Stran 5 od 10

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 24.07.2018, 7:57
Napisal/-a mkx
Problem razdrobljenega železniškega prevoza je, tako kot še marsikaj drugega v EU, političen. In pri tem nobeno poenotenje strokovnjakov nekega področja ne bo pomagalo prav nič.

Enoten ekonomski prostor je več ali manj floskula, saj funkcionaira le v nekaterih segmentih. EU kot skupen političen prostor pa nikoli ni zaživela. In ravno to manjka da bi železnice zadihale ... hitro poenotenje (predvsem) varnostnih standardov, ki bi po hitri implementaciji pravzaprav resnično omogočila interoperabilnost in s tem možnost delvoanja posameznih železniških družb v celotni Evropi, žal ni mogoče. Je pa že tako, da ima železniški promet veliko prednost predvsem pri prevozih na daljše razdalje (in po možnosti večje količine tovora na isti trasi).

Bistvena razlika, ki bije v oči (in po mojem mnenju naredi resnično ralziko med CPR in skoraj katerokoli evropsko železniško firmo), je povprečna prepeljana razdalja vlaka, ki je v primeru CPR skoraj pol Evrope. Za SŽ praktično nepredstavljivo, večje firme v večjih državah (RENFE, SNCF, DB) bi morda lahko prišle do podobnih številk.

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 24.07.2018, 10:18
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a:
Holding, jaz se evropskih danosti prekleto dobro zavedam, izgleda, da se pa merodajni ne zavedajo, da železniškem tovornemu prometu kopljejo grob. Kar poglej delež železnice v prepeljanem tovoru v Evropi in v S. Ameriki.
The trucking industry is the lifeblood of the U.S. economy. Over 70% of all the freight tonnage moved in the U.S. goes on trucks. Without the industry and our truck drivers, the economy would come to a standstill. To move 10.5 billion tons of freight annually requires over 3.4 million heavy-duty Class 8 trucks and over 3.5 million truck drivers. It also takes over 38 billion gallons of diesel fuel to move all of that freight. Simply – without trucks, America stops


Trucks move roughly 71% of the nation's freight by weight. That is just one of many statistics calculated and tracked by American Trucking Associations' professional staff that you can learn about here.

Revenue:
$738.9 billion in gross freight revenues (primary shipments only) from trucking, representing 81.5% of the nation’s freight bill in 2016.

Tonnage:
10.55 billion tons of freight (primary shipments only) transported by trucks in 2016, representing 70.9% of total domestic tonnage shipped.
Nič drugače, kot v Evropi. Logično, visoko razvit cestni križ, več prometa na cestah. Železnica v Evropi? Malo na dizel, malo na elektro, Železnica same takse za Co2, za OVE, omejitve hrupa draženje uporabnin, cestnina za tovornjake pa navzdol, da preživijo krizo, trošarine povrnjene, subvencije: samo Nemčija daje milijarde subvencij tovornjakom, železnici pa prst v **t, še 750 metrov ne moreš doseči, pol se pa režiš, ko prebereš pluse pri C-AKv, da bodo vlaki daljši in težji in prebiranje pisem prometnemu ministru naj začnejo subvencionirati menjavo spenjače. Da dol padeš, kako veliko ljudi nima pojma o realnosti na železnici, da težjih vlakov ne moreš uvesti, ker preden bi povečal osno obremenitev na vseh pomembnih progah, bi trajalo 100+ let, povečati v dolžino pa še manj, saj so koristne dolžine po večini Evrope krajše kot 700 metrov. Pa, če mi zameriš ali ne, tudi ti si tukaj zraven...

Tisti linki, par strani pa tako za tebe niso pomembni. Železnica čez lužo stagnira, tako ali drugače, pa, če se sprijazneš ali ne...Pa vem, da se ne boš in boš trmasto ponavljal eno in isto, tako kot Malmbanan in primerjava z rudo iz Kopra (kako se sploh primerja rudnik s samo eno izmed dobavnih poti v Linz?), čeprav ti ni jasno, da je za VoestAlpine pomemben vir surovin Ukrajina, ker je tista ruda najbolj bogata z železom. 65%. Še čudni so tile v Linzu, da so dali prošnjo na SŽ, za dodatni vlak rude, ne pa obtežitev obstoječih...
K pisanju me je pa spodbudilo navdušenje nekaterih nad razvijanjem nove spenjače v Švici, povsem nekompatibilne tako z obstoječo vijačno, kot tudi z variantami SA3 in kar se predstavlja kot novi napredek železnic, beri v izolaciji od ostalega sveta, v tem primeru železniško razvite Evrazije, ki se sicer konča s širokotirnimi progami na Pojskem, Slovaškem, menda jo grade tudi proti Dunaju......
..
Haha. Jao @Ljubitelj. Tole zadnje je pa tako zabavno brati. Še bolj biti odvisen od Rusije in Turčije. :D A ni že dovolj plinska odvisnost. Ajej, širši pogled prosim. Še dobro, da ne predlagaš, da bi vse drote dali dol in šli na 100 % odvisni energent. Morje je mednarodno, tam ni izsiljevanja. Očitno je samo @holding skapiral s politiko, ti pač ne...

In ne vem, kje vidiš moje navdušenje? Če bo kdo kaj naredil, bodo to Švicarji in Avstrijci. Od SPD-ja v Nemčiji ne pričakuj kaj, da bodo ukrenili. Italijani so pa sklenili pakt s Švicarji, kar je bil povod odprtja teme, ampak si pač dodal svoje začimbe v tej temi. In sedaj je tema, taka kot je. Neužitna mineštra
Buon appetito.

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 10.10.2018, 8:56
Napisal/-a Re 4/4
http://www.europarl.europa.eu/news/de/p ... -across-eu

Obetajo se spremembe v potniškem prometu na železnicah EU-ja:
-večje odškodnine v primeru zamud
-obvezen prostor za kolesa na vseh vlakih, brez izjem
-jasnejši prikaz informacij o pravicah potnikov, ki jih imajo na potovanju z vlakom
-obvezna pomoč gibalno omejenim osebam
....

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 10.10.2018, 19:09
Napisal/-a Matevz96
Re 4/4 napisal/-a:http://www.europarl.europa.eu/news/de/p ... -across-eu

Obetajo se spremembe v potniškem prometu na železnicah EU-ja:
-večje odškodnine v primeru zamud
-obvezen prostor za kolesa na vseh vlakih, brez izjem
-jasnejši prikaz informacij o pravicah potnikov, ki jih imajo na potovanju z vlakom
-obvezna pomoč gibalno omejenim osebam
....
Odškodnine bodo še vedno temeljile na absolutni zamudi, kar je po mojem mnenju neumnost prve klase. Sam se počutim enako oškodovanega če vlak na 30 minutnem potovanju zamuja 10 minut ali pa pri 180 minutnem 60 minut. Vendar v prvem primeru nisem upravičen do oškodnine, to bi lahko elegantno rešili z razredi zamud relativno na normalni vozni čas.

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 26.03.2019, 18:32
Napisal/-a Ljubitelj
V časopisu sem zasledil zanimivo novico ki kaže, česa so sposobni vse državni operaterji železnic. Gre za spor med Litvi in Latvijo, saj je latvijski operater omrežja Lietuvos Gelezinkeliai leta 2008 odstranil 19 km proge, da bi uporabniki vozili po daljšem obvozu. Po odločitvi Evropske komisije je bil LG kaznovan z 27,9M€ kazni in mora ponovno vzpostaviti povezavo.... Več na https://www.railwaygazette.com/news/inf ... atvia.html

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 29.03.2019, 13:52
Napisal/-a Matevz96
Matevz96 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:http://www.europarl.europa.eu/news/de/p ... -across-eu

Obetajo se spremembe v potniškem prometu na železnicah EU-ja:
-večje odškodnine v primeru zamud
-obvezen prostor za kolesa na vseh vlakih, brez izjem
-jasnejši prikaz informacij o pravicah potnikov, ki jih imajo na potovanju z vlakom
-obvezna pomoč gibalno omejenim osebam
....
Odškodnine bodo še vedno temeljile na absolutni zamudi, kar je po mojem mnenju neumnost prve klase. Sam se počutim enako oškodovanega če vlak na 30 minutnem potovanju zamuja 10 minut ali pa pri 180 minutnem 60 minut. Vendar v prvem primeru nisem upravičen do oškodnine, to bi lahko elegantno rešili z razredi zamud relativno na normalni vozni čas.
Pri 30 minutnem potovanju je meni 10 minut osebno hujša zamuda kot pri 180 minutnem 60 minut. V primeru kratkih poti namreč ne planiraš neke "rezerve" v urniku kot je to normalno pri daljših poteh.

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 29.03.2019, 16:36
Napisal/-a Tin€
Če se že smeti, bom pa še jaz dal svoj prispevek. Spadam namreč v tisto kategorijo ljudi, katerim zamujanje pomeni nekaj nedopustnega, sploh ob dejstvu, da na ta račun "trpijo" drugi ljudje in zato podpiram točne odhode. A niso le ti določeni z nekim namenom?

Sem pa v svojih potepanjih po svetu doživel že marsikaj. Dve dogodivščini iz Munchna; z Lisinskim smo se vračali v Slovenijo, le ta pa ni odpeljal po voznem redu, minilo je dobre pol ure, da je prispel ICE iz Hamburga, počakali smo še nekaj minut in nato končno odhod. Pri drugem takem dogodku pa sem imel jaz prste vmes, iz Nurenberga smo se vračali v Slovenijo, V Munchnu je bilo potrebno prestopiti na 213, po uri se je videlo da bo le ta prej odpeljala kot bo naš ICE prispel v Munchen, ker imam dolg jezik, sem pravočasno obvestil naše vlakospremno osebje, da bo naša veza "ušla". Po nekaj minutah me je prijazen uslužbenec DB-ja obvestil, da nas bo 213-ka počakala in da tokrat izjemoma ICE uvaža na tir poleg 213-ke, tako da bo prestop zelo enostaven. Kar nekaj potnikov v našem vagonu je bilo namenjenih ravno tako na 213-ko in so mi bili zelo hvaležni.

No pa še ena avtobusarska, bili smo na novoletnem potepanju po Budimpešti (gratis). Po prav vsakem postanku je bilo rečeno čez koliko časa je odhod in ne boste verjeli, štiri gospe so vedno zamujale in to kar krepko tudi do pol ure. Prekipelo mi je in po zadnjem njihovem zamujanju sem vstal, javno negodoval in predlagal da kdor v bodoče zamudi plača pijačo za ves avtobus. Večina je bila za in ne boste verjeli te štiri gospe so bile pri naslednjem odhodu že pet minut prej na avtobusu.

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 30.03.2019, 7:56
Napisal/-a andre85
Tin€ napisal/-a:Če se že smeti, bom pa še jaz dal svoj prispevek. Spadam namreč v tisto kategorijo ljudi, katerim zamujanje pomeni nekaj nedopustnega, sploh ob dejstvu, da na ta račun "trpijo" drugi ljudje in zato podpiram točne odhode. A niso le ti določeni z nekim namenom?

Sem pa v svojih potepanjih po svetu doživel že marsikaj. Dve dogodivščini iz Munchna; z Lisinskim smo se vračali v Slovenijo, le ta pa ni odpeljal po voznem redu, minilo je dobre pol ure, da je prispel ICE iz Hamburga, počakali smo še nekaj minut in nato končno odhod. Pri drugem takem dogodku pa sem imel jaz prste vmes, iz Nurenberga smo se vračali v Slovenijo, V Munchnu je bilo potrebno prestopiti na 213, po uri se je videlo da bo le ta prej odpeljala kot bo naš ICE prispel v Munchen, ker imam dolg jezik, sem pravočasno obvestil naše vlakospremno osebje, da bo naša veza "ušla". Po nekaj minutah me je prijazen uslužbenec DB-ja obvestil, da nas bo 213-ka počakala in da tokrat izjemoma ICE uvaža na tir poleg 213-ke, tako da bo prestop zelo enostaven. Kar nekaj potnikov v našem vagonu je bilo namenjenih ravno tako na 213-ko in so mi bili zelo hvaležni.

No pa še ena avtobusarska, bili smo na novoletnem potepanju po Budimpešti (gratis). Po prav vsakem postanku je bilo rečeno čez koliko časa je odhod in ne boste verjeli, štiri gospe so vedno zamujale in to kar krepko tudi do pol ure. Prekipelo mi je in po zadnjem njihovem zamujanju sem vstal, javno negodoval in predlagal da kdor v bodoče zamudi plača pijačo za ves avtobus. Večina je bila za in ne boste verjeli te štiri gospe so bile pri naslednjem odhodu že pet minut prej na avtobusu.
No tega zdaj več ne boš doživel. Po novih ukazih te 213 več ne bi čakala ampak bi se te usmerilo na Infopoint kjer bi dobil potrdilo za 115. Prav tako Lisinski ne čaka več 40 minut v Münchenu so Avstrijci naredili kažim pomeni največ 5 minut čakanja

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 30.03.2019, 20:29
Napisal/-a Tin€
andre85 napisal/-a: No tega zdaj več ne boš doživel. Po novih ukazih te 213 več ne bi čakala ampak bi se te usmerilo na Infopoint kjer bi dobil potrdilo za 115. Prav tako Lisinski ne čaka več 40 minut v Münchenu so Avstrijci naredili kažim pomeni največ 5 minut čakanja
Hvala za informacijo, da se v morebitni podobni situaciji ne osramotim. Za 213-ko mi je logično da počakaš dve uri in greš na 115-ko. Lisinski pa ima odhod ob polpolnoči in potem ni devet ur ničesar več za Slo. Očitno so avstrice švicari naučili reda, saj so jim le ti lepo zavračali (ukinjali) vlake v kolikor so bili preveč zamujeni, saj veste v Švici vozni red nekaj velja in taktni promet se hitro lahko podre, če imaš zamudnika v trasi.

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 30.03.2019, 22:38
Napisal/-a andre85
Tin€ napisal/-a:
andre85 napisal/-a: No tega zdaj več ne boš doživel. Po novih ukazih te 213 več ne bi čakala ampak bi se te usmerilo na Infopoint kjer bi dobil potrdilo za 115. Prav tako Lisinski ne čaka več 40 minut v Münchenu so Avstrijci naredili kažim pomeni največ 5 minut čakanja
Hvala za informacijo, da se v morebitni podobni situaciji ne osramotim. Za 213-ko mi je logično da počakaš dve uri in greš na 115-ko. Lisinski pa ima odhod ob polpolnoči in potem ni devet ur ničesar več za Slo. Očitno so avstrice švicari naučili reda, saj so jim le ti lepo zavračali (ukinjali) vlake v kolikor so bili preveč zamujeni, saj veste v Švici vozni red nekaj velja in taktni promet se hitro lahko podre, če imaš zamudnika v trasi.
Še ena stvar ne gre zmeraj ob polnoči, v času gradbenih del gre med 21.30 in 22.10 tako,da v sezoni gradbenih del pazi.
Nightjet 40463 kjer so pripeti 3 vagoni za Lisinskega je v kompletni operativi Avstrijcev in ti so se naveličali izplačevati nadomestila za zamude,ki jih je povzročil DB

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 23.04.2020, 9:35
Napisal/-a Re 4/4
Če ne bo nepredvidenih zapletov, se bo teža žito vlakov, ki vozijo na Opčine (priviligirana točka za žito iz vzhodne Evrope) dvignila iz sedanjih 2200 ton, na 2500 ton. Na Opčinah bo omenjene vlake prevzel Rail Traction Company. Zaenkrat se teža dvigne samo za vlake, ki imajo cilj v severni Italiji. Kasneje verjetno tudi za tiste, ki gredo po Apeninih v Livorno.

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 23.04.2020, 10:54
Napisal/-a desiro
Re 4/4 napisal/-a:Če ne bo nepredvidenih zapletov, se bo teža žito vlakov, ki vozijo na Opčine (priviligirana točka za žito iz vzhodne Evrope) dvignila iz sedanjih 2200 ton, na 2500 ton. Na Opčinah bo omenjene vlake prevzel Rail Traction Company. Zaenkrat se teža dvigne samo za vlake, ki imajo cilj v severni Italiji. Kasneje verjetno tudi za tiste, ki gredo po Apeninih v Livorno.
To bo še zabavno, sploh v rosnem vremenu in nekaj vlaki na progi...napetost je že pri lažjih velik problem.

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 23.04.2020, 11:22
Napisal/-a preglednik
Bo pa obvoz po bohinjski progi!

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 23.07.2020, 21:19
Napisal/-a Re 4/4
Sedaj pa gre zares. Začenja se pilotni projekt, uvedba avtomatske spenjače v tovornem prometu, ki ga je pripravilo zvezno ministrstvo za promet in digitalno infrastrukturo v Nemčiji. Začetnemu projektu, ki ga vodi DB, se bodo pridružili še SBB Cargo in RCA, ter Ermewa, GATX in VTG. Demonstracija bo trajala do decembra 2022. In kaj se predvideva vse skupaj? V prvem koraku bo opremljenih 12 tovornih in vagonov za prevoz goriv s prototipom spenjače, štirih različnih proizvajalcev, ki bodo opravili tehnični preiskus, za določitev, katera vrsta bo ustrezna. V naslednji fazi pa bodo z izbrano vrsto spenjače sestavili tovorni vlak s 24 vagoni, ki bo opravili testno vožnjo po Evropi. Več o tem projektu pa malo kasneje.

Re: Prihodnost železnice v Evropi

Objavljeno: 14.08.2020, 10:50
Napisal/-a Re 4/4
Re 4/4 napisal/-a:Sedaj pa gre zares. Začenja se pilotni projekt, uvedba avtomatske spenjače v tovornem prometu, ki ga je pripravilo zvezno ministrstvo za promet in digitalno infrastrukturo v Nemčiji. Začetnemu projektu, ki ga vodi DB, se bodo pridružili še SBB Cargo in RCA, ter Ermewa, GATX in VTG. Demonstracija bo trajala do decembra 2022. In kaj se predvideva vse skupaj? V prvem koraku bo opremljenih 12 tovornih in vagonov za prevoz goriv s prototipom spenjače, štirih različnih proizvajalcev, ki bodo opravili tehnični preiskus, za določitev, katera vrsta bo ustrezna. V naslednji fazi pa bodo z izbrano vrsto spenjače sestavili tovorni vlak s 24 vagoni, ki bo opravili testno vožnjo po Evropi. Več o tem projektu pa malo kasneje.
Slika

Spenjača ima vgrajeno tudi podatkovno vodilo, ter cevi za zrak. V ta namen, bo tudi avstrijsko ministrstvo za promet za razvoj prispevalo 13 milijonov evrov.
desiro napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Če ne bo nepredvidenih zapletov, se bo teža žito vlakov, ki vozijo na Opčine (priviligirana točka za žito iz vzhodne Evrope) dvignila iz sedanjih 2200 ton, na 2500 ton. Na Opčinah bo omenjene vlake prevzel Rail Traction Company. Zaenkrat se teža dvigne samo za vlake, ki imajo cilj v severni Italiji. Kasneje verjetno tudi za tiste, ki gredo po Apeninih v Livorno.
To bo še zabavno, sploh v rosnem vremenu in nekaj vlaki na progi...napetost je že pri lažjih velik problem.
V sredo 12.8 je peljal prvi redni vlak. Na italijanski strani brez problemov.