@Ljubitelj in @ledeni, vama se vidi da sploh še nista sedela v Cityjetu in govorita kar nekaj na pamet. Nekateri smo ga že imeli priložnost preizkusiti in gre brez dvoma za najboljši regionalni vlak v Evropi. Na vsakem koraku se vidi, koliko truda in denarja so ÖBB vložile v to, da bi se potniki v njem počutili kar najboljše, ter da bi zadovoljili potrebe kar najširšega kroga uporabnikov. Razen seveda takih, ki jim je najbolj pomembno to, da ima vlak Jacobs podstavne vozičke in nima pregrad med vagoni.
Ljubitelj napisal/-a:
...kjer ne bi bil pod stopničast, pa čeprav gre za samo za dve stopnici.
...
Verjetno je to posledica, da so vsi imeli Jacobsove podstavke, kjer so konci vagonov vpeti na isti podstavek.
z eno besedo: NE. V sosednji Italiji, točneje Furlaniji, imamo nove garniture Civity proizvajalca CAF, pri katerih je pod stopničast, čeprav imajo Jacobsove vozičke. In to kar zelo stopničast, bolj kot pri Cityjetu. Enako je pri Minuettu in našem Desiroju, čeprav sta oba že starejše gradnje.
Ljubitelj napisal/-a:,
...kjer ne bi bil pod stopničast, kar predstavlja oviro za gibalno ovirano populacijo, pa čeprav gre za samo za dve stopnici.
LPL
Kakšno oviro? V Cityjetu je za starejše in gibalno ovirane odlično poskrbljeno. Imajo posebej zase namenjene sedeže v enem od končnih vagonov. Ti sedeži imajo tudi več prostora za noge od običajnih.
Ljubitelj napisal/-a:
Vožnja je kot vožnja, zadnja leta nisem v Zahodni in Centarlni Evropi naletel na vlak, ki ne bi tekel normalno in deloval topogledno kakorkoli izstopajoče, še stari češki 814 Regio Nova ne. Kot sem omenil me moti notranjost:
1) Zakaj stopnice na podu, vsi vlaki, ki sem jih srečal v zadnjih 2 letih v Nemčiji so imeli samo položno klančino.
2) Vsi vlaki, ki sem jih srečal so imeli enoten prostor skozi vseh 2-5 vagonov. Čisto drugačni občutek kot v primeru Siemensov.
In ker vsi vozijo približno enako, saj imajo dokaj podobno pogonsko tehnologijo, štejejo malenkosti v dizajnu. In to me moti, verjamem pa, da je z njimi normalno peljati.
Na nič izstopajočega nisi naletel prav zato, ker se še nisi peljal s Cityjetom. Ja malenkosti v dizajnu lahko štejejo, še bolj pa razlike v udobju, ki ga določen vlak ponuja.
Poleg tega je dizajn stvar osebnega okusa, tudi pri tebi. Meni osebno je dizajn z dvignjenimi predeli kot pri Cityjetu dosti bolj všeč kot 100% nizkopodna varianta. V Cityjetu sediš bolj dvignjeno, poleg tega daje z veliko sedeži bolj občutek medkrajevnega kot primestnega vlaka. Tudi dolgi vagoni brez Jacobsov so mi všeč. Ampak to je osebni okus.
Je pa treba izpostaviti, kaj vse Cityjet ponuja. Sedeži vrhunski, skoraj predobri za regionalni vlak. Kljub občutku velikega števila sedežev (=natlačenosti) je prostora za noge povsod dovolj tudi za visokorasle. Vsak sedež ima mizico, bralno lučko in 220V vtičnico. Omenil sem že tudi posebno cono s sedeži z večjim razmakom, rezerviranimi za starejše. In še bi lahko naštevali. Če to ne odtehta pregrad med vagoni, potem res ne vem... (sploh pa ne vem, zakaj so tak kamen spotike)
Zato je naslednji citat:
ledeni napisal/-a:Sedeži na dvignjenem podu in ozek koridor ne delujejo najbolj prijetno. Spominjajo na avtobus. Ob tem deluje SŽ Desiro prav luksuzno, skandinavsko minimalistično in posebno v dvignjenem delu je lepo sedeti. Drugače sem pa mnenja, da je sama oblika lahkih vlakov v zadnjih desetih letih nazadovala. Kaj ta Siemens nastavlja po stropu je neverjetno. Veliko preveč nepotrebnih elementov tlačijo po notranjosti. Sicer pa upam, da se SŽ odločijo za Stadlerja, v katerem se tudi drugače redno vozim.
Nekaj iz Desiroja za hitro primerjavo. Pregledno in prostorno.
zame dobesedno bogokleten. Razen tistega stavka v zvezi s Stadlerjem.
Kako zaboga si lahko nekdo drzne primerjati našo grozljivko, ki ji rečemo Desiro, z novim Cityjetom? Pregledno, prostorno...dokler se ne usedeš. Potem pa komaj čakaš da bo vožnje čimprej konec..."in hrbtenica in zadnjica vam bosta hvaležni"
Zmazek od vlaka, v pravem pomenu besede!
cokla napisal/-a:
Tvoja želja bo verjetno uslišana.....kar je velika škoda. Z vlakom se je treba peljat, da lahko ocenjuješ....ne pa preko fotk
@cokla, se strinjam. Kaj pa pomeni da bo verjetno uslišana - da nakupa sploh ne bo, ali da je verjetnejša izbira drugega proizvajalca?