Če bi bila Slovenija tako bogata... Vsakega zavede kako je v tujini enostavno, urejeno. Samo vsak pa pozablja, da so odzadaj veliki vložki.IggyAUT napisal/-a:vcasih je potrebno pogledat tudi cez lasten plot!
ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
velike investicije velik potencial zasluzka, sparanje in nevlaganje stagniranje ..... to je zgolj izgovor....
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Verjetno si edini, ki bi vlagal v slepo črevo Opčine. Pa že tokrat ti je bilo povedano, da Italijane preko Opčin ne zanima nič. SŽ pa niso tako bogate, da bi se šle same takšen promet kot OeBB z railjetom. Ampak še kar rineš z glavo skozi zid. In sedaj mečeš ven investicije, čeprav so ugotovili, da hitra proga Trst-Divača ni izplačljiva. Ker Italijane spet ne zanima. Promet Casanove bi bil dobičknosen (pa še to vprašanje, če bi bil za tranzitne ljudi cenejša, kot nizkocenovnik) samo ob počitnicah. Ostale dni pa v veliki izgubi. Edina rešitev je elektrifikacija do Nove Gorice in povezava do Italijanske Gorice. E pa spet trčiš ob makaronarje.
Če pa se vržem na Avstrijo. Menjava dvonadstropnih cityshuttle za cityjeta na Dunaju je pač fail. In to takšen fail, da so morali v nabavo še dodatnih 64 garnitur. Pa ne zato, ker bi bili tako dobri. Ampak, ker imajo premalo sedežev. Tričlenske garniture na milijonskem Dunaju? Lepo so si poslali.
Če pa se vržem na Avstrijo. Menjava dvonadstropnih cityshuttle za cityjeta na Dunaju je pač fail. In to takšen fail, da so morali v nabavo še dodatnih 64 garnitur. Pa ne zato, ker bi bili tako dobri. Ampak, ker imajo premalo sedežev. Tričlenske garniture na milijonskem Dunaju? Lepo so si poslali.
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Torej greš lahko v MB na bus do GO, tam pa na vlak v IT ? jaka neka fora MB-Benetkje ja.trocken napisal/-a:Pravzaprav je potrebno priti samo do Nove Gorice, od tam pa se odpelješ v Benetke praktično vsako uro. Tako, da nekega hudega problema ni.urban120 napisal/-a:Vse je dokaj povezano s povezavo Maribor-Benetke oz. med vrsticami povezavo SLO-ITbisabre napisal/-a:Naslovna tema je ICS Casanva Maribor-Benetke. Vse drugo sodi drugam. Imam prav?
Simpl je tanartabul.
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Mi raje v T-6 vložimo.Re 4/4 napisal/-a:Če bi bila Slovenija tako bogata... Vsakega zavede kako je v tujini enostavno, urejeno. Samo vsak pa pozablja, da so odzadaj veliki vložki.IggyAUT napisal/-a:vcasih je potrebno pogledat tudi cez lasten plot!
Simpl je tanartabul.
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Ni potrebno voziti do Benetk, dovolj je to Tržiča. Tam ustavljata poleg navadnih vlakov, tudi rdeča in bela puščica.
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Casanova je v poletnih mesecih bil razprodan.... profitabilno upravljat vozno kapaciteto 3 vagonov vprašljivo.... kapaciteta 7 vagonov bi denarni tok bil čist drugačen....
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Ta T-6 je tebi, meni in celi Sloveniji lani poleti in letos pozimi reševal rit z nemoteno dobavo. V Sloveniji je sedaj takšno pomanjkanje eneregije, da more zraven obratovati še s 45 let starim blokom, ki ima že okoli 250 000 obratovanih ur. Če ne celo več. Da ne govorim o številu zagonov.bisabre napisal/-a:
Mi raje v T-6 vložimo.
Si naredil raziskavo, če bi bil vedno poln? Kolikor vem 10 let nazaj Italijani niso imeli le frecce bus, ki te popelje, do postaje, kjer ustavljajo strele. Poleg tega se širi še Italo, iz juga se vedno manj potuje, kar opažajo še avtobusarji. Vseeno bi jaz raziskal trg, preden bi izgovoril, da bi bila 7 členska garnitura rentabilna v letnem poročilu. Sploh glede na to, da nisi notranji iz SŽ-ja.IggyAUT napisal/-a:.. kapaciteta 7 vagonov bi denarni tok bil čist drugačen....
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
delam v turizmu zdaj pa že polnih 15 let, delal sem 2002 do 2006 na železniški postaji v Ljubljani in takrat je poleti vlak bil zelo zelo pogosto razprodan. kjer ni ponudbe ni povpraševanja.... kjer je plot in 1000 izgovorov je slovenija. živim v tujini vlaga se na polno..... da vozi avtobus iz dunaja v bratislavo vsakih 15 minut od 1 eur naprej? gradi se dvotirna proga dunaj-bratislava in celo se javno razmišlja o kapsulah s potovalno hitrostjo 1200 km/h.... ja vem to je tujina tukaj je povpraševanje, denarja kot pečka v sloveniji je vse drugače in se ne splača. prav imaš! vesel sem da živim kjer živim. pa vseeno z zagotovostjo rečem da je casanova nuja že od včeraj in ne čez 5 let.... pa lep pozdrav v provinco omejeno z negativnostjo.
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
dodam pa da so bile še dodatne povezave ne samo ICS.... zdaj pa nobene. turizem pa ni kar tako prosti čas je gospodarski sektor ki potrebuje dobro razvito območje - transport je zelo pomemben! z vlakom iz letališča v mesta..... ah ja... točno to je slovenija pa ni potrebno sej vozi avtobus iz maribora do ljubljane in tam se spije kavica kako in potem se gre z busom do nove gorice in potem se pešači do italijanske postaje al kako nekako se že znajdeš... da prideš do benetk.... dragi turisti tako hitro, enostavno in zanimivo dobrodošli benvenuti ah ja..... pa smo spet pr plotu skoz katerega nikakor...
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Ah ja... Ti sanjaš casanovo, nekdo drug sanja sž 541 na citadeli, kar do Budimpešte. V Sloveniji pa niso porihtane niti regionalne proge, da bi se še kdo razen šolarjev vozil. Ceste pa tudi v katastrofalnem stanju. Živiš v tujini razmišljaš pa čudno. Če bi bilo tako enostavno in dobičkonosno, bi casanova že zdavnaj vozila. Ampak denar bi pa kar iz kanalizacije pobral? Glede na to, da se zadolžuje že za tekočo porabo, za drugi tir pa ni denarja in je treba pri EU-ju prosit. Drugače sorry v nekaterih državah je boljša racionalnost, kot pa megalomanskost.
Mimogrede v Sloveniji turizem raste, o kakšnem masovnem turizmu mi pa pa ne klobasaj. Ker vsi, ki se spoznajo na te zadeve priznavajo, da ga Slovenija ne prenese. Pa vsakič poslušam, kako so turistični kraji polno zasedeni.
Mimogrede v Sloveniji turizem raste, o kakšnem masovnem turizmu mi pa pa ne klobasaj. Ker vsi, ki se spoznajo na te zadeve priznavajo, da ga Slovenija ne prenese. Pa vsakič poslušam, kako so turistični kraji polno zasedeni.
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Oprosti IggyAUT, ni potrebno pešačiti iz novogoriške postaje v Gorico. Imaš tri do štiri mestne avtobuse na uro. In od tam do Benetk ogromno železniških povezav. In še večerno do Rima, ne boš verjel. Kako boš pa do Nove Gorice prišel ? Ne vem, je pa to naša notranja zadeva in se Italijanov ne tiče.
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Re 4/4 napisal/-a:Ta T-6 je tebi, meni in celi Sloveniji lani poleti in letos pozimi reševal rit z nemoteno dobavo. V Sloveniji je sedaj takšno pomanjkanje eneregije, da more zraven obratovati še s 45 let starim blokom, ki ima že okoli 250 000 obratovanih ur. Če ne celo več. Da ne govorim o številu zagonov.bisabre napisal/-a:
Mi raje v T-6 vložimo.
No tukaj pa ne bova prišla skupaj. Manjše težave so nastopile zaradi "nenadnega" izpada JEK (vsako leto so), vse drugo pa je v bistvu deplasirano, saj je na prostem trgu električne energije (tudi tiste brez vezanih pogodb) več kot dovolj. TEŠ6 je čisto navadna natega šoštanjsko-velenjskega bazena s SD na čelu, konkretneje tistih vpletenih (Bojan Kontič denimo), ki so od tega imeli največ politične in gmotne koristi, in jo bodo še imeli, saj mora nekdo (mi) plačati penale za kao čezmerno osnesnaženje, kje je še draga kurjava itd. Če bi vso energijo uvozili bi nas ta stala manj, saj TEŠ6, glede na vložek proizvaja nesorazmerno drago elektreično energijo.
So že bile narejene študije, da bi z izgradnjo vseh hidroelektraren (pretočnih kakor akumulacijskih), ki so bile omišljene oz. bi jih še lahko postavili brez težav nadomestili TEŠ6 pa še en TEŠ7. Ker se je govorilo tudi o povsem novem (slovenskem) bloku JEK bi lahko elektriko komot izvažali. Ampak pri nas je preveč lepljivoprstih stričkov in tetic, ki so neizmerno pohlepni, zato se bo še naprej gradilo neekonomčne TEŠe in še kakšno novo politično podprto zgubaško zgodbo.
Simpl je tanartabul.
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
ah ja.... da vseeno nisem tako tumast lahko rečem, da je ta tema glede ICS v Benetke in ostale oblike mednarodnih vlakov na progi Ljubljana - Benetke tudi v ministrskih prostorih, projektih slovenske turistične organizacije kot tudi predstavnikov tako da neglede nato da nisem notranji od SŽ v bistvu nikoli nisem niti hotel biti ... ampak pustimo to... in opazka da je predrago, da se ne splača itd... je zame še vedno omejenost ljudi ki smejo voditi to državo in razvojne projekte. ali norost boli? ne vem... pa lep pozdrav. nimam več kaj dodat na to temo se bom pridno vzdržal vsake dodatne besede bom pa prijazno povabil kolege iz turistične srenje da si preberejo naša omejena razmišljanja na tem blogu.
Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?
Le povabi jih. In ko skupaj preberete in analizirate naša razmišljanja, odpri na letalskem forumu temo, "zakaj nima Ljubljana neposredne letalske linije z Italijo". Mogoče so tam bolj razsvetljeni.