DB v hudem minusu

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1491
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Štetje vagonov

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.02.2019, 18:06

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:. Pa preštej. 3-4x Pohorc + 6x Reka + 4-6x Citadella + 6x Sava + poletni Beograd, pa si hitro čez številko 20.


Malo počakaj, ker vsako leto se nekaj ukinja. Lisinskemu spet grozi ukinitev. Verjetno ne bo vozil v času zapore, 414/415 pa samo še iz /do Zagreba, z vezo za Beograd (pa še ta vprašanje kako dolgo bo, HŽ in njihovo ukinjanje). Reka pa je samo sezonc. Pa to ni dokončno, ampak samo obrisi.


Lisinski je HŽ vlak in s štetjem naših vagonov nima kaj dosti zveze. Prav tako ne 414/415, čeprav ima ponavadi enega našega Beelm-a.

Ljubitelj napisal/-a:
Za na Reko so več kot dovolj 3 vagoni. na razdalji 125 km pa res ne potrebuješ dveh garnitur za 2 para voženj. Citadella je tudi neverjetno velika 4-6 vagonov, recimo 3 vagoni, več jih še nisem videl. Torej kot vidiš neke silne potrebe ni. In 314/315 se da mirne duše nadomestiti z večsistemskimi garniturami, saj zato se kupujejo. Podobno ne vidim smisla v Pohorcu z vagoni....


Hecno je, da si naštel 3 vagone za Reko in Citadello, ki ima 2 garnituri. Skupaj ti že to nese 9 vagonov od 12 klimašev, ki jih imamo. Rezerve pa skoraj nimaš ob popravilih, revizijah itd. pa Savo si pozabil. Pohorc kot garnitura bi bil malo prehud, glede na razdaljo ki jo vozi. In če predpostaviš da vsi neklimatizirani vagoni (razen Klodiča, Lisičke in morda WRl 101) odpadejo, si ostal brez vagonov že na polovici.

Realno stanje pa je naslednje:
Reka je 482/483 sezonc, 480/481 ostaja čez celo leto, torej minimum 3 vagonov ostaja izven sezone, v sezoni pa 6. Namreč garnitura od 482 ni nikoli obračala na 483.
Za Citadello in Savo rabiš vsaj 2 garnituri. Citadella ima izven sezone 2 naša vagona, v sezoni pa 3. (Zato 4-6, ker sta 2 garnituri.) Pogosto je brez klimatiziranih, ker jih enostavno zmanjka. Poleg vsega naštetega so namreč tudi Mimare počasi zastarele (30 let!) in dotrajane ter se že pregovorno kvarijo.
314/315 dostavlja v Beljak in iz Beljaka vagone za Savo, torej je vključen v njen turnus. Sava je kar se naših vagonov tiče itak katastrofa. Ima pa vsaka garnitura po 3 naše, torej skupaj 6.
Pa tudi usoda Emone še ni jasna, le-ta pa je največja porabnica naših klimatiziranih vagonov. Pa tudi pri njej se kdaj zgodi, da dobi klasične Goše.
Skratka teh 27 klasičnih vagonov (20 novih + predelani TVTjevi, če odštejemo Mimare, razlog zgoraj) je skoraj minimum, brez tega resna železniška uprava ne more delovati.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4160
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.02.2019, 19:30

Lyria, sem ti že rekel, da je Sava express tovorni vlak. Med ZG in BG vozi vlak 410/411. Se pa opravičujem, da sem spregledal da vozi Citadella vsak dan v eno smer. Sicer pa kakor kaže, bodo vagoni aktualni samo še za kakšne nočne vlake, če š bodo. Podevi so promet Zg- Beljaka bolj racionalne elektromotorne garniture. Potnikov ravno ni tako mnogo, no mogoče času letne sezone.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1491
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.02.2019, 19:43

Ljubitelj napisal/-a:Lyria, sem ti že rekel, da je Sava express tovorni vlak. Med ZG in BG vozi vlak 410/411. Se pa opravičujem, da sem spregledal da vozi Citadella vsak dan v eno smer. Sicer pa kakor kaže, bodo vagoni aktualni samo še za kakšne nočne vlake, če š bodo. Podevi so promet Zg- Beljaka bolj racionalne elektromotorne garniture. Potnikov ravno ni tako mnogo, no mogoče času letne sezone.


Kakšen tovorni vlak? Razen če hočeš povedat, da obstaja tovorni s tem imenom, ki javnosti ni znan.
ZG - Beljak je polna Mimara, ki pa ne spada v ta problem. Ampak vseeno, s 7 klimaši (ne štejem Mimar) boš kakršnekoli klasike težko pokril. Enostavno premalo jih imamo.
Teh 20 komadov je nujnih, obračaj kot hočeš. Vprašanje je le, od koga bi jih lahko dobili. Klasične Z vagone delata serijsko le še romunska Astra in poljski Cegielski FPS, morda pa lahko kaj pripravita tudi Siemens ali CAF.
Mimogrede, te poste bi lahko administratorji prestavili v novo temo "Novi potniški vagoni", saj bo prej ali slej aktualna (če naj verjamemo šefom).
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4160
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.02.2019, 21:09

Kakšen tovorni vlak? Razen če hočeš povedat, da obstaja tovorni s tem imenom, ki javnosti ni znan.

2x sem ti že napisal, da imajo SŽ tovorni vlak Sava express, https://www.slo-zeleznice.si/sl/tovorni ... va-express. V voznih redih ni nikjer omenjen vlak Sava, sezonski vlak med Lj/Zg/Bg je v voznem redu podan samo s številkami 3xx/410(411). Ljubiteljsko imenovanje vlakov s strai insiderjev se pa mene ne tiče.

Klasične Z vagone delata serijsko le še romunska Astra in poljski Cegielski FPS


Si kaj razmišljal zakaj noben na zahodu več ne dela klasičnih vagonov?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1491
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.02.2019, 21:17

Ljubitelj napisal/-a:
Kakšen tovorni vlak? Razen če hočeš povedat, da obstaja tovorni s tem imenom, ki javnosti ni znan.

2x sem ti že napisal, da imajo SŽ tovorni vlak Sava express, https://www.slo-zeleznice.si/sl/tovorni ... va-express. V voznih redih ni nikjer omenjen vlak Sava, sezonski vlak med Lj/Zg/Bg je v voznem redu podan samo s številkami 3xx/410(411). Ljubiteljsko imenovanje vlakov s strai insiderjev se pa mene ne tiče.


Ti mešaš dva vlaka, ki nimata zveze en z drugim. 410/411 je sezonski nočni za Beograd, medtem ko je Sava uradno ime vlaka 210/211 (še vedno napačno označenega kot EC) Vinkovci - Beljak - Vinkovci. Se mi je zdelo da se ne razumemo...
Vagone pa se tudi na zahodu še dela, le da ne čisto klasičnih UIC-Z. Tako imamo družino Siemens Viaggio, pa CAF ima kar nekaj zadev sploh za britanski otok, prav tako tudi Bombardier. Ter seveda legendarni Talgo. So pa to bolj stvari po naročilu.
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 497
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andrazon » 10.02.2019, 21:52

Potniški Sava je po ozvočenju vedno oznanjen kot Sava in potem relacija. Tudi na voznih redih na postajah so ti vlaki označeni z imeni (Sava, Mimara, Lisinski)
LP Andraž
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 163
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 10.02.2019, 23:39

Ta Sava je nekoč vozila iz Munchena z slovenskimi vagoni. V glavnem velika nemška koalicije ni odobrila načrta DBja tako,da ne bo nič z novim vozniku parkom in samo 5800 novih zaposlitev
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4160
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.02.2019, 8:44

Potniški Sava je po ozvočenju vedno oznanjen kot Sava in potem relacija. Tudi na voznih redih na postajah so ti vlaki označeni z imeni (Sava, Mimara, Lisinski)


In sem pregledal vozne rede SŽ, in ozni red DB (mednarodni vozni red na SŽ) in nisem zasledil omenjenih imen nikjer. Od LJ do Beljaka pelejo vlaki EC(D) 314, EC212, EC(D)210. Če ni v voznem redu označeno, kako pa naj človek ve o katerem vlaku je govora, torej se govori o vrsti in številkah vlaka in pika. Fantazijska imena je pa potrebno ohraniti za privatno rabo! To je približno toliko veljavno, kot bi govorili da vozi med Vidmom in Ljubljano vlak Citta di Grado.
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 497
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andrazon » 11.02.2019, 8:54

Sem tudi jaz iskal po relacijskih voznih redih za to obdobje pa ne piše, če pa greš na postajo pa piše, vsaj v Lescah sem kar prepričan, da sem jih videl.
LP Andraž
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4160
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.02.2019, 11:31

Sem tudi jaz iskal po relacijskih voznih redih za to obdobje pa ne piše, če pa greš na postajo pa piše, vsaj v Lescah sem kar prepričan, da sem jih videl.


Ampak človek res ne hodi na postajo gledat vozni red.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3046
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Štetje vagonov

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.02.2019, 11:32

TGV Lyria napisal/-a:Realno stanje pa je naslednje:
Reka je 482/483 sezonc, 480/481 ostaja čez celo leto, torej minimum 3 vagonov ostaja izven sezone, v sezoni pa 6. Namreč garnitura od 482 ni nikoli obračala na 483.
Za Citadello in Savo rabiš vsaj 2 garnituri...
314/315 dostavlja v Beljak in iz Beljaka vagone za Savo, torej je vključen v njen turnus. Sava je kar se naših vagonov tiče itak katastrofa. Ima pa vsaka garnitura po 3 naše, torej skupaj 6.
Pa tudi usoda Emone še ni jasna....


Da dokončam ta OT. Zakaj gledaš danes, namesto na jutri? Usoda Emone je znana, ukinitev :!: ne jutri, s Koralpami pa (pa brez idej, da bi SŽ same vozile , ker je to utopija). 210/211, 314/315 se lahko brez vsakršnega problema pokrije s Stadlerjem, zagotovo se tudi zna zgoditi (SŽ niso zastonj plačale homologacijo za A in HR, ki je zajeta v ceno + kmalu se liberalizira trg na Hrvaškem) saj PP ni lastnik 541, TP pa bi najraši te lokice videl v Kopru, ne pa da vlečejo tri vagone. Tudi za Rečane,kdo ti obljublja klasiko, če Emone ne bo več. Lisinski pa tudi vprašanje kaj bo z njim in posledično z direktnim vagonom iz Munchna. Za Savo 210/211 pa se špekulira da se bo še skrčila, ker Vinkovci nimajo smisla...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1491
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.02.2019, 13:45

Ljubitelj napisal/-a:
Potniški Sava je po ozvočenju vedno oznanjen kot Sava in potem relacija. Tudi na voznih redih na postajah so ti vlaki označeni z imeni (Sava, Mimara, Lisinski)


In sem pregledal vozne rede SŽ, in ozni red DB (mednarodni vozni red na SŽ) in nisem zasledil omenjenih imen nikjer. Od LJ do Beljaka pelejo vlaki EC(D) 314, EC212, EC(D)210. Če ni v voznem redu označeno, kako pa naj človek ve o katerem vlaku je govora, torej se govori o vrsti in številkah vlaka in pika. Fantazijska imena je pa potrebno ohraniti za privatno rabo! To je približno toliko veljavno, kot bi govorili da vozi med Vidmom in Ljubljano vlak Citta di Grado.


Pa pojdi lepo na ÖBB Scotty vozni red pogledat (na DB ne pišejo imen v internetnem iskalniku, Avstrijci pač ja), in tam imaš imena. EC 212/213 Mimara, D 210/211 Sava, EN 498/499 Lisinski, EC 150/151 Emona itd. (Pa tudi Blauer Enzian, Wörthersee, Gondoliere, San Marco...) Po tvoji logiki namreč tudi Emona, Croatia, Lisinski itd. ne obstajajo?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4160
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.02.2019, 14:22

Pa pojdi lepo na ÖBB Scotty vozni red pogledat (na DB ne pišejo imen v internetnem iskalniku, Avstrijci pač ja), in tam imaš imena. EC 212/213 Mimara, D 210/211 Sava, EN 498/499 Lisinski, EC 150/151 Emona itd. (Pa tudi Blauer Enzian, Wörthersee, Gondoliere, San Marco...) Po tvoji logiki namreč tudi Emona, Croatia, Lisinski itd. ne obstajajo?


Meni so dovolj splošno navedene številke vlakov v voznih redih, mene imena kaj dosti ne brigajo. Za mednarodni brskalnik pa že dolgo uporabljam DB-jev, kaj hočemo nekoč so mi ga servirali na spletni strani SŽ. In oznaka, ki se uporablja samo lokalno, pa čeprav na avstrijskem brskalniku je figo vredna..
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 163
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 11.02.2019, 20:30

Nightjet program se dodatno širi po Nemčiji. Zgleda,da bi DB rad se rešil vseh Fernverker vlakov,ki krenejo iz začetne postaje po 22ti uri
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1491
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.02.2019, 20:57

andre85 napisal/-a:Nightjet program se dodatno širi po Nemčiji. Zgleda,da bi DB rad se rešil vseh Fernverker vlakov,ki krenejo iz začetne postaje po 22ti uri


Kako, ali niso pred kratkim pompozno uvedli super nočne ICE vlake? Kjer je največji dosežek, če ti sprevodnik da razsvetljavo na polovično, da morda pogojno zaspiš v sedečem položaju (v kolikor te sredi noči nekje ne okradejo)?
No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov