DB ICx

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zdaj mi pa res ni jasno, stojimo v Salzburgu, Taurus na koncu vlaka, ki so ga pripeli v Salzburgu in nato pride električna premikalka, da izvede premik na postaji, seveda premika električna premikalka tudi taurusa na sklepu. Torej vsevedneži kaj je razlog, da se čaka kar nekaj časa na električno premikalko, da premakne vagone z električno lokomotivo.....? No roko na srce, celotna operacija traja krepko več kot eno uro.....
Pri vsej stvari debatiranja pametnjakovičeveje samo en hakelc. In sicer v tem, ker sem prav ta taurus videl že nekje pri Bishofshofnu na sklepu.
Torej lahko logično sklepam pri vsej bolj ali manj dobrohotnih poplavi vsevednežev, (druga lokomotiva od Muncha naprej, od Salzburga naprej) ki niso bili v ponedeljek 11.8.2014 na Mimari da prodajajo meglo, ali pa .......

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Še enkrat bom povedal. Vse je odvisno, kje se drugi taurus nahaja. Če je na razpolago, že prej, se ga prklopi prej. In drugič. Avstrija zelo rada sestavlja vlake. In tretjič. Ne ti, ne jaz ne vema kaj je bilo tsti dan: Mogoče nedelovanje zavor, prekinjeno napajanje preko uic kabla...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Re 4/4, nisem mislil, kakšna je bila okvara na vagonu, mislil sem na postopek, ko premikalna lokomotiva premika izpravno vlakovno lokomotivo. Še zlasti v luči izjav, da bojda lokomotivo priklopijo šele v Salzburgu ali celo v Munchnu.

LPM
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Sej ne vem, kaj ti ni jasno? Torej, da so morali narediti premik defektnega vagona ali karkoli s premikalko, taurus pa ostal "hladen" oziroma niso delali premika z njim? In kakšno vezo ima s tem kje priklopijo taursa, če praviš, da si v Bischoshofnu videl že na sklepu taurua? Torej bi moral strojevodja po tvojem mnenju, sam delati premik z taurusom na sklepu? Ali kako?
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a bugear »

preglednik napisal/-a:Niti toliko se niso potrudili da bi v-max zaokrožili na tistih 250 km/h, ostali so kar pri 230, kolikor se jih uradno dovoljuje Taurusu.
Zakaj bi to delali, če nihče ne more narediti lokomotivo, ki bi v Evropi dobila za takšno hitrost dovoljene, ker bi v takšnem primeru morala imeti največji osni pritisk 17 t.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ljubitelj napisal/-a:Re 4/4, nisem mislil, kakšna je bila okvara na vagonu, mislil sem na postopek, ko premikalna lokomotiva premika izpravno vlakovno lokomotivo. Še zlasti v luči izjav, da bojda lokomotivo priklopijo šele v Salzburgu ali celo v Munchnu.

LPM
Pa dobro če se že zapenjaš, ali nisi malo prej trdil, da je bila lokomotiva na sklepu....torej ni vlakovna!

Pa glede tvojega datuma, malo nazaj si trdil, da VSI EC/IC vlaki od Villach Hbf vozijo z dvema lokomotivama eno spredaj in drugo na sklepu. #-o Tako da si ti edini tukaj ki: "Prodajaš meglo". :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

desior,

osnova vsake debate je pazljivo poslušanje/prebiranje izrečenih misli. Ti trdiš da sem dejal:
Pa glede tvojega datuma, malo nazaj si trdil, da VSI EC/IC vlaki od Villach Hbf vozijo z dvema lokomotivama eno spredaj in drugo na sklepu.
V resnici je pa zapisano:
V zadnjih nekaj letih sem na splošno pri vseh daljših IC (EC) vlakih s klasično izvedbo opazil 2 lokomotivi, tudi EC (Mimara) naprimer vozi od Beljaka do Muncha z dvema lokomotivama. Izgleda, da so zadnje daljinsko krmiljene, ker je v Salzburgu morala priti na pomoč premikalka, da so izločili krepljeni vagon.
Sledi preprost sklep, ali ne uspevaš slediti debati, ali pa zavestno potvarjaš izjave

Pa še to:
Pa dobro če se že zapenjaš, ali nisi malo prej trdil, da je bila lokomotiva na sklepu....torej ni vlakovna!
Ker nisem železničar mi naj bo oproščena napaka, ko sem lokomotivo, ki je vozila v sklopu vlaka (sicer na sklepu) imenoval vlakovna, se opravičujem vsem prizadetim insiderjem. Res pa je, da je v tem primeru, ki sicer ne nastopa v sloveskih pravilnikih, težko ločiti med vlakovni in doprežno ali priprežno ali kakšno koli že drugo lokomotivo. To je nekaj takega, kot bi v eni drugi temi govorili pri TGV o vlakovnen pogonskem vagonu in pri/doprežnem pogonskem vagonu.

LPL

PS.:
Se opravičujem, toda nikoli mi ni jasno kaj je doprega ali priprega po slovenski terminologiji, pa tudi tega ne vem, kako bi po njej imenoval lokomotiva porazdeljene po vlaku. Primer v soseščini, Rail recimo dve RJ garnituri s 3 lokomotivami. Pomajte mi prosim, kako se s sloveskim železniškim izrazoslovjem imenuja ona (ali oni dve) na sredini in ona na koncu vlaka.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Lokomotiva, ki je na čelu vlaka, je vlakovna lokomotiva.
Če se pred njo doda še en stroj, je to priprežna lokomotiva.
Če se pred vlakovno lokomotivo doda, recimo, pet strojev, je prva priprežna lokomotiva, naslednje tri so kot vagoni ( status 0) in zadnja, tista pred vagoni ostane ( vedno) vlakovna lokomotiva!
Doprežna lokomotiva je vedno ZA vlakom, na sklepu! Doprežne lokomotive so lahko tudi dve! Če je na sklepu lokomotiva ugasnjena, potem ni več dobrega, ampak zopet nosi status 0, torej vagon!
Lokomotiva med vagoni ( seveda zopet delujoča) je vmesna lokomotiva!
Vsi trije izrazi so uporabljeni v pravilnikih!
Ne poznamo pa poimenovanja za daljinsko vodeno lokomotivo na sklepu vlaka, krmiljeno iz krmilnega vagona, ker je to pri nas znanstvena fantastika...žal :(
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Za railjet imajo nemci enostavni izraz. Doppeltraktion. "Double heading'

Govor je o dveh spetih railjetih
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

No, najlepša hvala, mogoče si bom pa kaj zapomnil.

LPL
Luka 84
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 40
Pridružen: 26.05.2014, 19:31

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Luka 84 »

igor72 napisal/-a:Lokomotiva, ki je na čelu vlaka, je vlakovna lokomotiva.
Če se pred njo doda še en stroj, je to priprežna lokomotiva.
Če se pred vlakovno lokomotivo doda, recimo, pet strojev, je prva priprežna lokomotiva, naslednje tri so kot vagoni ( status 0) in zadnja, tista pred vagoni ostane ( vedno) vlakovna lokomotiva!
Doprežna lokomotiva je vedno ZA vlakom, na sklepu! Doprežne lokomotive so lahko tudi dve! Če je na sklepu lokomotiva ugasnjena, potem ni več dobrega, ampak zopet nosi status 0, torej vagon!
Lokomotiva med vagoni ( seveda zopet delujoča) je vmesna lokomotiva!
Vsi trije izrazi so uporabljeni v pravilnikih!
Ne poznamo pa poimenovanja za daljinsko vodeno lokomotivo na sklepu vlaka, krmiljeno iz krmilnega vagona, ker je to pri nas znanstvena fantastika...žal :(
Upam da sem jih prav postavil :D
Slika
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Zakaj na bi imeli dve speti garnituri Rail-Jeta tri lokomotive? Po moje dve lokomotivi in dva krmilna vagona?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Zato, ker so kakšnega taurusa potrebovali drugje in so enostavno ga dodali na čelo ali sklep; Tako, da so aktivni vsi taurusi. Nič nenavadnega pri sosedih.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zato, ker so kakšnega taurusa potrebovali drugje in so enostavno ga dodali na čelo ali sklep; Tako, da so aktivni vsi taurusi. Nič nenavadnega pri sosedih.
To kombinacijo sem redno opazil v Salzburgu, ko sem čakal na zvezo po prihodu z Mimaro (se pravi 2012, 2013, 2014). Kot rečeno gre en del v Munchen (iz Budimpešte, RJ 62), en del pa preko Kufsteina v Insbruck (RJ 862).

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: DB ICx

Odgovor Napisal/-a mkx »

Luka 84 napisal/-a:Upam da sem jih prav postavil :D
S to razliko, da imajo priprežne lokomotive praviloma dvignjen sprednji OT. :wink:
LP, Metod
Odgovori