DB hoče zaradi minusa,ki ga ima prodati Arrivo ter Schencker
DB hoče zaradi minusa,ki ga ima prodati Arrivo ter Schencker
DB je zaradi prevelikega birokracija aparata pridelala veliki minus. Država je sedaj postavila ultimat ali reorganizacija in spajanje ali pa prodaja določenih družb
Re: DB hoče zaradi minusa,ki ga ima prodati Arrivo ter Schencker
Star pregovor pravi: Kar seješ, to žanješ....
Prvi je začel sejati ravno veliki rešitelj SŽ-ja Mehdorn. V glavnem, kot je že @andre85 napisal...V Nemčiji imajo jasna finančna pravila in, ker je dolg DB-ja dosegel zakonski maksimum (20 milijard evrov), mora DB v reogarnizacijo. Govori se sicer o prodaji logistike (Schenker) in Arrive, vendar to še ni dokonočno oziroma to ne bo pripomoglo nikakršni spremembi. Pravi razlog je v tem, da je družba DB preveč zbirokratizirana (beri preveč ljudi v pisarnah) in zelo dobro korito za svetovalske pogodbe (pol milijarde v treh letih in naj bi sedaj zmanjšali na max 100 milijonov na leto), ter nerazumno varčevanje na napačnih mestih. Vso to varčevanje se kaže v tem, da je točnost vlakov slabša, kot za čase DDR-ja, samo vsak peti ICE je brez kakršne okvare, DB Cargo izgubil dodatni 10 % tržni delež, že desetletja je v minusu (tudi letos bo tako)....ampak država bo vrgla v to vrečo 32 milijard evrov za boljšo železniško družbo.
Prvi je začel sejati ravno veliki rešitelj SŽ-ja Mehdorn. V glavnem, kot je že @andre85 napisal...V Nemčiji imajo jasna finančna pravila in, ker je dolg DB-ja dosegel zakonski maksimum (20 milijard evrov), mora DB v reogarnizacijo. Govori se sicer o prodaji logistike (Schenker) in Arrive, vendar to še ni dokonočno oziroma to ne bo pripomoglo nikakršni spremembi. Pravi razlog je v tem, da je družba DB preveč zbirokratizirana (beri preveč ljudi v pisarnah) in zelo dobro korito za svetovalske pogodbe (pol milijarde v treh letih in naj bi sedaj zmanjšali na max 100 milijonov na leto), ter nerazumno varčevanje na napačnih mestih. Vso to varčevanje se kaže v tem, da je točnost vlakov slabša, kot za čase DDR-ja, samo vsak peti ICE je brez kakršne okvare, DB Cargo izgubil dodatni 10 % tržni delež, že desetletja je v minusu (tudi letos bo tako)....ampak država bo vrgla v to vrečo 32 milijard evrov za boljšo železniško družbo.
Re: DB hoče zaradi minusa,ki ga ima prodati Arrivo ter Schencker
Na primer likvidacija DB Autozug in City Night Line. Je bilo videt da gre vse narobe.Re 4/4 napisal/-a:Star pregovor pravi: Kar seješ, to žanješ....
... ter nerazumno varčevanje na napačnih mestih.
Re: DB hoče zaradi minusa,ki ga ima prodati Arrivo ter Schencker
Dejansko res. In poglej zdaj Oebb z z nightjetom so zmeraj polni.TGV Lyria napisal/-a:Na primer likvidacija DB Autozug in City Night Line. Je bilo videt da gre vse narobe.Re 4/4 napisal/-a:Star pregovor pravi: Kar seješ, to žanješ....
... ter nerazumno varčevanje na napačnih mestih.
Samo Arriva Balkan z sedežem v Ljubljani ima po pisarnah Slo,Hr, BiH,Srb preko 1500 ljudi in ne vem koliko direktorjev
Re: DB hoče zaradi minusa,ki ga ima prodati Arrivo ter Schencker
Nakup Autotransa je bila ena takšnih mimo investicij. Od 979 avtobusev ima avtotrans točno 10 svojih avtobusev. Vse drugo je lizing in to Buši stari po 20 let
Re: DB hoče zaradi minusa,ki ga ima prodati Arrivo ter Schencker
Po vsej verjetnosti bo italijanski transdev kupil arrivo