mkx napisal/-a:preglednik napisal/-a:Hercules je pač mišljena kot univerzalna lokomotiva, ...
Tudi Hercules je univerzalna lokomotiva, ampak dizelka. Vse, kar si napisal, so lastnosti Taurusa.
Pardon, sem mislil Taurus...
mkx napisal/-a:preglednik napisal/-a:Hercules je pač mišljena kot univerzalna lokomotiva, ...
Tudi Hercules je univerzalna lokomotiva, ampak dizelka. Vse, kar si napisal, so lastnosti Taurusa.
Ljubitelj napisal/-a:Kar pa se tiče voženj čez mejo. Tega je bilo veliko in še več ga bo. Kdo je prevoznik niti ni pomembno. Rentanje ali sodelovanje (nič posebnega čez mejo) tudi za samo en vlak je lahko donosen posel. Ampak, ker imajo SŽ varnostno spričevalo za Avstrijo in Hrvaško, ga izkoriščajo.
In če ima SŽ varnostna spričevala, zakaj potem ne vozijo v svoji režiji? (Opomba: Razen če je slučajno katerih od tovorov na slikicah generiran v Sloveniji
LPL
Ljubitelj napisal/-a:Ali lahko napišeš, za katero ameriško železniško firmo gre?
Severnoameriška, toliko za sedaj, ni pa BSFN, kot sem zmotno napisal nekaj postov naprej.
Bi rad videl, da napišeš konkretno ime firme. Vsaj pri številu zaposlenih ni čisto vseeno ali je firma zgolj (in samo) prevoznik ali pa ima opravka še s čim drugim (recimo vodenje prometa ali vzdrževanje infrastrukture ali kaj podobnega kar ne prinaša nekih velikih zaslužkov je pa delovno intenzivno).
Malo razmišljanja: če v USA en strojevodja vozi 10x več tovora in efektivno dela 2x več časa (ampak z nižjimi hitrostmi v delovniku prevozi samo 50% več km) in torej opravi recimo 15-krat več NTKM kot slovenski strojevodja, se v SŽ potrebuje približno 3-krat manj strojevodij kot dotična firma. Pa recimo ene 2-krat manj premikačev.
Če torej US firma ne vzdržuje prog in je potem recimo "izvršilnih delavcev" 3/4 navedene številke, bi to pomenilo za SŽ približno 2500 izvršilnih delavcev, povezanih neposredno z opravljanjem prevozov. Nimam pojma, kolikšna je trenutno število takih delavcev v SŽ.
Če pa US firma opravlja tudi vzdrževanje prog, pa bi bilo treba primerjati neto število zaposlenih, ki se ukvarjajo s prometom. In potem delati primerjavo.
Po velikosti bi rekel, da gre za Canadian Pacific Railway. Imam prav?
Torej primerjamo Kanado s Slovenijo. Ok, Kanada ima primerljivo kilometrov prog, kot Nemčija. Ampak Nemčija ima več kot 300 operaterjev. Kanada pa...?Od tega samo CP ima v lasti polovico prog. Čez lužo sploh ne poznajo konkurence v takšnem smislu kot pri nas. Če bi jo, bi ~200 ntkm drastično padlo. Sploh pa v Kanadi ne poznajo vozlišč. Vse gre samo sever-jug, vzhod-zahod. Evropa pa? Beljak 4 smeri. Salzburg 5 smeri, München več kot 6 smeri in se posledično tovor porazdeli v vse smeri....Neumesne primerjave Amerike z Evropo, saj je poselitev in prepletenost železnice v Evropi popolnoma drugačna.
..ej, v Minhnu imajo 2 stadiona po 70 000 gledalcev, Ljubljančani pa ene usrane Stožice za 15 000....![]()
![]()
...in to po več kot desetih letih velikega županovanja...mečkači nesposobni.....za posr't...
Ljubitelj napisal/-a:In M ima okoli 1.5 M prebivalcev, ljubljana pa še 0.3 ne. .... Se že malo ,odmikamo od topike.
LPL
Ljubitelj napisal/-a:
In M ima okoli 1.5 M prebivalcev, ljubljana pa še 0.3 ne. .... Se že malo ,odmikamo od topike.
LPL
...točno tako, @ljubitelj.........in zato je primerjava Münchna (kaj vse ima) z Ljubljano (česa nima) ravno tako butasto kot primerjava neke transameriške železnice, Malmbahna, itd s SŽ...
....štekaš...?..
....in prihodnost železnice v Evropi je dosti bolj odvisna od politike kot od stroke........
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov