Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 08.10.2019, 21:18

A se vidva malo hecata s tem ugašanjem Drehscheibe? Tam se dobi čisto vse, kar si zaželiš. In drugi lep vir je avstrijski EBFÖ.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 09.10.2019, 7:59

TGV Lyria napisal/-a:A se vidva malo hecata s tem ugašanjem Drehscheibe? Tam se dobi čisto vse, kar si zaželiš. In drugi lep vir je avstrijski EBFÖ.


Jaz nisem napisal nič o ugašanju. Se pa dogaja osip ali molk določenih ljudi, ki so kaj vedeli iz prve roke. Kje je @PKPCargo? Na italo forumu je @Ae 4/7, kjer še kaj izveš Je pa na tebi, kaj te zanima. Jaz generalno celega ne berem. (Bus, Wagen sploh ne). @fiat310 bo moral pa veliko prebrati še kaj drugega, da bo izluščil tiste tehnične podrobnosti, ki ga zanimajo. O zavorah na ICE 4 ni veliko govora.
Na EBFÖ boš pa težko kaj izvedel o Nemčiji iz prve roke. Pa še tam je pol tem nevidnih za neprijavljene. No tezo @signalmaister si dobil, da Švica ni več to, kar je bila. Zadnje novice pa to potrjujejo. Izgorelost in nesreča s smrtnim izidom, zaradi defektnih vrat. Preiskava, pa je itak pokazala, da je takšnih vrat še pa još. :| EBFÖ pa itak drži skupaj lastni server, vip uoprabniki. Eden je bil tik pred tožbo in, da so brez dlake na jeziku. Ko ga pa najbolj rabiš, pa je zaklenjen za neprijavljene.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 09.10.2019, 11:13

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:A se vidva malo hecata s tem ugašanjem Drehscheibe? Tam se dobi čisto vse, kar si zaželiš. In drugi lep vir je avstrijski EBFÖ.


Jaz nisem napisal nič o ugašanju. Se pa dogaja osip ali molk določenih ljudi, ki so kaj vedeli iz prve roke. Kje je @PKPCargo? Na italo forumu je @Ae 4/7, kjer še kaj izveš Je pa na tebi, kaj te zanima. Jaz generalno celega ne berem. (Bus, Wagen sploh ne). @fiat310 bo moral pa veliko prebrati še kaj drugega, da bo izluščil tiste tehnične podrobnosti, ki ga zanimajo. O zavorah na ICE 4 ni veliko govora.
Na EBFÖ boš pa težko kaj izvedel o Nemčiji iz prve roke. Pa še tam je pol tem nevidnih za neprijavljene. No tezo @signalmaister si dobil, da Švica ni več to, kar je bila. Zadnje novice pa to potrjujejo. Izgorelost in nesreča s smrtnim izidom, zaradi defektnih vrat. Preiskava, pa je itak pokazala, da je takšnih vrat še pa još. :| EBFÖ pa itak drži skupaj lastni server, vip uoprabniki. Eden je bil tik pred tožbo in, da so brez dlake na jeziku. Ko ga pa najbolj rabiš, pa je zaklenjen za neprijavljene.


Vseh uporabnikov je tam itak preveč, da bi jih poznal. Sam prebiram News, Allgemeines, Wagen, Alpenbahn, Ausland, včasih še Bild Sichtungen in Fahrzeiten ali pa Betriebsstörungen.

Sicer pa: na DB so včeraj objavili podrobnosti glede IC linije 17 Dresden - Berlin - Rostock, na kateri bodo od marca naprej vozili bivši Westbahn-ovi Stadlerji. Vse lepo in prav, ampak te garniture bodo še vedno vzdrževali v Westbahnovi hali na Dunaju. Tako se uvaja nočni IC vlak Rostock - Dunaj samo zaradi prevoza garnitur na vzdrževanje. Kako že rečejo: kjer se logika konča...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 09.10.2019, 11:50

TGV Lyria napisal/-a:
Vseh uporabnikov je tam itak preveč, da bi jih poznal. Sam prebiram News, Allgemeines, Wagen, Alpenbahn, Ausland, včasih še Bild Sichtungen in Fahrzeiten ali pa Betriebsstörungen.

Sicer pa: na DB so včeraj objavili podrobnosti glede IC linije 17 Dresden - Berlin - Rostock, na kateri bodo od marca naprej vozili bivši Westbahn-ovi Stadlerji. Vse lepo in prav, ampak te garniture bodo še vedno vzdrževali v Westbahnovi hali na Dunaju. Tako se uvaja nočni IC vlak Rostock - Dunaj samo zaradi prevoza garnitur na vzdrževanje. Kako že rečejo: kjer se logika konča...


News, Ausland, Alpenland vsak dan, pa Allgemines 1x na teden. Pa še logiran sem, da je enostavno videti aktivne teme po datumu. Vmes še grem na ICE forum, pa njihove spletne strani o železnici, pa dobiš neko okvirno sliko. Del novic pa kroži v zaprtem tipu. Temu zadnjemu, se v kolesarskem žargonu reče "peloton". :P PKPCargo je bil strojevodja v Švici, pa trenutno ni aktiven.

Logika okoli teh garnitur, pa je kristalno jasna. ;) Na Dunaju poznajo in imajo orodja za servis teh garnitur. Z redno linijo pa si tako prevoznik zelo zniža stroške prevoza. Rostock pa...ljubko mesto s potencialno zelo dobrimi ladijskimi povezavami. Če je tebi nelogično, je pa meni zelo logično. Da ti razložim. CAF je dobil razpis za servis ETR 500, sodišče pa po pritožbi Hitachia pogpdbo razveljavilo, ker CAF ne pozna garnitur in nima ustreznega znanja in osebja za varen servis teh garnitur. Saj drži, da Italija sedaj Hitachi (ki je po oblikovalski plati in miselnosti še vedno Ansaldo) ščiti in kupuje samo od njega, ampak o servisu pa je treba pritrditi. DB za večino železniških vozil nima urejeno tako, kot pri nas.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov