zakaj pa ne 4 ali 6? Kdo to določa?Lufthansa oziroma njeni nizkocenovnki letijo tudi v notranjem prometu. Če hočeš v detajle. 5 letal v notranjem prometu, je izenačeno z enim vlakom.
LPL
zakaj pa ne 4 ali 6? Kdo to določa?Lufthansa oziroma njeni nizkocenovnki letijo tudi v notranjem prometu. Če hočeš v detajle. 5 letal v notranjem prometu, je izenačeno z enim vlakom.
Isosa. Vsi starejši z nazivom ste isti. S komerkoli sem imel opravka, dregate, dregate, sploh nimate časa zadihat.Ljubitelj napisal/-a:
zakaj pa ne 4 ali 6? Kdo to določa?
LPL
Popravek tokrat bodo zmogli 350 km/h in dvomim da bodo kaj boljši od starejšega brataRe 4/4 napisal/-a:V bistvu je že vse jasno. DB kupuje 30 novih ICE, garnitur Velaro D za milijardo evrov. Pogodba predvideva možnost še dodatnih 60 garnitur. V glavnem gre za okrepitev flote na relaciji München - KRM linija - Köln. 10 garnitur ICE-T pa se bo iz te okrepitve izločilo, zaradi slabega stanja.
Še nekaj tehničnih podatkov o novem (dejansko starem ICE):
Obdobje dobave 2022-2026, v istem času se dobavlja še preostale ICE 4.
Garnitura temlji na platformi, ki jo ima ICE 3
440 sedežev 347/91 po razredih, 16 v jedilnem vagonu, 16 družinskih sedezev, 5 v oddelku najmlajših potnikov, dva za ljudi na invalidskem vozičku, 8 koles
320 km/h, 32 osi, 16 pogonskih 10900 PS, 200 metrov dolžine, 12 vstopno/izstopnih vrat.
Samo vprašanje je, ali bo kaj boljši od dejanskega ICE 3, kaj praviš @TGV Lyria.
Malo narobe si definiral. Garnitura temelji na BR 407 Velaro D in ne na "originalnem" ICE 3. Žal mi še nobenega od njiju ni ratalo preizkusiti, tako da ne morem reči .Re 4/4 napisal/-a:V bistvu je že vse jasno. DB kupuje 30 novih ICE, garnitur Velaro D za milijardo evrov. Pogodba predvideva možnost še dodatnih 60 garnitur. V glavnem gre za okrepitev flote na relaciji München - KRM linija - Köln. 10 garnitur ICE-T pa se bo iz te okrepitve izločilo, zaradi slabega stanja.
Še nekaj tehničnih podatkov o novem (dejansko starem ICE):
Obdobje dobave 2022-2026, v istem času se dobavlja še preostale ICE 4.
Garnitura temlji na platformi, ki jo ima ICE 3
440 sedežev 347/91 po razredih, 16 v jedilnem vagonu, 16 družinskih sedezev, 5 v oddelku najmlajših potnikov, dva za ljudi na invalidskem vozičku, 8 koles
320 km/h, 32 osi, 16 pogonskih 10900 PS, 200 metrov dolžine, 12 vstopno/izstopnih vrat.
Samo vprašanje je, ali bo kaj boljši od dejanskega ICE 3, kaj praviš @TGV Lyria.
Dobro obveščen vir trdi samo 320 km/h. Sicer pa Nemci nimajo proge za hitrosti nad 300 km/h.Popravek tokrat bodo zmogli 350 km/h in dvomim da bodo kaj boljši od starejšega brata
Izgleda, da je najbolj pomembno pri razvoju vlaka, kako udobno počiva potnikova rit.Garnitura temelji na BR 407 Velaro D in ne na "originalnem" ICE 3. Žal mi še nobenega od njiju ni ratalo preizkusiti, tako da ne morem reči .
Bistveno za Nemce bo, ali bodo notri Grammer sedeži (kot pri 407) ali osovraženi Clerprem Hermes (kot pri ICE 4 in redesign 403/406). Čeprav mi osebno tudi slednji niso problematični.
Asked to what extent components or technology developed for the Velaro Novo concept would be used on the new fleet, Siemens said that ‘we will use the latest developments, especially in the area of passenger experience, for example new windows, but also a new galley and other interior equipment’. The new trains will have tinted windows that will allow mobile phone reception, including 5G, without the use of repeaters.
Because of the 4% gradients on the Köln – Frankfurt line, the fleet will be equipped with eddy-current brakes, as fitted to DB’s Series 407 Velaro D trainsets.
DB’s decision to order trains capable of 320 km/h implies that future high speed lines may be designed for higher speeds than those permitted on DB’s existing high speed lines ― only the Köln – Frankfurt, Ebensfeld – Erfurt and Nürnberg – Ingolstadt routes currently permit 300 km/h, with earlier lines such as Hannover – Würzburg and Mannheim – Stuttgart being limited to 280 km/h.
No ja, kakšen smisel ima potniški vlak, ki je neudoben za potnike?Ljubitelj napisal/-a: Izgleda, da je najbolj pomembno pri razvoju vlaka, kako udobno počiva potnikova rit.
Udobnost namestitve potnikove riti je dokaj osebna izkušnja, kakor pomerjanje čevljev. Še nisem naletel na vlak na zahodu, ki bi imel neke strašno neudobne sedeže.... Vzhod je pa druga kategorija.... Sem doživel vse mogoče, ampak slabšega kot v enih JŽ vagonih poljskega izvora z 12 kupeji se pa res ni nikoli sedelo. Načelno pa prisegam na 1. razred TGV, karte so samo neznatno držaje (Chambery-Milano samo 10€ več, tudi iz Grenobla v Pariz reda 10€ dodatka) , sediš pa kot gospod. Ni proimerjave z 2. razredom v kakšnih ICEx ali RJ....No ja, kakšen smisel ima potniški vlak, ki je neudoben za potnike?