Re: DB v hudem minusu
Objavljeno: 11.02.2019, 21:50
Iz Munchena ice 618 za Essen baje se nam ne izplača. Isto kot se nam ni nočni za Hamburg a Avstrijci vsako večer polni
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Seveda. Saj niso ljudje neumni da bodo sedeli, če lahko ležijo. Vštric z ICEjem za Essen gre NJ 420 predvidevam, da poln...andre85 napisal/-a:Iz Munchena ice 618 za Essen baje se nam ne izplača. Isto kot se nam ni nočni za Hamburg a Avstrijci vsako večer polni
Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.TGV Lyria napisal/-a: No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?
To pomeni da imaš točno eno minuto za kupiti karto na dan odhoda.andre85 napisal/-a: ice 618 ima odhod iz Munchena 0.01, cena karte če jo kupiš na dan odhoda 159 eurov.
Lisinski ni Nightjet vlak. Ne gre mi v glavo, kako ga Hrvati na taki pomembni relaciji ne uspejo obdržati.Re 4/4 napisal/-a:Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.TGV Lyria napisal/-a: No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?
Vem, da ni ravno NJ, je pa njegov podaljšek oziroma "partnerska" linija.TGV Lyria napisal/-a:Lisinski ni Nightjet vlak. Ne gre mi v glavo, kako ga Hrvati na taki pomembni relaciji ne uspejo obdržati.Re 4/4 napisal/-a:Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.TGV Lyria napisal/-a: No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?
Nove NJ linije pa začnejo najbrž šele po nakupu novih Nightjet vagonov/garnitur? Lepo, da se bo znova vzpostavilo skoraj celotno bivše CNL omrežje.
Lahko bi uvedli tudi prej, če bi reaktivirali tiste štiri MUn spalnike, ki še vedno stojijo in čakajo na Dunaju. Veljali so za najboljše spalnike v rednem prometu. Komot bi naredili eno linijo z njimi.Re 4/4 napisal/-a: Vem, da ni ravno NJ, je pa njegov podaljšek oziroma "partnerska" linija.
In ja, ko pridejo novi vagoni. Razen v Bremen, to je pa obstoječa linija, ki bo zavila malo zahodneje, kot sedaj. In tako dobi dodaten trg potnikov. Ta se predvideva z novim voznim redom. Ostale po letu 2021.
Obe. Hamburg-Bremen-Hannover, potem pa dalje Zürich ali Dunaj/Innsbruck.TGV Lyria napisal/-a: Bremen naj bi vozila züriška ali dunajska linija?
The contract would run for seven years from December 12 2021, and cover the operation of trains every 2 h on the following routes: Göttingen – Leinefelde – Erfurt – Gera – Glauchau/ Chemnitz, Erfurt – Jena – Gera – Altenburg, Gera – Greiz (until December 2024), Erfurt – Grimmenthal – Würzburg and Ebenhausen – Bad Kissingen.
Za to progo je država odobrila pomoč a zahteva,da se DB znebi nekaterih stvari iz večih firma naredi eno in z tek zmanjša število uprav. Ta bo težkaLjubitelj napisal/-a:Kljub minusem ki tarejo DB bo DB Regio uvedel v deželi Turingiji nagibne dizelske vlake v 2 urnem taktu. Drugače ni mogoče na ozemlju nekdanje DDR zagotoviti ustreznih voznih časov, https://www.railwaygazette.com/news/pas ... anned.html
The contract would run for seven years from December 12 2021, and cover the operation of trains every 2 h on the following routes: Göttingen – Leinefelde – Erfurt – Gera – Glauchau/ Chemnitz, Erfurt – Jena – Gera – Altenburg, Gera – Greiz (until December 2024), Erfurt – Grimmenthal – Würzburg and Ebenhausen – Bad Kissingen.
z prodajo Schenkerja pa bi ta delež še padelRe 4/4 napisal/-a:Lansko leto, je bilo za DB eno najbolj katastrofalnih let. Poleg tega, da so dosegli zakonsko dovoljeni dolg 20 milijard evrov (pri Avstrijcih so komaj začeli varčevati pri 30 milijard evrov), se je prvič zgodilo, da je DB Cargo izgubil večinski delež. Novo razmerje je ~ 49:51 v korist privatnikov (poleg DB-ja imajo še vidni delež LTE, TXl, SBB Cargo in Captrain, počasi pa še RCA). V desetih letih so privatniki pridobili kar 30 % delež. Tako je lansko leto DB Cargo prepeljal za 200,4 milijona ton tovora oziroma 64,2 milijarde tonskih kilometrov (z upoštevanjem hčerinskih družb), kar je za 3,7 oziroma 5 % manj, kot leto pred tem. Z upoštevanjem prevozov v tujini pa 255 milijonov ton, oziroma 88,2 milijard tonskih kilometrov. Konec leta 2018 so izkazali za 190 milijonov evrov minusa.