ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4202
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.02.2017, 17:01

So že bile narejene študije, da bi z izgradnjo vseh hidroelektraren (pretočnih kakor akumulacijskih), ki so bile omišljene oz. bi jih še lahko postavili brez težav nadomestili TEŠ6 pa še en TEŠ7. Ker se je govorilo tudi o povsem novem (slovenskem) bloku JEK bi lahko elektriko komot izvažali. Ampak pri nas je preveč lepljivoprstih stričkov in tetic, ki so neizmerno pohlepni, zato se bo še naprej gradilo neekonomčne TEŠe in še kakšno novo politično podprto zgubaško zgodbo.


Za primerjavo samo to, veriga elektrarn na spodnji Savi (5 lektrarn v končni fazi) ima instalirano moč celih 186,5 MW ob pretoku 500m3/2, pri čemer je povprečen pretok 235-305 m3/s. Oziroma ena HE na SS ima ravno dovolj moči za zagon JE. Kaj več ekonomsko opravičlljivih vodnih virov pa več ni (srednja Sava, Mura skupno nekaj podbnega, se mi ne da brsakt podatkov). Skratka nič v primerjavi z blokom VI. In seveda hidroelektrarne rabijo kljub vsemu izdatno podporo v TE ali JE, saj voda je ali pa tudi ne.
Druga pesem pa je nova JE. Toda zakaj bi gradili JE s vsemi problemi, če pa trdiš, da se da elektriko neomejeno kupovati na tržišču in je je skorajda preveč. To dobro čutijo Italijani z najmanjšo lastno proizvodnjo in daleko najvišjimi cenami električne energije v EU. Sicer je pa pozimi bilo elektrike v Srednji Evropi v izobilju, na borzi v Budimpešti je bila cena kakšnih 100-300x višja kot dolgoročen zakup trapezne energije (ali kako se že reče). Bog daj, da so še pametni ljudje in zgrade kakšno elektrarno, kako so se pa pri tem mastili v spregi SD-SDS pa ta forum ni mesto za razpravo.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 125
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 26.02.2017, 17:45

Ljubitelj napisal/-a:
So že bile narejene študije, da bi z izgradnjo vseh hidroelektraren (pretočnih kakor akumulacijskih), ki so bile omišljene oz. bi jih še lahko postavili brez težav nadomestili TEŠ6 pa še en TEŠ7. Ker se je govorilo tudi o povsem novem (slovenskem) bloku JEK bi lahko elektriko komot izvažali. Ampak pri nas je preveč lepljivoprstih stričkov in tetic, ki so neizmerno pohlepni, zato se bo še naprej gradilo neekonomčne TEŠe in še kakšno novo politično podprto zgubaško zgodbo.


Za primerjavo samo to, veriga elektrarn na spodnji Savi (5 lektrarn v končni fazi) ima instalirano moč celih 186,5 MW ob pretoku 500m3/2, pri čemer je povprečen pretok 235-305 m3/s. Oziroma ena HE na SS ima ravno dovolj moči za zagon JE. Kaj več ekonomsko opravičlljivih vodnih virov pa več ni (srednja Sava, Mura skupno nekaj podbnega, se mi ne da brsakt podatkov). Skratka nič v primerjavi z blokom VI. In seveda hidroelektrarne rabijo kljub vsemu izdatno podporo v TE ali JE, saj voda je ali pa tudi ne.
Druga pesem pa je nova JE. Toda zakaj bi gradili JE s vsemi problemi, če pa trdiš, da se da elektriko neomejeno kupovati na tržišču in je je skorajda preveč. To dobro čutijo Italijani z najmanjšo lastno proizvodnjo in daleko najvišjimi cenami električne energije v EU. Sicer je pa pozimi bilo elektrike v Srednji Evropi v izobilju, na borzi v Budimpešti je bila cena kakšnih 100-300x višja kot dolgoročen zakup trapezne energije (ali kako se že reče). Bog daj, da so še pametni ljudje in zgrade kakšno elektrarno, kako so se pa pri tem mastili v spregi SD-SDS pa ta forum ni mesto za razpravo.


Pasovne energije


Sam sem mnenja, da bi dolgoročno potrebovali še en blok v Krškem ter še kakšno dodatno črpalno hidroelektrarno. Sama jedrska elektrarna je odlična za pasovno energijo, težava zanjo so konice, ko ne more dovolj hitro regulirati moči. Upam, da se kdo na tem forumu ne slepi, da poraba elektrike ne bo naraščala, z večanjem deleža električnih avtomobilov bo poraba močno naraščala.
IggyAUT
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 64
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 26.02.2017, 21:09

a cinizem kaj v grlu peče? omejenost pač ... vem ni tablet za to :)
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 263
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 26.02.2017, 21:44

Zelo off topic, pa dobro...

Ideje so o HE na Muri, obrobno na Idrijci, na srednji Savi bi skoraj mogli iti v gradnjo, ideje so tudi z HE na Učji in še iz časa, ko se je planirala in gradila črpalna HE v Avčah, je bilo govora o črpalni na Kozjaku (Drava)... kako daleč je ta projekt ne vem.

Pa nazaj o vlaku do Benetk. Če že se gre v nabavo novih garnitur, se razmišlja tudi o varnostnih napravah, ki bi zadostile italijanske tire? Kdorkoli kaj ve o tem?
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 226
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a urban120 » 26.02.2017, 23:46

IggyAUT napisal/-a:Casanova je v poletnih mesecih bil razprodan.... profitabilno upravljat vozno kapaciteto 3 vagonov vprašljivo.... kapaciteta 7 vagonov bi denarni tok bil čist drugačen....


Jst vas me razumem. Če ne more bit profitabilna ICS povezava s Italijo, ki je bila pogosto razprodana. Potem pa ne vem katera ICS povezava lahko sploh je?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.02.2017, 12:13

IggyAUT napisal/-a:on opazka da je predrago, da se ne splača itd... je zame še vedno omejenost ljudi ki smejo voditi to državo in razvojne projekte. ali norost boli?.


Kliči na MAV in predlagaj novo varianto nočnega vlaka v Benetke. Boš kar od sramu odložil telefon, ko te bodo vprašali, če si resen. Saj turizem poznaš, ampak razmere na železnškem trgu... Tu pa zelo šepaš. Ampak ti pa priznam. Podedoval si pa eno zaplankano stvar. Vsi se spoznate na finance, čeprav nimaš pojma koliko stane zakup trase v Italiji :D Tudi jaz ne , ampak brezplačne niso.

bisabre napisal/-a:Če bi vso energijo uvozili bi nas ta stala manj, saj TEŠ6, glede na vložek proizvaja nesorazmerno drago elektreično energijo.

Si povedal, koliko je ura in koliko poznaš razmere. Samo vprašal bi te še: Kje boš pa uvozil 400 MWh, če je ATC omejen? Cena 1 MWh iz sončnih je 260 €, vetrna okoli 70-100 €. Poceni, mar ne? #-o

urban120 napisal/-a:
Jst vas me razumem. Če ne more bit profitabilna ICS povezava s Italijo, ki je bila pogosto razprodana. Potem pa ne vem katera ICS povezava lahko sploh je?

Zanašati se na 10 let nazaj? Sem že povedal. Na tem koncu Italije so: OeBB Italija, bela strela, do kam bo vozil Italo pendolino, se še ne ve. Do vseh strel te le frecce kombi popelje iz večine postaj. Kaj od tega je bilo 10 let nazaj? In je 10 let nazaj sž pokrivala sama stroške? Koliko stanejo 4-je sodobni pendolinoti? Kakšna je zasedenost ostalih 200 dni izven dopustniških/ vikend dni? In grande finale. Zakaj SBB ne vozi več do Benetk? Zakaj moreš v Milanu presedat? Ko mi tukaj odgovorite, da se bo delal dobiče, začnem verjeti, da družba SZ-Italia ne bo delala izgubo. Pm, še teh 25 novih garnitur se bo komaj kupilo, vi pa sanjate o čisto tretji stvari. :roll:
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1521
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 27.02.2017, 13:36

Še enkrat: ni toliko problem cena zakupa trase. Problem so vozna sredstva in tehnika, SCMT, LAT in podobna italijanska jajca. Kdo bo to vgrajeval na lokomotive in vagone in kakšna bo cena tega heca? Tu se vsa stvar konča.
In še enkrat: edina možna tirna povezava z Italijo je sodelovanje s Furlanijo in vožnje CAF-ov do Ljubljane, v režiji firme FUC.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a bisabre » 27.02.2017, 14:56

Ljubitelj napisal/-a:
So že bile narejene študije, da bi z izgradnjo vseh hidroelektraren (pretočnih kakor akumulacijskih), ki so bile omišljene oz. bi jih še lahko postavili brez težav nadomestili TEŠ6 pa še en TEŠ7. Ker se je govorilo tudi o povsem novem (slovenskem) bloku JEK bi lahko elektriko komot izvažali. Ampak pri nas je preveč lepljivoprstih stričkov in tetic, ki so neizmerno pohlepni, zato se bo še naprej gradilo neekonomčne TEŠe in še kakšno novo politično podprto zgubaško zgodbo.


Za primerjavo samo to, veriga elektrarn na spodnji Savi (5 lektrarn v končni fazi) ima instalirano moč celih 186,5 MW ob pretoku 500m3/2, pri čemer je povprečen pretok 235-305 m3/s. Oziroma ena HE na SS ima ravno dovolj moči za zagon JE. Kaj več ekonomsko opravičlljivih vodnih virov pa več ni (srednja Sava, Mura skupno nekaj podbnega, se mi ne da brsakt podatkov). Skratka nič v primerjavi z blokom VI. In seveda hidroelektrarne rabijo kljub vsemu izdatno podporo v TE ali JE, saj voda je ali pa tudi ne.
Druga pesem pa je nova JE. Toda zakaj bi gradili JE s vsemi problemi, če pa trdiš, da se da elektriko neomejeno kupovati na tržišču in je je skorajda preveč. To dobro čutijo Italijani z najmanjšo lastno proizvodnjo in daleko najvišjimi cenami električne energije v EU. Sicer je pa pozimi bilo elektrike v Srednji Evropi v izobilju, na borzi v Budimpešti je bila cena kakšnih 100-300x višja kot dolgoročen zakup trapezne energije (ali kako se že reče). Bog daj, da so še pametni ljudje in zgrade kakšno elektrarno, kako so se pa pri tem mastili v spregi SD-SDS pa ta forum ni mesto za razpravo.


Ko so delali študijo so računali vse trenutne in morebitne bodoče elektrarne, ne zgolj tiste na Savi. Sicer pa zaradi men lahko postavijo še en TEŠ7, dovolj so glupi pa tudi pokvarjeni,da bi ga. Jaz osebno že načrtujem, da v naslednjih 5 letih namestim kombinacijo fotovoltaičnih panelov ter hišno vetrnico. Na tržišču so že cenovno zelo dosotopni vetrni agregati, ki lahko precej pripomorejo k znižanju porabe električne energihje, z odvodom v omrežje pa se da še kaj zaslužiti.
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4202
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 27.02.2017, 19:48

Ko so delali študijo so računali vse trenutne in morebitne bodoče elektrarne, ne zgolj tiste na Savi.


Se bojim, da poleg Save in Mure ni omembe vrednih potencialov, pa še na teh dveh skupaj je komaj za kakšno polovico Bloka VI, takšna so pač kruta dejstva matere narave.....
Sicer pa zaradi men lahko postavijo še en TEŠ7, dovolj so glupi pa tudi pokvarjeni,da bi ga


Zakja bi bili glupi in pokvarjeni če bi postavili še eno elektrarno na premog. Japonci jih trenutno grade 45. Seveda je potreben vir premoga, v RS je še edini Rudnik lignita Velenje, ki pa je zaseden z Blokom VI. Na uvožen premog je pa edina možnost obala, se pravi okolica Kopra.

[quote] Jaz osebno že načrtujem, da v naslednjih 5 letih namestim kombinacijo fotovoltaičnih panelov ter hišno vetrnico. Na tržišču so že cenovno zelo dosotopni vetrni agregati, ki lahko precej pripomorejo k znižanju porabe električne energihje, z odvodom v omrežje pa se da še kaj zaslužiti.[quote]

Če imaš sonce, če imaš veter zakaj pa ne. So pa cene agregatov na veter še vedno precej visoke in ob normalni obrestni meri ni pričakovati kakšnega v nebo vpijočega zaslužka, vsekakor pa ne škodi če imaš možnost.
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 263
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 27.02.2017, 19:53

Re 4/4 napisal/-a:
IggyAUT napisal/-a:on opazka da je predrago, da se ne splača itd... je zame še vedno omejenost ljudi ki smejo voditi to državo in razvojne projekte. ali norost boli?.


Kliči na MAV in predlagaj novo varianto nočnega vlaka v Benetke. Boš kar od sramu odložil telefon, ko te bodo vprašali, če si resen. Saj turizem poznaš, ampak razmere na železnškem trgu... Tu pa zelo šepaš. Ampak ti pa priznam. Podedoval si pa eno zaplankano stvar. Vsi se spoznate na finance, čeprav nimaš pojma koliko stane zakup trase v Italiji :D Tudi jaz ne , ampak brezplačne niso.

bisabre napisal/-a:Če bi vso energijo uvozili bi nas ta stala manj, saj TEŠ6, glede na vložek proizvaja nesorazmerno drago elektreično energijo.

Si povedal, koliko je ura in koliko poznaš razmere. Samo vprašal bi te še: Kje boš pa uvozil 400 MWh, če je ATC omejen? Cena 1 MWh iz sončnih je 260 €, vetrna okoli 70-100 €. Poceni, mar ne? #-o

urban120 napisal/-a:
Jst vas me razumem. Če ne more bit profitabilna ICS povezava s Italijo, ki je bila pogosto razprodana. Potem pa ne vem katera ICS povezava lahko sploh je?

Zanašati se na 10 let nazaj? Sem že povedal. Na tem koncu Italije so: OeBB Italija, bela strela, do kam bo vozil Italo pendolino, se še ne ve. Do vseh strel te le frecce kombi popelje iz večine postaj. Kaj od tega je bilo 10 let nazaj? In je 10 let nazaj sž pokrivala sama stroške? Koliko stanejo 4-je sodobni pendolinoti? Kakšna je zasedenost ostalih 200 dni izven dopustniških/ vikend dni? In grande finale. Zakaj SBB ne vozi več do Benetk? Zakaj moreš v Milanu presedat? Ko mi tukaj odgovorite, da se bo delal dobiče, začnem verjeti, da družba SZ-Italia ne bo delala izgubo. Pm, še teh 25 novih garnitur se bo komaj kupilo, vi pa sanjate o čisto tretji stvari. :roll:


Je to res? Eurocity 37 vozi iz Ženeve do Bentk, ali se motim??
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.03.2017, 9:27

jakaklec napisal/-a:
Je to res? Eurocity 37 vozi iz Ženeve do Bentk, ali se motim??

Šel gledat. :shock: Dio mio, meni so rekli, da ne bo več vozil. #-o
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a suha » 02.04.2017, 1:27

Gledam zdele že ene par dni. Praktično vsi avtobusi ob normalnih urah za potovanje od Flixbusa ki grejo čez Slovenijo v Italijo ali obratno so zafilani (ko ga zapolnjo ga umaknejo iz voznega reda).

Veliko se zamuja tule in drugi pobirajo smetano.

Kar se pa tiče problemov na Italijanskem železniškem trgu bi morali pogledat primer od firme NTV. So jih fajn zafrkavali. So bli pred par leti tolko na koncu da je malo manjkalo da bi jih za drobiž kupil nacionalni Italijanski prevoznik. Zdaj pa vidim da jim kar gre. Na drugi strani je Trenitalia zaradi tega morala bistveno izboljšati svoje storitve da jim niso ušli vsi potniki (točnost, čistost vlakov, prodaja kart na spletu in preko kartomatov na postajah, Freccia itd.). Ja tako je to če je konkurenca. Začel pa je Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV) mislim, da z osmimi zaposlenimi in to leta 2008, pa jim je vseeno ratalo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 02.04.2017, 10:29

suha napisal/-a:
Kar se pa tiče problemov na Italijanskem železniškem trgu bi morali pogledat primer od firme NTV. ... Ja tako je to če je konkurenca. Začel pa je Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV) mislim, da z osmimi zaposlenimi in to leta 2008, pa jim je vseeno ratalo.


Ne, ne, ne, ne primerjaj, prosim ne. Saj za potnika so v redu. V ozadju pa pufi, pufi, pufi. Fantje, drag šport je to.

http://www.repubblica.it/economia/2014/ ... -94850698/

Sedaj pa prosim, naj nekdo pove, kako lahko imajo ogromen puf, če jim raste število potnikov?

Tako za info. 20 % lastnik Itala je SNCF.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a trocken » 02.04.2017, 12:34

Re 4/4 napisal/-a:
suha napisal/-a:
Kar se pa tiče problemov na Italijanskem železniškem trgu bi morali pogledat primer od firme NTV. ... Ja tako je to če je konkurenca. Začel pa je Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV) mislim, da z osmimi zaposlenimi in to leta 2008, pa jim je vseeno ratalo.


Ne, ne, ne, ne primerjaj, prosim ne. Saj za potnika so v redu. V ozadju pa pufi, pufi, pufi. Fantje, drag šport je to.

http://www.repubblica.it/economia/2014/ ... -94850698/

Sedaj pa prosim, naj nekdo pove, kako lahko imajo ogromen puf, če jim raste število potnikov?

Tako za info. 20 % lastnik Itala je SNCF.


Zaradi cenovne politike! Nižanje cen, borba s konkurenčno Trenitalio, ki ima podporo države. Zanimivo pa, da vseeno kupujejo nove kompozicije za os Torino - Milano - Benetke, še bolj pa to, da je solastnik podjetja Luca di Montezemolo, (bivši direktor Ferraria) hkrati tudi direktor Alitalie in trenutno na spisku za odstrel. Če pogledamo malo bolj podrobno, s svojim podjetjem NTV (Italo) je najhujša konkurenca podjetju, v katerem je direktor...
Iz stališča uporabnika pa je to samo izjemno ugodno. V Rim prideš hitro in poceni in povratka nazaj ni več, ne glede na lastništva, pufe, bankrote...
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: ponovna vzpostavitev ICS Casanove Maribor-Benetke?

OdgovorNapisal/-a suha » 19.05.2017, 21:13

Nova klofuta potniškemu prometu Slovenskih železnic.

Finance poročajo, da je Flixbus vzpostavil novo direktno avtobusno linijo Ljubljana - Rim, pri čemer naj bi avtobus ustavil še v Boloniji in Firencah.

Povezava do članka na portalu transport in logistika, ki ga upravljajo Finance.si: https://tl.finance.si/8857169/Ce-malo-pred-polnocjo-ujamete-avtobus-na-ljubljanski-postaji-se-lahko-zbudite-v-Rimu

Žal nimam dostopa do celotnega članka. Če ga kdo ima, bi prosil če ga prilepi, ker bi ga z veseljem prebral.

Kakorkoli na portalu Flixbusa: https://www.flixbus.si/ je mogoče karte za v Rim kupiti od četrtka 25.5.2017 naprej za pičlih 29 €. Gre za vsakodnevni avtobus ki iz Ljubljanske glavne železniške postaje štarta ob 23:25, in pripelje v Rim na železniško/avtobusno postajo Tiburtina, naslednji dan predvidoma ob 09:20. Iz postaje Tiburtina se presedete na Rimski mestni metro, ki vas bo pripeljal direktno pred Flavijev amfiteater (Kolosej), oz. na antični Rimski forum.

Kolikor sem potoval s Flixbusom, gre verjetno za posebno dimenzioniran nočni avtobus, ki ima več prostora za noge in naj bi udobje potovanja nekoliko približal tistemu na vlaku. Vendar še vedno to ni to, ampak drugega pač ni, pa bi lahko bilo.... Namreč prepričan sem da dokler se Flixbusu ne postavi po robu konkurenca, bo linija odlično zasedena. Tako kot je to vidno na ostalih progah za Italijo. Škoda za SŽ, ampak pač so nesposobni... :m1

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov