Alstom je zares dobil naročilo za ETCSDrugače špekulira se ogromno. Ena izmed teorij gre takole: Siemens dobi posel, Alstom vgradi ETCS, Talgo pa že dobil naročila.
https://www.railwaygazette.com/high-spe ... 62.article
Alstom je zares dobil naročilo za ETCSDrugače špekulira se ogromno. Ena izmed teorij gre takole: Siemens dobi posel, Alstom vgradi ETCS, Talgo pa že dobil naročila.
4 leta sem delal na 407 in bog pomagaj, če bodo res dodatne kose naročiliRe 4/4 napisal/-a:TGV se lahko mehansko spne. To pa je tudi vse. Ni potrebno poudarjati, kdo na sliki koga šlepa.mkx napisal/-a:Ne poznam značilnosti vseh ICE ... ampak ali razpis potemtakem pisan tako, kot bi napisali da kupujejo dodatne kose BR 407 ? Rahlo dvomim, da se da BR 407 spenjati z recimo Alstom AGV garniturami?Re 4/4 napisal/-a:- in izločilni faktor, obvezno spetje s serijo BR 407 (Velaro D).
https://www.reddit.com/r/trains/comment ... _a_german/
Drugače špekulira se ogromno. Ena izmed teorij gre takole: Siemens dobi posel, Alstom vgradi ETCS, Talgo pa že dobil naročila.
Bedarija. Z ICE 3 bi šlo na tej isti relaciji povsem enako. Kako gosto je pa poseljena Nemčija in kako gosto supercentralistična Francija, ti pa da odgovor na pripombo o številu postankov.Ljubitelj napisal/-a:naj se Nemci kar preseravajo s svojimi ICEx vlaki. Francozom ne sežejo do kolen. Sem poleti potoval iz Grenobla v pariz, okoli 600 km, postanek v Lyonu in smo bili v Parizu v 3h in 3min. Z nemškimi super dobrimi Icex vlaki bi trajalo preko 4 1/2ure. A ja, tal bi za vsakim vogalom, kakor med Hamburgom in Munchnom pred 3 leti z zmagovito hitrostjo 125 km/h.
Zgoraj našteta mesta so ok. Recimo pri Montabaureju pa se že zamisliš kateri šef je rabil postajoTGV Lyria napisal/-a:Bedarija. Z ICE 3 bi šlo na tej isti relaciji povsem enako. Kako gosto je pa poseljena Nemčija in kako gosto supercentralistična Francija, ti pa da odgovor na pripombo o številu postankov.Ljubitelj napisal/-a:naj se Nemci kar preseravajo s svojimi ICEx vlaki. Francozom ne sežejo do kolen. Sem poleti potoval iz Grenobla v pariz, okoli 600 km, postanek v Lyonu in smo bili v Parizu v 3h in 3min. Z nemškimi super dobrimi Icex vlaki bi trajalo preko 4 1/2ure. A ja, tal bi za vsakim vogalom, kakor med Hamburgom in Munchnom pred 3 leti z zmagovito hitrostjo 125 km/h.
Ne vem če so kraji kot so Hannover, Göttingen, Kassel, Fulda, Würzburg, Nürnberg in Ingolstadt ravno "za vsakim vogalom". Francija pač takih krajev nima, pri njih je Pariz, Pariz, še enkrat Pariz, pa potem dolgo nič, pa spet Pariz, potem pa še kaj drugega. Zato se oni lahko "preseravajo". Saj od Pariza do Marseilla ni razen Lyona nič, od Pariza do Bordeauxa nekaj nepomembnih sel a-la Orleans ali Tours, proti severu razen Lilla spet nič, proti vzhodu pa le Strasbourg, Nancy in Metz. Glavno da je vse usmerjeno v Pariz. Sicer pa od francoskih ljubiteljev slišiš marsikaj. Tudi to, da je v Franciji vse razen TGV totalno zapostavljeno.
Vsekakor te pa povprašam kje so mesta Luneburg, Uelzen, Celle, Fulda, Wurzburg. Ali veš po čem je znan Uelzen(?), pa se tiče železnice. Kaj pa Fulda, 3. svetvne vojne nekako ni... Skratka že v Hamburgu in okolici ima vlak 3. postanke, v mnogo večjem Parizu pa?.....Bedarija. Z ICE 3 bi šlo na tej isti relaciji povsem enako. Kako gosto je pa poseljena Nemčija in kako gosto supercentralistična Francija, ti pa da odgovor na pripombo o številu postankov.
Ne vem če so kraji kot so Hannover, Göttingen, Kassel, Fulda, Würzburg, Nürnberg in Ingolstadt ravno "za vsakim vogalom". Francija pač takih krajev nima, pri njih je Pariz, Pariz, še enkrat Pariz, pa potem dolgo nič, pa spet Pariz, potem pa še kaj drugega. Zato se oni lahko "preseravajo". Saj od Pariza do Marseilla ni razen Lyona nič, od Pariza do Bordeauxa nekaj nepomembnih sel a-la Orleans ali Tours, proti severu razen Lilla spet nič, proti vzhodu pa le Strasbourg, Nancy in Metz. Glavno da je vse usmerjeno v Pariz. Sicer pa od francoskih ljubiteljev slišiš marsikaj. Tudi to, da je v Franciji vse razen TGV totalno zapostavljeno.
Se pravi, po tvoje je Nemčija napačno narejena država in škoda, ker sploh obstaja?Ljubitelj napisal/-a: Imaš pa prav, decentralizirana poselitev Nemčije je velika ovira za hitre železnice. kaj hočemo, jih pač tepe pomanjkanje skupne politične zgodovine
Za Lűneburg, Uelzen in Celle mi tudi meni ni jasno, zakaj ICEji tam ustavljajo. To bi bilo kvečjemu za IC. Razen, če postanku v Uelzenu res botruje posebnost, na katero namiguješ (Hundertwasser Bahnhof) . Fulda je križišče s progo proti Erfurtu in Leipzigu ter posledično Berlinu, Würzburg pa križišče s progo proti Hanau in Frankfurtu, postanki so zaradi možnosti prestopov.Ljubitelj napisal/-a:
Vsekakor te pa povprašam kje so mesta Luneburg, Uelzen, Celle, Fulda, Wurzburg. Ali veš po čem je znan Uelzen(?), pa se tiče železnice. Kaj pa Fulda, 3. svetvne vojne nekako ni... Skratka že v Hamburgu in okolici ima vlak 3. postanke, v mnogo večjem Parizu pa?.....
Enkrat je že @andre omeil, pa bom še jaz. Bavarska in Hamburg držita za jajca celotno Nemčijo. Kar oni zlobirajo, tako bo. Berlin je nepomembno mesto.TGV Lyria napisal/-a:Se pravi, po tvoje je Nemčija napačno narejena država in škoda, ker sploh obstaja?!Ljubitelj napisal/-a: Imaš pa prav, decentralizirana poselitev Nemčije je velika ovira za hitre železnice. kaj hočemo, jih pač tepe pomanjkanje skupne politične zgodovine
Re 4/4 napisal/-a:Enkrat je že @andre omeil, pa bom še jaz. Bavarska in Hamburg držita za jajca celotno Nemčijo. Kar oni zlobirajo, tako bo. Berlin je nepomembno mesto.TGV Lyria napisal/-a:Se pravi, po tvoje je Nemčija napačno narejena država in škoda, ker sploh obstaja?!Ljubitelj napisal/-a: Imaš pa prav, decentralizirana poselitev Nemčije je velika ovira za hitre železnice. kaj hočemo, jih pač tepe pomanjkanje skupne politične zgodovine
Lueneburg je univerzitetno mesto.
Celle je mesto javnih uslužbencev, hrenovk, piva, pisarn pomembnih podjetij, raziskovalni center za avtomatizacijo imajo, geotermalna industrija.
Uelzen središče prehrambene industrije.
Ja res imajo univerzo Leuphana, davnega leta 1946 je bila ustanovljena Visoka pedagoška šola. Ima okoli 9.000 študentov, kar je precej manj kot mariborska in 4x manj kot ljubljanska. Skrataka, bolj nepomembna, še na svoji spletni strani je mesto ne omenja.Lueneburg je univerzitetno mesto.
Ja, celle (ne Celje!) je zelo pomebno mesto, ima kar 69 tisoč prebivalcev in nima statusa samostojno mesto. Je pa kar 12. največje mesto v spodnji Saški. In nikjer nisem zasledil, da bi mestece bilo sedež nekih administrativnih služb. vsako nemoško mesto, zlasti na spodnjem Saškem pa je center piva in hrenovk. Ima pa res neki Deutsches Zentrum für Hochleistungsbohrtechnik und Automatisierung. Ampak se zato ustavlja ICE?Celle je mesto javnih uslužbencev, hrenovk, piva, pisarn pomembnih podjetij, raziskovalni center za avtomatizacijo imajo, geotermalna industrija.
No to mestece je prav simpatično mestece s 33 tisoč prebivalci. Ima eno znamenitos, Hundertwasserjevo postajo. Izgleda lepo, meni se je zdelo nefunkcionalno. O prehrambeni industriji pa samo to, imajo Nordzucker in Nestle. Ampak se zaradi cuker fabrike ustavljajo iCE vlaki?Uelzen središče prehrambene industrije.
Malo si kiksnil. Ti dve naši univerzi ponujata bistveno več programov, kot Leuphana. Pa še Leuphana je srednje velika univerza za nemške razmere, ampak proračun dosega skoraj občinskega v Mariboru.Ljubitelj napisal/-a: Ja res imajo univerzo Leuphana, davnega leta 1946 je bila ustanovljena Visoka pedagoška šola. Ima okoli 9.000 študentov, kar je precej manj kot mariborska in 4x manj kot ljubljanska. Skrataka, bolj nepomembna, še na svoji spletni strani je mesto ne omenja..
In nikjer nisem zasledil, da bi mestece bilo sedež nekih administrativnih služb
Če nisi našel, ti pa jaz povem. V mestu Celle ima sedež višje deželno sodišče in deželno socialno sodišče, tako za spodnjo Saško, kot Bremen. Poleg tega ima še mesto urad deželnega pravosodnega ministrstva za izpite sodnikov na državni ravni.TGV Lyria napisal/-a:Glede Celle še manj razumem postanke ICE...
Če je že omenjen cuker, gre za drugo največjo tovarno v Evropi. Kaj misliš, da se v 57. največjem mestu Ingolstadt, ICE ustavi zaradi 135.000 prebivalcev ali zaradi Audija?O prehrambeni industriji pa samo to, imajo Nordzucker in Nestle. Ampak se zaradi cuker fabrike ustavljajo iCE vlaki?
madonca, to pa mora biti prometa s temi kandidat sodniki iz Nemčije, ki se peljejo na izpit.Če nisi našel, ti pa jaz povem. V mestu Celle ima sedež višje deželno sodišče in deželno socialno sodišče, tako za spodnjo Saško, kot Bremen. Poleg tega ima še mesto urad deželnega pravosodnega ministrstva za izpite sodnikov na državni ravni.
Če je že omenjen cuker, gre za drugo največjo tovarno v Evropi. Kaj misliš, da se v 57. največjem mestu Ingolstadt, ICE ustavi zaradi 135.000 prebivalcev ali zaradi Audija?
Ljubitelj napisal/-a:
madonca, to pa mora biti prometa s temi kandidat sodniki iz Nemčije, ki se peljejo na izpit.
Ingolstadt spada pod metropolitansko območje Münchna, enako kot Uelzen pod metropol Hamburga. Na spletni strani mesta Uelzen se hvalijo da skoraj 9.000 ljudi dela v storitvenem sektorju. Drugače, pa ja ne misliš, da se delavke v Audi tovarni vozijo z ICE v službo? Potemtakem so zastonj naredili postajališče Audi-Bahnhof?Ni kaj, idealna primerjava.