Stran 3 od 7

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 27.11.2017, 9:37
Napisal/-a igor72
preglednik napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Zemljevid nočnih vlakov za novi vozni red.

https://rosnix.net/~per/tag/night-trains-map/
Na tem zemljevidu je prikazan nočni vlak Rim - Trst, kot da vozi preko Nove Gorice in Sežane??
HA :lol: ha :lol: ha :lol: ha :lol: :lol: :lol:
....kot ideja, pa sploh ni slaba 8)

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 27.11.2017, 10:46
Napisal/-a mkx
Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Na tem zemljevidu je prikazan nočni vlak Rim - Trst, kot da vozi preko Nove Gorice in Sežane??
Pa dobro no... Na sliko veliko 1200x1200, ne moreš pričakovati, da bo cela Evropa idelana za risanje črt.
Ne, če klikneš na ultimativno sliko, dobiš sliko veliko 6300x6300 pik. In če jo v brskalniku povečaš na 1:1 (ali pa shraniš in ogleduješ v kakšnem drugem programu v razmerju 1:1), se lepo vidi, da je omenjeni nočni vlak narisan preko Slovenije.

Glede na siceršnje kar dobre poteke prog (vsaj kolikor jih jaz poznam) sklepam, da so pač dobili relacije "od točke A do točke B", potem pa je software, ki je risal na zemljevid, vzel proge po določenih kriterijih ... in kriterij je pri relaciji Trst - Videm pač vzel povezavo po stari Kraški progi do Gorice ... morda je to najbližja proga med Trstom in Vidmom? Mimogrede, če se meni prav zdi, je nočni vlak na trasi Zagreb - Beograd narisan kot da gre preko Siska. V pravilnost tega malce dvomim, bolj bi se mi zdelo smiselno če bi šel preko Dugega Sela in Kutine.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 27.11.2017, 12:29
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:Zemljevid nočnih vlakov za novi vozni red.

https://rosnix.net/~per/tag/night-trains-map/
To je zemljevid za iztekajoči se vozni red, ne za nov.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 27.11.2017, 13:34
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:
To je zemljevid za iztekajoči se vozni red, ne za nov.
V linku je mail in progam. Kontaktiraj ali spremeni s programom.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 10.07.2018, 8:10
Napisal/-a TGV Lyria
Uradno: z novim voznim redom spet povezava Berlin - Dunaj in Berlin - Budimpešta. Dunajski vlak bo tokrat ÖBB Nightjet s številko 456/457, vozil pa bo po precej zanimivi poti čez Poljsko, in sicer Berlin - Frankfurt (Oder) - Rzepin - Zielona Gora - Wroclaw - Bohumin - Breclav. Poleg tega bo imel tudi direktne vagone Berlin - Krakov - Przemyśl.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 10.07.2018, 9:54
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:... vozil pa bo po precej zanimivi poti čez Poljsko...
Samo zato, ker prevozi manj kilometrov po DB Netz mreži, ker so uporabnine drage. Ker vlak ne vozi med 23 in 6 uro, pade iz segmenta "Nacht" v segment "Metro Tag", kjer pa uporabnina variva v odvisnost od hitrosti. Do 100 km/h je malo čez 5 €, od 101 do 160 km/h pa se gradientno dviga do 10,6 € na kilometer. Po 23 uri pa pade na 2,5 €. Žal pa vlak ne ustreza segmentu "Basic", ki ima 4,5 € uporabnine na kilometer.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 10.07.2018, 11:04
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:... vozil pa bo po precej zanimivi poti čez Poljsko...
Samo zato, ker prevozi manj kilometrov po DB Netz mreži, ker so uporabnine drage. Ker vlak ne vozi med 23 in 6 uro, pade iz segmenta "Nacht" v segment "Metro Tag", kjer pa uporabnina variva v odvisnost od hitrosti. Do 100 km/h je malo čez 5 €, od 101 do 160 km/h pa se gradientno dviga do 10,6 € na kilometer. Po 23 uri pa pade na 2,5 €. Žal pa vlak ne ustreza segmentu "Basic", ki ima 4,5 € uporabnine na kilometer.
Dober trik. In še nova proga na mednarodnem zemljevidu. To je najbrž za to "obvozno" progo taka čast, kot bi bila za Bohinjko, če bi Nightjet Dunaj - Benetke vozil po njej, da bi si skrajšal kilometražo po nezanesljivih italijanskih tirih.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 10.07.2018, 11:38
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:
Dober trik. In še nova proga na mednarodnem zemljevidu.
Ni toliko trik. Frankfurt ob Odri je edini elektrificirani mejni prehod na Poljsko-Nemški meji. Devet jih pa je neeletrificiranih. Zato logična trasa.
In kdo bo dal vleko? Škoda na celotni trasi?

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 10.07.2018, 14:06
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Dober trik. In še nova proga na mednarodnem zemljevidu.
Ni toliko trik. Frankfurt ob Odri je edini elektrificirani mejni prehod na Poljsko-Nemški meji. Devet jih pa je neeletrificiranih. Zato logična trasa.
In kdo bo dal vleko? Škoda na celotni trasi?
Škoda do Bohumina, naprej PKP IC verjetno kar s Husarzom (Taurusom) do Berlina.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 10.07.2018, 23:33
Napisal/-a desiro
TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Dober trik. In še nova proga na mednarodnem zemljevidu.
Ni toliko trik. Frankfurt ob Odri je edini elektrificirani mejni prehod na Poljsko-Nemški meji. Devet jih pa je neeletrificiranih. Zato logična trasa.
In kdo bo dal vleko? Škoda na celotni trasi?
Škoda do Bohumina, naprej PKP IC verjetno kar s Husarzom (Taurusom) do Berlina.
Zna bit da bo Taurus do Berlina...glede na to da kolega strojevodja DB fernverkehr stacioniran v Berlinu dela na sveže izpit za taurusa in je bil na sliki PKP taurus.... :roll:

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 15.07.2018, 18:33
Napisal/-a TGV Lyria
Včeraj sem imel priložnost opazovati operacije razkladanja in nakladanja dveh avtovlakov družbe Urlaubs Express - Train4you/MSM v Veroni. Oba sta prišla iz Nemčije skoraj popolnoma polna, eden iz Hamburga, drugi iz Düsseldorfa. Ob povratku pa je število rezervacij za Hamburg močno presegalo kapaciteto enega samega vlaka, hkrati pa je bilo potnikov in avtomobilov za Düsseldorf malo. Pri UEx so se znašli tako, da je šlo poleg enega vlaka tudi več kot pol drugega za Hamburg (vlak se je razdelil v Gemündenu v Nemčiji), za Düsseldorf so ostali le trije ležalni vagoni in trije DDm-i. Končni rezultat: v Hamburg je šlo 13 polnih DDm vagonov za avtomobile! Pa naj še kdo reče, da se tovrstni prevoz ne izplača... tudi po besedah osebja so pri UEx zelo zadovoljni z zasedenostjo njihovih vlakov.
Poleg teh dveh sta se skozi Verono peljala tudi 4 ure zamujen Thello iz Pariza za Benetke, ter kot češnja na torti ruski letoviški ekspres Moskva - Nica.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 09.10.2019, 11:19
Napisal/-a TGV Lyria
Od januarja 2020 se nočni vlaki po 16 letih vračajo tudi na belgijske tire. Dvakrat tedensko bo Nightjet povezoval Dunaj in Bruselj. Od decembra 2020 naj bi se to razširilo na dnevno povezavo skupaj z Amsterdamom.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 19.07.2020, 10:29
Napisal/-a Re 4/4
Zaradi pandemije, do nadaljnega ne vozi več nočni vlak Thello, Benetke-Pariz. Vlak je sicer dosegal 80 % zasedenost, vendar je na francoskem delu trase bil zelo nezanesljiv in redno v zamudi. So pa vedno bolj glasne tudi govorice in nekateri dogodki o spremembi namembnosti voznega parka in testne vožnje ETR 400 po Franciji namigujejo, da ga zna Trenitalia, kot 100 % lastnica Thella, dokončno ukiniti.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 19.07.2020, 13:00
Napisal/-a nimampojma
Re 4/4 napisal/-a:Zaradi pandemije, do nadaljnega ne vozi več nočni vlak Thello, Benetke-Pariz. Vlak je sicer dosegal 80 % zasedenost, vendar je na francoskem delu trase bil zelo nezanesljiv in redno v zamudi. So pa vedno bolj glasne tudi govorice in nekateri dogodki o spremembi namembnosti voznega parka in testne vožnje ETR 400 po Franciji namigujejo, da ga zna Trenitalia, kot 100 % lastnica Thella, dokončno ukiniti.
Presneto! Precej škoda, sem planiral izkusiti to traso na nočnem vlaku pa me je pandemija prehitela. Ko bo še kak update, prosim za objavo tukaj.

Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi

Objavljeno: 22.07.2020, 18:04
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:Zaradi pandemije, do nadaljnega ne vozi več nočni vlak Thello, Benetke-Pariz. Vlak je sicer dosegal 80 % zasedenost, vendar je na francoskem delu trase bil zelo nezanesljiv in redno v zamudi. So pa vedno bolj glasne tudi govorice in nekateri dogodki o spremembi namembnosti voznega parka in testne vožnje ETR 400 po Franciji namigujejo, da ga zna Trenitalia, kot 100 % lastnica Thella, dokončno ukiniti.
To je pač sramotno dejanje. Še eni, ki mislijo, da lahko dnevni hitri vlak nadomesti nočnega. No way. Medtem večina Evrope začenja počasi razumeti, v čem je poanta nočnih vlakov. (Avstrija, Švica, Nizozemska, Skandinavija...)