Stran 2 od 4

Re: Novi ICE

Objavljeno: 16.10.2016, 15:17
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:
Ima pa prvi razred dva prostora za bolj "intimno" vzdušje. 8 in 6 sedežev. Prav tako ima drugi razred predel, kjer deluje bolj intimno. Samo 8 sedežev.

Ko si že omenil prvo serijo. Četrta in prva serija sta edini, ki zaradi vraževernosti, nimata številko 13. :) Namesto nje je številka 14. Torej drugi razred 1-7 in 9. 8 ne obstaja. Prvi razred 11, 12 in 14.
Tisto za "intimno vzdušje" :D imata tudi ICE 3 in T. Prostor med prvimi vrati in kabino.
Teh neumnosti s številko 13 sicer ne odobravam, ampak naj bo. Ne razumem pa tudi, zakaj manjka številka 8. Številko 10 nosi jedilni vagon.
Všeč pa mi je, da je ICE 4 obdržal klasičen jedilni-bife vagon. Zadnje čase je namreč na DB v modi ukinjanje jedilnih vagonov...

Re: Novi ICE

Objavljeno: 16.10.2016, 22:29
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a: Ne razumem pa tudi, zakaj manjka številka 8. Številko 10 nosi jedilni vagon.
Všeč pa mi je, da je ICE 4 obdržal klasičen jedilni-bife vagon. Zadnje čase je namreč na DB v modi ukinjanje jedilnih vagonov...
Na ICE 1 manjka pa 10 in je 8 jedilni vagon. :D

Počasi na DB ne bo več klasičnih IC vlakov na dolge razdalje. Samo ICx in ICE.

Re: Novi ICE

Objavljeno: 18.10.2016, 7:24
Napisal/-a preglednik
Saj jih tudi v Franciji ni več, niso potrebni. Včasih je slavni "Mediteran" iz Pariza do Marseja vozil celo noč, danes prevozi TGV isto razdaljo v treh urah.

Re: Novi ICE

Objavljeno: 18.10.2016, 8:09
Napisal/-a TGV Lyria
Ne bo držalo. Klasični "Corail" vlaki vozijo še vedno tudi v Franciji.
Nemci so pred kratkim dobili dvonadstropne IC garniture, zagotovo pa bodo v uporabi ostale tudi klasične. Če ne za drugo za mednarodne vlake.

Re: Novi ICE

Objavljeno: 18.10.2016, 11:07
Napisal/-a Ljubitelj
Saj jih tudi v Franciji ni več, niso potrebni. Včasih je slavni "Mediteran" iz Pariza do Marseja vozil celo noč, danes prevozi TGV isto razdaljo v treh urah.
So Francozi naročili kar TGV-je za navadne proge, kjer se pa vozi skoraj tako hitro kot po nemških hitrih progah.

LPL

Re: Novi ICE

Objavljeno: 16.12.2016, 11:49
Napisal/-a Re 4/4
Končana je zgodba z dizel varianto ICE (BR 605). Danes gre garnitura 5520 v kasacijo, jutri pa še 5510. :(

Re: Novi ICE

Objavljeno: 22.06.2017, 7:26
Napisal/-a Re 4/4
:lol: ICE-ju 4 že grozi odvzem licence za vožnjo po tirih.

Težava je, da se pri hitrostih nad 230 km/h začne garnitura iz neznanega razloga tresti. Siemens in DB sicer trdita, da to nima vpliva na varnost, vendar zvezni urad za promet že opozarja. #-o

Sicer pa je ICE 4 poln poporodnih težav...

Re: Novi ICE

Objavljeno: 30.10.2017, 21:39
Napisal/-a jakaklec
Google translate:

Nova hitra proga Berlin-München

2 uri manj potovalnega časa: z ICE Sprinterjem lahko zdaj potujete hitreje med Berlinom in Münchnom

Od 10. decembra 2017 potuje med rekordnim časom med vlakom v Berlinu in Münchnu. ICE Sprinter povezuje mesta v manj kot 4 urah.

Nova linija za visoke hitrosti omogoča vlaku udobno alternativo letalu ali avtomobilu. Ali začnete potovanje neposredno na osrednji postaji v centru mesta? brez zastojev, varnostnih pregledov ali čakanja pred vkrcanjem.

https://www.bahn.de/micro/view/schnellf ... ndex.shtml

Re: Novi ICE

Objavljeno: 30.10.2017, 22:23
Napisal/-a Re 4/4
http://www.vde8.de

Za več informacij zgoraj klik na angleški jezik.

Re: Novi ICE

Objavljeno: 09.12.2017, 0:50
Napisal/-a Florjan
Smola pa taka. Na slavnostni otvoritveni vožnji hitre proge med Berlinom in MÜnchnom v povratku, je prišlo do okvare ICE garniture. Napako so odpravili po eni uri. Na vlaku je bilo med 150 do 200 povabljenih gostov in novinarjev.
https://www.stern.de/reise/deutschland/ ... 80510.html

Re: Novi ICE

Objavljeno: 09.12.2017, 10:18
Napisal/-a Re 4/4
Nobena smola. [-X Še en čistno navaden dan na Nemških železnicah. So vsaj videli, kakšno čudo je ICE 8)

Slika

Re: Novi ICE

Objavljeno: 10.12.2017, 18:16
Napisal/-a Florjan
Prvi dan regularne vožnje prišlo zopet do okvare ICE-ja na hitri progimed Berlinom in Münchnom. V Nürnbergu je stal 20 minut nato pa nadaljeval vožnjo po stari trasi, da ne bi oviral vožnjo ostalih vlakov.
http://www.bild.de/bildlive/2017/16-ice ... .bild.html
Mimogrede: Upajmo, da bo takšne telovadbe čimmanj.
http://www.rp-online.de/nrw/staedte/due ... d-1.829823

Re: Novi ICE

Objavljeno: 02.06.2018, 10:09
Napisal/-a Re 4/4
Zadnji prazniki so pokazali, da je kljub 100 % razpoložljivosti vseh 250 ICE garnitur štirih generacij premalo, da bi pokrili povpraševanje po železniškem prevozu.
Zato so pri DB sklenili načrt, ki predvideva tudi pogodbo med političnima strankama v vladi Merklove, ki predvideva, da bi se do leta 2030 med mesti s 100.000 in več prebivalcev, letno vozilo vsaj 280 milijonov potnikov letno (leta 2015, je bilo 180 milijonov potnikov), da ojačajo svojo floto. Zato so naročili dodatnih 18 sedem členskih garnitur ICE 4, 50 dvanajst členskih bo dobilo dodatni člen. Tako se bo število sedežev na enem vlaku povečano iz 830 na 918, kar je primerljivo z Lufthanso. Prav tako je v teku modernizacija flote ICE 3, razmišlja pa se celo o modernizaciji ICE 1, čeprav so garniture že v poznih dvajsetih letih. Tako naj bi po predvidevanjih bilo pred praznikih v prihodnosti razpoložljivih do 370 garnitur ICE. V nakupu je še 69 DOSTO IC 2 vlakov, ki jih dobavlja Bombardier, ter dvajset EC vlakov (tipa RaiJet) z desetimi vagoni.

Re: Novi ICE

Objavljeno: 03.06.2018, 7:31
Napisal/-a Ljubitelj
Tako se bo število sedežev na enem vlaku povečano iz 830 na 918, kar je primerljivo z Lufthanso.
Ni mi jasno, kaj je tu primerljivega med številom sedežev v enem vlaku in Lufthaso. A ma LH tudi svoje vlake, se mi zdi da ne, če pa primerjamo kapacitete letal pa je tipična kapaciteta največjea A-380 525 sedežev v konfiguraciji s 3 razred. Ampak tkšen ptič ne bo letel znotraj nemčije, ni ekonomičen. Skratka, kaj je torej primerljivega?

LPL

Re: Novi ICE

Objavljeno: 03.06.2018, 8:08
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a: . Skratka, kaj je torej primerljivega?
Lufthansa oziroma njeni nizkocenovnki letijo tudi v notranjem prometu. :roll: Če hočeš v detajle. 5 letal v notranjem prometu, je izenačeno z enim vlakom.