Stran 3 od 4

Re: Novi ICE

Objavljeno: 03.06.2018, 11:29
Napisal/-a Ljubitelj
Lufthansa oziroma njeni nizkocenovnki letijo tudi v notranjem prometu. :roll: Če hočeš v detajle. 5 letal v notranjem prometu, je izenačeno z enim vlakom.
zakaj pa ne 4 ali 6? Kdo to določa?

LPL

Re: Novi ICE

Objavljeno: 03.06.2018, 18:54
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a:
zakaj pa ne 4 ali 6? Kdo to določa?

LPL
Isosa. Vsi starejši z nazivom ste isti. S komerkoli sem imel opravka, dregate, dregate, sploh nimate časa zadihat. :D

Kdo določa? Kul, nisem vedel, da obstajajo manjša letala, ki jim odstranujejo sedeže. Verjetno jih za potrebe kolesarjev. :D :D Namreč, z ICE težko voziš kolo, saj nimajo predvidenih mest, razen zadnje generacije. Pa še resen odgovor. Določa trg. Ponudba-povpraševanje. Pri 82,5 milijona ljudi, pa se bo že našlo nekaj duš, ki bodo vzeli letalo. No z dodatnimi sedeži pa kakšen več vlak. Zastoji na obvoznicah so danes nevzdržni.

P.S. S prvim odstavkom nisem mislil nič slabega, le vsi iz stare generacije se obnašate enako. :mrgreen: Kaj ste se na seminarjih nalezli eden od drugega?

Re: Novi ICE

Objavljeno: 31.07.2018, 10:14
Napisal/-a Re 4/4
Nemške železnice želijo v boju proti zamudam povečati hitrost garnituri ICE 4 iz 250 na 265 km/h.

Nemške železnice se že dolgo časa bojujejo z netočnostjo.Točnost je prvih šest mesecev znašala borih 77 %, kar je daleč od cilja, ki znaša 82 % (v Avstriji znaša malo čez 90 %). In eden izmed ukrepov, s katerim se želijo pri DB povečati točnost je, da bi lahko povečali hitrost novih garnitur ICE 4 na 265 km/h. Pri DB trdijo, da je to tehnično možno. Zakaj samo na 265 km/h? ICE garniture imajo turnus. In ICE 4 je namenjena na najbolj poseljene dele Nemčije in zato višje hitrosti ne pridejo v upoštev, ker zaradi velikega števila potencialnih postaj (ICE ustavlja v mestih z najmanj 100.000 prebivalci) in razgibane pokrajine, bi prihajalo do prevelikega zapravljanja energije za minimalni prihranek časa.

Re: Novi ICE

Objavljeno: 01.08.2018, 17:16
Napisal/-a holding
...''bem jim boga.... :^o ....naj nar'dijo "po balkansko"......za 5% podaljšat vozne čase, pa bo vse redno.....

Re: Novi ICE

Objavljeno: 05.08.2018, 16:59
Napisal/-a andre85
Tudi Lufthansa ima svoje vlake. Res, da so rentani od DB ampak ok

Re: Novi ICE

Objavljeno: 05.04.2019, 9:53
Napisal/-a Re 4/4
DB do nadaljnega ne bo prevzel nobene nove garniture ICE 4. Namreč izkazalo se je, da je pri podizvajalcu Bombardier, ki je naredil konstrukcijo v poljski tovarni, prišlo do nekontrole zvarov. Ugotovili so, da zvari med lupino in potniškim prostorom, ne ustrezajo tistim, ki so bili zahtevani z razpisom. Obstoječih 15 od 25 garnitur, kjer so odkrili napake, bo (ko bo mogoče) izločenih, za garancijsko popravilo zvarov, kar bo zaradi zahtevnega popravila močno udarilo po programu, s katerimi želijo izboljšati točnost prometa.. Sicer sama napaka ne vpliva na varnost, vpliva pa na višje stroške vzdrževanja.

Re: Novi ICE

Objavljeno: 05.04.2019, 10:11
Napisal/-a andre85
401 Oz ICE1 Bo še dolgo delal so se odločili šefi

Re: Novi ICE

Objavljeno: 15.07.2020, 11:17
Napisal/-a andre85
https://www.t-online.de/nachhaltigkeit/ ... ice-3.html
DB bi rad pri Siemensu kupil 30 ICE garnitur z hitrostjo 350 km/h

Re: Novi ICE

Objavljeno: 15.07.2020, 13:24
Napisal/-a Re 4/4
V bistvu je že vse jasno. DB kupuje 30 novih ICE, garnitur Velaro D za milijardo evrov. Pogodba predvideva možnost še dodatnih 60 garnitur. V glavnem gre za okrepitev flote na relaciji München - KRM linija - Köln. 10 garnitur ICE-T pa se bo iz te okrepitve izločilo, zaradi slabega stanja.

Še nekaj tehničnih podatkov o novem (dejansko starem ICE):
Obdobje dobave 2022-2026, v istem času se dobavlja še preostale ICE 4.
Garnitura temlji na platformi, ki jo ima ICE 3
440 sedežev 347/91 po razredih, 16 v jedilnem vagonu, 16 družinskih sedezev, 5 v oddelku najmlajših potnikov, dva za ljudi na invalidskem vozičku, 8 koles
320 km/h, 32 osi, 16 pogonskih 10900 PS, 200 metrov dolžine, 12 vstopno/izstopnih vrat.

Samo vprašanje je, ali bo kaj boljši od dejanskega ICE 3, kaj praviš @TGV Lyria. :D

Re: Novi ICE

Objavljeno: 15.07.2020, 15:18
Napisal/-a andre85
Re 4/4 napisal/-a:V bistvu je že vse jasno. DB kupuje 30 novih ICE, garnitur Velaro D za milijardo evrov. Pogodba predvideva možnost še dodatnih 60 garnitur. V glavnem gre za okrepitev flote na relaciji München - KRM linija - Köln. 10 garnitur ICE-T pa se bo iz te okrepitve izločilo, zaradi slabega stanja.

Še nekaj tehničnih podatkov o novem (dejansko starem ICE):
Obdobje dobave 2022-2026, v istem času se dobavlja še preostale ICE 4.
Garnitura temlji na platformi, ki jo ima ICE 3
440 sedežev 347/91 po razredih, 16 v jedilnem vagonu, 16 družinskih sedezev, 5 v oddelku najmlajših potnikov, dva za ljudi na invalidskem vozičku, 8 koles
320 km/h, 32 osi, 16 pogonskih 10900 PS, 200 metrov dolžine, 12 vstopno/izstopnih vrat.

Samo vprašanje je, ali bo kaj boljši od dejanskega ICE 3, kaj praviš @TGV Lyria. :D
Popravek tokrat bodo zmogli 350 km/h in dvomim da bodo kaj boljši od starejšega brata

Re: Novi ICE

Objavljeno: 15.07.2020, 19:18
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:V bistvu je že vse jasno. DB kupuje 30 novih ICE, garnitur Velaro D za milijardo evrov. Pogodba predvideva možnost še dodatnih 60 garnitur. V glavnem gre za okrepitev flote na relaciji München - KRM linija - Köln. 10 garnitur ICE-T pa se bo iz te okrepitve izločilo, zaradi slabega stanja.

Še nekaj tehničnih podatkov o novem (dejansko starem ICE):
Obdobje dobave 2022-2026, v istem času se dobavlja še preostale ICE 4.
Garnitura temlji na platformi, ki jo ima ICE 3
440 sedežev 347/91 po razredih, 16 v jedilnem vagonu, 16 družinskih sedezev, 5 v oddelku najmlajših potnikov, dva za ljudi na invalidskem vozičku, 8 koles
320 km/h, 32 osi, 16 pogonskih 10900 PS, 200 metrov dolžine, 12 vstopno/izstopnih vrat.

Samo vprašanje je, ali bo kaj boljši od dejanskega ICE 3, kaj praviš @TGV Lyria. :D
Malo narobe si definiral. Garnitura temelji na BR 407 Velaro D in ne na "originalnem" ICE 3. Žal mi še nobenega od njiju ni ratalo preizkusiti, tako da ne morem reči :D .
Bistveno za Nemce bo, ali bodo notri Grammer sedeži (kot pri 407) ali osovraženi Clerprem Hermes (kot pri ICE 4 in redesign 403/406). Čeprav mi osebno tudi slednji niso problematični.

Re: Novi ICE

Objavljeno: 17.07.2020, 9:50
Napisal/-a Ljubitelj
Popravek tokrat bodo zmogli 350 km/h in dvomim da bodo kaj boljši od starejšega brata
Dobro obveščen vir trdi samo 320 km/h. Sicer pa Nemci nimajo proge za hitrosti nad 300 km/h.
Garnitura temelji na BR 407 Velaro D in ne na "originalnem" ICE 3. Žal mi še nobenega od njiju ni ratalo preizkusiti, tako da ne morem reči :D .
Bistveno za Nemce bo, ali bodo notri Grammer sedeži (kot pri 407) ali osovraženi Clerprem Hermes (kot pri ICE 4 in redesign 403/406). Čeprav mi osebno tudi slednji niso problematični.
Izgleda, da je najbolj pomembno pri razvoju vlaka, kako udobno počiva potnikova rit.

isti vir trdi tudi
Asked to what extent components or technology developed for the Velaro Novo concept would be used on the new fleet, Siemens said that ‘we will use the latest developments, especially in the area of passenger experience, for example new windows, but also a new galley and other interior equipment’. The new trains will have tinted windows that will allow mobile phone reception, including 5G, without the use of repeaters.

Because of the 4% gradients on the Köln – Frankfurt line, the fleet will be equipped with eddy-current brakes, as fitted to DB’s Series 407 Velaro D trainsets.

DB’s decision to order trains capable of 320 km/h implies that future high speed lines may be designed for higher speeds than those permitted on DB’s existing high speed lines ― only the Köln – Frankfurt, Ebensfeld – Erfurt and Nürnberg – Ingolstadt routes currently permit 300 km/h, with earlier lines such as Hannover – Würzburg and Mannheim – Stuttgart being limited to 280 km/h.

Re: Novi ICE

Objavljeno: 17.07.2020, 16:01
Napisal/-a smok1
Ljubitelj napisal/-a: Izgleda, da je najbolj pomembno pri razvoju vlaka, kako udobno počiva potnikova rit.
No ja, kakšen smisel ima potniški vlak, ki je neudoben za potnike?

Re: Novi ICE

Objavljeno: 17.07.2020, 16:06
Napisal/-a Ljubitelj
No ja, kakšen smisel ima potniški vlak, ki je neudoben za potnike?
Udobnost namestitve potnikove riti je dokaj osebna izkušnja, kakor pomerjanje čevljev. Še nisem naletel na vlak na zahodu, ki bi imel neke strašno neudobne sedeže.... Vzhod je pa druga kategorija.... Sem doživel vse mogoče, ampak slabšega kot v enih JŽ vagonih poljskega izvora z 12 kupeji se pa res ni nikoli sedelo. Načelno pa prisegam na 1. razred TGV, karte so samo neznatno držaje (Chambery-Milano samo 10€ več, tudi iz Grenobla v Pariz reda 10€ dodatka) , sediš pa kot gospod. Ni proimerjave z 2. razredom v kakšnih ICEx ali RJ....

Re: Novi ICE

Objavljeno: 18.12.2020, 19:42
Napisal/-a andre85
ICE 1 oziroma BR 401 bo sedaj dobil že drugi redizajn in tako podaljšanje življenjske dobe za nadaljnih 10.
Kaj je vse novega.
-ICE 1 bo krajši za 3 vagone torej za 200 sedežev
Prej 703je sedeži po prenovi 503je sedeži
- obnovljena restavracija
- novi prikazovalniki
- več prostora za prtljago
-osvežitev sedežev
- prenova wcjev
-prenova strojevodjevega delovnega prostora vključno z novim sedežem
Prenovljeni ICE1 bo vozil na srednje zasedenih linijah