Novi ICE

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1491
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 16.10.2016, 15:17

Re 4/4 napisal/-a:
Ima pa prvi razred dva prostora za bolj "intimno" vzdušje. 8 in 6 sedežev. Prav tako ima drugi razred predel, kjer deluje bolj intimno. Samo 8 sedežev.

Ko si že omenil prvo serijo. Četrta in prva serija sta edini, ki zaradi vraževernosti, nimata številko 13. :) Namesto nje je številka 14. Torej drugi razred 1-7 in 9. 8 ne obstaja. Prvi razred 11, 12 in 14.


Tisto za "intimno vzdušje" :D imata tudi ICE 3 in T. Prostor med prvimi vrati in kabino.
Teh neumnosti s številko 13 sicer ne odobravam, ampak naj bo. Ne razumem pa tudi, zakaj manjka številka 8. Številko 10 nosi jedilni vagon.
Všeč pa mi je, da je ICE 4 obdržal klasičen jedilni-bife vagon. Zadnje čase je namreč na DB v modi ukinjanje jedilnih vagonov...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3049
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.10.2016, 22:29

TGV Lyria napisal/-a: Ne razumem pa tudi, zakaj manjka številka 8. Številko 10 nosi jedilni vagon.
Všeč pa mi je, da je ICE 4 obdržal klasičen jedilni-bife vagon. Zadnje čase je namreč na DB v modi ukinjanje jedilnih vagonov...


Na ICE 1 manjka pa 10 in je 8 jedilni vagon. :D

Počasi na DB ne bo več klasičnih IC vlakov na dolge razdalje. Samo ICx in ICE.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1320
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a preglednik » 18.10.2016, 7:24

Saj jih tudi v Franciji ni več, niso potrebni. Včasih je slavni "Mediteran" iz Pariza do Marseja vozil celo noč, danes prevozi TGV isto razdaljo v treh urah.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1491
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 18.10.2016, 8:09

Ne bo držalo. Klasični "Corail" vlaki vozijo še vedno tudi v Franciji.
Nemci so pred kratkim dobili dvonadstropne IC garniture, zagotovo pa bodo v uporabi ostale tudi klasične. Če ne za drugo za mednarodne vlake.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4161
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 18.10.2016, 11:07

Saj jih tudi v Franciji ni več, niso potrebni. Včasih je slavni "Mediteran" iz Pariza do Marseja vozil celo noč, danes prevozi TGV isto razdaljo v treh urah.


So Francozi naročili kar TGV-je za navadne proge, kjer se pa vozi skoraj tako hitro kot po nemških hitrih progah.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3049
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.12.2016, 11:49

Končana je zgodba z dizel varianto ICE (BR 605). Danes gre garnitura 5520 v kasacijo, jutri pa še 5510. :(
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3049
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 22.06.2017, 7:26

:lol: ICE-ju 4 že grozi odvzem licence za vožnjo po tirih.

Težava je, da se pri hitrostih nad 230 km/h začne garnitura iz neznanega razloga tresti. Siemens in DB sicer trdita, da to nima vpliva na varnost, vendar zvezni urad za promet že opozarja. #-o

Sicer pa je ICE 4 poln poporodnih težav...
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 263
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 30.10.2017, 21:39

Google translate:

Nova hitra proga Berlin-München

2 uri manj potovalnega časa: z ICE Sprinterjem lahko zdaj potujete hitreje med Berlinom in Münchnom

Od 10. decembra 2017 potuje med rekordnim časom med vlakom v Berlinu in Münchnu. ICE Sprinter povezuje mesta v manj kot 4 urah.

Nova linija za visoke hitrosti omogoča vlaku udobno alternativo letalu ali avtomobilu. Ali začnete potovanje neposredno na osrednji postaji v centru mesta? brez zastojev, varnostnih pregledov ali čakanja pred vkrcanjem.

https://www.bahn.de/micro/view/schnellf ... ndex.shtml
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3049
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 30.10.2017, 22:23

http://www.vde8.de

Za več informacij zgoraj klik na angleški jezik.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 629
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Florjan » 09.12.2017, 0:50

Smola pa taka. Na slavnostni otvoritveni vožnji hitre proge med Berlinom in MÜnchnom v povratku, je prišlo do okvare ICE garniture. Napako so odpravili po eni uri. Na vlaku je bilo med 150 do 200 povabljenih gostov in novinarjev.
https://www.stern.de/reise/deutschland/ ... 80510.html
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3049
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 09.12.2017, 10:18

Nobena smola. [-X Še en čistno navaden dan na Nemških železnicah. So vsaj videli, kakšno čudo je ICE 8)

Slika
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 629
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Florjan » 10.12.2017, 18:16

Prvi dan regularne vožnje prišlo zopet do okvare ICE-ja na hitri progimed Berlinom in Münchnom. V Nürnbergu je stal 20 minut nato pa nadaljeval vožnjo po stari trasi, da ne bi oviral vožnjo ostalih vlakov.
http://www.bild.de/bildlive/2017/16-ice ... .bild.html
Mimogrede: Upajmo, da bo takšne telovadbe čimmanj.
http://www.rp-online.de/nrw/staedte/due ... d-1.829823
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3049
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 02.06.2018, 10:09

Zadnji prazniki so pokazali, da je kljub 100 % razpoložljivosti vseh 250 ICE garnitur štirih generacij premalo, da bi pokrili povpraševanje po železniškem prevozu.
Zato so pri DB sklenili načrt, ki predvideva tudi pogodbo med političnima strankama v vladi Merklove, ki predvideva, da bi se do leta 2030 med mesti s 100.000 in več prebivalcev, letno vozilo vsaj 280 milijonov potnikov letno (leta 2015, je bilo 180 milijonov potnikov), da ojačajo svojo floto. Zato so naročili dodatnih 18 sedem členskih garnitur ICE 4, 50 dvanajst členskih bo dobilo dodatni člen. Tako se bo število sedežev na enem vlaku povečano iz 830 na 918, kar je primerljivo z Lufthanso. Prav tako je v teku modernizacija flote ICE 3, razmišlja pa se celo o modernizaciji ICE 1, čeprav so garniture že v poznih dvajsetih letih. Tako naj bi po predvidevanjih bilo pred praznikih v prihodnosti razpoložljivih do 370 garnitur ICE. V nakupu je še 69 DOSTO IC 2 vlakov, ki jih dobavlja Bombardier, ter dvajset EC vlakov (tipa RaiJet) z desetimi vagoni.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4161
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.06.2018, 7:31

Tako se bo število sedežev na enem vlaku povečano iz 830 na 918, kar je primerljivo z Lufthanso.


Ni mi jasno, kaj je tu primerljivega med številom sedežev v enem vlaku in Lufthaso. A ma LH tudi svoje vlake, se mi zdi da ne, če pa primerjamo kapacitete letal pa je tipična kapaciteta največjea A-380 525 sedežev v konfiguraciji s 3 razred. Ampak tkšen ptič ne bo letel znotraj nemčije, ni ekonomičen. Skratka, kaj je torej primerljivega?

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3049
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi ICE

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.06.2018, 8:08

Ljubitelj napisal/-a:. Skratka, kaj je torej primerljivega?



Lufthansa oziroma njeni nizkocenovnki letijo tudi v notranjem prometu. :roll: Če hočeš v detajle. 5 letal v notranjem prometu, je izenačeno z enim vlakom.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov