhijem in Kolkato)
LP, odbijac
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Namesto žicevodov so železni drogovi!
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Zelo zanimiva reportaža!
LP - Peter
LP - Peter
- buco trans
- Strojevodja I
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 15.02.2012, 10:37
- Kraj: Cirkovce
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Moram priznat da sem kar not pado ,enostavno nisem mogel prenehat brat.
Kar tako naprej zelo zelo..... zanimivo .
Skratka ne ,da je samo zanimivo tudi poučno je ,za kakšen doktorat primerno.
LIKE.
Kar tako naprej zelo zelo..... zanimivo .
Skratka ne ,da je samo zanimivo tudi poučno je ,za kakšen doktorat primerno.
LIKE.
Ni ga junaka , ki ne lula kadar kaka.
- buco trans
- Strojevodja I
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 15.02.2012, 10:37
- Kraj: Cirkovce
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Aja pa tale" ljubljenka ljudstva " namesto te velike luči odspredaj bi lahko dali WV -gnov znak, pa mislim da bi jo vsak prepoznal.
Malo všali rečeno.
Malo všali rečeno.
Ni ga junaka , ki ne lula kadar kaka.
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Spoštovani,
zbirka fotografij, katero ste nam tu prikazovali, je za vsako hvalo.
Jaz pa imam eno prašanje.
Kot EMD fan, sam zbrskal dost spletnih stran na webu in ugotovil, da je EMD na podlagi G16 (Kenedija) izdelal varianto z motorjem z turbo brizganem gorivom (turbocharged). Ta model se imenoval GT 16, zvani je imel izgled Kenedija, ampak je bil nekakšen prelazni tip do GT 26 (663 oz. Karavela). Bilo je izdelano okrog 40 kosov in so vse bile za Indijo.
Model se v Indiji imenoval WDM-4
Ali vam se ta lokomotiva zdi poznato, ste je mogoče nekje videli ali poslikali?
http://www.irfca.org/gallery/Locos/Dies ... 1.jpg.html
http://www.egghof.com/Indien/Lokomotive ... /WDM-4.htm
zbirka fotografij, katero ste nam tu prikazovali, je za vsako hvalo.
Jaz pa imam eno prašanje.
Kot EMD fan, sam zbrskal dost spletnih stran na webu in ugotovil, da je EMD na podlagi G16 (Kenedija) izdelal varianto z motorjem z turbo brizganem gorivom (turbocharged). Ta model se imenoval GT 16, zvani je imel izgled Kenedija, ampak je bil nekakšen prelazni tip do GT 26 (663 oz. Karavela). Bilo je izdelano okrog 40 kosov in so vse bile za Indijo.
Model se v Indiji imenoval WDM-4
Ali vam se ta lokomotiva zdi poznato, ste je mogoče nekje videli ali poslikali?
http://www.irfca.org/gallery/Locos/Dies ... 1.jpg.html
http://www.egghof.com/Indien/Lokomotive ... /WDM-4.htm
Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)
Hvala, me res veseli, da komu popestri dan! En doktorat pa imam več kot dovolj Sedaj ko si omenil VW pa se mi res zdi od spredaj podobna kakšnemu starejšemu avtomobilčkubuco trans napisal/-a:Moram priznat da sem kar not pado ,enostavno nisem mogel prenehat brat.
Kar tako naprej zelo zelo..... zanimivo .
Skratka ne ,da je samo zanimivo tudi poučno je ,za kakšen doktorat primerno.
(...)
Aja pa tale" ljubljenka ljudstva " namesto te velike luči odspredaj bi lahko dali WV -gnov znak, pa mislim da bi jo vsak prepoznal. (...)
LP, odbijac