Stran 7 od 10

Re: sž Hercules

Objavljeno: 15.02.2018, 18:06
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:Drži, povsem neumno je najemati stvar za eno leto, razen če je bilo vse le fasada teh interesov.

Od kje si pa to Francozinjo dobil? Kakšen favorit?


Čas najema je odvisen od drugih stvari in ne od avtovlaka... V podrobnosti se pa ne bom spuščal.

Kje sem jo dobil? Ja...SNCF je velik favorit, da dobi 49% delež tovornega prometa. In potem mi pride misel na dogodke, ko je RCA kupil MAV Cargo. Ne smeš pozabit SNCF so Fret, Captrain, Akiem...Še Astrid lahko teoretično začne vozit. Ob nakupu novih 15 lokomotiv... Ni vrag, da Alstom potegne iz predala načtre od Prime II, ki jih trenutno sestavlja za Alžirce...

Re: sž Hercules

Objavljeno: 16.02.2018, 17:54
Napisal/-a darkdog
Re 4/4 napisal/-a:
Sicer pa, če bo zmagal favorit , bodo SŽ dobile v najem tole Potem pa odpade potreba po herculesih. 8) ;)


Kje zahudica si pa dobil tole informacijo? Tale zadeva mi deluje letnik 1980. :shock: :shock:
Upam da na SZ razmisljajo kaj pametnejsega in novejsega.
Sicer pa pustimo se presenetit. :D :D :D :D

Re: sž Hercules

Objavljeno: 16.02.2018, 19:27
Napisal/-a Re 4/4
darkdog napisal/-a:Kje zahudica si pa dobil tole informacijo? Tale zadeva mi deluje letnik 1980. :shock: :shock:
Upam da na SZ razmisljajo kaj pametnejsega in novejsega.
Sicer pa pustimo se presenetit. :D :D :D :D


Malo heca, ker je ta lokomotiva od Akiem-a. Lastnik Akiema pa je SNCF, ki se zanima za nakup SŽ-TP. ;)
Tele stvarce drugače zagotovo ne bo v Slovenijo . Je za 5 ton pretežka. :roll:

Sicer je pa letnik 2000, ampak Francoski dizajn. Čeprav sem lastnik Renaulta, ni lepa. Maš prav. ;)

Ampak, še vedno me muči, zakaj imaš takšno zanimaje za tistega herculesa? :?:

Re: sž Hercules

Objavljeno: 16.02.2018, 21:55
Napisal/-a trocken
Re 4/4 napisal/-a:
darkdog napisal/-a:Kje zahudica si pa dobil tole informacijo? Tale zadeva mi deluje letnik 1980. :shock: :shock:
Upam da na SZ razmisljajo kaj pametnejsega in novejsega.
Sicer pa pustimo se presenetit. :D :D :D :D


Malo heca, ker je ta lokomotiva od Akiem-a. Lastnik Akiema pa je SNCF, ki se zanima za nakup SŽ-TP. ;)
Tele stvarce drugače zagotovo ne bo v Slovenijo . Je za 5 ton pretežka. :roll:

Sicer je pa letnik 2000, ampak Francoski dizajn. Čeprav sem lastnik Renaulta, ni lepa. Maš prav. ;)

Ampak, še vedno me muči, zakaj imaš takšno zanimaje za tistega herculesa? :?:


Če si normalen človek in vidiš, da je na "tvojo" progo prišla lokomotiva, ki je naredila napredek dobesedno štiridesetih let, potem pa po eni poletni sezoni padeš nazaj v sedemseta leta prejšnjega stoletja, (kar predstavlja Španka), potem je to tvoje vprašanje povsem neumestno !!

Re: sž Hercules

Objavljeno: 16.02.2018, 22:10
Napisal/-a darkdog
trocken napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
darkdog napisal/-a:Kje zahudica si pa dobil tole informacijo? Tale zadeva mi deluje letnik 1980. :shock: :shock:
Upam da na SZ razmisljajo kaj pametnejsega in novejsega.
Sicer pa pustimo se presenetit. :D :D :D :D


Malo heca, ker je ta lokomotiva od Akiem-a. Lastnik Akiema pa je SNCF, ki se zanima za nakup SŽ-TP. ;)
Tele stvarce drugače zagotovo ne bo v Slovenijo . Je za 5 ton pretežka. :roll:

Sicer je pa letnik 2000, ampak Francoski dizajn. Čeprav sem lastnik Renaulta, ni lepa. Maš prav. ;)

Ampak, še vedno me muči, zakaj imaš takšno zanimaje za tistega herculesa? :?:


Če si normalen človek in vidiš, da je na "tvojo" progo prišla lokomotiva, ki je naredila napredek dobesedno štiridesetih let, potem pa po eni poletni sezoni padeš nazaj v sedemseta leta prejšnjega stoletja, (kar predstavlja Španka), potem je to tvoje vprašanje povsem neumestno !!



Je pa tle notri tudi en hec, ce lohka temu tako recemo. :mrgreen: :D
Imam namrec izpit za herculesa, in sem ga tudi vozu ko je bil na avtovlaku. in masinca je super za voznjo. tko kot se spodobi za sodobno lokomotivo. :thumbupr :thumbupl

Re: sž Hercules

Objavljeno: 17.02.2018, 9:44
Napisal/-a Re 4/4
trocken napisal/-a:
Če si normalen človek in vidiš, da je na "tvojo" progo prišla lokomotiva, ki je naredila napredek dobesedno štiridesetih let, potem pa po eni poletni sezoni padeš nazaj v sedemseta leta prejšnjega stoletja, (kar predstavlja Španka), potem je to tvoje vprašanje povsem neumestno !!

Kaj pa, če je bil prost samo do konca novembra, potem pa ga je bilo potrebno vrniti? Malo čudno se mi zdi, da dobijo tri herculese pri DLB-Alex (potniški prevoznik) tik pred novim voznim redom. Oziroma so se šli menjavo z drugim prevoznikom. Te, ki jih je imel SŽ, pa je dobil tisti, ki je dal svoje Alexu.

darkdog napisal/-a:Je pa tle notri tudi en hec, ce lohka temu tako recemo. :mrgreen: :D
Imam namrec izpit za herculesa, in sem ga tudi vozu ko je bil na avtovlaku. in masinca je super za voznjo. tko kot se spodobi za sodobno lokomotivo. :thumbupr :thumbupl


No lepo. Sedaj vem. :D

Re: sž Hercules

Objavljeno: 17.02.2018, 10:56
Napisal/-a preglednik
Kakorkoli se že je tisti Hercules pojavil na slovenskih tirih, trg lokomotiv je vsekakor precej razgiban, mi je najbolj čudno to, da so ga dali prav na avtovlak. Verjetno so kje drugje večje potrebe. Če je bila za vsem tem kakšna zunanja potreba (pritožbe potnikov), potem le ta obstoji tudi v prihajajoči sezoni. Jo bodo na SŽ upoštevali, oziroma bo pred naloženimi avti še vedno rohnel Regan?

Re: sž Hercules

Objavljeno: 17.02.2018, 11:40
Napisal/-a TGV Lyria
preglednik napisal/-a:Kakorkoli se že je tisti Hercules pojavil na slovenskih tirih, trg lokomotiv je vsekakor precej razgiban, mi je najbolj čudno to, da so ga dali prav na avtovlak. Verjetno so kje drugje večje potrebe. Če je bila za vsem tem kakšna zunanja potreba (pritožbe potnikov), potem le ta obstoji tudi v prihajajoči sezoni. Jo bodo na SŽ upoštevali, oziroma bo pred naloženimi avti še vedno rohnel Regan?


Ker je Hercules za avtovlak idealna mašina, za težki tovorni promet pa ne najbolj. Za tovor so Regani dosti boljši - izkušnje iz časa žleda in tudi od lani z Bohinjke. Boljšega stroja od Herkija za AV na 25 promilskih klancih pa skorajda ni.
Regan je za AV ena velika izguba - ogromna potrošnja goriva in denarja za dvojno zasedbo. Čeprav še vedno raje vidimo, da rohni pred naloženimi avti on, kot pa Španka.

Re: sž Hercules

Objavljeno: 18.02.2018, 8:41
Napisal/-a darkdog
Re 4/4 napisal/-a:
No lepo. Sedaj vem. :D


Upam da si zadovoljen. :o :o

Glede porabe goriva je bl pa Hercules mogoče kako malenkost maj kot španka.
Ampak mi smo itak samo prevozniki. Vozili bomo kar nam pač bojo dal :train1 :bicikl :titanic :igraca

Re: sž Hercules

Objavljeno: 18.02.2018, 10:46
Napisal/-a Re 4/4
darkdog napisal/-a:
Upam da si zadovoljen. :o :o

Glede porabe goriva je bl pa Hercules mogoče kako malenkost maj kot španka.
Ampak mi smo itak samo prevozniki. Vozili bomo kar nam pač bojo dal :train1 :bicikl :titanic :igraca


Zadovoljen? Kaj pa vem, samo firbec. ;)

Tam povprečno nekje 2,5 litrov na 100 km se giblje pri herculesu za en potniški vlak.

TGV Lyria napisal/-a:
Ker je Hercules za avtovlak idealna mašina, ...Boljšega stroja od Herkija za AV na 25 promilskih klancih pa skorajda ni..

[-X

2x BR 218. :lol: Vsaka na svojem koncu avtovlaka. :mrgreen: Nobenih težav s premikom, z gretjem. 8)
En UIC kabel dodaš, "pa gasa". 3-4 litre ti bo spila vsaka na kilometer. Pa namesto grmenja, bo žvižganje... :lol:

Re: sž Hercules

Objavljeno: 18.02.2018, 11:49
Napisal/-a tango
Re 4/4 napisal/-a:Tam povprečno nekje 2,5 litrov na 100 km se giblje pri herculesu za en potniški vlak.

Huh, tale bo pa malo bosa, ali?

Re: sž Hercules

Objavljeno: 18.02.2018, 12:24
Napisal/-a Re 4/4
tango napisal/-a:Huh, tale bo pa malo bosa, ali?

Seveda na kilometer.
Moja napaka
Kaj pravijo pri RCCS-u

1216-001 napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Poraba zelo nizka dobrih 10% ,kapaciteta rezervarja 2800.Stop


Okrog 300 litrov med Jesenicami in Hodošem v obe smeri? Je to možno :?: :o
In tolikšna je bila poraba na posamezni lokomotivi, mar ne?


Da ne bo pomote gre za relacijo Gradec-LB,LB-Hodoš,Hodoš- Šentilj po lokomotivi. Ne skupno na tandem.

Novi dizli so izjemno šparovni. BR 218, ki je hidravlična, popije najmanj tri litre, če vleče samo tri vagone. Ranžirne lokomotive tipa V90 pa 800 litrov na dan. Kakšna garnitura BR 628 pa liter na kilometer. Medtem ko Ludmilla pod 4 litre ne prideš pod nobenim pogojem, če imaš enako lahek vlak, kot Hercules.

Re: sž Hercules

Objavljeno: 18.02.2018, 15:17
Napisal/-a darkdog
Re 4/4 napisal/-a:Da ne bo pomote gre za relacijo Gradec-LB,LB-Hodoš,Hodoš- Šentilj po lokomotivi. Ne skupno na tandem.
Novi dizli so izjemno šparovni. BR 218, ki je hidravlična, popije najmanj tri litre, če vleče samo tri vagone. Ranžirne lokomotive tipa V90 pa 800 litrov na dan. Kakšna garnitura BR 628 pa liter na kilometer. Medtem ko Ludmilla pod 4 litre ne prideš pod nobenim pogojem, če imaš enako lahek vlak, kot Hercules.


To je že mogoče da so šparavni. Zdej bomo pa gledal šparovnost???
Dokler bojo 664,661,644 vozili po glavni progah, mislim da ni smisla govorit o teh zadevah.
Če pogledamo Herculesa ni glih varčna mašina je pa zato bolj humana do strojevodje.

Z mojga vidika bi blo boljše nabavljat kaj sodobnega in konkurenčnega.

Stare garniture in dizle obnavljat, je kot da bi avto fičko predelala za vožnjo 200km/h in za 6 ljudi. Enostavno se ne da, pač stara zadeva je stara.
Ko je zadeva zdrava za odpis je pač treba razmišljat o novih zadevah.

Žalostno je to, da vse druge železnice kupujejo al pa se sposojajo nove lokomotive, sž pa....????

Re: sž Hercules

Objavljeno: 31.08.2019, 12:10
Napisal/-a TGV Lyria
SŽ imajo znova v najemu Herculesa. Tokrat METRANS-ovega 761 001.

Re: sž Hercules

Objavljeno: 31.08.2019, 15:15
Napisal/-a Žiga
Re 4/4 napisal/-a:Tam povprečno nekje 2,5 litrov na 100 km se giblje pri herculesu za en potniški vlak.


Pri polni obremenitvi Dobova - Ljubljana cca. 3l / km.