Nadgradnja hrvaških prog

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a darko06 »

Podpisan sporazum s katerimi je Europska Komisija de facto oddala HŽ infrastrukturji 241 milijon evrov kot 85% delež v financiranju obnovitve in delne preložitve obstoječega ter gradnje drugega tira na odseku Križevci-Koprivnica-državna meja Hrvaške in Madžarske.
Več (v hrvaščini):
http://www.hzinfra.hr/?p=8648
Oprostite na OT.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a električar »

@darko06,

Hvala za zanimiv prispevek (in predhodne) o 2. tiru proge od ZG proti Madžarski. Očitno je Hrvatom "karta krenula" bolje kot nam. Vendar bi administratorjem predlagal, da se o tem odpre nova tema v podforumu Tuja železniška omrežja in tja prestavi prispevke.

lp
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

električar napisal/-a:@darko06,

Hvala za zanimiv prispevek (in predhodne) o 2. tiru proge od ZG proti Madžarski. Očitno je Hrvatom "karta krenula" bolje kot nam.
Je pa ena težava. Pri nas so se z Avstrijci zmenili kako in kaj. Pri Hrvatih nihče ne ve, kaj so se sporazumeli z Madžari. Nekateri se bojijo, da bo podobno kot na Romunsko-Madžarski meji, kjer se drugi tir iz Romunske strani dobesedno na meji konča kot štuc. #-o
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a električar »

@Re4/4,
Pri Hrvatih nihče ne ve, kaj so se sporazumeli z Madžari.
Na tvoj pomislek sem odgovoril že pred 4 meseci v temi Z. Most -Celje. Ponavljam:
Od Gyekenyesa mimo Blatnega jezera in od Murakereszturja preko Dombovarja vodita do Budimpešte solidni elektrificirani enotirni progi, ki imata blizu Budimpešte tudi 2.tir. Obe končni postaji pred hrvaško mejo sta povezani s kakih 15 km dolgo elektrificirano povezavo, torej se bo hrvaška dvotirna navezala na obe. http://www.bueker.net/trainspotting/map ... ungary.gif

lp
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

električar napisal/-a: Na tvoj pomislek sem odgovoril že pred 4 meseci v temi Z. Most -Celje.

lp
To že, vendar dvotirna proga bo samo do meje. Do prve mejne postaje na Madžarskem bo še vedno en tir. Podobno kot, če bi do meje z Italijo bila dva tira, naprej do Opčin pa en tir. Meni je malo nelogično. :roll:
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a darko06 »

Če se pogleda na Google Earth, črta hrvaško-madžarske meje se obeta kakšnih 500 metrov od začetka železniške postaje Gyekenyes, kje se spajata tir od Koprivnice in tir od Murakereszturja (povezna proga od Nagykanisze). Je možno razpoznat tudi nasip (čeprav brez tira) od triangle po katerem je išel direktni promet Nagykanisza-Murakeresztur-Koprivnica (brez vhoda v postajo Gyekenyes).
Se pravi, da Madžari morajo naredit glih 500 metrov drugega tira. Seveda da ne bodo obnovili triangle, za to kar sta njihove koridorske prugi skozi Zalalovo (od Hodoša) in skozi Dombovar (od Koprivnice), ne pa naravna veza Gyekenyes ali Murakersztur-Nagykanisza-Szekesfehervar.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Točno! Hrvatska je na tom mjestu s obje strane Drave! Za sada ide projekt dvokolosiječne pruge do Križevaca, a u planu je do granice s Mađarskom, koja je sjeverno od mosta. Novi most bi trebao biti dvokolosiječan. A za tih par-sto metara do Gyekenyesa...ovisi o Mađarima :?:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

@Darko06, @Ri Majstor. Zakaj pa se gradi drugi tir, če se kapcitete na Reški progi zmanjšujejo? Ker koliko berem se hitrost na tej progi na nekaterih odsekih zmanjšuje.

In kot drugo @Darko06, kaj ko bi nehal pisati neumnosti na željeznice.net, kako vaš model gradnje gredo odlično, mi pa bomo imeli še vedno po letu 2022 en tir proti Špilju, kako nam nič ne gre, kako ne bo možen promet v obe smeri na drugem tiru proti Kopru, če že na večini obstoječih je možen obojestranski promet, da ne govorim o progi na Hodoš (veš ta proga je namenjena tudi za Slovaško). In zadnje Mav Cargo je bil prodan RCG-ju (Rail Cargo group Avstria) kot RCH in ne DB-ju.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Do Šentilja bosta dva tira, drugače sem pa mnenja, da je na enem tiru mogoče marsikaj prepeljati in dokaz je koprska proga. Zato tudi pravim, da je bolje imeti en dober tir kot dva slaba ampak oboje mora biti v okviru potreb. Z drugim tirom je tako, da je njegovo vzdrževanje stane, kako je pa z denarjem pa se ve.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

[quote="Re 4/4"], @Ri Majstor. Zakaj pa se gradi drugi tir, če se kapcitete na Reški progi zmanjšujejo? Ker koliko berem se hitrost na tej progi na nekaterih odsekih zmanjšuje.

Ako se brzina smanjuje, to je zbog zaostajanja u kapitalnim remontima... Ali barem nam je cijela dionica od Rijeke do Mađarske još od 80-tih godina na 22,5 t/os (osim mosta u Fužinama koji je nedavno zamijenjen). Na dionici Moravice-Rijeka je instaliran APB, istina, zbog političke situacije nije u praksi na cijeloj dionici.. A ako se započne izgradnja drugog kolosijeka barem na jednom dijelu koridora... kad-tad će cijela pruga biti dvokolosiječna! Pa makar čekali 15 godina..ali bit će! Na kraju krajeva, financira se po odluci iz Bruxellesa... 8)
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a darko06 »

Kdo se poslednji smeje, najslajše se smeje...

http://radio.hrt.hr/radio-rijeka/clanak ... an/133241/

Hrvaškem poslancom v Europskem Parlamentu vspelo, da Parlament sprejme amandma, kateri Reko namešča na Baltsko-Jadranski koridor, kaj pomeni da bodo Slovenske Železnice v nekem času morale obdelati rekonstrukcijo proge Pivka-Šapjane, in zvišanje osne obremenitve na minimalno 22,5 t os. =D>
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

darko06 napisal/-a:Kdo se poslednji smeje, najslajše se smeje...

http://radio.hrt.hr/radio-rijeka/clanak ... an/133241/

Hrvaškem poslancom v Europskem Parlamentu vspelo, da Parlament sprejme amandma, kateri Reko namešča na Baltsko-Jadranski koridor, kaj pomeni da bodo Slovenske Železnice v nekem času morale obdelati rekonstrukcijo proge Pivka-Šapjane, in zvišanje osne obremenitve na minimalno 22,5 t os. =D>
Hvala bogu, da so Hrvatje to speljali. Na tak način lahko dobimo še kakšna EU sredstva, pa če tudi gre samo za remont.... :D
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

darko06 napisal/-a:Kdo se poslednji smeje, najslajše se smeje...
Zanimiv stavek, če HŽ cargo nima voziti s čim. HŽPP pa prodaja del flote 1141. :roll:

Bi s tem smejanjem malo počakal. :wink:
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a SIMY »

točno tako hrvati naj kar pritiskajo ,da se bo obnovila proga.Dela je tak za vse dovolj.
Odgovori