Flixtrain - Flixbus

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Preveč poenostavljaš. Pa bom začel in končal z edinim stavkom.
Cena, ki jo navaja SŽ je edina rentabilna cena (ob prepostavki, da je vlak zaseden solidno). Vse ostalo so samo akcije za 5 sedežev. Prištej stroške OeBB-ja do Muenchna, pa odbij zaslužek, ki ga odvzamejo interrail vozovnice. Pa se menima dalje, zakaj ne gre tako enostavno. Zato je tudi Locomore propadel. Nizkocenovnik in visoka udobnost na tirih ne bosta šla nikoli skupaj! Dnevni najem lokomotive stane tisočaka in več, za Ličko progo še rabiš 2 dizla, še dodatnega tisočaka na dan, vagon stane 400 € na dan. In koliko stane avtobus? (200k€) Ekonomija dragi @Urban120. Vem pa, da vas večina išče najnižje cene. Poznam iz letalskega sveta. :)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a mkx »

Skoraj čisto zagotovo je, da če bi Flixbus peljal iz Ljubljane v Split 6 avtobusov sočasno, bi bilo potnikov morda za dva avtobusa, ne pa za 6 avtobusov. Višja frekvenca prevozov povečuje skupno število potnikov ... do neke mere, naprej pa ne.
LP, Metod
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

urban120 napisal/-a: Vlak od Ljubljane do Zagreba po akcijski ceni je 9 € od Zagreba do Splita pa po stalni akciji pa 120 kn (16€). Torej 9+16=25€. Torej je cena kar primerljiva.
Seveda o hrvaški akciji na strani SŽ ni ne duha ne sluha. Najnižja cena na relaciji LJ-Split na strani SŽ je 63,80€.

Sedaj pa postavim vprašanje. Zakaj se potniki še vedno odločajo za avtobus kljub primerljivim cenam in vsem prednostmi vlaka pred avtobusom? (mislim da na tem forumu ni potreba, da grem v detajle s prednosti vlaka)
Mislim, da je odgovor v slabem informiranju potnikov, neenotne ponudbe med državami in pomanjkanja skupnega voznega reda z akcijskimi cenami.
Lahko bi pisal tudi o slabi ponudbi samo v primeru Splita celo je. Samo potniki ne vedo zanjo.
SŽ nekaterih stvari sploh ne zna promovirati. Pred kratkim sem imel izkušnjo, da sem šele v info centru izvedel dejansko ceno mednarodne vozovnice - ta je bila dosti nižja, kot sem pričakoval, da bo glede na spletne strani.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Potrebno je narediti še časovno primerjavo Flixbus - vlak, na relaciji Ljubljana - Split. Mislim, da se tukaj skriva odgovor, zakaj se narod raje odloča za avtobus.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a mkx »

Seveda. In tako bo ostalo za veliko večino relacij, saj imamo celino prepredeno z avtocestami in spodobnimi regionalnimi cestami zelo na gosto, železnice so pa precej bolj poredko. In tako se lahko zgodi, da je vožnja z vlakom precej daljša, sa gre "okoli riti v aržet". V takem primeru vožnja z vlakom ne more biti cenovno konkurenčna, saj so pač stroški povezani s številom prepeljanih kilometrov ...
Izjeme so relacije, kjer je tudi proga zgrajena dokaj direktno, tam je vlak tudi časovno lahko konkurenčen.
LP, Metod
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a suha »

No, me veseli, da se je tema razvila. Bom spremljal razvoj dogodkov tudi še naprej in poročal o pomembnejših stvareh. Novica da je Flixtrain danes odpeljal iz Berlina proti Stuttgartu me še bolj veseli.

Kakorkoli, so vedno znova zanimive debate zagovornikov tradicionalnih prevoznikov in tistih, ki smo malo bolj, recimo temu "odprtih misli" in gledamo na stvari z nekoliko drugačnega zornega kota. Torej s strani porabnika, kateremu pač nekaj pomeni tudi nizka cena prevoza in kakšna nova dodatna direktna linija v kakšen nov kraj.

Je pa dejstvo, da smo v zgodovini podobno zgodbo, le na nebu spremljali že pred 50 leti, ko so se na ameriškemu trgu letalskih prevoznikov pojavili prvi "nizkocenovci". Nekateri so bili pri poslovanju bolj uspešni, drugi manj. Southwest Airlines tako še danes zelo uspešno živi, medtem ko je na drugi strani, "slavni" PeopleExpress, ki je na trgu lomastil s podobno strategijo kot Southwest Airlines, že 30 let "pokojni" (prevzet s strani druge, "tradicionalne" letalske družbe). Mimogrede je PeopleExpress z letalom Boeing 747 že v 80tih imel nizkocenovno medkontinentalno povezavo med ZDA in Londonom. Nekaj kar so pač še danes le pobožne želje prevoznikov tipa Ryanair itd.

Bom poskušal tole nizkocenovno nebesno dogajanje preslikati na naše oboževane železne šine. :P

Torej omenjalo se je, da je operater Leo express v globokih izgubah. Prav mogoče. Kot že omenjeno tudi mogočni PeopleExpress, ki je imel celo nizkocenovno čezatlantsko povezavo takrat ni izplaval. Pravzaprav je "plaval" nad gladino nekaj časa kar dobro (skokovita rast delnic), nato pa neslavno strmoglavil. Bistven vzrok potopa PeopleExpressa, kot podjetja, je bilo slabo ravnanje s potniki (potrošniške pravice), izgorelost osebja (nekvalitetno ravnanje s potniki, izgube prtljage itd.), zamude letal, etc. Nekaj povsem identičnega kar sem doživljal na Flixbusovih avtobusih na večkratni poti proti Rimu in nazaj (končni cilj: Rimsko pristanišče Civitavecchia). Najbolj me je pri Flixbusu motilo več kot dve urno zamujanje avtobusov, nekaj, na kar upam, da se lahko v železniškem prometu izognemo, pa četudi gre počasneje, važno da pridem na cilj ob uri in da lahko normalno prestopim. Največja bedarija je namreč, da želim profitirati tisto eno uro, potem pa zaradi prometne nesreče zamudim prestop in čakam na naslednjo povezavo npr. 10 ur.

Skratka ne trdim, da bo Leo express oz. Flixbus (ki je v tem primeru zgolj ponudnik platforme in cenovne znamke), tista firma, ki bo v končni fazi porazila vse železniške prevoznike vključno z državnimi. Si pa predstavljam da je Flixtrain prvi resni mednacionalni konkurent, ki se z nabranim avtobusarskim kapitalom lahko postavi po robu okostenelim nacionalnim Evropskim železniškim prevoznikom. Bistvo vsega je, da pokaže, da se da. Sledili bodo ostali, verjetno resnejši kandidati, ti pa znajo resneje zatresti temelje starim prevoznikom in jih, če ne drugega vsaj prisilili, da se prilagodijo, tako na področju cen, kot kapacitet in destinacij. Najbolj bodo poškodovani tisti na dnu prehranjevalne verige, med katere sodi žal tudi SŽ, ki ne premore niti spletne strani za nakup vozovnic preko spleta. Da ne govorim o stanju njihovega voznega parka in tudi njihovi viziji voznega parka za v prihodnost (nakup enosistemskih garnitur, ki niso sposobne zapeljat v tujino) :lol: S svojim vedenjem prav prosijo, da jih nekdo pritisne od zadaj, ali po domače, prav vpijejo: "pridite, prevzemite naše potniške povezave, nam se ne da več in ni nam mar" :twisted:

Na internetu sem zasledil da povratna pot omenjenega Flixtraina na poti Stuttgart – Berlin – Stuttgart z vsemi stroški, stane cca. 30.000 €. Meni se zdi to dobra ocena, več bodo povedali kolegi strokovnjaki s foruma.

Če delimo to oceno z 840 potniki, kolikor naj bi znesla največja zmogljivost vlakovne kompozicije, dobimo točko preloma pri 35 €. Torej potnik mora v povprečju plačati nekaj čez 35€, da je Leo express na pozitivni ničli.

Zdaj pa vprašanje za tradicionaliste. Ali se vam ne zdi malce nesmiselno, ali če hočete nepošteno, da najcenejši vlak Nemških železnic v javni lasti na isti relaciji, torej Stuttgart - Berlin stane 59,9 €, Flixtrain pa ob najvišji ceni 29 €? Pri čemer ni zanemarljiv podatek da najcenejši vlak Deutsche Bahna za pot porabi dobrih 40 minut več, potreben je en prestop (spet so lahko težave s prestopom, če en vlak zamudi še posebno za kakšno starejšo gospo, ki npr. ne zna niti Nemško), vlak pa odrine sredi noči.

Da zadevo še malce bolj ilustriram. Na 5. Septembra Flixtrainov vlak na relaciji Stuttgart - Berlin, stane borih :!: 9,9 € :!: , ICE vlak ob približno isti uri pa stane že kar nesramih 137,9 €, pri čemer jim priznamo, da je slavni super hitri namensko izdelani ponos Siemensa, t.i. ICE celo uro in 10 minut hitrejši, premore pa najbrž tudi WiFi :lol:

Kot potnik raje vidim nižje cene in poln vlak, kot pa nekaj nesramno dragega in več kot pol praznega, ki naj bi služilo ljudem, ker je v državni lasti. Kot že omenjeno zna biti ob takih politikah, ob resni konkurenci ogrožen marsikateri tradicionalni železniški prevoznik. Sploh ko bodo to hitro pogruntali tudi državljani, ki bodo krili morebitne izgube ob "napadu". Če smo natančni, izgube v potniškem prometu prav verjetno krijemo prevoznikom že desetletja, ker živimo v prepričanju, da se drugače ne da, a vendar se zna kaj kmalu pokazati zadeva v drugačni luči. In odtegljaj dokapitalizacij zna nekatere eisenponarje močno zaboleti pod pasom. Kot vem, v Sloveniji ena izmed bolj kontroverznih skritih dokapitalizacij železniških prevoznikov, poteka pri plačevanju nadomestila za uporabo železnic. In to očitno vse z namenom, da se zgolj v številkah prepeljanega prometa potem konkurira Pontebbanski in bodoči Koralmski železnici (ker se drugače zaradi razkoraka v kvaliteti infrastrukture ne da), čeprav se mi dozdeva da končnega obračuna koliko te številke prepeljanega prometa nas dejansko nato stanejo, ni opravil nihče. Kot sem zasledil iz virov so ta nadomestila za uporabo železnic tako nizka da ne zadoščajo niti za najnujnejša popravila, kaj šele za resne remonte ali nadgradnje (DARS recimo na tak način s pobranimi cestninami normalno funkcionira, servisira dolgove in celo nadgrajuje). Denar potem država vzame iz cestnih prispevkov ob registraciji avtomobilov, to se nato odraža v razritih lokalnih cestah in višjih cestnih smrtnih žrtvah, kar niso več nedolžni heci.

Če si spet sposodimo letalstvo, se bo z železniškimi firmami nato dogajalo nekaj podobnega kar se je zgodilo z Adrio Airways, ali pa kar se že nekaj časa z Alitalio, ko sta obe družbi branili napade tako, da sta izenačili cene z nizkocenovniki (prej se to seveda niti pod razno ni dalo), zaradi neprilagojenih programov, smo nato seveda izgube z dokapitalizacijami teh družb krili državljani, ko je bila mera polna pa smo z Adrio z dokapitalizacijo prodali (v nasprotnem primeru bankrot), Aliatalia pa na razplet še čaka.

Po mojem mnenju je ena izmed zanimivejših železniških destinacij tudi relacija Zagreb - Ljubljana - Benetke, na kateri vozi v eno smer preko 10 polnih Flixbusovih avtobusov na dan, vlaka pa za sedaj niti enega, čeprav dokaj zgledna infrastruktura obstaja. Se mi zdi da bomo tudi pri nas prej ali slej doživeli "razsvetljenje", kako se da, če se hoče. Naslednji udar bo potem na tovornem prometu, kjer imam trenutno občutek, da v EU še ne premoremo železniškega prevoznika, ki bi znal odpeljati tovor od pristanišča do naslovnika, ne glede na vmesne napajalne sisteme, sisteme vodenja in podobne ovire, ki bi ob današnji tehnologiji morale biti premostljive. Vmes se vse še vedno nekaj preklada, preklaplja, odbija itd. Skratka tu je še ogromno potenciala, a o tem kdaj drugič.

Lp
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

No lepo, da se je, samo....
starim prevoznikom in jih, če ne drugega vsaj prisilili, da se prilagodijo, tako na področju cen, kot kapacitet in destinacij
No tu ga mimo pihaš vsak prispevek. Dolžen ti pa nisem kazati, koliko ponudbe je. Navsezadnje, v poletnih sezonah 1992-2014 sem vselej doživel polne nočne vlake.
nakup enosistemskih garnitur, ki niso sposobne zapeljat v tujino
Ni res. Kupuje se 10 večistemskih. In drugič, garniture, ki vozijo čezmejno so primerne samo za par kilometrov, oziroma do prve večje postaje. Kdo pa še hodi v Lenti pa Monošter po cote.
pridite, prevzemite naše potniške povezave, nam se ne da več in ni nam mar
Drži. To 100 % drži za Trenitalio.
Na internetu sem zasledil da povratna pot omenjenega Flixtraina na poti Stuttgart – Berlin – Stuttgart z vsemi stroški, stane cca. 30.000 €. Meni se zdi to dobra ocena, več bodo povedali kolegi strokovnjaki s foruma.

Če delimo to oceno z 840 potniki, kolikor naj bi znesla največja zmogljivost vlakovne kompozicije, dobimo točko preloma pri 35 €. Torej potnik mora v povprečju plačati nekaj čez 35€, da je Leo express na pozitivni ničli.


Ja, dokazal si, da je to velik strošek. Očitno pa nisi sposoben dojet, da vlak nikoli ne bo poln do zadnjega kotička. Zato se marsikateri prevoznik zavaruje z višjo ceno.
Ali se vam ne zdi malce nesmiselno, ali če hočete nepošteno, da najcenejši vlak Nemških železnic v javni lasti na isti relaciji, torej Stuttgart - Berlin stane 59,9 €, Flixtrain pa ob najvišji ceni 29 €?
Ne. Plačaš dve trasi, dve strojevodji, dva sprevodnika... Poleg tega je ICE vlak višjega ranga.
spet so lahko težave s prestopom, če en vlak zamudi še posebno za kakšno starejšo gospo, ki npr. ne zna niti Nemško
Biksaš ga 100 na uro. Na Nemških železnicah znajo Angleško, še posebej na vlakih višjega ranga.
Kot potnik raje vidim nižje cene in poln vlak, kot pa nekaj nesramno dragega in več kot pol praznega, ki naj bi služilo ljudem, ker je v državni lasti. Kot že omenjeno zna biti ob takih politikah, ob resni konkurenci ogrožen marsikateri tradicionalni železniški prevoznik.
ICE-ji prazni? Ne primerjaj s Slovenijo. Ogrožen? Še enkrat, vlak nikoli ne bo poln. Potencial iz regije BW je, vendar preveč se zanašaš na polne vlake.
Sploh ko bodo to hitro pogruntali tudi državljani, ki bodo krili morebitne izgube ob "napadu". Če smo natančni, izgube v potniškem prometu prav verjetno krijemo prevoznikom že desetletja, ker živimo v prepričanju, da se drugače ne da, a vendar se zna kaj kmalu pokazati zadeva v drugačni luči.
In kateri posluje z minusom? Albanski vem, da ja. Zato pa imajo samo 3 vlake. Tudi v Sloveniji ja, tam, kjer ni potnikov. Ampak, tudi za 1€ ne boš spravil na poln vlak. Ker so pri nas nesramno poceni karte, glede na tujino.
Kot sem zasledil iz virov so ta nadomestila za uporabo železnic tako nizka da ne zadoščajo niti za najnujnejša popravila, kaj šele za resne remonte ali nadgradnje
Kakšna nadomestila? Prevoznina na kilometer. Drži imamo najnižjo v EU. Italjani pa najvišjo. 10€/km
v razritih lokalnih cestah
Lokalne ceste so v domeni občin. Misliš državne?
Če si spet sposodimo letalstvo, se bo z železniškimi firmami nato dogajalo nekaj podobnega kar se je zgodilo z Adrio Airways, ali pa kar se že nekaj časa z Alitalio, ko sta obe družbi branili napade tako, da sta izenačili cene z nizkocenovniki
Prvič slišim. Lahko podkrepiš z dokazi?
Po mojem mnenju je ena izmed zanimivejših železniških destinacij tudi relacija Zagreb - Ljubljana - Benetke
Verjetno, ko bodo Taljani pogruntal. Aja ne bodo, nočejo. Naj drugi vozijo. Še Madžare o*jebejo vsako leto. Ne Trst, še manj Benetke.
Naslednji udar bo potem na tovornem prometu, kjer imam trenutno občutek, da v EU še ne premoremo železniškega prevoznika, do naslovnika, ne glede na vmesne napajalne sisteme, sisteme vodenja in podobne ovire, ki bi ob današnji tehnologiji morale biti premostljive
Ne piši bedarij s svojimi občutki in rajši odpri oči. Te zadeve se dogajajo že lep čas. Ko boš naslednjič zagledal črni MRCE ali zeleni ELL, se spomni, da to vozi po več državah.

Aja pozabil si omeniti, da locomore vozi samo en vlak, 4-5x na teden od Četrta do Ponedeljka. Zjutraj v Berlin, popoldan nazaj. Čudno so si vzeli za začetek. Aja verjetno veliki stroški, če imaš veliko vlakov, ki pa ne bodo vsi polni.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Pa ste si sploh pogledali kako Locomore (oz. po novem Flixtrain) vlak izgleda, preden ga greste primerjati z ICE-jem? Ste sploh videli, da je polovica vseh vagonov Locomore-a brez klime? Locomore je že od začetka ciljal na potnike s plitkejšimi žepi, železniške nostalgike in tiste, ki jim je izguba kupejev in/ali oken za odpiranje prehuda. Tako da so primerjave z ICE popolnoma nesmiselne in neumestne. Nizka cena že, toda tudi na račun manj udobja. Tako kot pri Flixbusovih avtobusih na splošno.
Pa nimam sam nič proti Locomore, saj spadam v eno od zgoraj naštetih skupin...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:Nizka cena že, toda tudi na račun manj udobja....
Samo 9999 vozovnic je akcijskih. Majo pa Češko pivo na voljo :lol:
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

novost flix train? saj to čehi in slovaki poznajo že nekaj časa....https://www.regiojet.com/en/

z busom sem nazadnje za vožnjo med dunajem in bratislavo za povratno karto v katero je zraven prevoza vštet tudi internet, topli napitek in zabavne vsebine na tablici... 5 EUR torej 2,5 eur na smer.... torej NIČ NOVEGA!
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a suha »

Flixbus oz. Flixtrain je včeraj napovedal da bo za novoletno - božične praznike od 22.12.2017 do 2.1.2018 prevzel delovanje in prodajo voznih kart na njihovi spletni strani za potniško železniško povezavo Köln - Düsseldorf - Duisburg - Essen -
Gelsenkirchen - Münster - Osnabrück - Hamburg in nazaj, od podjetja HKX.

Podjetje Hamburg-Köln-Express (HKX), je povezavo začasno ukinila v začetku oktobra. Nove karte bodo stale od 5 € naprej za krajše vožnje in od 9,9 € za celotno pot. Kako bo proga delovala kasneje se bodo odločili po zgoraj navedeni preizkusni dobi.

Dodatno pri Flixbusu oz. Flixtrainu še napovedujejo, da bodo od 7.11. naprej okrepili že obstoječo in po poročilih precej uspešno nizkocenovno hitro železniško povezavo Stuttgart - Berlin.

Podjetje Flixbus po nekaterih poročilih trenutno obvladuje 94 % dolgoprogaškega medkrajevnega avtobusnega prometa v Nemčiji. Edini resni konkurent so tako le še Nemške železnice na železnicah in letalske družbe v zraku. Na trgu dolgoprogaškega medkrajevnega avtobusnega prometa v Nemčiji preostale 3 % obvladuje še podjetje Eurolines, preostali delež pa je porazdeljen med manjše prevoznike med katerimi so sicer s svojim DeinBus, Regiojet in IC Bus največje prav Nemške železnice. Kakorkoli, je očitno, da kaj drugega kot širitev Flixbusa na železnice, temu mlademu zagonskemu podjetju več ne preostane.

Flixbus je leta 2015 v Nemčiji prepeljal 30 milijonov potnikov, medtem ko je Nemškim železnicam leta 2014 uspelo prepeljati 129 milijonov potnikov. Leta 2016 se je ta številka pri Nemških železnicah dvignila na 138,4 milijonov potnikov. Vzroke za dvig števila potnikov na Nemških železnicah lahko iščemo v znižanju cen vozovnic (nove Sparpreis kampanije od leta 2015 naprej), kot odgovor na povečan promet avtobusnega prevoznika. Vidimo lahko, da na razvitih prevozniških trgih zdrava konkurenca učinkovito pripomore k znižanju cen vozovnic in dostopnosti javnega prevoza državljanom.

Vir 1https://www.flixbus.de/hkx

Vir 2: http://www.railwaygazette.com/news/news ... ixbus.html

Vir 3: https://www.welt.de/newsticker/dpa_nt/i ... n-aus.html
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Flixbus je leta 2015 v Nemčiji prepeljal 30 milijonov potnikov, medtem ko je Nemškim železnicam leta 2014 uspelo prepeljati 129 milijonov potnikov. Leta 2016 se je ta številka pri Nemških železnicah dvignila na 138,4 milijonov potnikov. Vzroke za dvig števila potnikov na Nemških železnicah lahko iščemo v znižanju cen vozovnic (nove Sparpreis kampanije od leta 2015 naprej), kot odgovor na povečan promet avtobusnega prevoznika. Vidimo lahko, da na razvitih prevozniških trgih zdrava konkurenca učinkovito pripomore k znižanju cen vozovnic in dostopnosti javnega prevoza državljanom.
Tale je čista novinarska raca oziroma pritlikava dirka. Če se že gre v primerjavo, se primerja avtobus proti IC, EC vlakom na isti ali primerljivi razdalji. Kar je pratkično zelo težko. Sicer je načrtovano, da bo Flixbus prepeljal v letu 2017 40 milijonov potnikov (ni podatka ali notranji ali tudi mednarodni promet, kar je bistvenega pomena). DB pa v letu 2016 prepeljal 50 milijonov potnikov na IC/EC vlakih. ICE ni ravno za primerjati z avtobusom, še posebej sedaj ob odprtju VDE 8. Upoštevati je še potrebno število sedežev, linij, postankov za oba, potem pa se lahko naredi primerjava.
Zelo podobno, kot novica o uspešni liniji Locomor-a. 30 000 prodanih vozovnic je že lep dosežek ja. Manjkajo pa ključni podatki, za katero relacijo? Celotno? Mislim da ne.

Je pa DB že zdavnaj povedal, da vseh relacij ne bo pokrival, ker se kakovost prevoza zmanjšuje.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

http://www.putoholicari.rtl.hr/flixbusa ... ain-58406/

Pa predno kdo skoči od veselja, kako bo konkurenca šolala DB, je spodaj vozni red.

Köln - Hamburg
ab Köln Hbf: / an Hamburg-Altona:

Mo: 07:01 Uhr / 11:22 Uhr
Di: 11:01 Uhr / 15:20 Uhr
Mi: - / -
Do: - / -
Fr: 11:01 Uhr / 15:20 Uhr
Sa: 07:01 Uhr / 11:22 Uhr
So: 11:01 Uhr / 15:20 Uhr

Hamburg - Köln
ab Hamburg-Altona: / an Köln Hbf:

Mo: 16:36 Uhr / 20:59 Uhr
Di: - / -
Mi: - / -
Do: 16:36 Uhr / 20:59 Uhr
Fr: 16:36 Uhr / 20:59 Uhr
Sa: 12:36 Uhr / 16:57 Uhr
So: 16:36 Uhr / 20:59 Uhr
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Pa predno kdo skoči od veselja, kako bo konkurenca šolala DB...
Kako naj bi tejle šolali DB s starimi neklimatiziranimi vagoni, medtem ko DB vozi isto relacijo z moderniziranimi IC-ji? Ta vlak bo primeren samo za nostalgike oz. ljubitelje ki obožujejo vožnjo z odprtimi okni pri 35 stopinjah zunaj, ter za stiskače, ki povsod iščejo le nizko ceno.
Ali pa kakšne take, ki vestno zatrjujejo, da je klima nezdrava in te potem, ko se peljejo v tvojem avtu, silijo, da izklopiš klimo in voziš z odprtimi okni [-o< #-o
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Kako naj bi tejle šolali DB s starimi neklimatiziranimi vagoni, medtem ko DB vozi isto relacijo z moderniziranimi IC-ji? Ta vlak bo primeren samo za nostalgike oz. ljubitelje ki obožujejo vožnjo z odprtimi okni pri 35 stopinjah zunaj, ter za stiskače, ki povsod iščejo le nizko ceno.
Imamo tukaj nekoga, ki misli drugače... Mimogrede vagoni bodo nagravžno žabje zeleni BTE. #-o
Odgovori