Transrapid Nemčija

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Transrapid Nemčija

Odgovor Napisal/-a maxima »

Zanimajo me kje je v Nemčiji tesna proga za transrapid in koliko jih tam vozi :?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Transrapid Nemčija

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Transrapid nekako ne najde uveljavitve. Dosedaj zgrajen le košček na Kitajskem
The only commercial implementation so far was in the year 2000, when the Chinese government ordered a Transrapid track to be built connecting Shanghai to its Pudong International Airport. It was inaugurated in 2002 and regular daily trips started in March 2004. The travel speed is 431 km/h (268 mph), which the Maglev train maintains for 50 seconds as the short, 30.5 km (18.95 mi), track only allows the cruising speed to be maintained for a short time before deceleration must begin. The average number of riders per day (14 hours of operation) is about 7,500, while the maximum seating capacity per train is 440. A second class ticket price of about 50 RMB ( Renminbi) (about 6 Euro) is four times the price of the Airport Bus and ten times more expensive than a comparable Underground ticket.

The project was sponsored by the German Hermes loans with DM 200 million. The total cost is believed to be $1.33 billion.
Main article: Shanghai-Hangzhou Maglev Train

A planned extension of the line to Shanghai Hongqiao Airport (35 km (22 mi)) and onward to the city of Hangzhou (175 km or 109 mi) has been repeatedly delayed. Originally planned to be ready for Expo 2010, final approval was granted on 18 August 2008, and construction was scheduled to start in 2010 for completion in 2014.[6] However the plan is cancelled, possibly due to the building of the high speed Shanghai–Hangzhou Passenger Railway.[7]
Nemško testno progo so pa menda zaprli in je v fazi razgradnje.
At the end of 2011, the operating license for the Emsland test track expired, and it closed down. In early 2012, demolition and reconversion of the entire Emsland site including the factory was approved.[2]
Vse povzeto po Wikipediji

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Transrapid Nemčija

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Problem je, da je tehnologija predraga, za navadno komercialo. Predvsem magnetne tirnice, zato so Nemci obupali z gradnjo med Berlinom in Hambrurgom. V kraju LAthen v SZ delu Nemčije, se je celo zgodila nesreča med testiranjem, na srečo brez smrtnih žrtev. Na kitjaskem pa je prišlo do požara, neuradno zaradi tega, ker tehnologija ni bila prilagojena vremenu na Kitajskem.

Kot je že Ljubitelj povedal v Nemčiji je/še? obstaja tesnta steza, postavljena med mestoma Lathen in Dörpen v Spodnji Saški.

Me pa zanima, kaj ima to veze, z drugimi prevozniki v SLO? A niso to tuja železniška omrežja? #-o
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Transrapid Nemčija

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

V kraju LAthen v SZ delu Nemčije, se je celo zgodila nesreča med testiranjem, na srečo brez smrtnih žrtev.
Wiki pravi 23 mrtvih pri trku vvzdrževalni vlak.
Transrapidu se pa očita predvsem visoko ceno in nekompatibilnost z ostalim omrežjem. So tudi Kitajci obupali, še zlasti, ker je prometa v Šanghaju bolj malo, dnevno po prejšnem linku bojda samo 7500 potnikov.

LPL
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Transrapid Nemčija

Odgovor Napisal/-a trocken »

Tisto testno progo sem obiskal leta 2008. Že takrat zaradi nesreče (trk z vozilom vzdrževalcev) ni več obratovala. Je pa tam lep muzej oz. predstavitev omenjene tehnologije.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Transrapid Nemčija

Odgovor Napisal/-a maxima »

Aha se pravi ga v Evropi... no ne moreš več videti :roll:
Na žalost!!!
Odgovori