Flixtrain - Flixbus

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2547
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

S Flixtrainom se lahko vozimo tudi pri nas. Kar 6x dnevno pelje med Ljubljano in Dobovo. :mrgreen:
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a andre85 »

TGV Lyria napisal/-a:S Flixtrainom se lahko vozimo tudi pri nas. Kar 6x dnevno pelje med Ljubljano in Dobovo. :mrgreen:
A to un hitroexpressni flixtrain?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andre85 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:S Flixtrainom se lahko vozimo tudi pri nas. Kar 6x dnevno pelje med Ljubljano in Dobovo. :mrgreen:
A to un hitroexpressni flixtrain?
Jo, un brez klim. Saj je poceni, kaj hočeš še več...se glasi moto nekoga. In potem se naj bi mu reklo konkurenca :mrgreen: Sicer bomo pa videl v prihodnosti, kaj bo. Bund je rekel, da davkoplačevalci ne bodo sanirali dolga, DB bo iskal 100.000 novih sodelavcev + D-takt (polurni takt) v več kot 30 največjih mest za podvojitev potnikov. Kar pa Flixu ne ustreza in že jamra po medijih. :lol: OBB pa v širitev NightJet linij. Rast potnikov je 10 % na leto.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Flixu pa relacija HR-A očitno gre glede na to, da kar po dva busa skupaj vozita...
...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ni čisto začetek konca, če ima monopol. Tam, kjer je potnikov premalo, ali pa je vlak konkurenčen, avtobusov več ne bo. Pač problem je, da je Flixbus rastel prehitro na monopolnem trgu. Ne glede na to, da je polno njegovih zelenih znamk na cesti in da imajo s tem bistveno povečane prihodke...po osnovah ekonomije je logično da s tem rastejo tudi stroški, ki pa jih na strani podizvajalca-prevoznika ni več mogoče nižati. In tako je imel v letu 2017 Flixmobility izgubo. Ostalih poročil še ni vzunaj, čeprav je nekdo tukaj trdil, kako je oh dobičkonosno. Vse ostalo, kar joka direktor Schwämmlein, je samo zato, ker investitorje ne more zadovoljiti in upa, da bo z vlaki lažje. Ampak na Švedskem je že dobil klofuto, ker se prevozniki ne dajo prodati za nizjo ceno. V Franciji pa še niti tras ni zakupil. Tako mu ostane samo sedem vlakov v Nemčiji, kjer ima srečo, da je DB nesposoben.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Re 4/4 napisal/-a:
Ni čisto začetek konca, če ima monopol. Tam, kjer je potnikov premalo, ali pa je vlak konkurenčen, avtobusov več ne bo. Pač problem je, da je Flixbus rastel prehitro na monopolnem trgu. Ne glede na to, da je polno njegovih zelenih znamk na cesti in da imajo s tem bistveno povečane prihodke...po osnovah ekonomije je logično da s tem rastejo tudi stroški, ki pa jih na strani podizvajalca-prevoznika ni več mogoče nižati. In tako je imel v letu 2017 Flixmobility izgubo. Ostalih poročil še ni vzunaj, čeprav je nekdo tukaj trdil, kako je oh dobičkonosno. Vse ostalo, kar joka direktor Schwämmlein, je samo zato, ker investitorje ne more zadovoljiti in upa, da bo z vlaki lažje. Ampak na Švedskem je že dobil klofuto, ker se prevozniki ne dajo prodati za nizjo ceno. V Franciji pa še niti tras ni zakupil. Tako mu ostane samo sedem vlakov v Nemčiji, kjer ima srečo, da je DB nesposoben.
Tudi Touring in Eurolines sta imela konec 90 v Evropi monopol in več linij ter avtobusev. Potem pa je prišla križa in vse skupaj je vzel vrag
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a andre85 »

andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Re 4/4 napisal/-a:
Ni čisto začetek konca, če ima monopol. Tam, kjer je potnikov premalo, ali pa je vlak konkurenčen, avtobusov več ne bo. Pač problem je, da je Flixbus rastel prehitro na monopolnem trgu. Ne glede na to, da je polno njegovih zelenih znamk na cesti in da imajo s tem bistveno povečane prihodke...po osnovah ekonomije je logično da s tem rastejo tudi stroški, ki pa jih na strani podizvajalca-prevoznika ni več mogoče nižati. In tako je imel v letu 2017 Flixmobility izgubo. Ostalih poročil še ni vzunaj, čeprav je nekdo tukaj trdil, kako je oh dobičkonosno. Vse ostalo, kar joka direktor Schwämmlein, je samo zato, ker investitorje ne more zadovoljiti in upa, da bo z vlaki lažje. Ampak na Švedskem je že dobil klofuto, ker se prevozniki ne dajo prodati za nizjo ceno. V Franciji pa še niti tras ni zakupil. Tako mu ostane samo sedem vlakov v Nemčiji, kjer ima srečo, da je DB nesposoben.
Zgleda,da bo korona povzročila začetek konca
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Nad Flixtrainom se zgrinjajo črni oblaki. S prejšnjim mesecem so se odločili, da ne bodo vstopili na francoski trg, saj s svojim modelom nikakor ne bi poslovali pozitivno. Sedaj pa je s svojimi nenormalni pogoji, ki ji vsiljujejo podizvajalcem dobil bolečo klofuto...

https://www.railjournal.com/passenger/m ... rtnership/

...zapušča ga podizvajalec RDC, ki upravlja z BTX vlaki in tudi z Flix linijo Hamburg-Koln in Koln-Berlin. Ker linija ni bila dobičkonosna, je Flixtrain spremenil pogoje, ki pa so bili za RDC nesprejemljivi.
In kot da to še ni dovolj, so vse bolj glasna ugibanja da jih bo zapustil še drugi podizvajalec, Leo Express. Namreč, Leo Express že nekaj časa išče partnerja, ki bi vložil svež kapital in na srednji rok ohranil prevoznika pri življenju. Trenuto edini, ki se pogajajo so češke železnice, ki zagotovo v primeru vstopa v Leo Express ne bodo želel sodelovati s Flixtrainom.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2547
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:Namreč, Leo Express že nekaj časa išče partnerja, ki bi vložil svež kapital in na srednji rok ohranil prevoznika pri življenju. Trenuto edini, ki se pogajajo so češke železnice, ki zagotovo v primeru vstopa v Leo Express ne bodo želel sodelovati s Flixtrainom.
Zanimivo, da ima Leo ves čas take težave, po drugi strani pa njegov ravno tako privatni konkurent RegioJet cveti. Ali res dela drugačen pristop takšno razliko?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Namreč, Leo Express že nekaj časa išče partnerja, ki bi vložil svež kapital in na srednji rok ohranil prevoznika pri življenju. Trenuto edini, ki se pogajajo so češke železnice, ki zagotovo v primeru vstopa v Leo Express ne bodo želel sodelovati s Flixtrainom.
Zanimivo, da ima Leo ves čas take težave, po drugi strani pa njegov ravno tako privatni konkurent RegioJet cveti. Ali res dela drugačen pristop takšno razliko?
Seveda, vse je v pristopu. Že v samem začetku sta začela povsem drugače. RegioJet kot del Student Agency, LeoExpress pa z investitorji. Pri RegioJet je začetno izgubo krila agencija, ki je imela več dobička, kot Regio izgube. Leo Express pa se je drago zadolžil pri bankah, da je kupil potniške garniture in jih je bil lani prisiljen prodati nazaj banki, ki je odplačala stari kredit. In danes je razlika v tem, da je Regio 2-3x večji od Leota.
Pri Flixu pa je stvar še slabša od Leota. Dobili so zagonski denar za platformo, finančno tveganje pa so prestavili na podizvajalca. Kar pomeni, da je stroške prevoza, osebja in materiala (razen lokomotiv) prevzel podizvajalec, provizijo (menda čez 20 % cene vozovnic) pa je pobral Flix. Tako se je pač šparalo na terenu. In zato so bile pritožbe praktično na vse. Sedaj je pač RDC-ju dokončno prekipelo. Kako bo pa sedaj, pa bog si ga vedi, kje bodo dobili novega podizvajalca.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Med 25% in 28% si je flix vzel od vsake karte, kar je zelo vampirsko.
Student Agency se je takrat odločila sodelovali z DB nesrečni Leo pa z Eurolines in Flixem, rezultati so vidni.
Me pa zanima kaj si HŽ predstavlja od sodelovanja z Flixem?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a andre85 »

https://www.waz.de/wirtschaft/wird-flix ... 90785.html
Zmeraj več dvomov je,da bo flixtrain še kdajkoli zapeljal po titih
Odgovori