Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

OBB napisal/-a:Zanima me katere garniture dajejo ÖBB stran. Če dajejo City Shutle ....
Vse (oz. večina) CityShuttle, ki so enonadstropni, vse garniture serije 4 in tudi z prihodom 200 komadov e-lok, še tiste stare e-lok, ki jim bo potekla revizija.

Pa izi men. Trenutno ni nič na prodaj. Zamenjava ne gre tako hitro.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a cokla »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Super, so mi pa všeč ograje okoli postaje, da se vsak, ki misli, da je umetnik na hlape ne sprehaja po štacionu in si domišlja, da je poklican za sprejanje vagnov.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Nisem presenečen.

Po opravljenih testiranjih je trenutna odobrena končna hitrost "samo" 120 km/h, zaradi težav odjemnika na vozni vod. Napake so tudi na strešni konstrukciji. Če ne bodo odpravljene napake za normalno vožnjo 160 km/h, sledi kazen 300.000 € po garnituri. Prav tako ne bodo mogli zamenjati Rex2000, ker je dovoljeno maksimalno število odjemnikov na vozni vozni le tri; Zahtevani so bili štirje. Torej štiri delujoče garniture.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sem malo pogledal notranjost tega Siemensa in jo primerjal s čem sem se vozil zadnje dve leti v Nemčiji, ne me vprašat za tip, je pa šlo za EMU in DMU. In moram kar tako povedat, da je tudi ta Siemen eno razočaranje, ali v Siemensu res ne znajo narediti vlaka/garniture, kjer ne bi bil pod stopničast, kar predstavlja oviro za gibalno ovirano populacijo, pa čeprav gre za samo za dve stopnici.
Slika

No naši desiroji zahtevajo že kar konkreten vzpon. Zadnji dve leti nisem tega zasledil na nobeni dizel ali elektro motorni garnituri v Nemčiji. In tudi vsi so dajali neprimerno boljši občutek odprtosti, ko je vesa garnitura delovala enotno, brez nekih nepotrebnih pregrad med vagoni.

Slika
Verjetno je to posledica, da so vsi imeli Jacobsove podstavke, kjer so konci vagonov vpeti na isti podstavek in se ne zamikajo prečno kot v primeru klasičnih vagonov.

No so se pa nedvomno popravili, na naših desirojih imam občutek, da je skret alfa in omega vlaka, sedaj opazim da niso več v vsakem vagonu in na ta način se pridobi precej prostora za kolesa in vozičke, le invalidi so obsojeni točno na ta vagon s skretom.

Vendar srčno upam, da tale zmazek od vlaka ne najde poti na slovenske tire.
LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:Sem malo pogledal notranjost tega Siemensa in jo primerjal s čem sem se vozil zadnje dve leti v Nemčiji, ne me vprašat za tip, je pa šlo za EMU in DMU. In moram kar tako povedat, da je tudi ta Siemen eno razočaranje, ali v Siemensu res ne znajo narediti vlaka/garniture, kjer ne bi bil pod stopničast, kar predstavlja oviro za gibalno ovirano populacijo, pa čeprav gre za samo za dve stopnici.
http://i818.photobucket.com/albums/zz11 ... bljv3k.jpg

No naši desiroji zahtevajo že kar konkreten vzpon. Zadnji dve leti nisem tega zasledil na nobeni dizel ali elektro motorni garnituri v Nemčiji. In tudi vsi so dajali neprimerno boljši občutek odprtosti, ko je vesa garnitura delovala enotno, brez nekih nepotrebnih pregrad med vagoni.

http://i818.photobucket.com/albums/zz11 ... xrtpnk.jpg
Verjetno je to posledica, da so vsi imeli Jacobsove podstavke, kjer so konci vagonov vpeti na isti podstavek in se ne zamikajo prečno kot v primeru klasičnih vagonov.

No so se pa nedvomno popravili, na naših desirojih imam občutek, da je skret alfa in omega vlaka, sedaj opazim da niso več v vsakem vagonu in na ta način se pridobi precej prostora za kolesa in vozičke, le invalidi so obsojeni točno na ta vagon s skretom.

Vendar srčno upam, da tale zmazek od vlaka ne najde poti na slovenske tire.
LPL
Tvoja želja bo verjetno uslišana.....kar je velika škoda. Z vlakom se je treba peljat, da lahko ocenjuješ....ne pa preko fotk ( sem pa počaščen, da si uporabil moje ). :lol:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Ljubitelj napisal/-a:Sem malo pogledal notranjost tega Siemensa in jo primerjal s čem sem se vozil zadnje dve leti v Nemčiji, ne me vprašat za tip, je pa šlo za EMU in DMU. In moram kar tako povedat, da je tudi ta Siemen eno razočaranje, ali v Siemensu res ne znajo narediti vlaka/garniture, kjer ne bi bil pod stopničast, kar predstavlja oviro za gibalno ovirano populacijo, pa čeprav gre za samo za dve stopnici.

No naši desiroji zahtevajo že kar konkreten vzpon. Zadnji dve leti nisem tega zasledil na nobeni dizel ali elektro motorni garnituri v Nemčiji. In tudi vsi so dajali neprimerno boljši občutek odprtosti, ko je vesa garnitura delovala enotno, brez nekih nepotrebnih pregrad med vagoni.

Verjetno je to posledica, da so vsi imeli Jacobsove podstavke, kjer so konci vagonov vpeti na isti podstavek in se ne zamikajo prečno kot v primeru klasičnih vagonov.

No so se pa nedvomno popravili, na naših desirojih imam občutek, da je skret alfa in omega vlaka, sedaj opazim da niso več v vsakem vagonu in na ta način se pridobi precej prostora za kolesa in vozičke, le invalidi so obsojeni točno na ta vagon s skretom.

Vendar srčno upam, da tale zmazek od vlaka ne najde poti na slovenske tire.
LPL
Kaj pa je tako hudo grdega na in v njih? V primerjavi z našimi starodobniki je to super mašinca, si-ste pa nekateri že sami dejali, da so naše proge (sploh pomurska) posodabljajo pretežno zaradi tovornega promet, ki prinaša največ dodane vrednosti. Torej je vseeno s kom ali s čem nas bodo v bodoče trajbali iz enega na drugi konec Slovenistana.
Vse kar bo vsaj približno podobno temle mašincam bo zame več kot presenečenje. 8)
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tvoja želja bo verjetno uslišana.....kar je velika škoda. Z vlakom se je treba peljat, da lahko ocenjuješ....ne pa preko fotk ( sem pa počaščen, da si uporabil moje ).
Vožnja je kot vožnja, zadnja leta nisem v Zahodni in Centarlni Evropi naletel na vlak, ki ne bi tekel normalno in deloval topogledno kakorkoli izstopajoče, še stari češki 814 Regio Nova ne. Kot sem omenil me moti notranjost:

1) Zakaj stopnice na podu, vsi vlaki, ki sem jih srečal v zadnjih 2 letih v Nemčiji so imeli samo položno klančino.
2) Vsi vlaki, ki sem jih srečal so imeli enoten prostor skozi vseh 2-5 vagonov. Čisto drugačni občutek kot v primeru Siemensov.

In ker vsi vozijo približno enako, saj imajo dokaj podobno pogonsko tehnologijo, štejejo malenkosti v dizajnu. In to me moti, verjamem pa, da je z njimi normalno peljati.

LPL

PS: Za fotke bi se verjetnospodobilo, da bi navedel avtorja, sem pa smatral, da ga ni potrebno imenovati, saj so objavljene en post više in alhko vsakdo vidi avtorja. So pa nedvomno lepe, pe še vlak je v meni všečni rdeči (to je sploh edina barva, ostalo je šmorn) barvi. L
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Sedeži na dvignjenem podu in ozek koridor ne delujejo najbolj prijetno. Spominjajo na avtobus. Ob tem deluje SŽ Desiro prav luksuzno, skandinavsko minimalistično in posebno v dvignjenem delu je lepo sedeti. Drugače sem pa mnenja, da je sama oblika lahkih vlakov v zadnjih desetih letih nazadovala. Kaj ta Siemens nastavlja po stropu je neverjetno. Veliko preveč nepotrebnih elementov tlačijo po notranjosti. Sicer pa upam, da se SŽ odločijo za Stadlerja, v katerem se tudi drugače redno vozim.

Nekaj iz Desiroja za hitro primerjavo. Pregledno in prostorno.

Slika

vir: http://www.drehscheibe-online.de/foren/ ... 30,5855302
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

@Ljubitelj in @ledeni, vama se vidi da sploh še nista sedela v Cityjetu in govorita kar nekaj na pamet. Nekateri smo ga že imeli priložnost preizkusiti in gre brez dvoma za najboljši regionalni vlak v Evropi. Na vsakem koraku se vidi, koliko truda in denarja so ÖBB vložile v to, da bi se potniki v njem počutili kar najboljše, ter da bi zadovoljili potrebe kar najširšega kroga uporabnikov. Razen seveda takih, ki jim je najbolj pomembno to, da ima vlak Jacobs podstavne vozičke in nima pregrad med vagoni.
Ljubitelj napisal/-a: ...kjer ne bi bil pod stopničast, pa čeprav gre za samo za dve stopnici.
...
Verjetno je to posledica, da so vsi imeli Jacobsove podstavke, kjer so konci vagonov vpeti na isti podstavek.
z eno besedo: NE. V sosednji Italiji, točneje Furlaniji, imamo nove garniture Civity proizvajalca CAF, pri katerih je pod stopničast, čeprav imajo Jacobsove vozičke. In to kar zelo stopničast, bolj kot pri Cityjetu. Enako je pri Minuettu in našem Desiroju, čeprav sta oba že starejše gradnje.
Ljubitelj napisal/-a:,
...kjer ne bi bil pod stopničast, kar predstavlja oviro za gibalno ovirano populacijo, pa čeprav gre za samo za dve stopnici.
LPL
Kakšno oviro? V Cityjetu je za starejše in gibalno ovirane odlično poskrbljeno. Imajo posebej zase namenjene sedeže v enem od končnih vagonov. Ti sedeži imajo tudi več prostora za noge od običajnih.
Ljubitelj napisal/-a: Vožnja je kot vožnja, zadnja leta nisem v Zahodni in Centarlni Evropi naletel na vlak, ki ne bi tekel normalno in deloval topogledno kakorkoli izstopajoče, še stari češki 814 Regio Nova ne. Kot sem omenil me moti notranjost:

1) Zakaj stopnice na podu, vsi vlaki, ki sem jih srečal v zadnjih 2 letih v Nemčiji so imeli samo položno klančino.
2) Vsi vlaki, ki sem jih srečal so imeli enoten prostor skozi vseh 2-5 vagonov. Čisto drugačni občutek kot v primeru Siemensov.

In ker vsi vozijo približno enako, saj imajo dokaj podobno pogonsko tehnologijo, štejejo malenkosti v dizajnu. In to me moti, verjamem pa, da je z njimi normalno peljati.
Na nič izstopajočega nisi naletel prav zato, ker se še nisi peljal s Cityjetom. Ja malenkosti v dizajnu lahko štejejo, še bolj pa razlike v udobju, ki ga določen vlak ponuja.
Poleg tega je dizajn stvar osebnega okusa, tudi pri tebi. Meni osebno je dizajn z dvignjenimi predeli kot pri Cityjetu dosti bolj všeč kot 100% nizkopodna varianta. V Cityjetu sediš bolj dvignjeno, poleg tega daje z veliko sedeži bolj občutek medkrajevnega kot primestnega vlaka. Tudi dolgi vagoni brez Jacobsov so mi všeč. Ampak to je osebni okus.
Je pa treba izpostaviti, kaj vse Cityjet ponuja. Sedeži vrhunski, skoraj predobri za regionalni vlak. Kljub občutku velikega števila sedežev (=natlačenosti) je prostora za noge povsod dovolj tudi za visokorasle. Vsak sedež ima mizico, bralno lučko in 220V vtičnico. Omenil sem že tudi posebno cono s sedeži z večjim razmakom, rezerviranimi za starejše. In še bi lahko naštevali. Če to ne odtehta pregrad med vagoni, potem res ne vem... (sploh pa ne vem, zakaj so tak kamen spotike)

Zato je naslednji citat:
ledeni napisal/-a:Sedeži na dvignjenem podu in ozek koridor ne delujejo najbolj prijetno. Spominjajo na avtobus. Ob tem deluje SŽ Desiro prav luksuzno, skandinavsko minimalistično in posebno v dvignjenem delu je lepo sedeti. Drugače sem pa mnenja, da je sama oblika lahkih vlakov v zadnjih desetih letih nazadovala. Kaj ta Siemens nastavlja po stropu je neverjetno. Veliko preveč nepotrebnih elementov tlačijo po notranjosti. Sicer pa upam, da se SŽ odločijo za Stadlerja, v katerem se tudi drugače redno vozim.
Nekaj iz Desiroja za hitro primerjavo. Pregledno in prostorno.
zame dobesedno bogokleten. Razen tistega stavka v zvezi s Stadlerjem.
Kako zaboga si lahko nekdo drzne primerjati našo grozljivko, ki ji rečemo Desiro, z novim Cityjetom? Pregledno, prostorno...dokler se ne usedeš. Potem pa komaj čakaš da bo vožnje čimprej konec..."in hrbtenica in zadnjica vam bosta hvaležni" :twisted: :twisted: Zmazek od vlaka, v pravem pomenu besede!
cokla napisal/-a: Tvoja želja bo verjetno uslišana.....kar je velika škoda. Z vlakom se je treba peljat, da lahko ocenjuješ....ne pa preko fotk
@cokla, se strinjam. Kaj pa pomeni da bo verjetno uslišana - da nakupa sploh ne bo, ali da je verjetnejša izbira drugega proizvajalca?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

cokla napisal/-a:
Tvoja želja bo verjetno uslišana.....kar je velika škoda. Z vlakom se je treba peljat, da lahko ocenjuješ....ne pa preko fotk

@cokla, se strinjam. Kaj pa pomeni da bo verjetno uslišana - da nakupa sploh ne bo, ali da je verjetnejša izbira drugega proizvajalca?
Se bojim, da ne bo več Potniškega prometa, da bi kupoval. Družba, ki 20 let, kljub 50% državni podpori, ne kupi osnovnega sredstva je pač obsojena na likvidacijo slej ko prej, tempora mutantur!

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Na koncu bo ostal Fiat. Iz leta 73.
preglednik
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a cokla »

TGV Lyria napisal/-a:
@cokla, se strinjam. Kaj pa pomeni da bo verjetno uslišana - da nakupa sploh ne bo, ali da je verjetnejša izbira drugega proizvajalca?[/quote]

Kar se nakupa tiče.....mogoče bo-ampak je že zdaj pet let ( vsaj ) prepozno. Tudi, če se danes podpiše pogodba....bo vsaj eno leto trajalo, da pripelje kaj novega na naše tire.

Glede proizvajalca...je pa vse odprto, čeprav ima Siemens veliko prednost. Sicer pa je meni vseeno....samo, da bi bilo. Zaradi uporabnikov...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Se tudi jaz se strinjam, samo da bi bilo, čim več in da bi se vozili hitreje ter pogosteje. 8)
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi Siemens -ov motornik za potrebe ÖBB- ja

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:@Ljubitelj in @ledeni, vama se vidi da sploh še nista sedela v Cityjetu in govorita kar nekaj na pamet. Nekateri smo ga že imeli priložnost preizkusiti in gre brez dvoma za najboljši regionalni vlak v Evropi.
Nisi prebral mojega prispevka? Oziroma ali ga je splloh kdo? :roll:

Garnitura je klump. Ni debate. Testi ÖBB-ja so pokazali vse. Kar pa se tiče glasnosti. Jao, kaj so delali, concorde. Dobesedno isti drek kot škatle s-bahna Berlin. Ne vem kaj ga tako hvalite. :roll:
Odgovori