Z današnjim dnem začenja voziti EuroNight vlak 496/497 Hamburg Altona - Stockholm. Po dolgem času spet redna nočna povezava Skandinavije s celinsko Evropo.
AMPAK... Kot vedno pri takih stvareh se je zapletlo, in vlak se bo na svoje prve vožnje podal v okrnjeni izvedbi. Zakaj?
- Vagoni švedskih železnic so preširoki in previsoki, zato ne morejo v Nemčijo.
- Švedske železnice SJ so v Nemčiji našle partnerja RDC Deutschland, ki skrbi za vleko po Nemčiji in je lastnik vagonov, ki bodo vozili na tem vlaku, čeprav bodo v barvah SJ (izposojeni).
- RDC je za vlak posodil bivše DB ležalnike serije Bvcm(b)z, sedežne vagone Interregio vrste Bimz (obup!!) in bivše ÖBB spalne vagone tipa
WLAB 32s (bivši T2S), ki pa po dolgem času izven uporabe potrebujejo obdelavo in modernizacijo.
- Modernizacija omenjenih vagonov, ki jo izvaja slovaška ŽOS Trnava, ni bila končana do časa. RDC je zato predlagal, da bo vlak v vmesnem času vozil z luksuznimi spalnimi vagoni
MUn, ki so jih nazadnje uporabljali na Alpen-Sylt Nachtexpress.
- Zapletlo se je pri dovoljenju za Dansko, Danci imajo nekaj zmešano zakonodajo (@Re 4/4, boš ti znal razložiti?) in tej vagoni, čeprav imajo RIC oznako, ne smejo skozi predora Great Belt in Öresund.
Zato bo vlak prve mesece vozil le z ležalnimi vagoni, ki imajo dovoljenje za omenjena predora - uporablja jih tudi privatnik Snälltåget na svojem vlaku med Berlinom in Malmöjem.