Flixtrain - Flixbus
Objavljeno: 19.08.2017, 0:40
Fantje, dovolj je bilo čakanja!
To novico smo tisti, ki se s temi rečmi ubadamo malce bolj, potihoma pričakovali že kar nekaj časa.
16. Avgusta, je leta 2013 ustanovljeno, Berlinsko podjetje Flixbus, najavilo, da s 24. Avgustom stopajo na trg železniškega potniškega prometa v Evropi.
Novica se je sicer "kuhala" že kar nekaj časa. Prvi indici po težnji Flixbusa po železniškem prevozu potnikov so začeli prihajati v javnost že s koncem leta 2015, ko je Evropski avtobusni gigant, ustanovljen sicer kot Start up s tremi zaposlenimi, registriral domeno "Flixtrain". Naslednjič je dih zastal Junija 2016. Takrat je Nemško podjetje prevzelo Britanski Megabus. Vendar pa se je kasneje izkazalo, da samo vejo, ki izvaja avtobusne prevoze po celinski Evropi. Ne pa tudi Britanskega matičnega podjetja, ki v svojem voznem parku premore tudi nekaj železniških potniških vozil.
Češko podjetje Leo express je tako 16. Avgusta obvestilo javnost, da iz bankrota rešuje še eno Berlinsko privatno start up podjetje, Locomore. To je po začetku samostojnih železniških prevozov, Decembra 2016, zašlo v insolvenčni postopek že letošnjega Maja. Ustanovljeno pa je bilo z namenom prevažanja potnikov po Evropskih tirih, po nizkih cenah z nadpovprečnim udobjem.
Predstavniki Flixbusa so tako v obvestilu za javnost izjavili, da bodo po že dobro znanem avtobusnem modelu, prevoznika Leo Express vključili v svojo internetno platformo. Za njih bodo opravljali oglaševanje, prodajo voznih kart, ter njihovo cenovno uravnavanje glede na povpraševanje. S hitrimi železniškimi prevozi, v povezavi z avtobusnimi želijo povezati Evropska mesta.
Prvi "Flixbusov vlak" bo tako 24. Avgusta začel svoje potovanje v Berlinu, končal pa v Stuttgartu za Flixbusovih oz. po novem verjetno tudi Flixtrainovih, običajnih 29 €. Na poti iz Berlina v Stuttgart bo vlak ustavil med drugimi, tudi na večjih povezovalnih postajah v Hannovru, Frankfurtu in Heidelbergu. Potovanje bo trajalo 6 ur in 35 minut.
Dvourna pot med Stuttgartom in Frankfurtom stane le 5 € .
Predvidoma bo vlak vozil v sestavi 12 moderniziranih Nizozemskih vagonov Bmz in Bbmvz, ki bodo poleg nadpovprečnega udobja, nudili še brezžični internet in električne vtičnice. Lokomotivo Siemens ES64U2, ki jo Slovenci dobro poznamo po njeni zmogljivejši sestrici Siemens ES64U4 (uporablja SŽ), bo verjetno tako kot do sedaj prispeval Švedski operater Hector rail. Vlak bo na trasi dosegal hitrost 200 km/h.
Seveda sem novico spisal, ker upam, da bo po eksplozivni rasti Flixbusovih avtobusnih prevozov po celotni Evropi, ki je lansko leto dosegla tudi Slovenijo, nekaj podobnega sledilo tudi na področju železnic.
Nazdravimo torej, da bo Flixbusova avantura v železniški promet prebudila okostenelo Evropsko železno cesto, da bi spet dosegla sinonim za prevoz, kot ga je pred davnimi časi že imela in spet povezala Evropske narode. Da bi spet služila malemu človeku, ki bi si za ugodno ceno rad privoščil ogled oddaljenega cilja na udoben, točen, hiter in ekološko najsprejemljivejši način, od središča mesta do središča mesta, brez nepotrebnega najemanja taxi prevozov!
Karte za omenjeno prvo železniško povezavo lahko po 23. Avgustu kupite na spletni strani https://www.flixbus.si/ Vozovnice ni potrebno natisniti. Dovolj je zgolj mobilna aplikacija.
Vir: https://www.flixbus.de/unternehmen/pres ... p-locomore
To novico smo tisti, ki se s temi rečmi ubadamo malce bolj, potihoma pričakovali že kar nekaj časa.
16. Avgusta, je leta 2013 ustanovljeno, Berlinsko podjetje Flixbus, najavilo, da s 24. Avgustom stopajo na trg železniškega potniškega prometa v Evropi.
Novica se je sicer "kuhala" že kar nekaj časa. Prvi indici po težnji Flixbusa po železniškem prevozu potnikov so začeli prihajati v javnost že s koncem leta 2015, ko je Evropski avtobusni gigant, ustanovljen sicer kot Start up s tremi zaposlenimi, registriral domeno "Flixtrain". Naslednjič je dih zastal Junija 2016. Takrat je Nemško podjetje prevzelo Britanski Megabus. Vendar pa se je kasneje izkazalo, da samo vejo, ki izvaja avtobusne prevoze po celinski Evropi. Ne pa tudi Britanskega matičnega podjetja, ki v svojem voznem parku premore tudi nekaj železniških potniških vozil.
Češko podjetje Leo express je tako 16. Avgusta obvestilo javnost, da iz bankrota rešuje še eno Berlinsko privatno start up podjetje, Locomore. To je po začetku samostojnih železniških prevozov, Decembra 2016, zašlo v insolvenčni postopek že letošnjega Maja. Ustanovljeno pa je bilo z namenom prevažanja potnikov po Evropskih tirih, po nizkih cenah z nadpovprečnim udobjem.
Predstavniki Flixbusa so tako v obvestilu za javnost izjavili, da bodo po že dobro znanem avtobusnem modelu, prevoznika Leo Express vključili v svojo internetno platformo. Za njih bodo opravljali oglaševanje, prodajo voznih kart, ter njihovo cenovno uravnavanje glede na povpraševanje. S hitrimi železniškimi prevozi, v povezavi z avtobusnimi želijo povezati Evropska mesta.
Prvi "Flixbusov vlak" bo tako 24. Avgusta začel svoje potovanje v Berlinu, končal pa v Stuttgartu za Flixbusovih oz. po novem verjetno tudi Flixtrainovih, običajnih 29 €. Na poti iz Berlina v Stuttgart bo vlak ustavil med drugimi, tudi na večjih povezovalnih postajah v Hannovru, Frankfurtu in Heidelbergu. Potovanje bo trajalo 6 ur in 35 minut.
Dvourna pot med Stuttgartom in Frankfurtom stane le 5 € .
Predvidoma bo vlak vozil v sestavi 12 moderniziranih Nizozemskih vagonov Bmz in Bbmvz, ki bodo poleg nadpovprečnega udobja, nudili še brezžični internet in električne vtičnice. Lokomotivo Siemens ES64U2, ki jo Slovenci dobro poznamo po njeni zmogljivejši sestrici Siemens ES64U4 (uporablja SŽ), bo verjetno tako kot do sedaj prispeval Švedski operater Hector rail. Vlak bo na trasi dosegal hitrost 200 km/h.
Seveda sem novico spisal, ker upam, da bo po eksplozivni rasti Flixbusovih avtobusnih prevozov po celotni Evropi, ki je lansko leto dosegla tudi Slovenijo, nekaj podobnega sledilo tudi na področju železnic.
Nazdravimo torej, da bo Flixbusova avantura v železniški promet prebudila okostenelo Evropsko železno cesto, da bi spet dosegla sinonim za prevoz, kot ga je pred davnimi časi že imela in spet povezala Evropske narode. Da bi spet služila malemu človeku, ki bi si za ugodno ceno rad privoščil ogled oddaljenega cilja na udoben, točen, hiter in ekološko najsprejemljivejši način, od središča mesta do središča mesta, brez nepotrebnega najemanja taxi prevozov!
Karte za omenjeno prvo železniško povezavo lahko po 23. Avgustu kupite na spletni strani https://www.flixbus.si/ Vozovnice ni potrebno natisniti. Dovolj je zgolj mobilna aplikacija.
Vir: https://www.flixbus.de/unternehmen/pres ... p-locomore