Nadgradnja hrvaških prog

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 119
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 03.01.2017, 1:10

Igra gluhoh telefona.. odjavljujem se s ove teme.. Srečno novo leto!!! In...nasvidjenje! :-) ..kadarkoli..
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.01.2017, 9:21

Tudi prav... :roll: Vse kar sem napisal so nekateri podvomili tudi na vašem forumu...

Da pa je nižinska proga povsem nerealen projekt, pa lahko vidiš, če potegneš vzporednice z Betuweroute progo (160 km ranve prige za hitrosti do 160 km/h), ki poteka od Rotterdama do meje z Nemčijo. Kjer še danes ni dokončana, ker manjka rekonstrukcija mejne postaje. Ja tako je, če ignoriraš sporazume... In vsakemu nepristranskemu opazovalcu je jasno, da Reka ni in ne bo Rotterdam... Tudi Koper ne.

Pa srečnega in zdravega tudi tebi...
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 119
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 01.02.2017, 1:12

Ma stvar je u tome da se sprdate bezveze, A MA BAS BEZVEZE.. ako voda krene na nas mlin... ako se nekom da vracat u proslost, v pretekolost, jaz pa sam vam prvi cestital za progo Pragersko-Hodos..cestitat cu Vam za novu Kopersku prugu.. necu brojat poene, kako pozitivne tako i negativne za taj famozni PETI KORIDOR... bio ogranak A, B ili C.. ili Žnj! Ja sam "stari" štrekar kojem je drago da se po šinjama nešto kotrlja...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.02.2017, 9:35

A opet naši, vaši... #-o
Konstrutivna debata pač potem ni možna.

http://m.tportal.hr/biznis/246347/Zasto ... ativa.html

Cargo ide rapidno kvragu... Gredelj traži RCCC za bruto teste. In pol voda na mlin...??

5. koridor bo pač ostal številka na papirju. Slovenija ni zmožna narediti sama remonta glavne proge. EU pa ne bo dala več, ker bo denarja zaradi Brexita manj. Še to, kar je dala, je samo zaradi usmiljenja za dvig osnega pritiska. In Slovenija? Gre kvragu. Račun za nereforme, ukrivljanje statistik... bo prišel čez nekaj deset let...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4210
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.02.2017, 11:52

In Slovenija? Gre kvragu. Račun za nereforme, ukrivljanje statistik... bo prišel čez nekaj deset let...


Ali pa tudi ne gre k vragu. Vprašanje črnogledosti. Trenutni podatki so več kot vzpodbudni, rast industrijske proizvodnje v preteklem letu recimo , Delo, 14.9.2016 , "Slovenija z največjo rastjo industrijske proizvodnje v EU, Naša država je imela na letni ravni 7,4-odstotno rast industrijske proizvodnje, na mesečni ravni pa 1,2-odstotno". Tudi podatki za vso leto 2016 kažejo visko rast industrijske proizvodnje. O čemer priča tudi nenehna rast izvoza (med brati rečeno ga je skoraj toliko, kot hrvaškega in srbskega skupaj).
Kako se pa evropske statistike ukrivlja pa meni ni znano, lahko pa razložiš.
Kaj bo pa čez nekaj 10 let pa tudi Nostradamus ne ve, za sebe vem, da me to ne bo več motilo.

LPL
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a suha » 22.04.2017, 15:15

Jaz prav občudujem hrvate, oz. njihovo politiko. Kako samozavestno trenutno vso svojo prihodnost stavijo samo na turizem. Nekaj so sicer probali še s sistemom nacionalnega interesa, ko so se igrali z živilsko industrijo in "monopolom" hrvaškega trgovca na balkanu, vendar je tudi to propadlo, prav enako, kot pri nas nacionalni interes pred 10 leti...

Polno je nevarnosti, če staviš samo na enega konja. Recimo, Grčija se sedaj spet nazaj prebuja in bo verjetno pobrala kar nekaj turizma spet nazaj. Prej ali slej tudi dosežeš strop, ko tudi turizem več ne gre naprej, ker je npr. število ljudi na planetu Zemlja omejeno (primer Italije, oz. bolj konkretno Rima, kjer so št. turistov že nekaj let konstantne, kljub najrazličnejšim romarskim prireditvam, jubilejnim letom itd.). Pa recimo kakšen je načrt, če se zgodi teroristični napad, ki smo jih sedaj že kar vajeni iz ostalih Evropskih mest. Veliko je bilo npr. poročil, da se ena izmed pomembnih terorističnih celic kali v njim sosednji Bosni. Nevarnost pa ne preti le iz juga, ampak tudi iz EU. Glede na to kako so zadnjič kar dvignili roke od pregledovanja potnikov na meji, kdo vstopa v njihovo državo, jim je očitno popolnoma vseeno, če se po njihovem ozemlju sprehaja kakšen Francoskih "državljan" priseljenskega porekla.

Pomojem bo ob takem delovanju, ki bolj kot na zdravem razumu temelji na pohlepu (še in še turizma) prej ali slej prišla streznitev. In takrat se bodo morali obrnit z gospodarstvom še kam stran od turizma npr. v pristanišče Reka in s tem tudi na Eisenbahn.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 23.04.2017, 8:53

suha napisal/-a:In takrat se bodo morali obrnit z gospodarstvom še kam stran od turizma npr. v pristanišče Reka in s tem tudi na Eisenbahn.


Saj njihova luka raste... Ampak po zaslugi privatnikov. :)

Bolj me skrbi, da nekateri še vedno verjamejo na vsako besedo njihovim politikom. Glede na to, da so se opekli s hitenjem gradnje avtocest, ki jih sedaj trajno + sezonsko dražijo zaradi zahtev svetovne banke, ne vem, če se upajo še enkrat opeči z nižinsko progo, ki je na papirju absolutno predimenzionirana. 200 km/h ob "praznih" avtocestah izven turistične sezone? Nekdo ni razmišljal...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4210
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.04.2017, 15:27

Saj njihova luka raste... Ampak po zaslugi privatnikov. :)


Pa ne ravno uspešno. Končno imajo privatniki mizeren pretovor kontejnerjev v primeri s Trstom, da ne govorimo Koprom.

LPL
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a darko06 » 23.04.2017, 23:20

Spoštovani, menim da je potrebno prilepit nekaj fotografij z hrvaškega foruma, o izgradnji železniške proge Gradec-Sv. Ivan Žabno in posodobitvi in prigradnji proge Dugo Selo-Križevci. Avtor vseh fotografij je hrvaški forumaš Zagi988.

Železniška proga Gradec-Sv. Ivan Žabno:
Slika

Na suprotno stran:
Slika

Nadomestna deviacija po izhodu iz železniške postaje Vrbovec v smeru Dugega Sela:
Slika

Detajl:
Slika

Lep pozdrav!
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a električar » 01.05.2017, 13:01

@Darko 06,

Hvala za slike oz vpogled v napredek na hrvaških progah. Tu in tam pogledam malo tudi na hrvaški forum in vidim, da dobro napreduje drugi tir proti Križevcem kot tudi nova proga proti Bjelovarju. Kot razumem, bo slednja že letos prevozna.

lp
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1340
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a preglednik » 01.05.2017, 13:29

Kot razumem, gre za nadgradnjo povezav proti Madžarski. Kako je pa kaj s povezavami proti Beogradu?
preglednik
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a električar » 01.05.2017, 14:43

Hrvatje so progo proti Beogradu na relaciji med Novsko in Vinkovci, kjer je dvotirna, večinoma že spravili na nivo pred razpadom Jugoslavije (remont za 160 kmh, obnova SVN), mislim da je v slabši kondiciji 2tirni odsek od Vinkovcev do meje. Med ZG in Novsko imajo dve enotirni progi. Od Dugega Sela do Novske je 85 km, tam razmišljajo o drugem tiru z delno spremembo trase, ki glede na trenuten promet še ni aktualen. Na vzporedni progi preko Siska pa je v slabem stanju dobrih 40 km dolg odsek od Sunje do Novske, ki ga po vojni še niso spravili v prvotno stanje.

lp
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a darko06 » 01.05.2017, 20:14

Dvotirna odseka od Vinkovcih do srbske meje, oziroma od Novske do Okučanih sta najmodernejši deli hrvaške infrastrukture. Bila sta obnovljena z denarjem Europskih predpristopnih fondov. Če se ne motim, maksimalna hitrost je 160 kilometrih na uro in imata ECTS Level-1 (menim da ni v redni uporabi, za zdaj od vseh hrvaških lokomotiv edino Vectroni od PPD-ja imajo ta varnostni sistem, ampak so nekatere nove lokomotive, menim Railpool Traxx, bile testirane na odseku Novska-Okučani na ECTS Level-1 v prošlem letu).
Zadnjič spremenil darko06, dne 01.05.2017, 20:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a darko06 » 01.05.2017, 20:24

električar napisal/-a:@Darko 06,

Hvala za slike oz vpogled v napredek na hrvaških progah. Tu in tam pogledam malo tudi na hrvaški forum in vidim, da dobro napreduje drugi tir proti Križevcem kot tudi nova proga proti Bjelovarju. Kot razumem, bo slednja že letos prevozna.

lp


Uradno bo bila prevozna do konca tega leta. Ta proga zelo skrajša vožnjo v Bjelovar, kajti po njeni otvoritvi ni več potrebno vozit v Križevce in nazaj v Bjelovar. Menim da bi po novi progi vozni čas enega dizelmotornika (Gredeljevega serije 7022 ali Končarjevega serije 7023, oba sta prototipa ampak v redno proizvodnjo bo išel samo Končarjev) bil 45 do 50 minut.

Pred nekaj let je tudi dvotirna proga Zagreb Glavni Kolodvor - Sesvete - Dugo Selo posodobljena in maksimalna hitrost je zdaj 140 kmh (ima nekaj začastnih vožnji), ampak ni inštaliran ECTS, in kolikor vem, ni posodobljena železniška postaja Sesvete. Železniška postaja Dugo Selo bo modernizirana kot del projekta Dugo Selo-Križevci.
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Nadgradnja hrvaških prog

OdgovorNapisal/-a darko06 » 07.05.2017, 22:34

Lahko oddamo slike nekaterih lokomotiv na železniški postaji Reka/Rijeka-Brajdica.
PPDjeva Vectrona, autor fotografije forumaš Kico101 z željeznice.forum:
Slika

TrainHungary-jevi Romunki, to je serija enaka kot JŽ 461, autor fotografije forumaš-moderator Gorgoroth z skyscrapercity-ja:
Slika

V ovem času na hrvaškim progama obratujejo naslednje serije teretnih elektrolokomotiv:
1) Krokodil OEBB 1063 (austrijska manevarska lokomotiva ki se na hrvaškim progama uporablja tudi za vleku)
2) Taurus OEBB ali SŽ
3) Vectron PPD
4) Romunka TrainHungary (enaka JŽ 461)
5) Asea HŽ 1141 (ex JŽ 441)

In naslednje serije dizellokomotiv, niso naštete manevarke:
1) Herkules
2) T.i. Mala Karavela PPD (dve sta predelani z nekaterih potniških lokomotiv serije 2044, ex JŽ 645)
3) Karavela HŽ (menim da so samo dve v uporabnem stanju)
4) T.i. Sulzer TrainHungary (to je romunska serija CFR 060 DA, prvih šest kosov proizvedeno v Švici koncem petdesetih let prošlega stoletja, ostale na Romunskem), za zdaj samo homologizirana
5) SŽ 664.1 Regan
6) HŽ 2062.1 Turner, nastale od Jamesov
7) HŽ 2062.0 James ali Ličanka, ex JŽ 664.0
Zadnjič spremenil darko06, dne 08.05.2017, 1:29, skupaj popravljeno 1 krat.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov