DB v hudem minusu
DB v hudem minusu
https://m.bild.de/bild-plus/geld/wirtsc ... obile.html Računsko sodišče je trdo udarilo po DB. Enostavno preveč šefov in uporabnih odborov ter nepotrebni nakupi
Re: DB v hudem minusu
Lepo bi bilo, če bi se videlo katere cilje so v preteklosti zgrešili. Tako samo vemo da so zgrešili vse cilje (alle Zielle). Bom kar povedal, BILD ni ravnoreferenčni medij pri financah.https://m.bild.de/bild-plus/geld/wirtsc ... obile.html Računsko sodišče je trdo udarilo po DB. Enostavno preveč šefov in uporabnih odborov ter nepotrebni nakupi
Re: DB v hudem minusu
Vem,da ni samo tiskanih Süddeutsche Zeitung pa pa Tu se mi ne,da iti iskat tam isto piše. V glavnem kupovale in ustanavljale so se firme po dolgem in počez upravni odbori hčerinskih firm so si skakali v zelje. Zgrešeni projekti 21 ter ice 4 ter ICE TD nepreglednosti koncerna ter Fiasko v ZAE pa še več tega piše v Süddeutsche
Re: DB v hudem minusu
Ja @ljubitelj, kaj pa je cilj vsakega podjetja na trgu? Uspešno, čisto, dobičkonosno, zaupanja vredno, točno...
Vse se pač začelo, kot je @andre85 povedal, z brezglavim kupovanjem, z širjenjem birokracije in svetovalcev. Na drugi strani pa je ta isti koncern varčeval na terenu. Najprej so izgubili najdonosnejše subvencije, potem varčevanje pri cargu in regionalni družbi, kasneje še pri blagovni znamki ICE. Infrastruktura ni ustavila izgubaški projekt S2, proge se jim zaradi slabega vzdrževanja dobesedno podirajo, vozna sredstva so v slabem stanju, ker se je zatisnil pas tudi pri vzdrževanju in sedaj manjka osebje in se vzdržuje samo najnujnejše stvari. S slabimi progami pridejo zamude v prometu in penali....in tako, ker so varčevali na napačnih krajih, se je dolg povečeval, da danes niso sposobni kupiti novi vozni park, ali izgradnjo novih prog z dobičkom, ki ga ustvarjajo podjetja znotraj koncerna. Plus obstoječi vozni park še dodatno udarja po denarnici. Primer sta BR 245 s štirimi motorji in ICE 3, ter zastarela ICE 1 in 2, ki imata zaradi starosti več okvar in s tem posledica več stroškov. Tako da je povprečno na koncu 1/3 tovornih vlakov v zamudi, ter vsak četrti ICE.
Vse se pač začelo, kot je @andre85 povedal, z brezglavim kupovanjem, z širjenjem birokracije in svetovalcev. Na drugi strani pa je ta isti koncern varčeval na terenu. Najprej so izgubili najdonosnejše subvencije, potem varčevanje pri cargu in regionalni družbi, kasneje še pri blagovni znamki ICE. Infrastruktura ni ustavila izgubaški projekt S2, proge se jim zaradi slabega vzdrževanja dobesedno podirajo, vozna sredstva so v slabem stanju, ker se je zatisnil pas tudi pri vzdrževanju in sedaj manjka osebje in se vzdržuje samo najnujnejše stvari. S slabimi progami pridejo zamude v prometu in penali....in tako, ker so varčevali na napačnih krajih, se je dolg povečeval, da danes niso sposobni kupiti novi vozni park, ali izgradnjo novih prog z dobičkom, ki ga ustvarjajo podjetja znotraj koncerna. Plus obstoječi vozni park še dodatno udarja po denarnici. Primer sta BR 245 s štirimi motorji in ICE 3, ter zastarela ICE 1 in 2, ki imata zaradi starosti več okvar in s tem posledica več stroškov. Tako da je povprečno na koncu 1/3 tovornih vlakov v zamudi, ter vsak četrti ICE.
Re: DB v hudem minusu
Saj tudi ICE 4 e kvari da joj potem pa še je tukaj njegova končna hitrost 239 km/h kar je sramotno. Famozni ice 407,ko je bil najprej mišljen,da bi vozil skozi kanal stoji zdaj več v delavnicah kot pa je na progi. Zgodi se da krene vlak brez sprevodnika,ker enostavno ni kadra in potem mora stevardesa zraven restavracija še skakati po vlaku in kontrolirati karte.
Vse to zaradi zgrešenega vodenja koncerna. In ta koncern je hotel kupiti SŽ.
Vse to zaradi zgrešenega vodenja koncerna. In ta koncern je hotel kupiti SŽ.
Re: DB v hudem minusu
Za svetovalce je zmeraj bilo nam pa so rezali plače in dodatke kjer so le lahko. Zdaj nove zaposlitve pa so tako vse preko leasing firm in to za minimalca
Re: DB v hudem minusu
Se opravičujem ker smetim v tej temi. Je pa zanimivo tole https://siol.net/posel-danes/novice/nem ... kov-490015 .
V kolikor bi potegnili paralelo s Slovenijo glede na skupno dolžino tirov in na število prepeljanih potnikov, še nismo tako v hudem zaostanku. SŽ najbolj "tepe" neposodabljanje dizel voznega parka (DMV), ter potniških vagonov, kateri pa kot izgleda počasi postajajo zgodovina.
V kolikor bi potegnili paralelo s Slovenijo glede na skupno dolžino tirov in na število prepeljanih potnikov, še nismo tako v hudem zaostanku. SŽ najbolj "tepe" neposodabljanje dizel voznega parka (DMV), ter potniških vagonov, kateri pa kot izgleda počasi postajajo zgodovina.
Tine
Re: DB v hudem minusu
In vendar nekateri še vedno sanjajo o nakupu vagonov. Mogoče je to še bilo smiselno leta 2007, ko so mediji pisali o nakupu 30 novih vagonov, https://www.delo.si/gospodarstvo/po-slo ... vlaki.html, dandanes pa so vagoni definitvno passe. Le kam bodo vozili, če se jih res nabavi?V kolikor bi potegnili paralelo s Slovenijo glede na skupno dolžino tirov in na število prepeljanih potnikov, še nismo tako v hudem zaostanku. SŽ najbolj "tepe" neposodabljanje dizel voznega parka (DMV), ter potniških vagonov, kateri pa kot izgleda počasi postajajo zgodovina.
Re: DB v hudem minusu
Z čim bodo naši veleumni šefi plačali teh 200 vlakov? Pri minuso od skoraj 20 mrd eurov.. Nočne proge bo prevzel do konca Oebb z nightjetom pri regiu se non-stop nekaj ukinja, vsak mesec Se je potrebno bockati z Karlsruhe ker so nekaj pozabili plačati ali pa so ure izginile. Dame in gospodje to je Deutsche Bahn
Re: DB v hudem minusu
Imamo Citadello, Savo, Pohorca, reške eksprese, naši vagoni nastopajo tudi v nočnem vlaku za Zürich. Neka zamenjava mora biti za 60+ Gošinih kupe vagonov, ki se bodo poslovili in od katerih bosta ostala samo Klodič in Lisička.Ljubitelj napisal/-a:In vendar nekateri še vedno sanjajo o nakupu vagonov. Mogoče je to še bilo smiselno leta 2007, ko so mediji pisali o nakupu 30 novih vagonov, https://www.delo.si/gospodarstvo/po-slo ... vlaki.html, dandanes pa so vagoni definitvno passe. Le kam bodo vozili, če se jih res nabavi?V kolikor bi potegnili paralelo s Slovenijo glede na skupno dolžino tirov in na število prepeljanih potnikov, še nismo tako v hudem zaostanku. SŽ najbolj "tepe" neposodabljanje dizel voznega parka (DMV), ter potniških vagonov, kateri pa kot izgleda počasi postajajo zgodovina.
Pa saj sploh ne vemo za kakšne vagone se bo šlo. Kdo je pa rekel, da teh 20 vagonov ne bodo kakšni 4x5 seti Viaggio Comfort, kakršne sedaj nabavljajo ČD.
Re: DB v hudem minusu
Teh 200 novih so opcijski Talgo+ ICE 4+ IC2 skupaj
Z izjemo Talga (pa še to vprašanje, kako bodo mučkali z lokomotivo) je vse ostalo nakup z napako, ki DB že danes stane ogromno denarja, v bodoče pa ne bo nič boljše. Pri IC2 so želeli par centov cenejši nakup, ki se je izkazal pa nekaj centov dražji. Pri ICE 4, pač Siemens in Bombardierjevi problemi. Prepočasen, okvare...vsekakor pa je boljši, kot ICE 3, ki je katastrofa vseh katastrof. Na Regio nivoju pa je še hujše, ampak trdno stanje za Siemensom in Bombardierjem je sedaj istavilo račun. Na drugi strani pa Italo in TI brez kakršne koli motnje z Alstom garniturami navijata za 320 km/h. Francoze pa nima smisla omenjati.
Z izjemo Talga (pa še to vprašanje, kako bodo mučkali z lokomotivo) je vse ostalo nakup z napako, ki DB že danes stane ogromno denarja, v bodoče pa ne bo nič boljše. Pri IC2 so želeli par centov cenejši nakup, ki se je izkazal pa nekaj centov dražji. Pri ICE 4, pač Siemens in Bombardierjevi problemi. Prepočasen, okvare...vsekakor pa je boljši, kot ICE 3, ki je katastrofa vseh katastrof. Na Regio nivoju pa je še hujše, ampak trdno stanje za Siemensom in Bombardierjem je sedaj istavilo račun. Na drugi strani pa Italo in TI brez kakršne koli motnje z Alstom garniturami navijata za 320 km/h. Francoze pa nima smisla omenjati.
Re: DB v hudem minusu
Bom malce zloben, Sava express je tovorni vlak. V Beograd vozi sicer en večerni vlak, ampak samo sezonsko, 315/411*, na Reko je samo en večerni vlak, podnevi spet sezonsko, ostane še samo Citadella, Pohorca pa tudi menda ni več med živimi, vsaj ne v Maribor. Lahko ceneje vozi ena od novih garnitur, če že ne ICS. Torej neke sile po vagonih ni.Imamo Citadello, Savo, Pohorca, reške eksprese, naši vagoni nastopajo tudi v nočnem vlaku za Zürich.
Re: DB v hudem minusu
Lahko si zloben kot hočeš, ampak Hrvati v Savo dajejo klimatizirane vagone, mi pa ne. Rezultat: prvi razred v Savi ni klimatiziran, drugi pa ja Balkan style. No nekoč so v njej vozili tudi naši klimatizirani vagoni.Ljubitelj napisal/-a:Bom malce zloben, Sava express je tovorni vlak. V Beograd vozi sicer en večerni vlak, ampak samo sezonsko, 315/411*, na Reko je samo en večerni vlak, podnevi spet sezonsko, ostane še samo Citadella, Pohorca pa tudi menda ni več med živimi, vsaj ne v Maribor. Lahko ceneje vozi ena od novih garnitur, če že ne ICS. Torej neke sile po vagonih ni.Imamo Citadello, Savo, Pohorca, reške eksprese, naši vagoni nastopajo tudi v nočnem vlaku za Zürich.
Pohorc je še kako živ, le da zdaj ob remontu na Štajerskem nadomešča ICSa v Prekmurje. Pa 3 vagoni na Reko, poleti celo 6 ker vozita oba. In seveda Citadella. Pa preštej. 3-4x Pohorc + 6x Reka + 4-6x Citadella + 6x Sava + poletni Beograd, pa si hitro čez številko 20. Plus kar je še zdaj klimatiziranih vagonov (12 + jedilni) je skupaj 32. Ob predpostavki seveda, da jih ne bo več treba dajati na Emono. Poleg tega je treba vedno imeti kaj vagonov v rezervi, sploh ker so Mimare nagnjene k okvaram, vmes so na leto in pol (ob predpostavki 160 km/h) še revizije itd. 20 vagonov sploh ni tako veliko število, kot se morda zdi.
Re: DB v hudem minusu
Za na Reko so več kot dovolj 3 vagoni. na razdalji 125 km pa res ne potrebuješ dveh garnitur za 2 para voženj. Citadella je tudi neverjetno velika 4-6 vagonov, recimo 3 vagoni, več jih še nisem videl. Torej kot vidiš neke silne potrebe ni. In 314/315 se da mirne duše nadomestiti z večsistemskimi garniturami, saj zato se kupujejo. Podobno ne vidim smisla v Pohorcu z vagoni....Pa 3 vagoni na Reko, poleti celo 6 ker vozita oba. In seveda Citadella. Pa preštej. 3-4x Pohorc + 6x Reka + 4-6x Citadella + 6x Sava + poletni Beograd
Re: Štetje vagonov
Malo počakaj, ker vsako leto se nekaj ukinja. Lisinskemu spet grozi ukinitev. Verjetno ne bo vozil v času zapore, 414/415 pa samo še iz /do Zagreba, z vezo za Beograd (pa še ta vprašanje kako dolgo bo, HŽ in njihovo ukinjanje). Reka pa je samo sezonc. Pa to ni dokončno, ampak samo obrisi.TGV Lyria napisal/-a:. Pa preštej. 3-4x Pohorc + 6x Reka + 4-6x Citadella + 6x Sava + poletni Beograd, pa si hitro čez številko 20.