Re: Flixtrain - Flixbus
Objavljeno: 25.02.2019, 22:02
Flixbusova dodatna ponudba adrenalina.
https://www.bh-index.info/prava-drama-u ... la-panika/
https://www.bh-index.info/prava-drama-u ... la-panika/
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Evo Flixtrain me je koštal točno 23,99 €, sem šel gledat karto Cenej kot Baden - Württemberg karta za en cent. Mal štosa mora bit.andre85 napisal/-a:Lokomore,ki je bil prevoznik na tej Liniji Lörrach Hamburg je šel v stečajna nebesa zdaj poskuša drug prevoznik srečo na tej progi. Bi te pa popravil glede ene stvari Baden Württemberg Ticket te stane 24eurov in z njim se cel dan lahko voziš z RE, ReX sbahni ter avtobusi po celem BW
Vlak Lörrach - Hamburg, kot si že rekel, ni Flixtrain v pravem pomenu besede. Dejansko gre za kooperacijo. Flixbus namreč tako kot na cesti tudi na tirih ni prevoznik (EVU), temveč le prodajalec kart, zanj vozijo podizvajalci. Na liniji Stuttgart - Berlin je to Locomore oz. Leo Express Deutschland, na progi Hamburg - Köln (bivši HKX) pa znani nürnberški specialist za posebne vlake Bahn Touristik Express (BTE), ki je to linijo opravljal še pred vstopom Flix-a.suha napisal/-a: Res je, ni bilo posebnega kondukterja za Flixtrain. Namreč za Flixtrain Lörrach - Hamburg za razliko od ostalih Flixtrainovih relacij velja posebni režim kjer Flixtrainov vagon samo pripnejo že obstoječemu potniškemu vlaku, ki ga upravlja drug zasebnik. Karte štemplja potem njihov kondukter, ki je precej skop z informacijami. Tudi Wifija ni bilo na vlaku, v kupeju pa je delala tudi samo ena delujoča vtičnica za štrom. Ampak hej nekaj podobnega boste našli na hrvaških Vinčkovih Flixbusih ki vozijo čez Slovenijo. Se noben ne sekira preveč dokler je poceni. Tu bi moralo biti podobno.
Vsak, ki je že potoval z agencijskim avtovlakom (naj si bo to BTE, nekdanji DB Autozug ali pa MSM Urlaubs Express), ve, da so to vlaki "brez voznega reda". Potniki vedo samo uro odhoda in prihoda, vse ostalo je zapisano samo v službenem voznem redu. Tako da nekje zamujaš 2 uri, a si na cilju vseeno celo predčasen. Ob moji zadnji vožnji 2012 smo iz Berlina štartali več kot uro kasneje, ker se je zavleklo nakladanje avtomobilov, a smo v Trst prispeli točno. Flixtrainovi potniki pa morajo pač vzeti v zakup, da so zgolj gostje na nekem drugem vlaku.suha napisal/-a: Kakorkoli tudi mi smo štartali z zamudo. Tam do Freiburga, kjer je tudi vstopilo večino Flixovih potnikov se jo je zagotovo nabralo za uro in pol, potem pa sem na ležalniku sladko zaspal.... in se zjutraj v Hamburgu presnečeno zbudil ob spoznanju, da smo imeli ob prihodu le 10-15 minutno zamudo. Eventuelno pa se lahko na Nemški oz. celo Evropski urad tudi v Slovenščini odda prijavo za kršitev voznega reda, ki ji bo po vsej verjetnosti ugodeno, saj za Nemčijo, pa tudi že za celotno EU veljajo kar strogi pravilniki glede vlakov in zamud (višje zahteve od avtobusov kjer avtobusarja kaznujejo le za prepozen odhod iz postaje ne pa za prepozen prihod na postajo, kar je milorečeno idiotsko).
No no, ravno spalnik pa še ne. Še posebej ko pomislim, katere spalnike ima BTE ARZ.suha napisal/-a: Pa še pozitivne stvari ki so se meni zdele bistveno pomemnejše od Wifija, vtičnic in prisotnosti Flixbusove osebe (ki je tam ponavadi samo za to, da ti stehta prtljago in zakasira prekoračeno težo ). V kupeju je 5 ležalnikov namesto običajnih 6. Ležalniki so širši od običajnih ležalnikov na EN vlakih na katerih sem dosedaj potoval, tako da gre skoraj že za spalnik. .
Thello je samo še Ferrovie dello Stato Italiane. Francozov ni več. In težnja po ukinitvi je velika. 656 in 444 gredo kmalu izven prometa, Freccia v Pariz...TGV Lyria napisal/-a:
Pa še en popravek k tvojemu drugemu postu. Thello ni in nikoli ni bil nizkocenovni vlak. Gre zgolj za kooperacijo med Trenitalio in francosko Arrivo, ki je prevzela vse dnevne vlake med Milanom in Azurno obalo ter nočni vlak med Benetkami in Parizom.
No, upad verjetno ni na celotnem področju. Verjetno samo na nemškem? Nekaj časa nazaj je bilo, da je Flixbus ignoriral potnike ni hotel poravnati stroške hotela, ker ni bilo avtobusa. Ker pač dva Švicarja nista bila "fiju-fiju", sta Flixbus prijavila in so potem končno povrnili stroške. Takšnih zgodbic je polno. Na Flixtrainu pa je še huje. Osebje se menja, kot gate, ker je izgorelo, vse je prepoceni, zato bežijo. Prikrivanje teh težav, pa se vidi v medijih, kjer Flix dviguje prah, ker so vedno oškodovanci, ker jim logo DB na postaji odvzema potnike, ker ne morejo na VDE, čeprav ne dosegajo osnovnih stndardov, ker so diskriminirani, ker kupijo najcenejšo traso, potem pa pričakujejo, da bodo prednostno uvozili, pred tistim, ki plača višjo klaso prevoznine...Igra se na umazane karte, ker se ve, da je DB na zelo slabem glasu. Ker pa v Nemčiji kronično primankuje strojevodij, zna biti, da bo čez nekaj časa prisiljen odpovedati vlake, ker mladi ne želijo delati za drobiž. Dokler imata BTE in UEF še osebje, bo še vozil...potem pa vprašanje, kdo bo podizvajalec. Ker Flix je samo platforma, z prevozom nima nič.andre85 napisal/-a:Ena zanimivost. Prijatelj, ki dela pri Flixbusu na Münchenski avtobusni pravi,da imajo upad potnikov preko 40% Glede na to,da je MH Zob glavni hub in glede na to,da je do sedeža podjetja dobrih 500m velika panika na upravi. Pravi,da so se ljudje po začetku migrantske krize začeli izogibati Flixa