Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ingolstadt spada pod metropolitansko območje Münchna, enako kot Uelzen pod metropol Hamburga. Na spletni strani mesta Uelzen se hvalijo da skoraj 9.000 ljudi dela v storitvenem sektorju. Drugače, pa ja ne misliš, da se delavke v Audi tovarni vozijo z ICE v službo? :D Potemtakem so zastonj naredili postajališče Audi-Bahnhof?
Gre za gospodarski potencial. Audi ima sedež v Ingolstadtu, tam je njihov razvoj in mesto je živahno poslovno središče. In kakor sem videl, se z ICE vlaki vozi nemalo ljudi v službo, verjetno res ne delavka, so bili večinoma poslovni ljudje. Uelzen je pa majhno, prijetno mestece z eno res veliko cukerfabriko na obrobju. No takole sem jo videl med mimohodom potom pešačenj iz Strunjana v Travemunde.
Slika


Ampak si kdaj slišal, da bi tovarna v Ormožu imela nek velik vpliv na živahnost dogajanja v mestu Ormož?
V Franciji ni kaj dosti drugače, toda nobenemu ne pade na misel, da bi TGV imel v Parizu ali predmestju več postankov.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Lej, sem že povedal, manjka blagovna znamka nižjega reda, to pa je edini problem. V Nemčiji imajo mesta (ne glede na število prebivalcev) pravico zahtevati postanek IC ali ICE vlaka, vendar morajo izpolnjevati bistveni pogoj. To ni nujno število potnikov (je pa faktor, če mesto ni pomembno v okolišu, deželi, na zvezni ravni) ampak, mora mesto nekaj pomeniti v državi (inštitucije, pisarne, muzeji...) ali pa imeti veliko vlogo med dvema večjima mestoma, kjer vozi vlak višjega reda. Zato sedaj Stadtallendorf (prvič slišal) zahteva postanek vlaka za daljinski promet, ker imajo po novem vojaki brezplačni prevoz, zato bi 1200 vojakov lahko prineslo določen potencial. Če skozi mesto poteka samo ICE linija in, če odobrijo, potem bo imel ICE postanek. Da je bistvo ICE-ja zgrešeno pa vidiš že po vsaki seriji, ki je nelogično nadaljevanje. Ampak med Nemci je ICE nekaj posebnega, še posebej za uporabnike daljniskega prometa. Tudi na IC področju ni nič bolje, saj je na določenih razdaljah hitrejši od Regio expressa samo za borih 8 minut. To je pa posledica nemške periferije, ki ni drugačna, kot pri nas. Le mesta imajo do10x več prebivalcev. In zato nasprotujem vsaki nerazumni ideji pri nas, ker očitno nekateri želijo isti problem, kot je gor.
Ingostadt je pa za razvoj lahko hvaležen Audiju, drugače bi bilo to mesto pod nivojem Rosenheima, kjer je življenje malo bolj ugodno, kot v Munchnu. ICE pa ima potencial za ustavljanje ravno zaradi Audija (pisarne, razvoj, muzej). Ti ljudje pa praviloma vzamejo vlak višjega reda.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Enkrat se pa resno strinjam s teboj. Ampak takšna politika, da kraji zhtevajo postanek nekega vlaka višjega reda.... Potem pa pride minister in se odloči, da bo nekoč ugleden zeleni vlak ustavljal v Račah. Sicer pa menda ICS ustavlja že v nekakšnih Poljčanah. No, naslednjič se bo še v šentjurju, čez 10 let pa na vsaki postaji.... In ko bomo dobili hitro progo (sanja svinja kukuruz) bo seveda naš TGV ustavil v Ptuju, Velenju, Spodnjozgornjihpodnadpoljanah....

Pri vsem tem kritiziranju nemških ICE vlakov me pa zanima le to, kako je Nemcem s to šaro, ki med vožnjo rada razpade, uspelo prepičati svet. So se po njih vzgledovali Španci, Korejci, Kitajci, vsi so nekaj delali na začetku z Nemci, samo ne s tistimi, pri katerih vlaki res vozijo hitro.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:Enkrat se pa resno strinjam s teboj. Ampak takšna politika, da kraji zhtevajo postanek nekega vlaka višjega reda.... Potem pa pride minister in se odloči, da bo nekoč ugleden zeleni vlak ustavljal v Račah. Sicer pa menda ICS ustavlja že v nekakšnih Poljčanah. No, naslednjič se bo še v šentjurju, čez 10 let pa na vsaki postaji.... In ko bomo dobili hitro progo (sanja svinja kukuruz) bo seveda naš TGV ustavil v Ptuju, Velenju, Spodnjozgornjihpodnadpoljanah....

Pri vsem tem kritiziranju nemških ICE vlakov me pa zanima le to, kako je Nemcem s to šaro, ki med vožnjo rada razpade, uspelo prepičati svet. So se po njih vzgledovali Španci, Korejci, Kitajci, vsi so nekaj delali na začetku z Nemci, samo ne s tistimi, pri katerih vlaki res vozijo hitro.
Od kdaj ICS ustavlja v Poljčanah?
Šaro, ki med vožnjo razpada, pa so doslej naredili le Italijani, in jo celo uporabljajo na svojih železnicah, čeprav se je v svojem prvem "življenju" pokazala kot smrtno nevarna. In pa Nemci ja, ampak to ni ICE, temveč SIemens Desiro HC (imam slikovni dokaz!).
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Anzee »

TGV Lyria napisal/-a: Od kdaj ICS ustavlja v Poljčanah?
V petek je IC502 ki je v sestavi ICS vlaka ustavil v Poljčanah. Verjetno je tu dilema, ker vlak Pendolino (ICS) vozi to kot IC in se pac ustavlja na vecih postajah...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Anzee napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Od kdaj ICS ustavlja v Poljčanah?
V petek je IC502 ki je v sestavi ICS vlaka ustavil v Poljčanah. Verjetno je tu dilema, ker vlak Pendolino (ICS) vozi to kot IC in se pac ustavlja na vecih postajah...
Grem z vlakom pravi,da ics 20 ustavlja v Poljčanah
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a preglednik »

ICE Med Muenchenom in Hamburgom vozi nekaj več kot 6 ur in 15 min,vmes ima 11 postankov, vožnja med njimi traja med 20 min in 60min. Lahko bi izmenično vsak drugi vlak ustavljal na različnih postajah, pa bi se število postankov ter celotni vozni čas bistveno skrajšal.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Šaro, ki med vožnjo razpada, pa so doslej naredili le Italijani, in jo celo uporabljajo na svojih železnicah, čeprav se je v svojem prvem "življenju" pokazala kot smrtno nevarna. In pa Nemci ja, ampak to ni ICE, temveč SIemens Desiro HC (imam slikovni dokaz!).
Si kdaj slišal za največjo nesreče hitrega vlaka Eschede, ki je bila posledica razpada "tramvajskega" kolesa z gumijastim amortizerjem. Pa so bili opozorjeni na probleme
In July 1997, nearly one year before the disaster, Üstra, the company that operates Hanover's tram network, discovered fatigue cracks in dual block wheels on trams running at about 24 km/h (15 mph). It began changing wheels before fatigue cracks could develop, much earlier than was legally required by the specification. Üstra reported its findings in a warning to all other users of wheels built with similar designs, including Deutsche Bahn, in late 1997. According to Üstra, Deutsche Bahn replied by stating that they had not noticed problems in their trains.[
Samo v opombo, TGV še niso ubili potnika (izjema podtaknjena bomba) pa se je iztiril pri 300 km/h zaradi udora nasipa proge.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ICE Med Muenchenom in Hamburgom vozi nekaj več kot 6 ur in 15 min,vmes ima 11 postankov
Očevidno se tako modernizirajo kot SŽ. Pred 3 leti je vozil 6 ur in 12 minut pri enakem številu postankov.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Ljubitelj napisal/-a:
Šaro, ki med vožnjo razpada, pa so doslej naredili le Italijani, in jo celo uporabljajo na svojih železnicah, čeprav se je v svojem prvem "življenju" pokazala kot smrtno nevarna. In pa Nemci ja, ampak to ni ICE, temveč SIemens Desiro HC (imam slikovni dokaz!).
Si kdaj slišal za največjo nesreče hitrega vlaka Eschede, ki je bila posledica razpada "tramvajskega" kolesa z gumijastim amortizerjem. Pa so bili opozorjeni na probleme
In July 1997, nearly one year before the disaster, Üstra, the company that operates Hanover's tram network, discovered fatigue cracks in dual block wheels on trams running at about 24 km/h (15 mph). It began changing wheels before fatigue cracks could develop, much earlier than was legally required by the specification. Üstra reported its findings in a warning to all other users of wheels built with similar designs, including Deutsche Bahn, in late 1997. According to Üstra, Deutsche Bahn replied by stating that they had not noticed problems in their trains.[
Samo v opombo, TGV še niso ubili potnika (izjema podtaknjena bomba) pa se je iztiril pri 300 km/h zaradi udora nasipa proge.
Bordbistro je bil povzročitelj tragedije,krivo za to tragedijo pa je bilo varčevanje Dbja pri materialih
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bordbistro je bil povzročitelj tragedije,krivo za to tragedijo pa je bilo varčevanje Dbja pri materialih
Res so se netestirana kolesa vgradila v Boardbistro, toda to nima zveze z namenom. Če bi se pa potniki pritoževali v navadnih vagonih, bi jih pa vgradili tudi tam..... Skratka velika šlamparija.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Ljubitelj napisal/-a:
Bordbistro je bil povzročitelj tragedije,krivo za to tragedijo pa je bilo varčevanje Dbja pri materialih
Res so se netestirana kolesa vgradila v Boardbistro, toda to nima zveze z namenom. Če bi se pa potniki pritoževali v navadnih vagonih, bi jih pa vgradili tudi tam..... Skratka velika šlamparija.
Šlamparija, ki je bila kriva za veliko mrtvih. Velik del poročila o preiskavi še je zmeraj tajen
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

Re 4/4 napisal/-a:@andre 5k Netto, ja :D

@TGV, kar šefi projektirajo, je že naslednji dan zastarelo, ker to kar si prebral je reforma 25 let nazaj, ki se je izkazala za katastrofalno, pa še zeleni v Bundu so bli vmes. #-o In trenutno ICE 4 vozi na progah, ki so čisti umor za njega in prihaja do prekomerne obrabe, predvsem zavor. Kaj me pa moti pri 13. členu? To, da brez njega ni možno povečati hitrosti. Ta člen ni nikoli bil mišljen, da bi sprejeli še več potnikov, ampak da garnitura ICE 4 sploh zmore kaj več kot 250 km/h. Ta hitrost je prepočasna, kljub temu da ima raztegnjen vozni čas. Okoli IC 2 pa je ogromno kritik(ni govora o kvaliteti), saj ne prinaša praktično ničesar. Malo ICE barvne sheme, pa je to to. Nov nakup pa po špekuliranju ni okrepitev flote, ampak menjave. ICE 4 gre stran od prog, ki niso za njega (KRM linije), ICE 3 pa na internacionalno shemo. Glede na dobavni rok (2022) pa se išče preiskušen model in ne nekaj novega. Duplex ali pa Siemens s starim modelom., čeprav Duplex vozi v Nemčiji samo 280 km/h. Ostalo ima malo možnosti za zmago.
Država pa bo namenila dodatnih 11 milijard evrov kaptala v DB v roku 2020-2030, kar bo olajšalo njegov stanje zaradi dolga in dolgoroči razvoj. Prav tako bo država povečala financiranje javnega prevoza na milijardo evrov letno, po letu 2025 pa na 2,5 milijarde evrov. V celotno železniško omrežje za digitalizacijo pa bo namenjenih 86 milijard evrov, s katerim bo možen D-Takt. Tista glavna novica pa je, da bo Bund s tem kupil projekt Stuttgart 21, sicer bi vse letelo v bankrot. :roll:
Tu je precej tehničnih informacij, ki jih nisem našel drugje na internetu (npr. to o prekomerni obrabi ICE 4). A priporočaš kakšen forum/spletno stran, kjer bi se dalo prebrati več o teh stvareh?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

fiat310 napisal/-a:
Tu je precej tehničnih informacij, ki jih nisem našel drugje na internetu (npr. to o prekomerni obrabi ICE 4). A priporočaš kakšen forum/spletno stran, kjer bi se dalo prebrati več o teh stvareh?
Ah, ja...v času, ko je že skoraj vse šlo na facebook, me ti vprašaš, kaj ti priporočam. :( Generalnega foruma, kjer bi tako sproščeno bral vse na enem mestu o križih in težavah nimajo. Vse je bolj zaprtega tipa ali pa razmetano na večih straneh. Na Drehscheibe še nekaj migajo, pa še tam moraš vedeti, kaj sploh hočeš vedeti.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Re 4/4 napisal/-a:
fiat310 napisal/-a:
Tu je precej tehničnih informacij, ki jih nisem našel drugje na internetu (npr. to o prekomerni obrabi ICE 4). A priporočaš kakšen forum/spletno stran, kjer bi se dalo prebrati več o teh stvareh?
Ah, ja...v času, ko je že skoraj vse šlo na facebook, me ti vprašaš, kaj ti priporočam. :( Generalnega foruma, kjer bi tako sproščeno bral vse na enem mestu o križih in težavah nimajo. Vse je bolj zaprtega tipa ali pa razmetano na večih straneh. Na Drehscheibe še nekaj migajo, pa še tam moraš vedeti, kaj sploh hočeš vedeti.
Drehscheibe tudi počasi ugaša. No kar se pa nekega generalnega forumu tiče,ga ni ker na DB prevladuje strah. Frankfurt je znal uporabljati metode,ki se jih niti Stasi nebi sramoval. Fiat lahko pa se zaposliš na DB in boš hitro spoznal,da je DB zunaj uj znotraj fuj.
Zadnjič spremenil andre85, dne 09.10.2019, 3:00, skupaj popravljeno 1 krat.
Odgovori