Nadgradnja hrvaških prog
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Hravti dobili sedem ponudb za študijo modernizacije proge med Oštarijami in Škrljevim na progi Reka-Zagreb.
http://www.hzinfra.hr/?p=12653
http://www.hzinfra.hr/?p=12653
-
- Poznavalec
- Prispevkov: 16
- Pridružen: 02.06.2014, 13:04
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Zanimivo je pri razpisih na Hrvaškem, da so na vseh razpisih za gradnjo/obnovo prog BREZ IZJEME pridobljena EU sredstva iz tega ali onega sklada vedno v višini 85%.
Mi v SLO pa ???!!!???
Mi v SLO pa ???!!!???
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Nobenih teorij zarote ni odzadaj.
Višina sredstev pri kohezijskem skladu je odvisna od BDP-ja in ne sme presegati 90 % povprečja EU. Slovenija je zelo blizu tej številki ~ 85 %, kar pomeni, da so sredstva bistveno nižja, od tistih, ki ji dobi Hrvaška
V tem primeru študije se sredstva točkujejo po 10. in 11. členu uredbe o vzpostavitvi instrumenta za povezovanje Evrope.
Če vse skupaj poenostavim. Revne države dobijo več za razvoj, bogate manj. In po številkah EU, smo med najbogatejšimi državami v EU, ki so bile v svinčenih časih del drugega sistema. Če pa je proračunski kolač pravilno razrezan....
Višina sredstev pri kohezijskem skladu je odvisna od BDP-ja in ne sme presegati 90 % povprečja EU. Slovenija je zelo blizu tej številki ~ 85 %, kar pomeni, da so sredstva bistveno nižja, od tistih, ki ji dobi Hrvaška
V tem primeru študije se sredstva točkujejo po 10. in 11. členu uredbe o vzpostavitvi instrumenta za povezovanje Evrope.
Če vse skupaj poenostavim. Revne države dobijo več za razvoj, bogate manj. In po številkah EU, smo med najbogatejšimi državami v EU, ki so bile v svinčenih časih del drugega sistema. Če pa je proračunski kolač pravilno razrezan....
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Rok za projekt nizinske pruge do Rijeke davno istekao: Hrvatska mora vratiti milijune eura!
http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska ... 2rRqt5PsdY
http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska ... 2rRqt5PsdY
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Na Hrvaškem imajo velike probleme na železnici.
Lahko ostanejo brez 85 % sredstev EU-ja...
https://www.telegram.hr/politika-krimin ... VmnjPVNvew
...in obubožan HŽ Cargo, ki ima izgubo in ne zmore plačevati uporabnin, se otepa očitkov o prikriti pomoči.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/aztn-ce ... rgu-351664
Lahko ostanejo brez 85 % sredstev EU-ja...
https://www.telegram.hr/politika-krimin ... VmnjPVNvew
...in obubožan HŽ Cargo, ki ima izgubo in ne zmore plačevati uporabnin, se otepa očitkov o prikriti pomoči.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/aztn-ce ... rgu-351664
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Hrvaški ekonomist Ratko Bošković za Jutranji;
Nažalost, teretni i kontejnerski vlakovi iz Rijeke prema Ljubljani, premda je ona bolja, kraća i „niža“ od pruge Kopar - Ljubljana, ne mogu prometovati jer su to slovenske vlasti svojim propisom onemogućile.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Vidim, da hrvati sekajo ovinke med Zaprešičem in Zabokom; mogoče kdo ve, za kakšno hitrost nameravajo usposobit progo?
...
Re: Nadgradnja hrvaških prog
120 km/h.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
http://www.hzinfra.hr/?p=12756Dino S napisal/-a:Vidim, da hrvati sekajo ovinke med Zaprešičem in Zabokom; mogoče kdo ve, za kakšno hitrost nameravajo usposobit progo?
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Ti Hrvati so pa skromni, samo max 120 km/h. Mi vsaj delamo za Vmax 160 km/h. No, roko na srce, na nobeni progi ni koščka z Vmax=160 km/h, z izjemo nagibnih, ki pa itak bolj ali manj ne vozijo. Vprašanje pa je, kako Hrvatom uspeva sekati ovinke, se pravi odkupiti kakšen kos zemlje če je potrebno, to je pri nas bojda nemogoče, ker AO ni imela urejenih katastrov za Južno železnico.... Kako jim pa uspeva pridobiti vsa dovoljenja, pri nas je menda to misija nemogoče in se razen Ormož-MS ovinkov raje ne seče....Dino S napisal/-a:
Vidim, da hrvati sekajo ovinke med Zaprešičem in Zabokom; mogoče kdo ve, za kakšno hitrost nameravajo usposobit progo?
http://www.hzinfra.hr/?p=12756
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Skromni hrvati, ki so finančno v k.... delajo rekonstrukcijo proge primerljive s progo LJ - NM za 120 km/h, progo proti Madžarski pa za 160 km/h med tem ko pri nas delamo rekonstrukcije še bolj pomembnih prog za 75 km/h
...
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Seveda lahko delajo vse, če jim EU šenka 85 % sredstev, pa še po ravnem gre vse. Za tistih 42 km Križevci - Madžarska meja, bo EU dala skoraj 90 % toliko gratis denarja, kot bo pri nas stal remont od Celja do Zidanega Mostu. I tata bi sine. Pa glede na stanje v HŽ se vprašaš, ali bodo imeli lepe proge in zasedene tako, kot so avtoceste? Že tako se ukinjajo skoraj vsi mednarodni vlaki, Cargo praktično v bankrotu, s povprečno starostjo lokomotiv 40 let, 10 % padom deleža v enem letu, SŽ pa vedno več zvleče po Avstriji, pa še neuradno je že vse pripravljeno za prodajo 49 % deleža. PP pa tudi živi od še višjih subvencij, kot SŽ. Saj v Srbiji pa ni nič boljše. Imeli bodo 200 km/h, a proga med Rumo in Šidom 50, na nekaterih mestih pa 30 km/h, v letu 2019. Mednarodnih vlakov pa praktično nič več.Dino S napisal/-a:Skromni hrvati, ki so finančno v k.... delajo rekonstrukcijo proge primerljive s progo LJ - NM za 120 km/h, progo proti Madžarski pa za 160 km/h med tem ko pri nas delamo rekonstrukcije še bolj pomembnih prog za 75 km/h
Me pa zanima, kje se bo pri nas vozilo 75 km/h? Potem Mes laže v intervjujih, da se bo vozilo hitreje?
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Sem po gledal https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrast ... am-omrezja za leto 2020 in na štajerskem koncu ni nobene višje hitrosti, kakor je bila pred davnimi leti.... Le to ne vem od kdaj je med Grobelnim in Ponikvo ene 3 km 85 km/h, medtem ko je od Ponikve naprej samo 80 km/h.......Me pa zanima, kje se bo pri nas vozilo 75 km/h? Potem Mes laže v intervjujih, da se bo vozilo hitreje?
RT-La 70 km/h,
La 75 km/h postaja
La-Ce 80/70/80 km/h
Ce 60 km/h, no to je res hitreje
Ce-Ce tovorna 80 km/h, no rej je po ravni progi hitreje kot 75 km/h
Gr-Po 85 km/h ???
Dolga gora 70/75/100 km/h
Poljčane postaja 70 km/h
Poljčane-SB 80/70/80 km/h, zakaj zaboga voziti po ravni progi 80 km/h in od kretnice na 568,3 km popešiti na 120 km/.......
Pa da ne kdo rekel da verzija hitrosti za 2020 ni ažurirana, je, ker je za naslednjo leto predvideno 50 km/h med ZM in RT, 2019 pa med RT in CE.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Relacije, ki jih omenjaš imajo eno skupno lastnost (razen Celje). Hudo omejen prostor. Ne gre se toliko, da lastniki zemljišč ne bi prodali zemlje ali da naši niso sposobni izvseti tega , ampak naravne prepreke in plazovit teren in še kaj, kar močno podraži gradnjo, že pri tako omejenem proračunu. Kaj pa Zabok - Zaprešič? Pazi to, spet 85 % gratis denarja, pa nobenih sledi o visokem svetu. Potem je najbolje, da zapremo pol tovarn, pa bomo pa res dobili 85 % gratis denar, pa se vozili 160 km/h. Pa odločit se je treba, ali bomo gledai hitrost Pendolina ali lokalca.
P.S. v letu 2018, ko je padla skala pri Zagorju je tehtala debelih 15 ton. Razlog padca, erozija.
P.S. v letu 2018, ko je padla skala pri Zagorju je tehtala debelih 15 ton. Razlog padca, erozija.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Če bi Hrvati imeli slovensko topografijo, bi se pri njih vozilo max 50 km/h. Kot med Dobovo in Zagrebom (pa čeprav je ravnina).