sž Hercules

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a trocken » 10.03.2017, 14:16

gorican napisal/-a:Za Herculesa, ki vleče avtovlak na Bohinjski progi vemo, kaj pa drugi Hercules?
Se že ve na kateri progi bo "služboval" in kaj bo vlekel?


Kolikor je meni znano, je drugi v Divači in ima vsaj dva meseca staleža pri SŽ več kot goriški.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a trocken » 10.03.2017, 14:22

preglednik napisal/-a:Mene pa zanima, kaj je pravi vzrok, da so Španko zamenjali s Herkulesom. Slednji porabi manj goriva, privarčuje se pri enojni zasedbi lokomotive. Kakšen red velikosti stroškov je to napram najemnini, ki se plačuje za lokomotivo?


Sicer to ni vzrok, ampak, ko je prišla Španka sem imel sedem let, sedaj pa sem preko Abrahama. Mislim, da si počasi zasluži iti v pokoj in to naj bi bil tudi vzrok. Menda ne bodo več delali rednih revizij na njih...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1518
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.03.2017, 9:48

preglednik napisal/-a:Mene pa zanima, kaj je pravi vzrok, da so Španko zamenjali s Herkulesom. Slednji porabi manj goriva, privarčuje se pri enojni zasedbi lokomotive. Kakšen red velikosti stroškov je to napram najemnini, ki se plačuje za lokomotivo?


Kolikor vem je prvotni razlog odločitev, da se na Špankah ne bodo več delale revizije.
Neke številke o najemnini - ne spomnim se jih več točno - sem dobil nekaj časa nazaj, in izračunal da bi morala lokomotiva pri nas voziti 20-25 let, da bi najemnina dosegla ceno nakupa nove lokomotive. Torej najemnina ni pretirano visoka. Poraba in enojna zasedba seveda prispevata svoje, avtovlak ni pretirano težka zadeva in Hercules z njim ne bi smel imeti nobenih težav.
Nekateri pravijo, da je škoda takšne lokomotive za avtovlak. Prosim? Če je katere lokomotive za AV res škoda, je to v prvi vrsti Regan. Razmetavanje z gorivom, mnogo hrupa za prazen nič, za vlečenje tistih nekaj vagonov kolikor jih ima AV. Regan je težki tovorni stroj, in kot tak mora vleči tovorne vlake. Hercules je v prvi vrsti večnamenska lokomotiva, ki se odlično znajde tako na potniških kot na tovornih (seveda ne pretežkih) vlakih.
O stari kanti z imenom Španka pa je škoda razpravljati. Poleg tega, da smrdi in ropota kot Tomo Vinkovič, ne more niti vleči "poletne" dolge verzije avtovlaka (7 vagonov + pulman) v 25 promilski klanec hitreje od 50 km/h. Omejitev pa je 70.
Poleg vsega tega ne smemo pozabiti tudi, da se poleti z avtovlakom vozijo množice tujih turistov, ki morajo med vožnjo sedeti v svojih avtomobilih. Pritožbe čez smrad izpušnih plinov so že bile, in to ne malo...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1338
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a preglednik » 11.03.2017, 12:03

Dobro, kar se tiče zmogljivosti ne preveč podcenjevati Herkulesa. Je namreč skoraj za četrtino močnejši od Regana (2750KM : 2200KM). Razlika med njima je v namembnosti - kot bi primerjal šibkejši traktor, ki vleče v breg poln voz drvi in dosti močnejši avto, ki tega ne zmore.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1518
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.03.2017, 15:03

preglednik napisal/-a:Dobro, kar se tiče zmogljivosti ne preveč podcenjevati Herkulesa. Je namreč skoraj za četrtino močnejši od Regana (2750KM : 2200KM). Razlika med njima je v namembnosti - kot bi primerjal šibkejši traktor, ki vleče v breg poln voz drvi in dosti močnejši avto, ki tega ne zmore.


Tako nekako ja. Se je v času dizel koridorja lepo pokazalo, kdo je vladar dizelske vleke.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4202
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.03.2017, 16:29

Tako nekako ja. Se je v času dizel koridorja lepo pokazalo, kdo je vladar dizelske vleke.


Pa menda ne tiste mašine, ki se ne morejo homologirat pri Z sosedih zaradi nedoseganja okoljskih standardov in proizvajajo kakih 115 dB hrup?

LPL
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a trocken » 11.03.2017, 18:03

Ljubitelj napisal/-a:
Tako nekako ja. Se je v času dizel koridorja lepo pokazalo, kdo je vladar dizelske vleke.


Pa menda ne tiste mašine, ki se ne morejo homologirat pri Z sosedih zaradi nedoseganja okoljskih standardov in proizvajajo kakih 115 dB hrup?

LPL


Evo, Ljubitelj, posredno si povedal, zakaj je Hercules potreben prav na avtovlaku. SŽ pri marketingu veliko poudarjajo njihovo vlogo pri trajnostnem prevozu, še posebej v urbanih okoljih in na področju Julijskih Alp. Ljudje tovornih vlakov ne opazujejo oz. jim ne pomenijo prav nič, medtem ko takoj opazijo novo oz. tišjo lokomotivo, ko zapeljejo na avtovlak. Še posebej ob dejstvu, da se več kot 90% ljudi vozi z avtovlakom v prostem času, oziroma na izletu, ko so še bolj dovzetni za opazovanje okolice. Tako, da je potrebno na zadevo gledati tudi iz te strani, ne le obračunavati prihranke.
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a primožflori » 11.03.2017, 18:13

Grahovo ob Bači,9.3.2017

Slika
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3110
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.03.2017, 19:11

trocken napisal/-a: Ljudje tovornih vlakov ne opazujejo oz. jim ne pomenijo prav nič,


Takih filov, oziroma pravih railfanov je ogromno. Seveda jih ne zanima regan na avtovlaku ampak na 25 promilih v položaju 8. In marsikateri railfan, ki na lokomotivo ne gleda skozi številke in hrup, bo povedal, da so v tem delu Evrope samo 4 lokomotive, ki si zaslužijo ime. Tri legende: kenedi, ljudmila in nohab. Brez sramu pa še pritrdijo za Regana, ko slišijo njegov zvok, ki ga ne moreš primerjati z nobeno drugo lokomotivo v Evropi.
Pa še zanimivost. Ko je bil uveden dizel koridor, so prihajali iz drugih držav v Slovenijo samo zato, da so videli serijo 664. Toliko o hrupu...
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 125
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 12.03.2017, 7:52

Re 4/4 napisal/-a:
trocken napisal/-a: Ljudje tovornih vlakov ne opazujejo oz. jim ne pomenijo prav nič,


Takih filov, oziroma pravih railfanov je ogromno. Seveda jih ne zanima regan na avtovlaku ampak na 25 promilih v položaju 8. In marsikateri railfan, ki na lokomotivo ne gleda skozi številke in hrup, bo povedal, da so v tem delu Evrope samo 4 lokomotive, ki si zaslužijo ime. Tri legende: kenedi, ljudmila in nohab. Brez sramu pa še pritrdijo za Regana, ko slišijo njegov zvok, ki ga ne moreš primerjati z nobeno drugo lokomotivo v Evropi.
Pa še zanimivost. Ko je bil uveden dizel koridor, so prihajali iz drugih držav v Slovenijo samo zato, da so videli serijo 664. Toliko o hrupu...


Večna težava namenskih forumov...

Populacija, ki je aktivna na tem forumu ve nekaj o teh vlakih ti pa to ekstrapoliraš na celotno populacijo. Povprečni uporabnik vlakov ne ve praktično nič o vlakih, ve samo to, da je prej avtovlak robotal in smrdel preko vseh norm. Sedaj pa je tišji in ne smrdi več tako. Tovorni vlak? tam vidi samo kup kontejnerjev kaj je spredaj spregleda.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3110
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.03.2017, 9:14

Matevz96 napisal/-a:
Večna težava namenskih forumov...

Populacija, ki je aktivna na tem forumu ve nekaj o teh vlakih ti pa to ekstrapoliraš na celotno populacijo. Povprečni uporabnik vlakov ne ve praktično nič o vlakih, ve samo to, da je prej avtovlak robotal in smrdel preko vseh norm. Sedaj pa je tišji in ne smrdi več tako. Tovorni vlak? Tam vidi samo kup kontejnerjev kaj je spredaj spregleda.


Pa dajte že enkrat razumeti, kaj sem citiral, porka madona. Nikjer nisem napisal, da je hercules zanič, da more regan nazaj. In nikjer nisem omenil celo ljudstvo, ampak, da ne drži, da nikogar ne zanima tovorni vlak in, da ni dizelfilov na lokomotive.

Sicer pa vedno udari ta tema, pa pregovarjanje, ker nekoga pač moti 115 dB...
Itak mi pa ni treba več pravit novic o tujini. Lahko izbrskate sami, če znate...
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 298
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a kvak » 12.03.2017, 9:16

trocken napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Tako nekako ja. Se je v času dizel koridorja lepo pokazalo, kdo je vladar dizelske vleke.


Pa menda ne tiste mašine, ki se ne morejo homologirat pri Z sosedih zaradi nedoseganja okoljskih standardov in proizvajajo kakih 115 dB hrup?

LPL


Evo, Ljubitelj, posredno si povedal, zakaj je Hercules potreben prav na avtovlaku. SŽ pri marketingu veliko poudarjajo njihovo vlogo pri trajnostnem prevozu, še posebej v urbanih okoljih in na področju Julijskih Alp. Ljudje tovornih vlakov ne opazujejo oz. jim ne pomenijo prav nič, medtem ko takoj opazijo novo oz. tišjo lokomotivo, ko zapeljejo na avtovlak. Še posebej ob dejstvu, da se več kot 90% ljudi vozi z avtovlakom v prostem času, oziroma na izletu, ko so še bolj dovzetni za opazovanje okolice. Tako, da je potrebno na zadevo gledati tudi iz te strani, ne le obračunavati prihranke.


je pa tudi doživetje poslušanje 110db glasne lokomotive na izletu 8) , je pa res da poslušanje takega vpitja vsak dan začne presedat, pa tudi za zaposlene je neprimerno boljše če so cel šiht v novih lokomotivah kot pa v starih. Isto velja za čihapuhe- super za sem ter tja, za vsak dan pa niti pod razno
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1518
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 12.03.2017, 14:45

Enostavno povedano: eno smo ljubitelji, ki norimo za Regani in orgazmiramo na njihov zvok, drugo pa so povprečni turisti na avtovlaku, ki morajo vohati Špankin dim in ki jim na drugi strani predora že krepko bobni v ušesih.
Tisti, ki jim je zvok GM-jev ljub, se znajo zelo dobro organizirati. Spomnite se vseh PTG-jevih voženj po Sloveniji in okolici z dizlom.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a trocken » 29.03.2017, 21:24

Mene zanima (malo laično) ena zadeva. Sedaj je na avtovlaku Hercules, nov vagon pride drugi mesec, menda bo zadeva, napis na obnovljenem vagonu v stilu ekologije, Julijskih Alp, ekološke mobilnosti v Julijskih Alpah...pohvalno. (medklic - mogoče Španka na tak vlak res ne paša).
Vendar me obtem žuli neko drugo vprašanje. Bi bilo mogoče, ob predpostavki, da bi avtovlak vlekel Hercules tudi v bodoče, na vagonih urediti tudi polnilnice za električne avte ? To je sedaj trend, kateremu se ne moremo več izogniti. Polnilnice se množijo, problem je le to, da najhitrejše polnilnice za polnitev potrebujejo cca pol ure. Javne polnilnice so že plačljive, kakšne druge pri restavracijah so verjetno vezane na potrošnjo v le teh, vsekakor pa pri vseh vozilo stoji najmanj pol ure. Tukaj pa bi vozilo medtem ko bi se polnilo, hkrati tudi potovalo. Preveč futuristične zamisli ?
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 226
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: sž Hercules

OdgovorNapisal/-a urban120 » 29.03.2017, 22:27

trocken napisal/-a:Mene zanima (malo laično) ena zadeva. Sedaj je na avtovlaku Hercules, nov vagon pride drugi mesec, menda bo zadeva, napis na obnovljenem vagonu v stilu ekologije, Julijskih Alp, ekološke mobilnosti v Julijskih Alpah...pohvalno. (medklic - mogoče Španka na tak vlak res ne paša).
Vendar me obtem žuli neko drugo vprašanje. Bi bilo mogoče, ob predpostavki, da bi avtovlak vlekel Hercules tudi v bodoče, na vagonih urediti tudi polnilnice za električne avte ? To je sedaj trend, kateremu se ne moremo več izogniti. Polnilnice se množijo, problem je le to, da najhitrejše polnilnice za polnitev potrebujejo cca pol ure. Javne polnilnice so že plačljive, kakšne druge pri restavracijah so verjetno vezane na potrošnjo v le teh, vsekakor pa pri vseh vozilo stoji najmanj pol ure. Tukaj pa bi vozilo medtem ko bi se polnilo, hkrati tudi potovalo. Preveč futuristične zamisli ?


Zadeva je sicer izvedljiva. Sploh, če ima hercules tudi možnost ogrevalnega voda na AC. Osebno pa nisem navdušen, da bi z dizlom delali elektriko s katero bi polnili "zelene" električne avtomobile.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost