Nove garniture SBB-ja
Objavljeno: 20.05.2017, 10:55
Nov korak z novim Bombarider-Doppelstöcker garnituro.
V Prejšnjem tednu je SBB začel s testnimi vožnjami z novo garnituro. Prvi zaključek? Uporabniki se lahko veselijo.
Bern, peron 8. Končno se pripelje. Povsem nova dvonadstropna garnitura. Kličejo jo FV Dosto. Eleganten zgled, vitek, aerodinamičen, z ukrivljenim nosom. Twin mega vlak meri v dolžino 400 metrov. On je tisti, ki bo rešil težave s pomanjkanjem sedežev. Ne le, da je njegova hitrost 200 km/h. Sprejme tudi do 1300 potnikov (speti dve garnituri), kar je več, kot bilokateri drugi vlak v Švicarskem omrežju. Ponosni smo na ta vlak. Še posebej veseli dejstvo, da lahko povečamo število potnikov za 10 %, pravi Stephane Wettstein, vodja Bomardier Schweiz.
Prvi vtis vožnje? Seveda, diši po svežem. Zelo prostoren, tako med sedeži, kot prehod med sedeži. Brez izjeme, za obe nadstropji. Vtičnice? Ni problem. Prvi razred se ponaša z mizami za prenosne računalnike. Wi-fi. Ni problema, deluje kot špica. Prostor za prtljago je povečan, prav tako dostop za invalide. Je dejal novinar.
Štiriletna zamuda!
Nova SBB garnitura se sooča z veliko težavami. Na tire je prišel z štiriletno zamudo. In zamuda pri dobavnem roku se še veča. Zato je SBB brezplačno namesto odškodnine v denarju, dobil 4 dodatne garniture. Kanadski Bombardier bo tako dostavil 59+4 garniture. Posel je vreden 1,9 milijarde evrov.
Trenutno je opravljeno 80 % testov. Švicarski zvezni urad za promet je garnituro že odobril za vožnjo so Švicarskih tirih. Če ne bo kakšnih težav bo garnitura začela vozit med St. Gallnom in Ženevo z decembrsko uvedbo novega voznega reda.
Na tire prihaja »hitri vlak«
Zmore 250 km/h (toliko kot novi ICE 4!) in ima tri vrste stranišč.
Zlati časi za ljubitelje vlakov. Tedenski cikel novih vlakov na SBB progah. Po prestavitvi FV Dosta, je Stadler prestavil novi »Gotthard-zug«, oziroma Stadler EC250
Z umetniškim imenom Der Giruno je zapeljal iz hale Stadlerja. To je prvi hitri vlak SBB-ja. Njegova dolžina je 400 metrov in nudi do 810 sedežev. 40 % več, kot prejšnji modeli pendolina. Vlak je opremljen z Wi-fi sistemom. Seveda gre garnitura s časom naprej V obeh krmilnih delih ima prostor za invalidske vozičke in invalidsko stranišče, prav tako ne manjka kolesarski oddelek. Ostali toaletni prostori so razdelenjeni v »unisex« varianti. Kar pomeni, dame posebej in moški posebej. Obstaja pa tudi pisoar kabina. Njegove redne vožnje se obetajo šele v letu 2019, ko bo začel voziti med Baslom in Milanom, čez bazni predor Gotthard.
Na koncu lahko (jaz osebno) mirne duše trdim, da bo Stadler EC250 > Siemens ICE 4.
Vso besedilo je povzeto iz blick.ch
V Prejšnjem tednu je SBB začel s testnimi vožnjami z novo garnituro. Prvi zaključek? Uporabniki se lahko veselijo.
Bern, peron 8. Končno se pripelje. Povsem nova dvonadstropna garnitura. Kličejo jo FV Dosto. Eleganten zgled, vitek, aerodinamičen, z ukrivljenim nosom. Twin mega vlak meri v dolžino 400 metrov. On je tisti, ki bo rešil težave s pomanjkanjem sedežev. Ne le, da je njegova hitrost 200 km/h. Sprejme tudi do 1300 potnikov (speti dve garnituri), kar je več, kot bilokateri drugi vlak v Švicarskem omrežju. Ponosni smo na ta vlak. Še posebej veseli dejstvo, da lahko povečamo število potnikov za 10 %, pravi Stephane Wettstein, vodja Bomardier Schweiz.
Prvi vtis vožnje? Seveda, diši po svežem. Zelo prostoren, tako med sedeži, kot prehod med sedeži. Brez izjeme, za obe nadstropji. Vtičnice? Ni problem. Prvi razred se ponaša z mizami za prenosne računalnike. Wi-fi. Ni problema, deluje kot špica. Prostor za prtljago je povečan, prav tako dostop za invalide. Je dejal novinar.
Štiriletna zamuda!
Nova SBB garnitura se sooča z veliko težavami. Na tire je prišel z štiriletno zamudo. In zamuda pri dobavnem roku se še veča. Zato je SBB brezplačno namesto odškodnine v denarju, dobil 4 dodatne garniture. Kanadski Bombardier bo tako dostavil 59+4 garniture. Posel je vreden 1,9 milijarde evrov.
Trenutno je opravljeno 80 % testov. Švicarski zvezni urad za promet je garnituro že odobril za vožnjo so Švicarskih tirih. Če ne bo kakšnih težav bo garnitura začela vozit med St. Gallnom in Ženevo z decembrsko uvedbo novega voznega reda.
Na tire prihaja »hitri vlak«
Zmore 250 km/h (toliko kot novi ICE 4!) in ima tri vrste stranišč.
Zlati časi za ljubitelje vlakov. Tedenski cikel novih vlakov na SBB progah. Po prestavitvi FV Dosta, je Stadler prestavil novi »Gotthard-zug«, oziroma Stadler EC250
Z umetniškim imenom Der Giruno je zapeljal iz hale Stadlerja. To je prvi hitri vlak SBB-ja. Njegova dolžina je 400 metrov in nudi do 810 sedežev. 40 % več, kot prejšnji modeli pendolina. Vlak je opremljen z Wi-fi sistemom. Seveda gre garnitura s časom naprej V obeh krmilnih delih ima prostor za invalidske vozičke in invalidsko stranišče, prav tako ne manjka kolesarski oddelek. Ostali toaletni prostori so razdelenjeni v »unisex« varianti. Kar pomeni, dame posebej in moški posebej. Obstaja pa tudi pisoar kabina. Njegove redne vožnje se obetajo šele v letu 2019, ko bo začel voziti med Baslom in Milanom, čez bazni predor Gotthard.
Na koncu lahko (jaz osebno) mirne duše trdim, da bo Stadler EC250 > Siemens ICE 4.
Vso besedilo je povzeto iz blick.ch