Stran 1 od 1

DB Talgo ECx

Objavljeno: 13.03.2019, 18:14
Napisal/-a TGV Lyria
Nisem našel primerne teme, nisem hotel zamešati tega v obstoječo ICE4 temo, zato odpiram novo.
Nemške železnice predstavljajo nove ECx vlake, ki so rezultat razpisa za enopodne push-pull vagonske garniture. Izbrani proizvajalec je španski Talgo, zato je popolnoma jasno, kaj so dobili :D . Tipična "kratkovagonska" kompozicija s kar 17 "vagoni", če naj temu sploh tako rečemo, bolj bi lahko bili členi kot pri TGV ali regionalnih EMGjih. Pa tudi pripadajoče večsistemske lokomotive bo izdelal Talgo (hmm, pa eni so govorili, da Vectron nima konkurence...).

Še video na to temo:

Povezava na video

Mene osebno moti, da je to nizkopoden vlak v daljinskem prometu (Fernverkehr). Morda sem preveč navajen na "klasike". Ampak Talgo je pač Talgo, zelo specifična zadeva.
Pa še to: Talgo se vrača na DB po 14 letih (ko bo dejansko začel vozit, leta 2023). Namreč, DB Nachtzug je že prej imel Talgo spalne garniture, ki pa so bile žal leta 2009 odstavljene.


Re: DB Talgo ECx

Objavljeno: 13.03.2019, 18:56
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:. Pa tudi pripadajoče večsistemske lokomotive bo izdelal Talgo (hmm, pa eni so govorili, da Vectron nima konkurence...).


Vectron ne obstaja v varianti 230 km/h, kar je bil pogoj. Taurus, ki je obstajal je bil specialka, zahtevan in razvit za ÖBB. In Talgo, ter Siemens nista ravno za skupaj, sta konkurenta.

Re: DB Talgo ECx

Objavljeno: 13.03.2019, 20:17
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:. Pa tudi pripadajoče večsistemske lokomotive bo izdelal Talgo (hmm, pa eni so govorili, da Vectron nima konkurence...).


Vectron ne obstaja v varianti 230 km/h, kar je bil pogoj. Taurus, ki je obstajal je bil specialka, zahtevan in razvit za ÖBB. In Talgo, ter Siemens nista ravno za skupaj, sta konkurenta.


A niso bodoči avstrijski Brenner Railjeti namenjeni povezavi z Vectronom in za hitrost 230 km/h?
No hočem reči, da očitno znajo tudi drugi delati lokomotive. Sicer sem bil prepričan, da bodo DB vzele Railjeta (SIemens Viaggio Comfort), zato je ta Talgo prišel kot strela z jasnega. Dvomim, da je sploh kdo pomislil nanj kot na možno opcijo.

Re: DB Talgo ECx

Objavljeno: 13.03.2019, 20:53
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:
A niso bodoči avstrijski Brenner Railjeti namenjeni povezavi z Vectronom in za hitrost 230 km/h?


Khm, pa kje pobiraš te stvari. :roll: Večino Taurusov v tovornem prometu, ki vozijo po drugih napetostnih sistemih in na koridorskih vlakih počasi menja Vectron, zato gredo viški 1216 Taurusov na RailJet. To se bo zgodilo, ko bodo Vectroni imeli dovoljenje za zadostno število držav. Del 1016 in 1116 pa zaenkrat dodeljeno nemškemu delu RCA-ja in tako bo tudi ostalo, razen za vlake proti Beneluxu (če bo do prišlo do realizacije). Sicer pa nepreverjeni viri pravijo, da bo/je naročenih dodatnih 61 komadov serije 1293.

TGV Lyria napisal/-a:
No hočem reči, da očitno znajo tudi drugi delati lokomotive.


Saj proizvajalcev je več, problem je samo v treh stvareh.
-Preveč specifični modeli
-Premajhne proizvodne kapacitete.
-Ni modela, ki bi že bil homologiran, kot serija na ključnih trgih. Zanekrat je to samo Vectron, in pa delno Traxx 3 AC, ki pa je uporaben samo v 4 državah in Norveški. Traxx 3 MS gre na teste izven Velima komaj letos, Vectron pa je v ponudbi že 7 let.

Re: DB Talgo ECx

Objavljeno: 15.03.2019, 11:12
Napisal/-a andre85
Zgleda,da je nekomu na DB všeč EN 441,ki je sestavljen iz Talgo vagonov