Flixtrain - Flixbus

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 630
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a Florjan » 25.02.2019, 22:02

Flixbusova dodatna ponudba adrenalina.
https://www.bh-index.info/prava-drama-u ... la-panika/
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 592
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a trocken » 25.02.2019, 22:20

To pa ni nič posebnega. Pred meseci je vozil Flixbus na relaciji Budimpešta - Ljubljana - Videm - Firence skozi Vipavsko dolino pri tretji stopnji burje, (+130 km/h) kjer je bila prepoved za vse tovornjake + avtobuse. Sem se čudil, ko sem ga srečal v jutranjih urah. Če pogojno še razumem kršitve voznikov tovornjakov mi ne gre v glavo, da to počnejo vozniki ki prevažajo ljudi... [-o<
Zadnjič spremenil trocken, dne 25.02.2019, 22:21, skupaj popravljeno 1 krat.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 592
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a trocken » 25.02.2019, 22:20

Sem mislil + 130 km/h!!
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 267
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 25.02.2019, 22:43

Par dni nazaj je Vincek ostal brez goriva malo pred Holzkirchenom( km pred becinsko črpalko) to je ona zadnja pred Münchenom v smeri iz Salzburga. Samo 16 ur so čakali,da jim je jutranja linija iz Zg pripeljala denar za gorivo
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 267
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 25.02.2019, 22:48

suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 396
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a suha » 26.02.2019, 0:26

V začetku julija 2018 sem se sam peljal z nočnim Flixtrainom na relaciji Lörrach (oz. Basel, Švica) - Hamburg.

Sam sem bil z vožnjo, ki me je koštala vsega 24 € nadvse zadovoljen. Da bolje orišem tistim manj podučenim, gre za vožnjo kjer ta nizkocenovni vlak pelje od skrajnega juga Nemčije (meja s Švico), do skranjega severa Nemčija (severno morje). Je pa res da za tak denar je pa pač potrebno pričakovati da vsega obljubljenega pa pač nebo. Če to kljub vsemu želite, izvolite in si lepo kupite karto od Deutsche Bahna, ki pa bo koštala najmanj 3x več (odvisno kdaj jo boste kupili, jaz sem jo za flixtrain 5 dni prej). Je pa dejstvo, da se za 25 € z DB ne boste prepeljali niti čez deželo Baden-Württemberg, kaj šele da bi prišli na sever Nemčije.

Res je, ni bilo posebnega kondukterja za Flixtrain. Namreč za Flixtrain Lörrach - Hamburg za razliko od ostalih Flixtrainovih relacij velja posebni režim kjer Flixtrainov vagon samo pripnejo že obstoječemu potniškemu vlaku, ki ga upravlja drug zasebnik. Karte štemplja potem njihov kondukter, ki je precej skop z informacijami. Tudi Wifija ni bilo na vlaku, v kupeju pa je delala tudi samo ena delujoča vtičnica za štrom. Ampak hej nekaj podobnega boste našli na hrvaških Vinčkovih Flixbusih ki vozijo čez Slovenijo. Se noben ne sekira preveč dokler je poceni. Tu bi moralo biti podobno.

Kakorkoli tudi mi smo štartali z zamudo. Tam do Freiburga, kjer je tudi vstopilo večino Flixovih potnikov se jo je zagotovo nabralo za uro in pol, potem pa sem na ležalniku sladko zaspal.... in se zjutraj v Hamburgu presnečeno zbudil ob spoznanju, da smo imeli ob prihodu le 10-15 minutno zamudo. Eventuelno pa se lahko na Nemški oz. celo Evropski urad tudi v Slovenščini odda prijavo za kršitev voznega reda, ki ji bo po vsej verjetnosti ugodeno, saj za Nemčijo, pa tudi že za celotno EU veljajo kar strogi pravilniki glede vlakov in zamud (višje zahteve od avtobusov kjer avtobusarja kaznujejo le za prepozen odhod iz postaje ne pa za prepozen prihod na postajo, kar je milorečeno idiotsko).

Kar se tiče zajtrka ga ob plačilu karte ni navedenegaa nikjer. Res pa je, da zajtrk strežejo v preostalem delu vlaka, ki ga kot že rečeno upravlja zasebnik in je namenjen predvsem prevozu družin in njihovih avtomobilov iz enega dela Nemčije na drugega. In ker je zvočnik zvezan s preostalim vlakom, ker tako pač mora biti zaradi varnosti, se najava sliši tudi v Flixtrainovem vagonu.

Pa še pozitivne stvari ki so se meni zdele bistveno pomemnejše od Wifija, vtičnic in prisotnosti Flixbusove osebe (ki je tam ponavadi samo za to, da ti stehta prtljago in zakasira prekoračeno težo :twisted: ). V kupeju je 5 ležalnikov namesto običajnih 6. Ležalniki so širši od običajnih ležalnikov na EN vlakih na katerih sem dosedaj potoval, tako da gre skoraj že za spalnik. Rjuhe čiste, povšter in deka tudi, kupe spucan, oba WCja pa delujoča in čista. V Hamburgu sem se tako zbudil naspan in spočit kar je najpomembnejše in z delom začel že takoj zjutraj, saj sem ga imel v centru mesta kamor me je vlak tudi zapeljal. Kupe je bil poln mladih potnikov. Vsi smo bili zadovoljni. Spat smo šli zgodaj ob 22h, saj je bil prihod na končno postajo najavljen za ob 7ih zjutraj.

Vlak vsekakor priporočam.

Povem tudi, da sem od Züricha do Basla potoval s preklemano dragim Švicarskim vlakom. Do Züricha pa iz Ljubljane z EN vlakom, ki je bil za pol relacije dvakrat dražji in bistveno manj udoben (vagon hrvaških železnic s šestimi ozkimi ležalniki v kupeju). Tudi hrvaški kondukter bi lahko bil bolj prijazen, če se na Slovenskem ozemlju z njim pač ne menim v srbohrvaščini in je vse kar želiš to, da ti do prihoda drugih potnikov s ključom dvigne spalnik da lahko za urico ali dve še posediš.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 267
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 26.02.2019, 1:16

Lokomore,ki je bil prevoznik na tej Liniji Lörrach Hamburg je šel v stečajna nebesa zdaj poskuša drug prevoznik srečo na tej progi. Bi te pa popravil glede ene stvari Baden Württemberg Ticket te stane 24eurov in z njim se cel dan lahko voziš z RE, ReX sbahni ter avtobusi po celem BW
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 396
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a suha » 26.02.2019, 1:18

No pa, da opišem še nedavno izkušnjo z drugim nizkocenovnim železniškim prevoznikom Thello https://www.thello.com/en/paris-venice/

Peljal sem se z njihovim nočnim vlakom za 29 € na relaciji Benetke Mestre - Paris Gare de Lyon. Na internetu je kar precej negativnih komentarjev glede tega prevoznika. Jaz pa ga lahko samo pohvalim. Sploh za ta denar. Mislim da so negativno nastrojeni predvsem potniki iz 1. razreda, kar pa nas "reveže" niti ne zanima. :)

Odhod iz Benetk je bil točen ob 19:32, prav tako je bil točen prihod v Pariz. Kupeji čisti, WCji delujoči. Posteljnina (rjuha, povšter, deka) je dezinficirana in zapakirana v PVC vreče, zraven je še plastenka vode. Wifija ni (kdo to še rabi ob brezplačnem gostovanju in ob večjih količinah prenosa!?), štekdose za štrom delujoče, prav tako delujejo bralne lučke. Francosko osebje na vlaku pa nadvse prijazno in ustrežljivo. V vlakovni kompoziciji je tudi bife in vagon z mizami za tiste, ki še nebi šli spat, ali bi pojedli kakšen sendvič. Mislim da je vključen celo vagon s ponudbo za mladino (naj bi bila glasba do zgodnjih jutranjih ur). Sam tega vagona nisem obiskal, niti nisem slišal glasbe. Razgrajanja, oz. hrupa ni, da se nebi kdo ustrašil. Spat se gre ob 22h, lahko tudi že prej.

Kakorkoli tja do enih zjutraj se vlak vozi po Italiji in zaradi slabih tirnic malo buta, kar je lahko za koga moteče. Jaz sem sicer spal kot top, je pa moja partnerka malce potožila. Ob enih zjutraj vlak prestopi mejo zahodno od Torina in vožnja se v Franciji povsem umiri. Bolj občutljivi imate potem na voljo udobnih 8 ur, da si odpočijete. Ob mojih 180 centimetrih sem se na ležalniku normalno stegnil, tako da je postelja dovolj dolga. Pripročam samo, da v primeru zakupa ležalnika ne vzamete čisto spodnje postelje tronadstropnega pograda zaradi nekoliko bolj omejene širine postelje (zaradi naslonjala sedeža ki se nerodno zloži) kot je to v srednjem ali najvišjem nadstropju pograda.

Prihod v Pariz je načrtovan od 09:37 na Gare de Lyon od koder ste lahko z 20 minutno hojo v Notre Damski cerkvi, ali v Luksemburških vrtov, ali v Panteonu, ali pa v predavalnici znamenite Sorbonske Pariške univerze, če ste študent in se vam predavanja začnejo ob 10h :D .

Skratka priporočam, če si želite obiska Pariza za majhen denar, ter kar je bistveno, da ste ob prihodu spočiti in boste tako lahko takoj začeli z ogledi. Za razliko od agencij kjer prideš iz avtobusa ves skrivljen #-o .

Nazaj grem "kot gopod" s TGVjem do Münchna in nato z EN do Ljubljane. Kako bo, sporočim.

Ps. v Parizu so izjemno popularni električni skiroji, ki so že skoraj povsem izpodrinili kolesa. Morda za razmislit da ga naslednjič vzamem ali vzamete na podobno potovanje.

Do Mester sem se spet pripeljal s Flixbusom. Iz Ljubljane Italijanski flixbus (relacija Budimpešta - Torino) štarta ob 13:30 uri kar je ravno dovolj, da ga ujameš, če ti pustijo da zključiš z delom v petek malo prej, ob 13:00 uri :). Ob načrtovanem prihodu v Mestre imaš potem 2 uri varnostne rezerve, če bi se zgodil na cesti kakšen zastoj ali okvara. Ne priporočam pa, da vzamete nekoliko zgodnejši Flixbus do Mester, hrvaškega prevoznika. Ta namreč prečka Hrvaško Slovensko Schengensko mejo, kjer pa se zaradi gužve kaj hitro lahko pojavi zamuda. Da nebi potem grizli nohtov ali boste ujeli vlak ali ne.

Lp :thumbupr
Zadnjič spremenil suha, dne 26.02.2019, 1:41, skupaj popravljeno 1 krat.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 396
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a suha » 26.02.2019, 1:32

andre85 napisal/-a:Lokomore,ki je bil prevoznik na tej Liniji Lörrach Hamburg je šel v stečajna nebesa zdaj poskuša drug prevoznik srečo na tej progi. Bi te pa popravil glede ene stvari Baden Württemberg Ticket te stane 24eurov in z njim se cel dan lahko voziš z RE, ReX sbahni ter avtobusi po celem BW


Evo Flixtrain me je koštal točno 23,99 €, sem šel gledat karto Cenej kot Baden - Württemberg karta za en cent. Mal štosa mora bit. :wink:

Prav to celodnevno karto sem v Badem-Württembergu nekoč probal in obstaja samo ena možnost da prideš v enem dnevu iz Mannheima v Basel (karta velja tudi za Basel, ki je v Švici) in nazaj, ter da se v Baslu še ustaviš za 3, 4 urce. Samo če zgrešiš eno povezavo si pečen. Karta pa velja še nekaj ur čez polnoč tako da je treba vzet res tisti prvi možni vlak iz Mannheima, ki ga s to karto lahko (nekaj čez 9to zjutraj). Mannheim je na drugi strani dežele kot Basel in se potem nazaj pripeljat nekaj čez polnoč naslednji dan z zadnjim ekspresnim regionalcem (REX). To pišem zato ker v Nemčiji obstaja tudi celodnevna karta za Nemčijo, samo jo je pomoje nemogoče izokristit za potovanje čez Nemčijo, če gre že čez eno deželo na knap.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 267
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 26.02.2019, 9:31

Quer durch das Land Ticket misliš ta stane 44e. Se pa bolj splača schönes Wochenende Ticket za isti denar in velja cel vikend. No EN iz Munchena, če smo pri tem mogoče boš imel srečo in bo spet isti hrvaški spremljevalec.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1568
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 27.02.2019, 10:42

@suha,
najprej lepa hvala, da si z nami delil svoja doživetja. Nekaj malega ti pa moram vseeno pokomentirat.

suha napisal/-a:Res je, ni bilo posebnega kondukterja za Flixtrain. Namreč za Flixtrain Lörrach - Hamburg za razliko od ostalih Flixtrainovih relacij velja posebni režim kjer Flixtrainov vagon samo pripnejo že obstoječemu potniškemu vlaku, ki ga upravlja drug zasebnik. Karte štemplja potem njihov kondukter, ki je precej skop z informacijami. Tudi Wifija ni bilo na vlaku, v kupeju pa je delala tudi samo ena delujoča vtičnica za štrom. Ampak hej nekaj podobnega boste našli na hrvaških Vinčkovih Flixbusih ki vozijo čez Slovenijo. Se noben ne sekira preveč dokler je poceni. Tu bi moralo biti podobno.


Vlak Lörrach - Hamburg, kot si že rekel, ni Flixtrain v pravem pomenu besede. Dejansko gre za kooperacijo. Flixbus namreč tako kot na cesti tudi na tirih ni prevoznik (EVU), temveč le prodajalec kart, zanj vozijo podizvajalci. Na liniji Stuttgart - Berlin je to Locomore oz. Leo Express Deutschland, na progi Hamburg - Köln (bivši HKX) pa znani nürnberški specialist za posebne vlake Bahn Touristik Express (BTE), ki je to linijo opravljal še pred vstopom Flix-a.
BTE je takoj po likvidaciji družbe DB Autozug prevzel najbolj popularno linijo agencijskih avtovlakov v Nemčiji, med Hamburgom in Lörrachom, ki jo zdaj prodaja pod blagovno znamko BTE Autoreisezug. Ob vstopu v sodelovanje s Flixom pa sta se obe strani dogovorili, da BTE odstopi en ležalni vagon na svojem avtovlaku družbi Flixtrain, za potnike brez avtomobilov. Tako so Flixtrainovi potniki zgolj gostje na vlaku drugega prevoznika. Vpeljal se je tudi postanek v Freiburgu, da potnikom ni treba potovati do terminala v Lörrachu.

suha napisal/-a:Kakorkoli tudi mi smo štartali z zamudo. Tam do Freiburga, kjer je tudi vstopilo večino Flixovih potnikov se jo je zagotovo nabralo za uro in pol, potem pa sem na ležalniku sladko zaspal.... in se zjutraj v Hamburgu presnečeno zbudil ob spoznanju, da smo imeli ob prihodu le 10-15 minutno zamudo. Eventuelno pa se lahko na Nemški oz. celo Evropski urad tudi v Slovenščini odda prijavo za kršitev voznega reda, ki ji bo po vsej verjetnosti ugodeno, saj za Nemčijo, pa tudi že za celotno EU veljajo kar strogi pravilniki glede vlakov in zamud (višje zahteve od avtobusov kjer avtobusarja kaznujejo le za prepozen odhod iz postaje ne pa za prepozen prihod na postajo, kar je milorečeno idiotsko).


Vsak, ki je že potoval z agencijskim avtovlakom (naj si bo to BTE, nekdanji DB Autozug ali pa MSM Urlaubs Express), ve, da so to vlaki "brez voznega reda". Potniki vedo samo uro odhoda in prihoda, vse ostalo je zapisano samo v službenem voznem redu. Tako da nekje zamujaš 2 uri, a si na cilju vseeno celo predčasen. Ob moji zadnji vožnji 2012 smo iz Berlina štartali več kot uro kasneje, ker se je zavleklo nakladanje avtomobilov, a smo v Trst prispeli točno. Flixtrainovi potniki pa morajo pač vzeti v zakup, da so zgolj gostje na nekem drugem vlaku.
Je pa tudi ura odhoda iz Lörracha zelo relativna. Verjetno si opazil, da je uradni odhod takrat, ko mašina zvleče vagone s terminala na glavno progo. Sledi še obračanje lokomotive na drugi konec, čakanje na prosto pot itd. Skratka to so užitki vožnje z avtovlakom.

suha napisal/-a:Pa še pozitivne stvari ki so se meni zdele bistveno pomemnejše od Wifija, vtičnic in prisotnosti Flixbusove osebe (ki je tam ponavadi samo za to, da ti stehta prtljago in zakasira prekoračeno težo :twisted: ). V kupeju je 5 ležalnikov namesto običajnih 6. Ležalniki so širši od običajnih ležalnikov na EN vlakih na katerih sem dosedaj potoval, tako da gre skoraj že za spalnik. .


No no, ravno spalnik pa še ne. Še posebej ko pomislim, katere spalnike ima BTE ARZ.
Ležalniki so bivši od DB NachtZug /CityNightLine, njihove korenine pa segajo še v čase, ko so vozili v nočnih vlakih od Dortmunda vse do Aten. Temu primerno so grajeni tako, da ponujajo enako udobje tako v dnevnem kot v nočnem položaju. V tem se bistveno razlikujejo od ležalnikov ÖBB, HŽ in ostalih.
Tale verzija s samo 5 ležišči v kabini je bila predelana posebej za potrebe DB AutoZug. Tudi tej vlaki so bili na poti po 20 ur, na primer od Hamburga do Livorna v Italiji ali Narbonna v Franciji, zato so bili takšni ležalniki idealni za te povezave. Kje so časi... Nam "avtovlak nostalgikom" ostane le še želja, da bi MSM Urlaubs Express s časom prevzel vse nekdanje DB Autozug linije.

Pa še en popravek k tvojemu drugemu postu. Thello ni in nikoli ni bil nizkocenovni vlak. Gre zgolj za kooperacijo med Trenitalio in francosko Arrivo, ki je prevzela vse dnevne vlake med Milanom in Azurno obalo ter nočni vlak med Benetkami in Parizom. Ki je daleč od nizkocenovnega, saj gre za kar zelo kvaliteten nočni vlak. Napake in nedoslednosti pa se dogajajo tudi pri Nightjetu, Caledonian Sleeper-ju in ostalih.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.02.2019, 16:56

TGV Lyria napisal/-a:
Pa še en popravek k tvojemu drugemu postu. Thello ni in nikoli ni bil nizkocenovni vlak. Gre zgolj za kooperacijo med Trenitalio in francosko Arrivo, ki je prevzela vse dnevne vlake med Milanom in Azurno obalo ter nočni vlak med Benetkami in Parizom.


Thello je samo še Ferrovie dello Stato Italiane. Francozov ni več. In težnja po ukinitvi je velika. 656 in 444 gredo kmalu izven prometa, Freccia v Pariz...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 267
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 27.02.2019, 20:01

Ena zanimivost. Prijatelj, ki dela pri Flixbusu na Münchenski avtobusni pravi,da imajo upad potnikov preko 40% Glede na to,da je MH Zob glavni hub in glede na to,da je do sedeža podjetja dobrih 500m velika panika na upravi. Pravi,da so se ljudje po začetku migrantske krize začeli izogibati Flixa
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.02.2019, 10:51

andre85 napisal/-a:Ena zanimivost. Prijatelj, ki dela pri Flixbusu na Münchenski avtobusni pravi,da imajo upad potnikov preko 40% Glede na to,da je MH Zob glavni hub in glede na to,da je do sedeža podjetja dobrih 500m velika panika na upravi. Pravi,da so se ljudje po začetku migrantske krize začeli izogibati Flixa


No, upad verjetno ni na celotnem področju. Verjetno samo na nemškem? Nekaj časa nazaj je bilo, da je Flixbus ignoriral potnike ni hotel poravnati stroške hotela, ker ni bilo avtobusa. Ker pač dva Švicarja nista bila "fiju-fiju", sta Flixbus prijavila in so potem končno povrnili stroške. Takšnih zgodbic je polno. Na Flixtrainu pa je še huje. Osebje se menja, kot gate, ker je izgorelo, vse je prepoceni, zato bežijo. Prikrivanje teh težav, pa se vidi v medijih, kjer Flix dviguje prah, ker so vedno oškodovanci, ker jim logo DB na postaji odvzema potnike, ker ne morejo na VDE, čeprav ne dosegajo osnovnih stndardov, ker so diskriminirani, ker kupijo najcenejšo traso, potem pa pričakujejo, da bodo prednostno uvozili, pred tistim, ki plača višjo klaso prevoznine...Igra se na umazane karte, ker se ve, da je DB na zelo slabem glasu. Ker pa v Nemčiji kronično primankuje strojevodij, zna biti, da bo čez nekaj časa prisiljen odpovedati vlake, ker mladi ne želijo delati za drobiž. Dokler imata BTE in UEF še osebje, bo še vozil...potem pa vprašanje, kdo bo podizvajalec. Ker Flix je samo platforma, z prevozom nima nič.

Še mali OT E 402a Italijanov se poslavlja. Vse gredo v predelavo v 401.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 267
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 28.02.2019, 11:20

Nemčija Francija Švica ta del je hud upad in tudi glavnina prihodkov je od tukaj. Se pa podizvajalci menjujejo kot gate. Cena prevoženega km,ki jo zdaj plačajte Flixbus je med 67 in 97 centi po km kar je zelo slabo. Še ena stvar za nazaj nekoč je nekdo tukaj bluzil o tem,da gre 6 avtobusev( Flixbus) za Split iz Ljubljane. Direktna sta samo dva vse ostalo so presedanja npr Zg ali pa Rijeka

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov