DB v hudem minusu

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 11.02.2019, 21:50

Iz Munchena ice 618 za Essen baje se nam ne izplača. Isto kot se nam ni nočni za Hamburg a Avstrijci vsako večer polni
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.02.2019, 21:59

andre85 napisal/-a:Iz Munchena ice 618 za Essen baje se nam ne izplača. Isto kot se nam ni nočni za Hamburg a Avstrijci vsako večer polni


Seveda. Saj niso ljudje neumni da bodo sedeli, če lahko ležijo. Vštric z ICEjem za Essen gre NJ 420 predvidevam, da poln...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 11.02.2019, 22:04

Poln kot se spodobi. Točno tako, plus ice 618 ima odhod iz Munchena 0.01, cena karte če jo kupiš na dan odhoda 159 eurov. Saj Hamburg je isto poln
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3231
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.02.2019, 8:45

TGV Lyria napisal/-a:No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?


Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.
Uporabniški avatar
STIB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 405
Pridružen: 18.04.2006, 11:57
Kraj: Zagreb, HR

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a STIB » 12.02.2019, 18:15

andre85 napisal/-a: ice 618 ima odhod iz Munchena 0.01, cena karte če jo kupiš na dan odhoda 159 eurov.
To pomeni da imaš točno eno minuto za kupiti karto na dan odhoda. :)
lp iz Zagreba
ZDRU
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 12.02.2019, 18:50

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?


Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.


Lisinski ni Nightjet vlak. Ne gre mi v glavo, kako ga Hrvati na taki pomembni relaciji ne uspejo obdržati.
Nove NJ linije pa začnejo najbrž šele po nakupu novih Nightjet vagonov/garnitur? Lepo, da se bo znova vzpostavilo skoraj celotno bivše CNL omrežje.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3231
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.02.2019, 19:33

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?


Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.


Lisinski ni Nightjet vlak. Ne gre mi v glavo, kako ga Hrvati na taki pomembni relaciji ne uspejo obdržati.
Nove NJ linije pa začnejo najbrž šele po nakupu novih Nightjet vagonov/garnitur? Lepo, da se bo znova vzpostavilo skoraj celotno bivše CNL omrežje.


Vem, da ni ravno NJ, je pa njegov podaljšek oziroma "partnerska" linija.

In ja, ko pridejo novi vagoni. Razen v Bremen, to je pa obstoječa linija, ki bo zavila malo zahodneje, kot sedaj. In tako dobi dodaten trg potnikov. Ta se predvideva z novim voznim redom. Ostale po letu 2021.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 12.02.2019, 21:40

Re 4/4 napisal/-a:Vem, da ni ravno NJ, je pa njegov podaljšek oziroma "partnerska" linija.

In ja, ko pridejo novi vagoni. Razen v Bremen, to je pa obstoječa linija, ki bo zavila malo zahodneje, kot sedaj. In tako dobi dodaten trg potnikov. Ta se predvideva z novim voznim redom. Ostale po letu 2021.


Lahko bi uvedli tudi prej, če bi reaktivirali tiste štiri MUn spalnike, ki še vedno stojijo in čakajo na Dunaju. Veljali so za najboljše spalnike v rednem prometu. Komot bi naredili eno linijo z njimi.
Bremen naj bi vozila züriška ali dunajska linija?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3231
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.02.2019, 21:52

TGV Lyria napisal/-a:Bremen naj bi vozila züriška ali dunajska linija?


Obe. Hamburg-Bremen-Hannover, potem pa dalje Zürich ali Dunaj/Innsbruck.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.03.2019, 10:20

Kljub minusem ki tarejo DB bo DB Regio uvedel v deželi Turingiji nagibne dizelske vlake v 2 urnem taktu. Drugače ni mogoče na ozemlju nekdanje DDR zagotoviti ustreznih voznih časov, https://www.railwaygazette.com/news/pas ... anned.html

The contract would run for seven years from December 12 2021, and cover the operation of trains every 2 h on the following routes: Göttingen – Leinefelde – Erfurt – Gera – Glauchau/ Chemnitz, Erfurt – Jena – Gera – Altenburg, Gera – Greiz (until December 2024), Erfurt – Grimmenthal – Würzburg and Ebenhausen – Bad Kissingen.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.03.2019, 14:18

Ljubitelj napisal/-a:Kljub minusem ki tarejo DB bo DB Regio uvedel v deželi Turingiji nagibne dizelske vlake v 2 urnem taktu. Drugače ni mogoče na ozemlju nekdanje DDR zagotoviti ustreznih voznih časov, https://www.railwaygazette.com/news/pas ... anned.html

The contract would run for seven years from December 12 2021, and cover the operation of trains every 2 h on the following routes: Göttingen – Leinefelde – Erfurt – Gera – Glauchau/ Chemnitz, Erfurt – Jena – Gera – Altenburg, Gera – Greiz (until December 2024), Erfurt – Grimmenthal – Würzburg and Ebenhausen – Bad Kissingen.

Za to progo je država odobrila pomoč a zahteva,da se DB znebi nekaterih stvari iz večih firma naredi eno in z tek zmanjša število uprav. Ta bo težka
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 19.03.2019, 1:39

To je objavila da. DB že več kot 20 let boleha ta istimi problemi. In ni videti,da so na vidimo rešitve in izboljšanja
Die Bahn kommt nicht
Zugausfälle, Verspätungen, marodes Schienennetz und schlechter Service: Die Deutsche Bahn leidet seit mehr als 20 Jahren unter den immer gleichen Problemen – ohne Aussicht auf Besserung. In ihre Infrastruktur investierte sie pro Einwohner zuletzt jährlich knapp 70 Euro. Zum Vergleich: In der Schweiz waren es 360 Euro! Und während in deutschen ICEs die Klimaanlagen ausfallen, rast in China der in Deutschland entwickelte Transrapid mit 430 Stundenkilometern vom Flughafen nach Shanghai City
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 03.04.2019, 8:31

https://m.youtube.com/watch?v=O7guXfd22fo pismo strojevodje. In kaj naredi DB prepove strojevodji pogovor z novinarji in hoče,da pisno izgine iz obličja zemlje.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3231
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.04.2019, 10:38

Lansko leto, je bilo za DB eno najbolj katastrofalnih let. Poleg tega, da so dosegli zakonsko dovoljeni dolg 20 milijard evrov (pri Avstrijcih so komaj začeli varčevati pri 30 milijard evrov), se je prvič zgodilo, da je DB Cargo izgubil večinski delež. Novo razmerje je ~ 49:51 v korist privatnikov (poleg DB-ja imajo še vidni delež Metrans, TXl, SBB Cargo in Captrain, počasi pa še RCA). V desetih letih so privatniki pridobili kar 30 % delež. Tako je lansko leto DB Cargo prepeljal za 200,4 milijona ton tovora oziroma 64,2 milijarde tonskih kilometrov (z upoštevanjem hčerinskih družb), kar je za 3,7 oziroma 5 % manj, kot leto pred tem. Z upoštevanjem prevozov v tujini pa 255 milijonov ton, oziroma 88,2 milijard tonskih kilometrov. Konec leta 2018 so izkazali za 190 milijonov evrov minusa. :roll:
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 03.04.2019, 17:47, skupaj popravljeno 1 krat.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 03.04.2019, 10:49

Re 4/4 napisal/-a:Lansko leto, je bilo za DB eno najbolj katastrofalnih let. Poleg tega, da so dosegli zakonsko dovoljeni dolg 20 milijard evrov (pri Avstrijcih so komaj začeli varčevati pri 30 milijard evrov), se je prvič zgodilo, da je DB Cargo izgubil večinski delež. Novo razmerje je ~ 49:51 v korist privatnikov (poleg DB-ja imajo še vidni delež LTE, TXl, SBB Cargo in Captrain, počasi pa še RCA). V desetih letih so privatniki pridobili kar 30 % delež. Tako je lansko leto DB Cargo prepeljal za 200,4 milijona ton tovora oziroma 64,2 milijarde tonskih kilometrov (z upoštevanjem hčerinskih družb), kar je za 3,7 oziroma 5 % manj, kot leto pred tem. Z upoštevanjem prevozov v tujini pa 255 milijonov ton, oziroma 88,2 milijard tonskih kilometrov. Konec leta 2018 so izkazali za 190 milijonov evrov minusa. :roll:
z prodajo Schenkerja pa bi ta delež še padel

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov