Lisinski je HŽ vlak in s štetjem naših vagonov nima kaj dosti zveze. Prav tako ne 414/415, čeprav ima ponavadi enega našega Beelm-a.Re 4/4 napisal/-a:Malo počakaj, ker vsako leto se nekaj ukinja. Lisinskemu spet grozi ukinitev. Verjetno ne bo vozil v času zapore, 414/415 pa samo še iz /do Zagreba, z vezo za Beograd (pa še ta vprašanje kako dolgo bo, HŽ in njihovo ukinjanje). Reka pa je samo sezonc. Pa to ni dokončno, ampak samo obrisi.TGV Lyria napisal/-a:. Pa preštej. 3-4x Pohorc + 6x Reka + 4-6x Citadella + 6x Sava + poletni Beograd, pa si hitro čez številko 20.
Hecno je, da si naštel 3 vagone za Reko in Citadello, ki ima 2 garnituri. Skupaj ti že to nese 9 vagonov od 12 klimašev, ki jih imamo. Rezerve pa skoraj nimaš ob popravilih, revizijah itd. pa Savo si pozabil. Pohorc kot garnitura bi bil malo prehud, glede na razdaljo ki jo vozi. In če predpostaviš da vsi neklimatizirani vagoni (razen Klodiča, Lisičke in morda WRl 101) odpadejo, si ostal brez vagonov že na polovici.Ljubitelj napisal/-a:
Za na Reko so več kot dovolj 3 vagoni. na razdalji 125 km pa res ne potrebuješ dveh garnitur za 2 para voženj. Citadella je tudi neverjetno velika 4-6 vagonov, recimo 3 vagoni, več jih še nisem videl. Torej kot vidiš neke silne potrebe ni. In 314/315 se da mirne duše nadomestiti z večsistemskimi garniturami, saj zato se kupujejo. Podobno ne vidim smisla v Pohorcu z vagoni....
Realno stanje pa je naslednje:
Reka je 482/483 sezonc, 480/481 ostaja čez celo leto, torej minimum 3 vagonov ostaja izven sezone, v sezoni pa 6. Namreč garnitura od 482 ni nikoli obračala na 483.
Za Citadello in Savo rabiš vsaj 2 garnituri. Citadella ima izven sezone 2 naša vagona, v sezoni pa 3. (Zato 4-6, ker sta 2 garnituri.) Pogosto je brez klimatiziranih, ker jih enostavno zmanjka. Poleg vsega naštetega so namreč tudi Mimare počasi zastarele (30 let!) in dotrajane ter se že pregovorno kvarijo.
314/315 dostavlja v Beljak in iz Beljaka vagone za Savo, torej je vključen v njen turnus. Sava je kar se naših vagonov tiče itak katastrofa. Ima pa vsaka garnitura po 3 naše, torej skupaj 6.
Pa tudi usoda Emone še ni jasna, le-ta pa je največja porabnica naših klimatiziranih vagonov. Pa tudi pri njej se kdaj zgodi, da dobi klasične Goše.
Skratka teh 27 klasičnih vagonov (20 novih + predelani TVTjevi, če odštejemo Mimare, razlog zgoraj) je skoraj minimum, brez tega resna železniška uprava ne more delovati.