Novi ICE

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.09.2016, 16:14

DEUTSCHE BAHN URADNO PREDSTAVIL ICE 4

Slika

Vir: faz.net

NOVI ICE POČASNEJŠI

Več prostora, energetsko učikonvitejši, bolj zanesljivejši. ICE 4 bo pomagal Deutsche Bahnu skozi krizo.

Deutsche Bahn je predstavil četrto generacijo hitrega vlaka ICE. S tem vlakom se bo začelo novo poglavje v prevozih na dolge razdalje, je na začetku dejal direktor železnic Rüdiger Grube. Novi ICE je počasnejši kot predhodnik. Z največjo hitrostjo 250 km/h, kar je manj kot predhodnika, vendar pa bo manj nagnjen k problemom. Pozno jeseni se bodo začele testne vožnje.
Prihodnost Deutsche Bahna je v dolgotrajni krepitvi »paradnega konja«, je dejal Grube. ICE 4 bo v prihodnosti igral ključno vlogo pri povezovanju mest in regij s pogostimi, hitrimi in neposrednimi povezavami.
Novi ICE je zasnovan tako, da ima na voljo več sedežev, kar pomeni več prodanih vozovnic, ter manjšo porabo energije, kar bo pomagalo pri energetski krizi. V prometu bo konkuriral avtobusnim prevoznikom na dolgih progah.

ŠTEVILNE NOVE FUNKCIJE ZA POTNIKE

Navzven novi ICE ni kaj drugačen od predhodnikov, ampak ima toliko več novosti za potnike. Je prvi ICE, ki lahko sprejme kolesa, prav tako ima dvigala za vstop in izstop invalidov, več prostora za invalidske vozičke, izboljšana klimatska naprava in zasloni z potovalnimi informacijami. Prav tako je več prostora za prtljago in za noge
Z novim ICE-jem želijo Deutsche Bahn narediti nekaj drugačnega. Uradni začetek voženj bo z decembrom 2017. Do takrat bodo potekale testne vožnje na relacijah Hamburg, Hannover, Nürnberg in München. To je nova dimenzija zagotavljanja kakovosti je dejal Gruber. Če se bodo pojavljali problemi, bomo lahko še pred uradnim prevzemom popravili le te.
Doslej je naročenih 130 novih ICE 4 za ceno 5,3 milijarde evrov, kar je do sedaj največje naročilo. Projekt se odvija v skladu z načrtom. Zadnji trenutno naročeni ICE naj bi prišel v promet do leta 2023, ko bo počasi nadomestil serijo ICE-1 in ICE-2

Vir: zeit.de
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 15.09.2016, 19:25

Še nekaj "gibljivih slik":


Izdelava:

Povezava na video



Predstavitev:

Povezava na video

LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4212
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 16.09.2016, 9:32

Primerjajte novi ICE4 in novi TGV. Najbolj moteče je dolžina nemških ICE, 346m dolg vlak pomeni manjše popotovanje po peronu na čelni postaji, za starjše ljudi že skoraj preko zmogljivosti, vsekakor pa to pomeni pri normalni hoji kakšne 4-5 minut sprehajanja po peronu. Vsekakor mi je ljubši obvladlijv, okoli 200m dolg TGV Duplex z nekoliko manjšim številom potnikov (5x2razred, 398 potnikov, +1x1 razr, 158 potnikov+1x rest, 8 vagonov, cca 200m, skupno 556 potnikov ) od 346m dolge nemške kače iz 14 vagonov in kapaciteto 625+205 potnikov. Samo za primer, pri tej dolžini so potniki prvih vagonov v Munchnu kar lepo izpostavljeni dežju. Preiskušeno ni prijetno.

Da ne govorimo o hitrosti, Francoski je TGV kot to pomeni kratica, ICE4 pa je hitrjsši od RJ za hitrost slabega kolesarja. Aja, saj nemci skoraj nimajo hitrih prog v smislu LGV....

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1340
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a preglednik » 16.09.2016, 9:45

Saj so tudi TGV Duplex običajno speti kot dvojnik - torej je problem isti. Je pa res, da so Francozi na področju hitrih vlakov daleč pred Nemci. Mislim, da celo prvi na svetu.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 16.09.2016, 16:14

Ljubitelj napisal/-a:Primerjajte novi ICE4 in novi TGV. Najbolj moteče je dolžina nemških ICE, 346m dolg vlak pomeni manjše popotovanje po peronu na čelni postaji, za starjše ljudi že skoraj preko zmogljivosti, vsekakor pa to pomeni pri normalni hoji kakšne 4-5 minut sprehajanja po peronu. Vsekakor mi je ljubši obvladlijv, okoli 200m dolg TGV Duplex z nekoliko manjšim številom potnikov (5x2razred, 398 potnikov, +1x1 razr, 158 potnikov+1x rest, 8 vagonov, cca 200m, skupno 556 potnikov ) od 346m dolge nemške kače iz 14 vagonov in kapaciteto 625+205 potnikov. Samo za primer, pri tej dolžini so potniki prvih vagonov v Munchnu kar lepo izpostavljeni dežju. Preiskušeno ni prijetno.


Kako morajo švicat šele ubogi Rusi pri 20 in več vagonih, kajne?
Spet neko poveličevanje Jacobs vozičkov in krajših vagonov. Stalna tema, podobno kot menjava napajalnih sistemov in avtomatske spenjače.
Enako je bilo v zvezi s Cityjetom, češ da je grd zaradi "nepotrebnih podstavnih vozičkov", dejansko pa je ravno zato lep.
Smisel ICE 4 vidim predvsem v kapaciteti, ki je res velika; nemške vlake namreč pogosto tare prenapolnjenost. Osebno mi je sicer všeč, ni mi pa všeč filozofija DB, ki stoji za njim: skenslati vse klasične vlake.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4212
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 16.09.2016, 18:03

Spet neko poveličevanje Jacobs vozičkov....


Nemški ICE z navadnimi podstavnimi vozički so se pri iztirjenju razleteli po progi, katastrofalna nesreča, pa hitrost samo 200 km/h. Primerjaj s TGV, ki se mu je udrla proga pri 294 km/h pa so vsi vagoni ostali na progi brez posledic. In TGV še niso imeli la progah LGV smrtne nesreče med potnikiImajo Jacobsovi vozički lepo prednost, da so sosednji vagoni čvrsto speti na enem vozički in se ne razlete tako zlahka sem in tja. Takšne so pač zakonitosti mehanike, kaj hočemo.

21 December 1993: High-speed derailment

Trainset involved: 511 (Réseau)
Service: train 7150, Valenciennes to Paris
Location: TGV Haute-Picardie station, kilometre post 110.5, LGV Nord (Paris-Lille) high speed line
Injuries: 1, slight

This was probably the most spectacular accident involving a TGV, and set a record for the world's fastest derailment. It occurred before the TGV Haute Picardie station was built, near the southern end of where the platforms are located today. After a period of heavy rains, a large sink hole opened under track 2 (southbound). Two trains had already passed this spot and detected no anomaly as late as 10 minutes before the accident. At 0706, TGV 7150 was bearing down at 294 km/h (183 mph) on a muddy hole 7 by 4 metres (23 ft × 13 ft) and 1.5 metres (4 ft 11 in) deep, bridged by a section of unsupported track. The engineer felt a slight bump and made a service brake application. The last four trailers and the rear power unit derailed, and the train came to a rocky stop over a distance of 2.3 kilometres (1.4 mi) (somewhat less than it takes for a conventional emergency stop). It was fortunate that the train did not jackknife or leave the track bed; this is credited in part to the stiffness that the articulated design lends to the train. Only one passenger was injured, and another treated for shock. The sinkhole was traced to unstable terrain beneath the track bed, possibly caused by galleries and trenches from World War I. How closely a disaster was averted is a matter of debate; however, the trackbed has since been carefully inspected to prevent similar occurrences in the future.


Sicer je pa statistika za proge LGV (redno obratovanje) fantastična:
TGV accidents are events involving TGV trains which have harmful consequences, such as injury to people or damage to trains, or derailments. High-speed rail is one of the safest modes of transportation. The safety figures for the TGV system are exceptional; there have been no fatalities in high-speed operation since service started in 1981. Today TGV trains accumulate of the order of 50 billion passenger-kilometres per year on lignes à grande vitesse (high-speed lines) alone. 1.2 billion passengers have travelled on the TGV.


Primerjaj to s statistiko DB, ki je ob mnogo manjših hitrosti v eni sami nesreči pospravila 101 človeka!

Sicer pa primerjava skorajda ni mogoča, TGV prevozi letno 125 M in ICE okoli 42 M potnikov, pa je Nemčija krepko številčnejša od Francije. O omrežju pa ni za razpravljat, Nemčija skorajda nima hitrih prog po standardih LGV.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 17.09.2016, 7:32

To z varnostjo sicer drži, a nesreča ICE-ja pri Enschedeju je bila zelo specifična. Počen kolesni obroč je namreč premaknil kretnico pod vlakom, tako je pol vlaka šlo na sosednji tir, vagoni pa so nato bočno trčili v podporni steber mostu, ki se je zrušil na vlak in ga raztrgal. Tega tudi TGV ne bi preživel.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 17.09.2016, 8:25

preglednik napisal/-a:Mislim, da celo prvi na svetu.


Japonci. :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4212
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.09.2016, 10:21

To z varnostjo sicer drži, a nesreča ICE-ja pri Enschedeju je bila zelo specifična. Počen kolesni obroč je namreč premaknil kretnico pod vlakom, tako je pol vlaka šlo na sosednji tir, vagoni pa so nato bočno trčili v podporni steber mostu, ki se je zrušil na vlak in ga raztrgal. Tega tudi TGV ne bi preživel.


Z majhno izjemo, da TGV kolesni obroči ne pokajo, ker so pravilno narejeni.

Sicer je pa primerjava TGV in ICE nesmiselna. Francozi so od vsega začetka vedeli, da potrebujejo hitri vlaki (TGV) hitre proge (LGV), kjer ni mesta za lokalni in tovorni promet. Nemci so desetletja stavili na napačnega konja in rezultat je ta, da je novi vlak ICE4 narejen za hitrosti primerljive RJ v Avstriji. Sicer pa je potrebno pogledat samo potovalne hitrosti ICE in TGV vlakov. Iz Hamburga do Munchna doseže skromnih 125 km/h, saj nikjer ne preseže 250 km/h, oziroma ni nikjer presegel 243 km/h med mojo vožnjo.... Za primerjavo na novi progi Pariz-Bordeaux, ki bo odprta julija 2017 bodo vlaki potrebovali za 320 km proge samo 2:04, 18 dnevno vlakov bo vozilo brez prestanka, 15 pa z dvema postankoma. Pa primerjajte to z ICE Hamburg Hbf-Munchen Hbf, ki ima na 324 km dolgi progi do Kassel-Wilhelmshöhe 6 vmesnih postankov, tudi v mestecih Lüneburg, Uelzen, Celle in potrebuje za pot 2:55. Tu je nekaj narobe s filozofije ICE vlakov!

LPL

PS.: Nova proga Pariz-Boredaux bo zamenjala obstoječo, po kateri vlaki vozijo s samo do 220 km/h in na kateri najhitrejši vlaki potrebujejo 2:55, kar je enako nazarenskim dosežkom vlakov ICE v Nemčiji
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 17.09.2016, 13:36

Ljubitelj napisal/-a:Z majhno izjemo, da TGV kolesni obroči ne pokajo, ker so pravilno narejeni.


..ker so redno pregledovani in se pri pregledih ne špara. Upam. Ker to je bil razlog počenega obroča pri tej nesreči.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1340
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a preglednik » 17.09.2016, 15:31

Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Mislim, da celo prvi na svetu.


Japonci. :)


Francozi :thumbupl
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4212
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.09.2016, 16:25

..ker so redno pregledovani in se pri pregledih ne špara. Upam. Ker to je bil razlog počenega obroča pri tej nesreči.


Razlog počenega obroča je bil pravzaprav v konstrukcijski napaki. Uporabljali so nekaj takega kot tramvaj, z gumijastim dušilnim obročom med kolesom in vencem. Monoblok jim ni špilal zaradi vibracij in so impropvizirali! To je razlog in nič drugega.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.10.2016, 10:21

Še slike iz testne vožnje skozi oči novinarja.
http://www.torstenmaue.de/der-neue-ice- ... chen-bahn/

Po prebranem se lahko reče vrhunsko za potnika, kako bo pa z vzdržljivostjo pa bomo videli.

Je pa po dolgem času spet ICE, ki nima člena z oznako 13. :)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 16.10.2016, 13:49

Re 4/4 napisal/-a:Še slike iz testne vožnje skozi oči novinarja.
http://www.torstenmaue.de/der-neue-ice- ... chen-bahn/

Po prebranem se lahko reče vrhunsko za potnika, kako bo pa z vzdržljivostjo pa bomo videli.

Je pa po dolgem času spet ICE, ki nima člena z oznako 13. :)


Po prebranem sodeč odlično, manjkajo le kupeji s katerimi potnike razvaja ICE 1.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.10.2016, 14:14

TGV Lyria napisal/-a:
Po prebranem sodeč odlično, manjkajo le kupeji s katerimi potnike razvaja ICE 1.


Ima pa prvi razred dva prostora za bolj "intimno" vzdušje. 8 in 6 sedežev. Prav tako ima drugi razred predel, kjer deluje bolj intimno. Samo 8 sedežev.

Ko si že omenil prvo serijo. Četrta in prva serija sta edini, ki zaradi vraževernosti, nimata številko 13. :) Namesto nje je številka 14. Torej drugi razred 1-7 in 9. 8 ne obstaja. Prvi razred 11, 12 in 14.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov