Stran 6 od 9
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 31.07.2017, 9:23
Napisal/-a darko06
Začelo je posodabljanje železniške postaje Sv. Ivan Žabno, kot vozlišča (ko se gre od Belovarja proti Zagrebu, se od bodoče glavne smeri na Gradec odcepi obstoječa proga na Križevce).
Več:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... /?p=577505
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... /?p=577455
Ena slikica, avtor Macosa 7121:
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 04.08.2017, 22:07
Napisal/-a električar
@Darko06,
Hvala za sliko in link o novi progi. Ali se boste z novim voznim redom že vozili po njej?
lp
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 08.08.2017, 3:29
Napisal/-a darko06
električar napisal/-a:@Darko06,
Hvala za sliko in link o novi progi. Ali se boste z novim voznim redom že vozili po njej?
lp
Lahko na pamet odgovorim, da je nakazani rok koncu gradnje konac tistega leta, se pravi da bo od Januarja naslednjega leta v uporabi. Glih zaradi tega so začeli delo na izgradnji drugega tiru od Dugega Sela do Križevcih pri Vrbovcu i Gradcu, s tim naj bi lahko, seveda začasno uredili železniško postajo Gradec, da se nova proga odcepi od magistralne. Tista nova proga je v novem Pravilniku o označbi železniških prog v Republiki Hrvaški dobila lastno številko z prefiksom L214, se pravi Lokalna, kot Križevci-Sv. Ivan Žabno-oz. Žabno-Bjelovar-Kloštar. Zanimivo, da je v Gradecu postaja z dve ali tri kolosekov obstajala od gradnje 1870 glih vse do konca 1970ih let, oz. do elektrifikacije. Po tem je postala stajališče brez kolosekov, na srečo stavba postaje je obstala in zdaj ji v projektu Dugo Selo-Križevci vrnejo staro, izvirno funkcijo.
Po koncu del bodo lahko Ličanke oz. Turnerji brez problemov vlekli tukaj, se pravi tovorno Zagreb-Gradec-Bjelovar-Kloštar-Virovitica itn. Za Karavele zdaj na pamet ne vem. V bodoče bodo obstajale samo ena ali dve progi na mreži Hrvaških železnic z osno obremenitvijo manjšo od dovoljene za Ličanko: Karlovac-Ozalj-Bubnjarci-sl. meja in mendar Slatina-Našice ampak za tisto drugo nisem siguren.
Lp
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 08.08.2017, 9:36
Napisal/-a Ri Majstor
Po koncu del bodo lahko Ličanke oz. Turnerji brez problemov vlekli tukaj, se pravi tovorno Zagreb-Gradec-Bjelovar-Kloštar-Virovitica itn. Za Karavele zdaj na pamet ne vem. V bodoče bodo obstajale samo ena ali dve progi na mreži Hrvaških železnic z osno obremenitvijo manjšo od dovoljene za Ličanko: Karlovac-Ozalj-Bubnjarci-sl. meja in mendar Slatina-Našice ampak za tisto drugo nisem siguren.
Lp[/quote]
Potpuno krivo! Postojeća pruga Križevci-Bjelovar ostaje na 16 tona/os.. bojim se da teretni promet neće zaživjeti dok se ne remontira dionica Žabno-Bjelovar. Na kraju krajeva, to je samo bypass za Bjelovar... Bitnije je to što se rekonstruira koridorska pruga na dionici Dugo Selo-Križevci! I dalje prema Koprivnici, tj. Botovu! To je prvo duplanje kolosijeka nakon 1945! ..ako izuzmemo čvorne pruge ZgRK-Sesvete i Split Predrađe-Split. A šta se tiče osovinskog opterećenja na ostalim prugama...mapa se može vidjeti u Izvješću o mreži za 2017.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 08.08.2017, 9:47
Napisal/-a Ri Majstor
I još jedna stvar... Uopće ne postoji naziv "ličanka" za dlok 2062 !!!!
To je najobičnija izmišljotina raznoraznih ........ (ma, neću bit nepristojan) sa hrvatskog foruma, koji nemaju blage veze sa željeznicom!!!
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 15.08.2017, 19:29
Napisal/-a TGV Lyria
Ri Majstor napisal/-a:I još jedna stvar... Uopće ne postoji naziv "ličanka" za dlok 2062 !!!!
To je najobičnija izmišljotina raznoraznih ........ (ma, neću bit nepristojan) sa hrvatskog foruma, koji nemaju blage veze sa željeznicom!!!
Kateri pa je pravi? James?
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 16.08.2017, 13:24
Napisal/-a Ri Majstor
Pa uglavnom... pogotovo u Slavoniji. (izgovorom džems)
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 16.08.2017, 13:57
Napisal/-a preglednik
Torej 2062.0 (JŽ 664.0) - Džems
2062.1 - Turner
SŽ (JŽ) 664.1 - Regan
s tem, da je Turner posodobljen Džems, Regan pa z obema nima nobene zveze (je daljši in težji, samo moč je enaka 2200 KM)
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 17.08.2017, 13:02
Napisal/-a Ri Majstor
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 09.09.2017, 23:14
Napisal/-a darko06
Če koga zanima, en dolgi film z izgradnje železniške proge Gradec-Sv. Ivan Žabno, avtor Brunoh:
https://youtu.be/S6zz1ae6rZ4
Vir:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... /?p=580274
In da, za Reškega mojstra, Džems ali Đems prihaja od izgovarjanja kratice GMC (General Motors of Canada, to zato kar so eksportne lokomotive v prvi polovici 1970ih let izdelavali v Londonu, Ontario, Canada, se pravi tudi 14 kosov serije 663 in 58 kosov serije 664) = Đi-Em-Si ali Džej-Em-Si, se pravi Džems, katero besedo so neki na Hrvaškem pisali James!!
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 09.09.2017, 23:25
Napisal/-a mkx
darko06 napisal/-a:..... Džems ali Đems prihaja od izgovarjanja kratice GMC (General Motors of Canada .... Đi-Em-Si ali Džej-Em-Si ....
Nič Džej-..., je kar Đi. Če bi bilo prav Džej, bi bila kratica fabrike
JMC, ampak vsi vemo da ni.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 10.09.2017, 14:35
Napisal/-a Ri Majstor
Poanta je bila o debilnom nazivu "ličanka"
A ne o jamesu, džemsu, đemsu...
No ovo je forum o izgradnji HŽ pruga... pogledao sam filmić.. dobro napreduju!
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 20.04.2018, 9:04
Napisal/-a Solčavec2
Modernizacija željezničkog kolodvora i intermodalnog terminala: Za novu Brajdicu 35,56 milijuna eura
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/M ... ijuna-eura
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 20.04.2018, 22:18
Napisal/-a trocken
Kolektor bo delal, lepo !
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Objavljeno: 21.04.2018, 11:32
Napisal/-a Ri Majstor
Bilo je i vrijeme! Očekuje se godinama.. mislim od 2010. godine. Cijelo ovo vrijeme kolodvor Brajdica je bez osiguranja, bez signala.. Svaki vlak koji ulazi, moramo zaustaviti kod ex ulaznog signala i ići na telefon.. u tunelu dugačkom više od 1800 m.