DB v hudem minusu
Re: DB v hudem minusu
Iz Munchena ice 618 za Essen baje se nam ne izplača. Isto kot se nam ni nočni za Hamburg a Avstrijci vsako večer polni
Re: DB v hudem minusu
Seveda. Saj niso ljudje neumni da bodo sedeli, če lahko ležijo. Vštric z ICEjem za Essen gre NJ 420 predvidevam, da poln...andre85 napisal/-a:Iz Munchena ice 618 za Essen baje se nam ne izplača. Isto kot se nam ni nočni za Hamburg a Avstrijci vsako večer polni
Re: DB v hudem minusu
Poln kot se spodobi. Točno tako, plus ice 618 ima odhod iz Munchena 0.01, cena karte če jo kupiš na dan odhoda 159 eurov. Saj Hamburg je isto poln
Re: DB v hudem minusu
Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.TGV Lyria napisal/-a: No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?
Re: DB v hudem minusu
To pomeni da imaš točno eno minuto za kupiti karto na dan odhoda.andre85 napisal/-a: ice 618 ima odhod iz Munchena 0.01, cena karte če jo kupiš na dan odhoda 159 eurov.
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
Re: DB v hudem minusu
Lisinski ni Nightjet vlak. Ne gre mi v glavo, kako ga Hrvati na taki pomembni relaciji ne uspejo obdržati.Re 4/4 napisal/-a:Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.TGV Lyria napisal/-a: No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?
Nove NJ linije pa začnejo najbrž šele po nakupu novih Nightjet vagonov/garnitur? Lepo, da se bo znova vzpostavilo skoraj celotno bivše CNL omrežje.
Re: DB v hudem minusu
Vem, da ni ravno NJ, je pa njegov podaljšek oziroma "partnerska" linija.TGV Lyria napisal/-a:Lisinski ni Nightjet vlak. Ne gre mi v glavo, kako ga Hrvati na taki pomembni relaciji ne uspejo obdržati.Re 4/4 napisal/-a:Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.TGV Lyria napisal/-a: No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?
Nove NJ linije pa začnejo najbrž šele po nakupu novih Nightjet vagonov/garnitur? Lepo, da se bo znova vzpostavilo skoraj celotno bivše CNL omrežje.
In ja, ko pridejo novi vagoni. Razen v Bremen, to je pa obstoječa linija, ki bo zavila malo zahodneje, kot sedaj. In tako dobi dodaten trg potnikov. Ta se predvideva z novim voznim redom. Ostale po letu 2021.
Re: DB v hudem minusu
Lahko bi uvedli tudi prej, če bi reaktivirali tiste štiri MUn spalnike, ki še vedno stojijo in čakajo na Dunaju. Veljali so za najboljše spalnike v rednem prometu. Komot bi naredili eno linijo z njimi.Re 4/4 napisal/-a: Vem, da ni ravno NJ, je pa njegov podaljšek oziroma "partnerska" linija.
In ja, ko pridejo novi vagoni. Razen v Bremen, to je pa obstoječa linija, ki bo zavila malo zahodneje, kot sedaj. In tako dobi dodaten trg potnikov. Ta se predvideva z novim voznim redom. Ostale po letu 2021.
Bremen naj bi vozila züriška ali dunajska linija?
Re: DB v hudem minusu
Obe. Hamburg-Bremen-Hannover, potem pa dalje Zürich ali Dunaj/Innsbruck.TGV Lyria napisal/-a: Bremen naj bi vozila züriška ali dunajska linija?
Re: DB v hudem minusu
Kljub minusem ki tarejo DB bo DB Regio uvedel v deželi Turingiji nagibne dizelske vlake v 2 urnem taktu. Drugače ni mogoče na ozemlju nekdanje DDR zagotoviti ustreznih voznih časov, https://www.railwaygazette.com/news/pas ... anned.html
The contract would run for seven years from December 12 2021, and cover the operation of trains every 2 h on the following routes: Göttingen – Leinefelde – Erfurt – Gera – Glauchau/ Chemnitz, Erfurt – Jena – Gera – Altenburg, Gera – Greiz (until December 2024), Erfurt – Grimmenthal – Würzburg and Ebenhausen – Bad Kissingen.
Re: DB v hudem minusu
Za to progo je država odobrila pomoč a zahteva,da se DB znebi nekaterih stvari iz večih firma naredi eno in z tek zmanjša število uprav. Ta bo težkaLjubitelj napisal/-a:Kljub minusem ki tarejo DB bo DB Regio uvedel v deželi Turingiji nagibne dizelske vlake v 2 urnem taktu. Drugače ni mogoče na ozemlju nekdanje DDR zagotoviti ustreznih voznih časov, https://www.railwaygazette.com/news/pas ... anned.html
The contract would run for seven years from December 12 2021, and cover the operation of trains every 2 h on the following routes: Göttingen – Leinefelde – Erfurt – Gera – Glauchau/ Chemnitz, Erfurt – Jena – Gera – Altenburg, Gera – Greiz (until December 2024), Erfurt – Grimmenthal – Würzburg and Ebenhausen – Bad Kissingen.
Re: DB v hudem minusu
To je objavila da. DB že več kot 20 let boleha ta istimi problemi. In ni videti,da so na vidimo rešitve in izboljšanja
Die Bahn kommt nicht
Zugausfälle, Verspätungen, marodes Schienennetz und schlechter Service: Die Deutsche Bahn leidet seit mehr als 20 Jahren unter den immer gleichen Problemen – ohne Aussicht auf Besserung. In ihre Infrastruktur investierte sie pro Einwohner zuletzt jährlich knapp 70 Euro. Zum Vergleich: In der Schweiz waren es 360 Euro! Und während in deutschen ICEs die Klimaanlagen ausfallen, rast in China der in Deutschland entwickelte Transrapid mit 430 Stundenkilometern vom Flughafen nach Shanghai City
Die Bahn kommt nicht
Zugausfälle, Verspätungen, marodes Schienennetz und schlechter Service: Die Deutsche Bahn leidet seit mehr als 20 Jahren unter den immer gleichen Problemen – ohne Aussicht auf Besserung. In ihre Infrastruktur investierte sie pro Einwohner zuletzt jährlich knapp 70 Euro. Zum Vergleich: In der Schweiz waren es 360 Euro! Und während in deutschen ICEs die Klimaanlagen ausfallen, rast in China der in Deutschland entwickelte Transrapid mit 430 Stundenkilometern vom Flughafen nach Shanghai City
Re: DB v hudem minusu
https://m.youtube.com/watch?v=O7guXfd22fo pismo strojevodje. In kaj naredi DB prepove strojevodji pogovor z novinarji in hoče,da pisno izgine iz obličja zemlje.
Re: DB v hudem minusu
Lansko leto, je bilo za DB eno najbolj katastrofalnih let. Poleg tega, da so dosegli zakonsko dovoljeni dolg 20 milijard evrov (pri Avstrijcih so komaj začeli varčevati pri 30 milijard evrov), se je prvič zgodilo, da je DB Cargo izgubil večinski delež. Novo razmerje je ~ 49:51 v korist privatnikov (poleg DB-ja imajo še vidni delež Metrans, TXl, SBB Cargo in Captrain, počasi pa še RCA). V desetih letih so privatniki pridobili kar 30 % delež. Tako je lansko leto DB Cargo prepeljal za 200,4 milijona ton tovora oziroma 64,2 milijarde tonskih kilometrov (z upoštevanjem hčerinskih družb), kar je za 3,7 oziroma 5 % manj, kot leto pred tem. Z upoštevanjem prevozov v tujini pa 255 milijonov ton, oziroma 88,2 milijard tonskih kilometrov. Konec leta 2018 so izkazali za 190 milijonov evrov minusa.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 03.04.2019, 17:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: DB v hudem minusu
z prodajo Schenkerja pa bi ta delež še padelRe 4/4 napisal/-a:Lansko leto, je bilo za DB eno najbolj katastrofalnih let. Poleg tega, da so dosegli zakonsko dovoljeni dolg 20 milijard evrov (pri Avstrijcih so komaj začeli varčevati pri 30 milijard evrov), se je prvič zgodilo, da je DB Cargo izgubil večinski delež. Novo razmerje je ~ 49:51 v korist privatnikov (poleg DB-ja imajo še vidni delež LTE, TXl, SBB Cargo in Captrain, počasi pa še RCA). V desetih letih so privatniki pridobili kar 30 % delež. Tako je lansko leto DB Cargo prepeljal za 200,4 milijona ton tovora oziroma 64,2 milijarde tonskih kilometrov (z upoštevanjem hčerinskih družb), kar je za 3,7 oziroma 5 % manj, kot leto pred tem. Z upoštevanjem prevozov v tujini pa 255 milijonov ton, oziroma 88,2 milijard tonskih kilometrov. Konec leta 2018 so izkazali za 190 milijonov evrov minusa.