Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Kar se mene tiče...trenutno najlepši. ÖBB 4746 je pravi lepotec. Mogoče zato, ker je nov.
"Ujet" pa je v Lipnici, ki je bila pet let nazaj še gradbišče. Sedaj je ena čudovita postaja; z prelepo POKRITO kolesarnico in velikim brezplačnim P+R parkirnim mestom.
Z novimi Cityjet - i bodo postopoma menjali vse push/pull garniture City Shuttle, ki jim mimogrede tudi nič ne manjka. Avstrijcem potniški promet ni v breme in potnikom ponudijo več. Dobre zveze in udobje v vožnji. In to se jim obrestuje z polnimi vlaki.
"Ujet" pa je v Lipnici, ki je bila pet let nazaj še gradbišče. Sedaj je ena čudovita postaja; z prelepo POKRITO kolesarnico in velikim brezplačnim P+R parkirnim mestom.
Z novimi Cityjet - i bodo postopoma menjali vse push/pull garniture City Shuttle, ki jim mimogrede tudi nič ne manjka. Avstrijcem potniški promet ni v breme in potnikom ponudijo več. Dobre zveze in udobje v vožnji. In to se jim obrestuje z polnimi vlaki.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
zelo zanimivo...
če se avstrijci zdej ustavijo na tem nivoju, jih mi ne ulovimo še sto let...
da slučajno ne omenim mentalitete, te ne ulovimo še 200 let...!
če se avstrijci zdej ustavijo na tem nivoju, jih mi ne ulovimo še sto let...
da slučajno ne omenim mentalitete, te ne ulovimo še 200 let...!
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Koliko pa je resnično "glasen" ta motornik z brenčanjem pri zaviranju/pospeševanju? Če sem prav slišal, je na nivoju našega desira?
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Ni najbolj tih...Re 4/4 napisal/-a:Koliko pa je resnično "glasen" ta motornik z brenčanjem pri zaviranju/pospeševanju? Če sem prav slišal, je na nivoju našega desira?
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Zelo lepa garnitura, kot oblikovno in tudi barvno. Cestitke avstrijcem..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Kaj vozi v Beljak?
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Ne.maxima napisal/-a:Kaj vozi v Beljak?
Bo pa OeBB odpisal 300 garnitur, tako, da teh 101. kos desirota očitno ni zadnji nakup letos.
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Katere garniture pa grejo v odpis? Grejo tudi kaki city shuttle?Re 4/4 napisal/-a:Ne.maxima napisal/-a:Kaj vozi v Beljak?
Bo pa OeBB odpisal 300 garnitur, tako, da teh 101. kos desirota očitno ni zadnji nakup letos.
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Uau! Ni kaj, Avstrijci vejo, kako je treba.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Koliko so pa te odpisane garniture v povprečju stare?
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
30 let. So pač pametni. Za s-bahn v današnjem času ne boš imel vlaka brez klime, garnituro, ki je že iztrošena... Poleti je na Dunaju in drugod pasje vroče. In s takimi zastarelimi garniturami ne privabljaš večje število potnikov, kar je cilj Avstrijcev.
Plus tega iz prometa vsakih par mesecev izločijo nekaj lokomotiv, ki postanejo ali darovalec ali pa so na prodaj.
Ja ni kaj, njihova vizija je da do leta 2020 podvojijo tovorni promet, prav tako potniški.
Plus tega iz prometa vsakih par mesecev izločijo nekaj lokomotiv, ki postanejo ali darovalec ali pa so na prodaj.
Ja ni kaj, njihova vizija je da do leta 2020 podvojijo tovorni promet, prav tako potniški.
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Ključ do uspeha Avstrijcev pri neprestanih posodobitvah in pogostih zamenjavah potnišniških garnitur z novimi je v glavnem v tem, da oni ne delajo konkurence večini ostalim državnim in zasebnim prevoznikom, kajti kjer je konkurenca, je tudi kriza, katera pri razvoju dolgoročno ne prinaša nič dobrega, in tega se Avstrijci dobro zavedajo.
Zaradi tega Avstrijske železnice med drugim ne konkurirajo ostalim Avtobusnim prevoznikom, in pa mestnemu tramvajskemu prometu v Gradcu, ampak z njimi uspešno poslovno sodelujejo, tako da vozovnice za vlak veljajo tudi na vseh ostalih avtobusih in tramvajih, in pa obratno, na tramvaju ali avtobusu lahko kupiš zelo ugodno 24ur veljavno vozovnico in se z njo na željeni relaciji lahko neomejeno voziš 24 ur z vlakom, pri tem imaš neomejen prestop na bilo kateri vmesni ali končni postaji na drug vlak, tramvaj ali avtobus, poleg tega pa ta 24 urna vozovnica velja tudi za vzpenjačo na Grad v Gradcu.
Poleg 24 urnih kombiniranih vozovnic, (vlak-avtobus-tramvaj-vzpenjača) so zelo ugodne tudi tedenske, mesečne, polletne in letne vozovnice, in če nekdo v enem tednu potuje dvakrat na isti relaciji, je cenovno gledano tedenska vozovnica cenejša, kot pa dve 24urni vozovnici.
In z takšnim medsebojnim sodelovanjem med cestnim in železniškim potniškim prometom se neprestano povečuje potniški promet v Avstriji, s tem se neprestano potencira dobiček v železniškem, tranvajskem in avtobusnem prometu, in tako si lahko Avstrijci privoščijo pogosto zamenjavo svojih potniških garnitur vlakov, kakor tudi novih tramvajev in avtobusov, pred nekaj leti pa je na račun takšnega sodelovanja bila v Gradcu tudi posodobljena vzpenjača na Grad.
Zaradi tega Avstrijske železnice med drugim ne konkurirajo ostalim Avtobusnim prevoznikom, in pa mestnemu tramvajskemu prometu v Gradcu, ampak z njimi uspešno poslovno sodelujejo, tako da vozovnice za vlak veljajo tudi na vseh ostalih avtobusih in tramvajih, in pa obratno, na tramvaju ali avtobusu lahko kupiš zelo ugodno 24ur veljavno vozovnico in se z njo na željeni relaciji lahko neomejeno voziš 24 ur z vlakom, pri tem imaš neomejen prestop na bilo kateri vmesni ali končni postaji na drug vlak, tramvaj ali avtobus, poleg tega pa ta 24 urna vozovnica velja tudi za vzpenjačo na Grad v Gradcu.
Poleg 24 urnih kombiniranih vozovnic, (vlak-avtobus-tramvaj-vzpenjača) so zelo ugodne tudi tedenske, mesečne, polletne in letne vozovnice, in če nekdo v enem tednu potuje dvakrat na isti relaciji, je cenovno gledano tedenska vozovnica cenejša, kot pa dve 24urni vozovnici.
In z takšnim medsebojnim sodelovanjem med cestnim in železniškim potniškim prometom se neprestano povečuje potniški promet v Avstriji, s tem se neprestano potencira dobiček v železniškem, tranvajskem in avtobusnem prometu, in tako si lahko Avstrijci privoščijo pogosto zamenjavo svojih potniških garnitur vlakov, kakor tudi novih tramvajev in avtobusov, pred nekaj leti pa je na račun takšnega sodelovanja bila v Gradcu tudi posodobljena vzpenjača na Grad.
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Se pravi razen Desirojev, bi pri nas tudi vse moglo it......
Kar se tiče Avstrijskega in tudi Nemškega sistema integriranega javnega potniškega prometa, se tudi pri nas za letos končno "napoveduje" podobno uredbo (integrirani javni potniški promet)....
Kar se tiče Avstrijskega in tudi Nemškega sistema integriranega javnega potniškega prometa, se tudi pri nas za letos končno "napoveduje" podobno uredbo (integrirani javni potniški promet)....
Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja
Zanima me katere garniture dajejo ÖBB stran. Če dajejo City Shutle zakaj jih sž ne kupijo saj bi bile za slovenijo predusem pa za Bohinjsko progo super.