Glede na to, da se Flixtrain v Nemčiji ni pokazal v čisto nič boljši luči, kot DB (zamude...), se le ta želi razširiti v Francijo. Več virov poroča (
če zna kdo francosko), da želi registrirati pet linij od leta 2021 naprej. In sicer:
* Paris Nord-Brüssel Nord ( Saint-Quentin)
* Paris Bercy-Lyon Perrache (Dijon, Chalon-sur-Saône, Mâcon)
* Paris Bercy-Nice (nočni vlak;Avignon Centre, Arles, Miramas, Vitrolles, Marseille-Blancarde, Toulon, St Raphael-Valescure, Cannes, Antibes)
* Paris Bercy-Toulouse ( Les Aubrais-Orléans, Vierzon, Châteauroux, Limoges-Bénédictins, Brive-la-Gaillarde, Cahors, Montauban Ville-Bourbon)
* Paris Austerlitz-Bordeaux (Les Aubrais-Orléans; Blois; Saint-Pierre-des-Corps; Poitiers; Angoulême)
V oklepaju so postanki. Seveda ne bo vozil po LGV progah, ampak po "stari" trasi. Cene bodo "flixprice", vendar mu SNCF ne bo ostal dolžan, saj ima v ponudbi dva low cost TGV vlaka. In sicer Ouigo, ki je celo cenejši od flixbusa! in IZY, ki pa je TGV na relaciji Paris-Bruselj. Za ostale potnike (poslovneži...) pa bosta poskrbela klasični TGV in Freccia 1000. Tudi klasični voyeur SNCF vlaki z ceno ne pretiravajo. Že od 51 € Paris-Toulouse za prvi razred in ni fiksna.
Po optimizmu Flixa bi vozil med Parizom in Brusljem 7x na dan, Paris-Lyon 5x na dan, odvisno od povpraševanja. Če bo dobil podizvajalca, bomo pa še videli, namreč....Francozi imajo v genih, da edino pravo je samo domače.
Vozni park pa se predvideva BB36000 ali ekvivalent, čeprav Siemens načrtuje osvežitev Vectrona (nič še ne bo z novim modelom
) in homologacijo za Belgijo in Francijo v letu 2020 ali 2021. Največja neznanka so vagoni, podatek je le o kapaciteti od 500 do 1000, odvisna pa bo od povpraševanja.