Indijske železnice (Indian railways, IR)

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 04.03.2014, 20:16

igor72 napisal/-a:Odlično odbijac =D>
...na začetku si zapisal da nisi namensko slikal železnic, pa je vseeno eno morje slik; koliko jih bi šele bilo če bi bilo to železniško potovanje :wink:


Hvala :) Veliko slik je takih zelo spotoma ali prav slabe kvalitete, ampak gre za pri nas nepoznan sistem s skoraj nič materiala, zato sem objavil. Ni pa to na istem nivoju kot tvoje reportaže iz Luke Koper in od drugod :D
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 04.03.2014, 20:47

V letu 2010 sem imel priložnost za hiter ogled zelo majhnega in prijetnega Regionalnega železniškega muzeja Howrah (Regional Rail Museum Howrah), čemur je posvečenih naslednjih nekaj objav. Muzej stoji zraven postaje Howrah in prikazuje predvsem tematiko divizije Vzhodne železnice. Muzej so ravno sveže uredili, skrb za izgled pa je opazna na vseh slikah. Zadeva je majhna in z relativno malo vozili, a iz situacije so iztisnili kar se da.

Zanimiva skulptura pri vhodu.
Slika

Bujno in zelo lepo urejeno zelenje. Kaj takega bi z največjim veseljem uvozil tudi v okolico našega muzeja in društvene vrtne železnice 7 ¼. :D Velike stavbe v ozadju slike so na drugi strani reke. Rahlo rumena stavba z rdečo streho zadaj za konicami rumeno-črnih zapornic je sedež Vzhodne železnice.
Slika

Star vagon preurejen v prodajalnico prigrizkov.
Slika

Malo starejši potniški vagon.
Slika

Slika

Starejši vagon, »inspection saloon«. Vagon je uporabljal guverner Zahodne Bengalije.
Slika

Spokojnost.
Slika

Slika

Ročno izdelan modelček najslavnejše parne lokomotive razreda WP. V ozadju je v resnici parna lokomotiva za metrsko tirno širino.
Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 04.03.2014, 20:57

Tovorna lokomotiva YG 3403 (Y – metrska tirna širina, G – goods, tovorna) iz leta 1960.
Slika

Princesina krona :)
Slika

Slika

Lokomotiva 798-B z imenom »Šerpa« je obratovala na znameniti gorski železnici v Darjeeling s tirno širino 610 mm. Eden od štirih prototipov svoje vrste je bil izdelan v Veliki Britaniji leta 1889.
Slika

Leseni vagon razreda »Deluxe First Class« na železnici v Darjeeling.
Slika

Še en »inspection saloon«, tokrat za metrsko tirno širino. Notranjost je zelo luksuzna z mizicami, naslanjači, lepimi slikami po stenah. Imel bi ga tudi jaz.
Slika

Slika

Pokriti del muzeja in otroška vrtna železnica, ki te popelje kakšen krog po posestvu.
Slika

Slika

Otroška vrtna železnica ima celo svojo postajo, pomanjšani Howrah z mini muzejem zgodovine Vzhodne železnice v notranjosti. Na levi vidite vlakec, slonček na sredini slike pa je maskota Indijskih železnic. V roki naj bi držal še lučko.
Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 954
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 07.03.2014, 8:14

Famozno!!!!
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 08.03.2014, 18:53

V okrogli hiški so različne signalne in elektronske naprave če se prav spomnim, vidite tudi primer signala in postajne ure.
Slika

Parna lokomotiva HPS-32 Vzhodnega Pakistana, pred tem Vzhodne Bengalije in danes Bangladeša. Letnik 1963. V ozadju kuka »prava« postaja Howrah in most.
Slika

Slika

Še šopek večih primerkov.
Slika

Slika

Druga ob drugi stojita drezina za vzdrževanje vozne mreže ERU-835 in električna WCM-5 20103 (W – široki tir, C – enosmerni tok, M – mešana uporaba) iz Kalyana, WCM-5 je vidna tudi na zgornjih dveh slikah. To je prva električna lokomotiva zasnovana v Indiji, leta 1961 v CLW. Ljubkovalno jo imenujejo »Lokmanya« (»ljubljenka ljudstva«, kljub podobnosti nima veze z besedo lokomotiva), običajno pa je vozila enega najbolj popularnih rednih vlakov (Deccan Queen) v njegovih najboljših časih.
Slika

Še dve slike drezine od bliže.
Slika

Slika

Tu je v ospredju parna 2-S 3134 iz leta (okoli) 1915 za široki tir.
Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 08.03.2014, 19:06

Dizel-hidravlična premikalna lokomotiva WDS-4A 19057 (D – dizel, S – shunter/switcher oziroma premikalka), ki je domovala v Howrahu. Prva svoje vrste izdelana v Indiji, leta 1968. Imela je okoli 500 kW, nadeli pa so ji ime »Indraprastha«.
Slika

Slika

Kaj več kot samo tole sliko 26761-HGS (»Heavy Goods Superheated«) bo pa verjetno treba napraviti drugič. :) Lokomotiva je iz leta 1922, njena zadnja vožnja (po mojem viru) pa je bila leta 1999 na nekem muzejskem vlaku po letih mirovanja. Bela kupola na drugi strani reke je glavna pošta.
Slika

Tirno parno dvigalo iz leta 1923 z nosilnostjo 30 t.
Slika

Slika

Še dva detajla od blizu.
Slika

Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 10.03.2014, 19:11

Še zadnji del posnetkov iz Muzeja.


Nekaj primerkov.
Slika

Slika

Voziček za vzdrževanje vozne mreže.
Slika

Vozna mreža. Ne, tisti stric je pred dežjem in vranami zaščiten samo v muzeju, ne v resničnem življenju :D
Slika

Slika

Slika

Za konec pa tale slika, ki ni iz Muzeja temveč je bila slikana v Bardhamanu. Drezina za vzdrževanje vozne mreže ERU-867 je sorodnica gornje muzejske drezine, a je še popolnoma delujoča. O drezinah v Indiji se sicer ne najde veliko podatkov.
Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 10.03.2014, 19:17

Vzorčni primeri v zvezi z vozno mrežo so že na slikah iz Muzeja Vzhodne železnice, pa naj bo še nekaj primerov iz resničnega življenja danes, vključno z nekaj utrinki druge infrastrukture.


Primer stebra vozne mreže na eni od prog v Zahodni Bengaliji.
Slika

Dve sliki pri postaji Majerhat, na istem mestu kot nekaj posnetkov EMG lokalnih vlakov krožne železnice v Kolkati.
Slika

Slika

Nadvoz Dhakuria nad krožno železnico. Reveži iz barakarskega naselja odprt prostor uporabljajo za sušenje obleke in perila, pa še za kaj drugega.
Slika

Slika

Slika

Križanje večih prog kakšno uro vožnje severno od Kolkate.
Slika

Postaja Bardhaman v Zahodni Bengaliji.
Slika

Postaja Bolpur oziroma Santiniketan nekaj ur severno od Kolkate, kjer je ustvarjal tudi eden najslavnejših Indijcev Rabindranath Tagore. Tu je njegova univerza, kjer pouk poteka tudi na prostem, kraj pa je priljubljena izletniška točka.
Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 10.03.2014, 19:23

Najdaljši železniški most v Indiji je most Vembanad z dolžino 4620 m v Kochiju v zvezni državi Kerala. Most je bil zgrajen leta 2010 in predan v uporabo leta 2011 in povezuje celino s kontejnerskim terminalom (International Container Transshipment Terminal) na enem od otokov mesta. Za Keralo so zelo značilni veliki sistemi sladke vode (jezera, jezerca, ribniki, kanali) takoj za obalo, prečkanje enega od teh kanalov v sistemu jezera Vembanad (dolgo razvejano vodno telo s povezavo z oceanom) pa je razlog za izgradnjo mostu. Novi kontejnerski terminal naj bi postal najpomembnejši terminal za pomorski tovorni promet v Indiji.

Voda, ki jo prečka most, ni posebej globoka, a zaradi neugodnega blatnega terena most stoji na pilotih na 133 mestih, ki v povprečju segajo kar 55 metrov globoko v dno.
Slika

Še z drugega konca.
Slika

Postajni peron v severni Indiji. Lepo pobarvani zidovi na javni infrastrukturi so v Indiji pogost pojav.
Slika

Nivojski prehod, na desni na stavbi vidite celo tirno shemo. S stereotipom o Indiji se ujema Tatin minibus z ljudmi na strehi. :)
Slika

Slika

Prepozno ujeta ena izmed stavb vozlišča Asansol.
Slika

Nekaj scen ob progi sredi severne Indije (med Delhijem in Kolkato)
Slika

Slika

Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 954
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 11.03.2014, 5:52

Namesto žicevodov so železni drogovi!
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 549
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 11.03.2014, 14:05

Zelo zanimiva reportaža!
=D>
LP - Peter
Uporabniški avatar
buco trans
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 159
Pridružen: 15.02.2012, 10:37
Kraj: Cirkovce

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a buco trans » 11.03.2014, 18:16

Moram priznat da sem kar not pado ,enostavno nisem mogel prenehat brat.
Kar tako naprej zelo zelo..... zanimivo .
Skratka ne ,da je samo zanimivo tudi poučno je ,za kakšen doktorat primerno.

LIKE. :kufe2
Ni ga junaka , ki ne lula kadar kaka.
Uporabniški avatar
buco trans
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 159
Pridružen: 15.02.2012, 10:37
Kraj: Cirkovce

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a buco trans » 11.03.2014, 18:21

Aja pa tale" ljubljenka ljudstva " namesto te velike luči odspredaj bi lahko dali WV -gnov znak, pa mislim da bi jo vsak prepoznal.
Malo všali rečeno. :m1
Ni ga junaka , ki ne lula kadar kaka.
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a darko06 » 11.03.2014, 22:27

Spoštovani,
zbirka fotografij, katero ste nam tu prikazovali, je za vsako hvalo.
Jaz pa imam eno prašanje.
Kot EMD fan, sam zbrskal dost spletnih stran na webu in ugotovil, da je EMD na podlagi G16 (Kenedija) izdelal varianto z motorjem z turbo brizganem gorivom (turbocharged). Ta model se imenoval GT 16, zvani je imel izgled Kenedija, ampak je bil nekakšen prelazni tip do GT 26 (663 oz. Karavela). Bilo je izdelano okrog 40 kosov in so vse bile za Indijo.
Model se v Indiji imenoval WDM-4
Ali vam se ta lokomotiva zdi poznato, ste je mogoče nekje videli ali poslikali?
http://www.irfca.org/gallery/Locos/Diesel/wdm1_4_5_6_7/wdm3_001.jpg.html
http://www.egghof.com/Indien/Lokomotiven%20Breitspur/pages/WDM-4.htm
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Indijske železnice (Indian railways, IR)

OdgovorNapisal/-a odbijac » 13.03.2014, 8:48

buco trans napisal/-a:Moram priznat da sem kar not pado ,enostavno nisem mogel prenehat brat.
Kar tako naprej zelo zelo..... zanimivo .
Skratka ne ,da je samo zanimivo tudi poučno je ,za kakšen doktorat primerno.

(...)

Aja pa tale" ljubljenka ljudstva " namesto te velike luči odspredaj bi lahko dali WV -gnov znak, pa mislim da bi jo vsak prepoznal. (...)


Hvala, me res veseli, da komu popestri dan! En doktorat pa imam več kot dovolj :-) Sedaj ko si omenil VW pa se mi res zdi od spredaj podobna kakšnemu starejšemu avtomobilčku :D
LP, odbijac

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov